פשוט מווושלםםםםםםםםם!!
😊
המשך בובההה....
אני אוהבת אוהבת אהבת את הסיפור הזה המשך
לידורי- תודה מאמי..אוהבת אותך
רחלו'ש- תודה מאמי...המשך לא יהיה היום..גם לי בא מסיבת פיג'מות חח
ליווש- תודה בובי אני ימשיך לא יודעת מתי אבל הכי מהר שאני יוכל
חניי-תודה מאמי...חולה עלייך
*-*אוהבת*-*
......מירב.....
אני ימשיךך מחר או ביום שבת את הפרק
*-*אוהבת*-*
.......מירב......
תמשיכייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייי
*-*אוהבת*-*
......מירב.......
אולי בערב יהיה המשך
*-*אוהבת*-*
.......מירב......
מי מוכשרת ? מי מוכשרת מי ?..מירב מוכשרת !!!
אני חולה חולה חולה חולה חולה חולה חולה חולה חולה חולה מאושפזת על הסיפור שלך
תמשיכי כבר יפדלאה
אוהבת
**שרון**
QUOTE (שרוני110 @ 26/01/2007) מי מוכשרת ? מי מוכשרת מי ?..מירב מוכשרת !!!
אני חולה חולה חולה חולה חולה חולה חולה חולה חולה חולה מאושפזת על הסיפור שלך
תמשיכי כבר יפדלאה
אוהבת
**שרון**
שרונייייייייי תודה בובי שלי
חולה עליייך יפה שליייייייייייייייייי
ואני יודעת שאני פדלאה זה בדם שלי...סתם כבר ממשיכה
*-*אוהבת*-*
......מירב......
פרק 9
הערב הגיע ועוד מעט גילי דנה ובר אמורות לבוא. דפיקה נשמעה בדלת ניגשתי לפתוח.
"עופר סתובב ולך זאת מסיבת פיג'מות לבנות בלבד" אמרתי לו.
"אל תהיי רעה" אמר עופר.
"אין לכם גם מסיבת פיג'מות?" שאלתי.
"מסיבת פיגמות זה לבנות אצלנו זאת מסיבת גברים" אמר עופר.
"בנים קנאים שאין להן מה לעשות בחיים חוץ מלחכות אותנו" אמרתי.
"לא רק לכן מותר להנות" אמר עופר.
"אז לך למסיבה הכל כך כפיית שלך" אמרתי לו.
"טוב..טוב רק רציתי לשאול אותך משהו" אמר עופר.
"מה?" שאלתי חסרת סבלנות אליו.
"טוב אז…" התחיל ומר.
"נוווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווו" שאלתי אותו מנסה לזרז אותו כבר.
"טוב אז רציתי לבקש ממך להשאיר את יום שישי פנוי" אמר עופר.
"ולא יכולת להתקשר כדי להגיד לי את זה?" שאלתי אותו.
"יכולתי אבל אני צריך קטשופ" אמר עופר. עופר הוא שכן שלי הוא גר בית מעלי.
לכחתי קטשופ מהמקרר והבאתי לו. "זהו?" שאלתי אותו.
"כן" אמר עופר. הוא פתח את הדלת כדי לצאת וראיתי את גילי. כרגיל היא היחדיה שמגיעה בזמן.
"עופר מה אתה עושה כאן?" שאלה גילי.
"לוכח קטשופ והולך למסיבת פיגמות והלך למסיבת פיגמות" אמרתי לה.
"מסיבת גברים" אמר עופר ויצא.
"נווו אז איפה כולם?" שאלה גילי.
"לא פה" אמרתי "הן עדיין לו הגיעו".
"גם איילה תבוא?" שאלה גילי והתיישבה על הספא.
"כן הזמנתי את איילה ועד מישהו שהזמנתי" אמרתי לה בחיוך.
"מישהו?" שאלה "חשבתי שזה רק לבנות"
"כן אבל הוא יכול גם להיות מישהי אם הוא רוצה" אמרתי. היא הסתכלה עלי כאילו באתי מוונוס.
"למה זאת בת ששינת מין?" שאלה גילי.
"לא זה בן שחושב שוורוד זה הצבע השולט" אמרתי.
"הבנתי…הזמנת קוקסינל" אמרה גילי.
"טוב יותר הומו" אמרתי "הזמנתי את אור פגשתי אותו היום בים והוא מעוד נחמד כזה…והזמנתי אותו כי לא יועת למה כי מעוד כיף לדבר איתו"
"אפרופו לדבר" אמרה גילי והסתכלה עלי במבט שאומר שהיא יודעת שעובר עלי משהו "יאללה דברי מה עובר עלייך". אין על גילי בדברים האלו. תגדל להיות פסיכולוגית היא קוראת אנשים גם אם הם שמים מסכה.
"מה את רוצה שאני יגיד לך?" שאלתי.
"בואי אני יגיד לך את זה פשוט שי או דור?" שאלה גילי כאילו היה רשום לי על המצח אני מאוהבת בשי אבל לא מפסיקה לחשוב על דור שאם חושבים על זה עמוק עמוק מבינים ששי בעצם הבחור האחרון שיכול להיות שלי כי הוא מאוהב בנטלי שהיא די בסדר וממש לא בא לי להיות זאת שאחריאית על שיברון הלב שלה. אבל אם הקרות אישית אם גילי ידעתי שאם אני יספר לה הכל היא תדע לומר את הדבר הכי נכון גם אם הוא לא ממש עוזר לי.
