חייים שלי
את מוכשרת ברמות
אני מתה על הסיפור הזה
המשך
חןןן נשמה שלי תודה מאמי
אני ימשיך אולי מחר אם יהיה לי זמן
יש לי מחויבות אישית אוףף אין לי כוח
*-*אוהבת*-*
......מירב.......
QUOTE (-יסווו- @ 20/01/2007) מדהיםםםםםםם
המשךךךךךךךךךךךךךך
-יסמיני:]-
יסמיניי תודה מאמי שלי
*-*אוהבת*-*
......מירב.....
חחחחחחחחחחח
מהמםםםםםםםםםםםםםםםםם
מירבוש אין עלייך פשוט מהמם!!!!!!!1
י'מוכשרת שלייי איזה פרקקק
חחח
מצה היא מקנאה?! אוהבת את שי??
אבל מסכנה נטליייי 😢 היא לא עשתה לה כלוםםם
איזה סיבוךך
אבל פרק מושלם פשוט מושלם כמוךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
לוביו יפה שלייי..
מואאאאאאאאאאאאאאאאאאאאה
רחלוש =]]
וואיייי זה כזה יפה
תמשיכי נשמה ומהר
QUOTE (loisana11 @ 21/01/2007) חחחחחחחחחחח
מהמםםםםםםםםםםםםםםםםם
מירבוש אין עלייך פשוט מהמם!!!!!!!1
י'מוכשרת שלייי איזה פרקקק
חחח
מצה היא מקנאה?! אוהבת את שי??
אבל מסכנה נטליייי 😢 היא לא עשתה לה כלוםםם
איזה סיבוךך
אבל פרק מושלם פשוט מושלם כמוךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
לוביו יפה שלייי..
מואאאאאאאאאאאאאאאאאאאאה
רחלוש =]]
רחלו'ש תודה מאמי....
ואין עלי?
אין עלייךךך גורמת לי כל פעם לחייך מחדש אם התגבות שלך חח
אני ימשיך עכשיו
*-*אוהבת*-*
......מירב.......
QUOTE (לילהלוPX @ 23/01/2007) וואיייי זה כזה יפה
תמשיכי נשמה ומהר
תודה מאמי
*-*אוהבת*-*
......מירב.......
QUOTE (sufipufi @ 23/01/2007) מדהיםם!!
הממשךך
דחוף!!
יאאא תודה
ממשיכה עכשיו
*-*אוהבת*-*
......מירב.......
מירבוש המשך? 😮
המשכון?? 😕
פליזז??? 😊
בקשה? 😛
מתחננתת?? 😁
עוד המשך טוב?! 😂
חחח
אני מחכהההה
אוהבת רחלוש =]]
[ד"א אני יודעת שהסמיילים לא ממש קשורים.. אבל לא היה סמיילי מתחנן אז..
נסתדר עם מה שיש חח]
ווואיייייייייייייייייייייייייייייי איזה חמודות אתןןן
אני כבר שמה המשךךך
*-*אוהבת*-*
.....מירב......
הסתכלתי עליהם ולא האמנתי לרגש שהרגשתי אין סיכוי שאני מקנאה. הם היו כאלו…מאוהבים שזה מבהיל.
"יאללה אתם באים?" שאלתי שלא הייתי מסוגלת לראות אותם ככה קרובים.
פרק 8.
התחלנו לרוץ. שי ובר היו מאחורי ומאחורי נטלי שאצנו הרבה יותר מהר מהם. 'עזבי את זה את עוד תשכחי ממנו יש עוד אלף בחורים בעולם את לא יכולה להתקע להם באמצה נטלי לא עשת לך כלום והיא גם מעוד חמודה' אמר לי קול בראש.
'אבל הוא כזה חמוד ומתוק ונחמד ו…' אמר קול אחר בראש שלי. 'די' רציתי לצעוק. וואי אני חייבת לבדוק אם אין לי בעיה או משהו כזה אני שומעת קולות בראש שלי.
"אז איך בתחרות?" שאלה נטלי.
"אני לא יודעת התחרות עוד לא ממש התחילה" אמרתי "מחר יש את היא מתחילה אבל אני רק בשבוע הבא" אמרתי.
