חחחחחחחחחחח אושרי ... לא נעים 😊
בהחלט לא נעים!!
כשהיינו בגרמניה, אז המדריך סיפר לנו שכשהוא היה בן 18 הוא נסע לחול עם חבר, והם היו שמה איפשהו ברכבת והיו שמה 2 בנות כוסיות יפות וזה..
אז הוא התחיל לדבר בעברית כי זין,מי מבין
והתחיל לומר ואיי איזה יפות איזה כוסיות,מה הייתי עושה להן
בשלב כלשהו אחת הבנות קמה,ניגשה אליהן ואמרה לאחד מהם "מה היית עושה לי, הא?"
חחחחחחחח איך התפוצצננווו
באחת ההפסקות בבי"ס נכנס איזה אחד לכיתה וכאילו חיפש מישהו
ואני הייתי בטוחה שזה רכז המשמעת שלנו!
אז בגלל שהוא נראה כאילו הוא מחפש מישהו באתי אליו כזה בצחוק "מה שבטוח זו לא הייתי אני" והלכתי
ואז חברה שלי באה אליי כולה מתפקעת "נדיה איזה פאדחנית.. זה אבא של ___"
אמא איזה מביך זה היה.. לא נכנסתי לכיתה כל ההפסקה
^^^^^^^^
חחחחחחח איזו פאשלהההה
חחחחחחחחחחחחח איזה יום היינו בקניון , הלכנו לשירותים.
בקיצר אני מסתכלת במראה אני רואה גבר נכנס לשירותים.
אני אומרת " סליחה , זה שירותי נשים כאן . "
אז היא באה מרימה לי את החולצה מראה את הציצים שלה ואומרת " אני אישה "
אני הייתי בשווווווווווווווווווק !!! של החיים!
נשארתי עם פרצוף כזה 😮
^^הרגתת אותייי..!!
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
אני לא מפסיקה לצחוק פההההה 😂
לפני כמה ימים יצאנו לשתות אני ועוד אחד היינו שיכורים רצחחח
אז הוא זרק את הפלאפון שלו על הדשא ואני לקחתי אותו והתחלתי ללכת
פתאום אני קולטת אותו רץ לכיווני עכשיו בהיגיון הוא יעצור לפניי
הקטע הוא שהוא לא עצר! הוא נכנס בי ושנינו דפקנו וואחד הפכה על הדשאאא
וכולם היו מסביב וצחקו כמו מפגריםם
זאת הייתה אחת הפדיחות 😨
ואאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאו אילנהההההההההההההה חחחחחחחחחחחחחחחחח
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח אילנה הייתי קוברת את עצמי
יאו אילנה הרגת אותייייייייייייייייייי
חחחח בהחלט לא נעים!!!
תתתתתמיד קורה לי שאנשים מדברים באוזניה , אני חושבת שהם מדברים אליי
ואני מפתחת איתם שיחה .. 😂 חחחח זה מאוד מאוד מפדח
QUOTE (אילניתושקה @ 02/04/2007) חחחחחחחחחחחחח איזה יום היינו בקניון , הלכנו לשירותים.
בקיצר אני מסתכלת במראה אני רואה גבר נכנס לשירותים.
אני אומרת " סליחה , זה שירותי נשים כאן . "
אז היא באה מרימה לי את החולצה מראה את הציצים שלה ואומרת " אני אישה "
אני הייתי בשווווווווווווווווווק !!! של החיים!
נשארתי עם פרצוף כזה 😮
😂 😂
פאדיחה פאדיחה
QUOTE (SHiRA_MoR @ 02/04/2007) תתתתתמיד קורה לי שאנשים מדברים באוזניה , אני חושבת שהם מדברים אליי
ואני מפתחת איתם שיחה .. 😂 חחחח זה מאוד מאוד מפדח
חחחחחחחחחחח.. קרה לי גם 😂
לי קרה עם מישהההו שדיבר באוזנייה.
כזה הוא דיבר וזה, והייתי עם חבר אז כזה אמרתי לו "תראה את זה,
איך אנ'לא מבין את אלה שכשהם מדברים צריכים שכול העולם יישמע וייראה אותם"
או משהו בסיגנון... והוא פתאום הסתובב אליי, נעץ בי מבט. :S
QUOTE (oshri_Ok @ 03/04/2007) לי קרה עם מישהההו שדיבר באוזנייה.
כזה הוא דיבר וזה, והייתי עם חבר אז כזה אמרתי לו "תראה את זה,
איך אנ'לא מבין את אלה שכשהם מדברים צריכים שכול העולם יישמע וייראה אותם"
או משהו בסיגנון... והוא פתאום הסתובב אליי, נעץ בי מבט. :S
😊 חחחחחחח
QUOTE (MiShEluSh @ 03/04/2007) QUOTE (אילניתושקה @ 02/04/2007) חחחחחחחחחחחחח איזה יום היינו בקניון , הלכנו לשירותים.
בקיצר אני מסתכלת במראה אני רואה גבר נכנס לשירותים.
אני אומרת " סליחה , זה שירותי נשים כאן . "
אז היא באה מרימה לי את החולצה מראה את הציצים שלה ואומרת " אני אישה "
אני הייתי בשווווווווווווווווווק !!! של החיים!
נשארתי עם פרצוף כזה 😮
😂 😂
פאדיחה פאדיחה
אמאלה חחחחחחחחח 😯