סיפרתי לה על מה שהיה אם שי בים.
"את עוברת אם קיו האדום" אמרה גילי.
"בלי קווים דברי עיברית" אמרתי לה.
"גבר טפוס" אמרה ושהמילים האלו יצאו מהפה שלה זה נשמע כמו הדבר הכי נורא בעולם.
"תני לי להבין את אומרת לי שלא כדאי לי אפילו לחשוב על זה שאני יהיה איתו כל עוד היא אוהבת אותו וכל עוד הוא איתה?" שאלתי.
"כן" אמרה גילי "גם דור טפוס אם להזכיר לך"
"בחיים אני לא יחזור אליו" אמרתי.
דפיקה נשמעה בדלת פתחתי. "חבל שבאתן עכשיו אם הייתן באות עוד 10 דקות האייתן מאחרות בשעה שלמה" אמרתי.
דנה בר ואיילה נכנסו. "עדייף להגיע מלא להגיע בכלל" אמרה בר.
הן התישבו על המזרונים שסידרתי בסלון כדי שנוכל לישון שמה.
"יש בזה משהו" אמרתי.
*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~~*~*~*~*
"בא לכם סרט?" שאלתי שכולם ישבו אצלי בסלון. הזמנתי את אלעד, עמית, עומר ועידן.
"כהה..איזה יש?" שאל עמית.
"ספיכס של אסקימולימון" אמר אמרתי.
"כן זה נשמע לי רעיון טוב" אמר אלעד.
"טוב יאללה עופר שיים" אמר לי עמית.
"שנייה" אמרתי "קודם כל קולה ופפקורן"
"טוב אז יאללה לוכח לך שנה לזוז" אמר עומר.
הלכתי להכין פופקורן והלביא קולה. וחזרתי לסלון.
שמתי את הסרט והתישבנו לראות. שנגמר הסרט (תהיו בטוחים שכל הסרט ההינו דבוקים למסך) שמענו דפיקה בדלת פתחתי את הדלת. "איי שי מה אתה עושה כאן?" שאלתי
"אני אמרתי לו לבוא" אמר עמית.
שי נכנס. והתישב על הספא בסלון.
*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~~*~*~*~*~*
בזמן שעבר הספקנו אנחנו הבנות לעשות מלחמת כריות. מלחמת דיגדוגים והגיע עכשיו לשלב הכי מעניין. הקטע בו אנחנו מגלות את הכל הסודות שתמיד רצינו לדעת.
"יאללה מי מתחילה?" שאלתי.
"אני" אמרה דנה "שאלו"
בקטע הזה כל אחת צריכה לשאול אותה שאלה בטורה איזה שאלה שהיא רוצה.
"את עוד אוהבת את עמית?" שאלה בר.
"ברור שהיא אוהבת אותו היא יוצאת איתו" אמרתי.
"הזהו שזה לא כזה ברור" אמרה דנה.
"מה זאת אומת לא כזה ברור?" שאלה בר. עמית היה הידיד הכי טוב של בר. הם מספרים הכל אחד לשני ולפעמים חושבים שהם אחים בגלל שהם כאלו קרובים.
"מה שאת שומעת אני מתחילה לפתח רגשות כלפי…" אמרה דנה ונאצרה המבטים של בר שנעצו בה בכעס הפחידו אותה היא הצתהרה על הרגע בו סיפרה לנו שהיא כבר לא אוהבת אותו.
"כלפי?!?!?!" שאלה בר.
"כלפי דרור" אמרה דנה. (דרור הוא חבר של שי)
"מה זה?" שאלה בר
"טוב עזבי לא משנה" אמרה דנה.
"בטח שמשנה" אמרה בר "קרה משהו בניכם?" באותו הרגע היא הייתה מוכנה להרוג אותה.
"כן..התנשקנו" אמרה דנה.
"זהו עד כאן" אמרה בר ונעמדה "את גם בוגדת בעמית ועזבי את זה מתנשקת אם מי שאני מחבבת ואת יודעת שאני מחבבת אותו"
"את כל יום מה עין על מישהו אחר" אמרה דנה.
"אולי תפסיקו לריב" אמרתי.
"אל תתערבי לשם שינוי זה לא עניינך" אמרה בר.
ואז זה קרה בר התנפלה עלייה והן התחילו לריב.
ובאותו הרגע חשבתי רק דבר אחד שאין דבר יות נורא מהמסיבת פיג'מות הזאתי.
לא אהבתי ממש אבל חפיףף
תגיבו
*-*אוהבת*-*
......מירב......
מדהים ((:
המשך 😛
שבת שלום בובי :]
מדהים כמו תמיד
רק חבל שקצר
שבת שלום בובי
דברי איתי שתסיימי לאכול ...
אוהבת
**שרון**
לידורי תודה בובי
שרוני-תודה..סןרי שקצר סבתא שלי הייתה אצלי ולא היה לי זמן לעשות יותר ארוך
מעכשיו יהיה פרק פעם בשבוע כי אין לי זמן ממש להמשיך כל הזמן
*-*אוהבת*-*
......מירב......
^^
ליווש תודה מאמי
נו למה לא מגיבים כמעט
אם יגיבו לי עוד אני ימשיך כנראה ביום שישישבת
*-*אוהבת*-*
......מירב......