פפפפפפפפפפפי פרק נדייייייייייייייייייייייייייק;]]
נטלי אי לאבבבבבב אר...
ודור המון ימות תודה😊
חחחחח התגעגעתי😘
חןןן תודה ילדה נדירה.....
חולה עלייך מאמי
*-*אוהבת*-*
......מירב.....
תודה מאמייי
*-*אוהבת*-*
......מירב......
סליחה שיבשתי אותכן שלושה ימים
קבלו המשךך
*-*אוהבת*-*
......מירב.......
גמרתי לשיר והם מחאו לי כפיים "תודה" אמרתי
"את באמת שרה יפה" אמרה נטלי חייכתי אליה והייתה לי הרגשה ששנינו נסתדר.
פרק 7
נשארתי עוד קצת זמן ביחד איתם. ואחרי כמה זמן חזרתי הבייתה. קבענו אני עופר בר דנה גילי אלעד דנה ועמית אצל עופר בבית לראות סרט. בשעה 8 עכשיו היה רק 6 היה לי עוד זמן קבענו אני בר דנה וגילי להפגש אצלי כדי להתכונן ביחד ואז ללכת אל עופר. הן היו צריכות לבוא בעוד חצי שעה. נכנסתי לאי סי.
ושיניתי את האווי
_________________
הולכת…
מאושרת עד הגג…
בר&דנה&גילי-יפות שלי מתה עליכן.
אלעד&עמית&עופר- שמנים כוסנים שלי מתה עליכם
הולכת אל עופר קנאו
ילד-לא כל הבנות חולות לך על התחת כמו שאתה חושב.
_________________
ראיתי שדור קורא לי האווי.
דור-דור
הכוונה היא אלי?
לירוניני
כהה…רציתי פשוט שתצא מהאשליה שנכנסת אליה
דור-דור
לא אמרתי שכל הבנות אוהבות אותי אמרתי רק שאת אוהבת אותי
לירוניני
תחלום מאמי אני אוהבת אותך בדיוק כמו שאני אטיופית שמעשנת חשיש ואתה יכול להבין מזה שאני לא.
דור-דור
לא מאמין לך
לירוניני
זאת בעיה שלך טוב דור אין לי כוח לדבר איתך הלכתי.
הדלת נפתחה ובר נכנסה לבושה בחולצת קשירה חומה וג'ינס של ליי כופר, דנה נכסה לבושה בחצאית מיני גינס וגופיה לבנה, גילי לבשה מכנס קולדרול בצבא זית וחולצה שחורה. "עדיין לא התלבשת?" שאלה בר.
"לא אני התלבש עכשיו ואז נתאפר והכל" אמרתי להן.
"טוב אבל זריז" אמרה דנה.
לבשתי חולצת פולו חומה וגינס של דיזל. עשיתי פן בשער. והתחלנו להתאפר. ולסדר את השער. גמרנו להתארגן והלכנו לבית של עופר שהיה בנייין לידיי. דפקתי בדלת והוא פתח קפצתי עליו בחיבוק. ונכנסתי. הבנים כבר היו שמה.
"תודה רבה שבאתן" אמר אלעד.
"בבקשה מאמי" אמרה בר.
התישבנו בסלון. ודנה התיישבה ליד עמית. "אמרנו לך שתתקבלי" אמר לי עמית.
"חח ואני אמרתי שלא?" שאלתי.
"את היססת" אמר אלעד.
"להסס זה טוב…זה לא אומר שוויתרת" אמרתי.
"גילי בר דנה אתן זוכרות מחר מסיבת פג'מות אצלי" אמרתי.
"אהה..בנים אתם זוכרחם אנחנו גם עושים מסיבה" אמר עופר.
"כן..כן זוכרים" אמרו כולם.
"יאאא אתם תספרו סודות ואנחנו נצתרך לחשוב כל הערב על מה אתם מדברים" אמרה בר.
"נראה לך? אנחנו נספר סודות ונהעביר רכילויות עד שלא יהיה לנו זמן אפילו לחשוב על הסודות החסרות חשיבות שלהם" אמרתי. וצחקנו.
"סודות חסרות חשיבות…בנות יש לנו דווקא סודות שההיתן מתות לדעת" אמר אלעד.
"חמוד אולי אתה לא יודע אבל זה סוד עד כדי כך חשוב אז אנחנו יודעות אותו" אמרתי.
"אולי די לבלבל את השכל ובואו נשם סרט" אמר עופר.
"טוב איזה סרט?" שאלתי.
"לא רוצה לומר לך" אמר עופר.
"אתה רוצה מכות?" שאלתי.
"סתם יד סופית 1" אמר עופר.
"יאאא ראיתי את האחרון סרט אם מלא דם כל הזמן נחתכים להם הראשים עינינים" אמרה בר.
"אני חושבת שעדייף שלא נראה אותו זה נשמע לי מגעיל" אמרה גילי.
"מי שואל אותך?" שאל אלעד "ראיתי את האחרון יש בו קטע מעניין". הבנתי על מה הוא מדבר גם אני ראיתי.
"סוטה" אמרה בר.
"אין מה לעשות" אמר אלעד.
"אולי תשתקו" אמר עופר. הוא שם את הסרט והתחלנו לראות.
הסרט נגמר "איכססס" אמרה גילי "כל הזמן הם מתים"
מחר=קתי גילי פשוט שנאה דם. זה היה אחד הדברים הכי מגעילים בעינייה. "זה רק דם" אמר עמית.
"זה לא רק דם זה מגעיל" אמרה דנה "אבל הסרט נחמד לא יותר"
"טוב פתחנו דיון על הסרט" אמרה בר.
