QUOTE (סופרמאמי @ 02/03/2007) בנות אני מפסיקה לרשום את הסיפור הזה לא האהבתי אותו כל כך
מי שרוצה יש לי כאן עוד סיפור אני שונה כמו כולם היא מוזמנת לקרוא
*-*אוהבת*-*
......מירב.......
לללללללללללללללללללללללללללללללללללללא..
דווקא במתח?!
אני אהבתי את הסיפור.. 😢
טוב אבל לא בא לך להמשיך לכתוב את זה אני אבין..
אבל חסר לך פשוט חסר לך לנטוש גם את שונה בדיוק כמו כולם כי אני אתאבד בסוף..
מואאאאאאאאאה😘
אוהבת המון המון רחלוש =]]
QUOTE (loisana11 @ 02/03/2007) QUOTE (סופרמאמי @ 02/03/2007) בנות אני מפסיקה לרשום את הסיפור הזה לא האהבתי אותו כל כך
מי שרוצה יש לי כאן עוד סיפור אני שונה כמו כולם היא מוזמנת לקרוא
*-*אוהבת*-*
......מירב.......
לללללללללללללללללללללללללללללללללללללא..
דווקא במתח?!
אני אהבתי את הסיפור.. 😢
טוב אבל לא בא לך להמשיך לכתוב את זה אני אבין..
אבל חסר לך פשוט חסר לך לנטוש גם את שונה בדיוק כמו כולם כי אני אתאבד בסוף..
מואאאאאאאאאה😘
אוהבת המון המון רחלוש =]]
אל תדאגי אני לא ינטוש אותו
*-*אוהבת*-*
......מירב......