רחלו'ש יפה שלי
אני פשוט חולה חולה חולה חולה חולה עליייך
אני ימשיך היום בערב אם אני יוכל
כי אני לא מצליחה להתחבר לאתר מהמחשב שלי ואני יכולה להתחבר רק מהמחשב בחדש של אחי
אז אם הוא לא יהיה בבית אני ימשיך
רוב הסיכוים שיהיה המשך
*-*אוהבת*-*
.......מירב.......
סורי שלא המשכתי אתמול ממשיכה עכשיו
*-*אוהבת*-*
......מירב.......
פרק 11
קמנו בשה 3 בצהרים.
"וואי אני עייפה" אמרה בר.
"גמני" אמרה דנה ושיניהן התמתחו.
באתי להגיד שגם אני אבל נזכרתי "יש היום את היום הראשון של התחרות מה אתן מתמתחות כמו איזה פדלאות אני צריכה לבחור מה ללבוש" אמרתי נמרצת.
"תירגעי לירוני היום זה לא תורך" אמרה איילה רגועה לגמרי.
נשמתי לרווחה. אבל אז איילה צעקה וכמעט וחשבתי שקטיושות נופלות לי על הבית "איילה מה קורה איתך?" שאלתי בשוק מהצעקה הזאת.
"אבל היום אני משתתפת מה אתן יושבות פה כמו פדלאות קמו אתן צריכות לעזור לי לבחור בגדים" אמרה איילה.
"אני יעזור לך" אמר אור.
"איזה כיף זה ידיד הומו שמבין באופנה" אמרתי וחיבקתי את אור.
"תודה יפה שלי" אמר אור ונתן לי נשיקה גדולה על הלחיי.
"אולי במקום להתמזמז ולהתחנף פה תעזרו לי לבחור בגדים…לירון אני לוקחת בגד ממך בסדר?" אמרה איילה.
"בסדר בואי לחדר שלי" אמרתי.
בסוף בחרנו לה שמלה חומה כזאת יפה. יותר נכון אור בחר ואני בכיתי על זה שהיא לובשת את השמלה הזאת בפעם הראשונה. "מה את שרה?" שאלתי.
"שיר יפה" אמרה איילה.
"וואי באמת?" שאלתי "די איילה נו איזה שיר?"
"לא מגלה לך" אמרה איילה.
"אז גלי לי" אמר אור. איילה לחשה באוזנו של אור משהו ואני עשיתי פניי נעלבת "לא את מספרת ולי לא?" שאלתי.
"חח…סתם תירגעי אני יספר לך אבל בואי לסלון אני יספר לך" אמרה איילה הלכנו לסלון.
"טוב אז אני הולכת לשיר שיר אהבה פשוט" אמרה איילה.
"נו איזה שיר אהבה פשוט את הולכת לשיר?" שאלה בר שעדיין לא הבינה.
"היא הולכת לשיר את השיר שיר אהבה פשוט" אמרתי. ובר הבינה.
והתחילה למלמל את המילים בשקט כזה.
"מי עוד היום?" שאלתי.
"לא זוכרת איך קוראים להם אבל אני יודעת שהאקס החש שלך יהיה" אמרה גילי ככה היא קראה בדרך כלל לדור היא שנאה אותו בדר.
"ספיר ושי גם?" שאלתי.
"לא נראה לי" אמרה איילה.
בערב אחרי שהתלבשנו הלכנו למקום בו החליטו שיהיה התחרות. התיישבנו בכיסא מחכים שיתחיל איילה הלכה לאחורי הקלעים. ראיתי שהיא מתרגשת. דמיינתי את עצמי שרה שמה ופרפרים אלו בגופי.
"מעניין מה דור ישיר" שמעתי את בר אומרת.
"כפי שאני מכירה אותו הוא ישיר את אהבות הראשונות שלי או רוצה בנות" אמרתי.
"למה, הוא כזה נורא?" שאל אור.
"כן..ואתה לא יודע כמה" אמרתי.
"מניסיון הייתה חברה שלו" אמרה דנה.
"מניאק ,מניאק אבל חתיך" אמר אור.
"כן חתיך מעוד" הסכימה בר.
"אתם חושבים שאיתי יוצאת איתו אם הוא לא היה?" שאלתי "צריך להיות בו משהו כי אם אתם לא יודעים מבפנים הוא לגמרי חלול"
"עזוב היא עדיין כועסת על שבגד בה" אמרה בר.
"אני לגמרי התגברתי " אמרתי.
"כן בטח" אמרה בר ולפני שהספקתי להגיב עלה המנחה של הערב על הבמה.
"ערב טוב לכולם היום אצלנו 5 כישרונות צעירים אם קול נדיר אז באו נקצר ונקבל את דור בשיר רוצה בנות" אמר.
"מה אמרתי?" שאלתי
"אז כנראה את מכירה אותו מספיק טוב" צחקה דנה.
"הוא חושב שהוא משהו אבל הוא בקושי ציפורן חודרנית בעצבה של המורה להיסטוריה" אמרתי.
דור הגיע לבית האחרון ושר כאילו הוא באמת כזה משהו כאילו כל הבנות בעולם חולות לו על התחת ורק מחכות להזדמנות שהן יוכלו להציע לו נישואים.