"פעם הבאה נראה את מגרש השדיים" אמרתי "או הצלצול 2 נראה לי אני הילדה היחידה שלא ראת את זה"
"לא רוצה זה סרט מפחיד" אמרה בר.
"די באמת? זה כל הקטע" אמרתי לה
"טוב יאללה אני חייבת ללכת הבייתה." אמרתי. הייתי עייפה כבר כל הלילה כמעט ולא ישנתי בגלל שרציתי לדעת מה התומאות.
חזרתי הבייתה והכלתי לישון.
*~*~*~*~*~*~**~~**~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*
קמתי בבוקר וכאב לי הראש רצח. כל הלילה בילינו ושתינו לא מעט. אמרו שיהיה היום שביטה אז לא הלכתי לבית הספר. הפלאפון שלי צלצל. "הלו?" עניתי.
"שושי מה נשמע?" שמעתי את נטלי מהקיו השני.
"בסדר מאמי מה איתך?" שאלתי.
"גם כואב לך הראש מאתמול?" שאלה נטלי.
"קצת אבל לא משנה" אמרתי.
"בא לך לצאת איתי היום לריצה?" שאלה נטלי.
נטלי הייתה אחת הבנות הכי מהירות שאני מכיר. לא פלא כי כמעט כל יום הייתה יוצאת לרוץ. היא אהבה לרוץ.
"אבל את לא תיבחי לי נכון?" שאלתי.
"מה פתאום מקסימום אני יגרור אותך כל הדרך אחרי" אמרה נטלי.
"טוב מאמי ביי" אמרתי.
"ביי…תיהיה מוכן עוד חצי שעה" אמרה נטלי.
התלבשתי מהר בטרנינג. והלכתי על נטלי. אהבנו תמיד לרוץ בטיילת שליד הים. נסענו לשמה ורצנו ריצה איטית נטלי ניסת לשמור על הקצב שלי. רצתי ואז נטקעתי ב..
*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*
נפלתי על הרצפה וראיתי שנטקעתי בשי. "את בסדר?" שאל שי.
"אמרתי לך אתה צריך לראות לאן אתה רץ" אמרה נטלי.
"אני בסדר" אמרתי. בר עמדה לידי וסימנה לי להציג לה אותו. "אהה תכירי בר זה שי וזאת נטלי ותכירו זאת בר" אמרתי.
"אז מה טפוס?" שאלה בשקט מבלי שישמעו.
"מה את עושה כאן?" שאל שי.
"אני באתי לים" אמרתי.
"אהה..אנחנו באנו לעשות ריצה זה יותר זחילה מריצה כי הוא בקושי זז" אמרה נטלי.
"וואלה אז מה אתה איטי?" שאלתי.
"לא אני פשוט רץ לאט כדי לא להתעייף רק שהיא לא ממש מבינה את זה" אמר שי.
"כן בטח" אמרתי "סתם את האמת אני דווקא אוהבת לרוץ"
"לעומת אני רצה כמו צב אם אבנים ברגליים" אמרה בר.
"אז אולי תרצו איתנו…לפחות לשי יהיה מי שיארח לו חברה שם מאחורה" אמרה נטלי וצחקנו. היא הייתה נחמדה.
"אהמ.. את יודעת מה בסדר" אמרתי.
"אחר כך נלך לברכה" אמרה נטלי.
"אבל אין לנו בגד ים" אמר שי.
"לך אין לי יש אבל אתה מקסימום יכול להכנס אם בוקסטר אני מקווה שאין לך שמה ציורים מביכיים שעדייף שלא יראו" אמרה נטלי.
"מה פתאום יש לי רק ציורים של פלמנקו" אמר שי.
"רציני?" שאלה
"לא עבדתי עליך" אמר.
הסתכלתי עליהם ולא האמנתי לרגש שהרגשתי אין סיכוי שאני מקנאה. הם היו כאלו…מאוהבים שזה מבהיל.
"יאללה אתם באים?" שאלתי שלא הייתי מסוגלת לראות אותם ככה קרובים.
תגיבו אם אהבתם....
*-*אהבתם*-*
......מירב......
חח נראה לך שלא אהבנו ?..
טוב מהמם מעלף
יאו אני לא יודעת מה לרשום כבר כל המילים כבר אמרתי
מושלם פנטסטי מדהים מושך סחוף
בקציור ולעניין =]תמשיכי
לאב יו
**שרון**
מהממממממם 😊
שבת שלום יפתי ((:
QUOTE (שרוני110 @ 19/01/2007) חח נראה לך שלא אהבנו ?..
טוב מהמם מעלף
יאו אני לא יודעת מה לרשום כבר כל המילים כבר אמרתי
מושלם פנטסטי מדהים מושך סחוף
בקציור ולעניין =]תמשיכי
לאב יו
**שרון**
שרוני תתחתני איתי?
סתם...חח מאמי תודה נשמה שלי..
מי אוהב אותך יותר ממני?
*-*אוהבת*-*
......מירב.......
QUOTE (lidorushit @ 19/01/2007) מהממממממם 😊
שבת שלום יפתי ((:
לידורוש תודה מהממת שלי
שבת שלומי
*-*אוהבת*-*
......מירב.......
רק שני תגובות
נו מה לא אהבתן?????.?....
נו אל תאכזבו אותי תגיבו
*-*אוהבת*-*
......מירב.......
הבנתי שלא אהבתם
*-*אוהבת*-*
......מירב......
מדהיםםםםם!!!
המשךךךך מאמייי...
ליווש תודה מאמי שלי
יגיבו עוד אני ימשיך
*-*אוהבת*-*
......מירב......
מדהיםםםםםםם
המשךךךךךךךךךךךךךך
-יסמיני:]-