" חושב על דנה טלי ושרון
חושב על רוני מאיה ולירון
ולא אכפת לי גם מאיך שהן ניראות
כי מה שבא לי לעשות זה רק בנות!
חושב על דנה טלי ושרון
חושב על רוני מאיה ולירון
ולא אכפת לי שזה לא אמיתי...
כי בדימיון שלי כולן רוצות אותי"
קיבלת חלחלה ששמעתי את שמי בבית הזה אני שונאת אותו….
הוא גמר לשיר וירד מהבמה. "ועכשיו קבלו את ארז בשיר 'ואת' " קרא המנחה. ארז עלה ושר שיר כלשהו. "ועכשיו קבלו את איילה בשיר 'שיר אהבה פשוט' " אמר
ואיילה עלתה שמחה על הבמה הסתכלה על הקהל והחלה לשיר
עוד יבוא לנו בוקר, מתוך הסדינים
יעלה שוב ריחו של הגוף.
יצחקו צהריים חזק בפנים
וצחוקם מסנוור וחצוף.
עוד ירד לנו חושך, מבלי שנרגיש
ידלקו פנסים ראשונים.
והלילה יבוא ויפול על הכביש
וילחש בשמות נכונים.
זה שיר אהבה פשוט,
פשוט שיר אהבה
ללילה בקיץ,
לרוח טובה.
זה שיר אהבה פשוט,
פשוט שיר אהבה
ללילה בקיץ.
עוד יגיעו שעות מתוקות במרפסת
שלא נזקקות למילים.
עוד יצאו שבתות בשלווה ובחסד,
ברשרוש העדין בעלים.
יערכו צלחות וכלים על שולחן,
ארוחות יתבשלו בסירים,
ואתה גם תבוא ותשב איתי כאן,
אני לא אצטרך עוד שירים.
זה שיר אהבה פשוט...
עוד ינוח העט, תסגר המחברת,
רק לצאת ולנשום קצת אוויר.
הרחובות שוממים, השעה מאוחרת,
רק אני והלילה בעיר.
זה שיר אהבה פשוט...
שגמרה ירדה מהבמה ואחריה היו עוד כמה מתמודדים. בסוף הגיע הזמן להצביע חייגנו למספר בו אמרו לחייג כדי לבחור למי להצביע בחרנו ואחרי זה כולם עלו לבמה
"אז חבר'ה הגיע הזמן של התוצאות מי שאני קורא בשמו הודח מהתחרות" אמר המנחה
וכולם החזיקו אצבעות….
*-*אוהבת*-*
……מירב…..
מ**ה**מ**ם**😊
ת-מ-ש-י-כ-י-😛
מדהיםםםם
הלוואיייי שדור יעלה 😛
המשךךך...
מדהיםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם
נשמתי איזה יאפפפפפפפה המשךךך 😛
חחח
הלוואיי שדור המניאק והחש הזה לא יעלה..
איזה חש?! שימותתת 😠
[למרות אם הוא יעלה ויתמודד מול לירון בגמר והיא תנצח זה יהיה הרבה יותר טוב חח 😁 ]
המשך נשמתי מחכה...
מואאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאה 😘
ותמשיכי גם בסיפור השני שלך בקשהההההההה 🙄
אני מתחחנת אני לא יכולה לנשום מבלי הסיפורים שלך..
אוהבת המון!!!
רחלוש =]]
לידורשו- יפתי חמדתי מתוקתי תודה בובתי 😉 😯
ליווש- תודה בובת חרסינה מתוקה ויפה שלי אל תשאלי אותי מאיפה יצא לי הבובות חרסינה היפה שלי פשוט יצא. וחשבתי שאין מישהו שאכפת לו מדור וכלם שונים אותו שמחה לדעת שיש מישהו שאוהב אותו גם אני טיפונת מספטת אותו חח
רחלו'ש בובי תודה יפה שלי צודקת באמת נראה לי יהיה כיף שהיא תנצח אותו חח..הכי כיף לנצח את מי ששונאים..אהה וכבר המשכתי את הסיפור השני עכשיו את יכולה לנשום חח..אני פשוט נשמה טהורה שרוצה שכולם אנשמו
יאלה תגובות
*-*אוהבת*-*
......מירב.......
למה לא מגיבים ??
*-*אוהבת*-*
......מירב.......
לא ראיתי שיש פרק.
התגעגעתי לסיפור הזה
ממהמהמהמהם
QUOTE (chen-daskal @ 17/02/2007) לא ראיתי שיש פרק.
התגעגעתי לסיפור הזה
ממהמהמהמהם
חנצו'ק תודה בובי
המשך מחר
QUOTE (loisana11 @ 21/02/2007) המשךךךךךךךך?? 🙄
מחר יהיה המשך
QUOTE (מירבושקה @ 24/02/2007) QUOTE (chen-daskal @ 17/02/2007) לא ראיתי שיש פרק.
התגעגעתי לסיפור הזה
ממהמהמהמהם
חנצו'ק תודה בובי
המשך מחר
מחכה;]
בנות אני מפסיקה לרשום את הסיפור הזה לא האהבתי אותו כל כך
מי שרוצה יש לי כאן עוד סיפור אני שונה כמו כולם היא מוזמנת לקרוא
*-*אוהבת*-*
......מירב.......