"גם שי לא משתתף" אמרה נטלי.
"אתם מוכנים לחכות נמאס לי כבר לרוץ" צעקה בר.
"ברושקה את לא בכושר" צעקתי לה מאחורה.
"את יודעת כמה הייתי צריכה לשכנע את שי ללכת לתחרות…הוא לא רצה" אמרה נטלי "אבל ישבתי לו על הראש והוא אמר שבישבילי הוא יעשה את זה"
ראינו שממש התרחקנו מהם אז אצרנו לשבת כדי לחכות עד שהם יגיעו. "טוב עשית הוא שר מקסים שי" אמרתי מחייכת מנסה להסתיר את הרגש האצום שמסתתר בתוכי.
"הוא תמיד היה שר ותמיד ישיר…ואמרתי לא שלא יעז לפספס את הצאנס שלו להגשים את החלום שלו" אמרה נטלי.
"וואי את ממש תומכת בו" אמרתי.
"נו ברור אני חברה שלו" אמרה נטלי וחייכה.
סוף סוף ראינו את בר ואת שי מגעים. "מזה מה קניתם גלידה?" שאלה נטלי וצחקה.
"סתם אצרנו באמצה וחשבנו כמה בא לנו לאכול משהו קר ומה יותר טעים וקר מגלידה קרה וטעימה?" שאל שי.
"לא אתם פשוט אצלנים" אמרתי.
נטלי נישקה את שי ואני פשוט לא יכולתי להסתכל.
"את סתם מקנאה כי לך אין גלידה" אמרה בר.
"לא אני לא כי את תבאי לי לק" אמרתי וצחקתי.
"נראה לך?"
"כן" אמרתי
"לא רוצה" אמרה והציאה לי לשון.
"מי שואל תבאי" אמרתי.
היא נתנה לי. "טוב יאללה בואו נמשיך" אמרתי.
"לאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא" צעקו שי ובר.
"חחחח אין עוד הרבה" אמרה נטלי.
"טוב אבל עכשיו הולכים" אמר שי.
"טוב יאללה באו" אמרתי והתחלנו ללכת. אני ובר הלכנו כמה צעדים לפניהם. "שפכי" אמרה בר.
"לשפוך מה?" שאלתי כתמימה מודעת בדיוק למה היא מתכוונת.
"מה קורה איתך את רואה אותם מתנשקים העיניים שלך יוצאות" אמרה בר.
"טוב בר נדבר על זה אחר כך" אמרתי.
"טובב…." אמרה בר "למרות שזה די מגעיל אם תיכחי לה את החבר אחרי איך שאת והיא מתברות"
"אני לא יכח לה שום חבר" אמרתי לבר.
גמרנו סוף סוף והלכנו לחוף. שמנו את הדברים והורדנו את הבגדים נשארים רק אם בגד ים. היה לי בגד ים חום שהתאים לגוון עורי השחום טיפה. שי הוריד את החולצה ונשאר אם בוקסטר. וואי איזה ריבועיםםםםםם
"יאללה אתם באים להכנס?" שאלתי.
"אהמ…אני לא באה יש לי כאן מישהו שמתי עליו עין" אמרה בר.
היא הלכה לעבר אותו בחור. ואני הבנתי שנשארתי עכשיו אם הזוג המאוהב. אני הבחורה המאוהבת בבחור המאוהב שלא יהיה שייך לה כי הוא מאוהב בבחורה אחרת שלא יודעת שאני כל כך מקנאה בה..וואיייי רגע איזה סרט.
"את באה?" שאל שי.
רציתי כל כך להכנס למים. אבל…
"טוב ברור שאת נכנסת" אמרה נטלי "יאללה בואי"
היא לא ידעה מה אני מרגישה. ומה קורה לי בכל רגע שאני מביטה בחבר שלה.
"טוב" אמרתי כמעט באדישות. נכנסנו למים. והם היו כל כך קרובים ולא יכולתי לסבול את זה יצאתי מהמים אחרי כמה דקות ושכבתי על כיסא השיזוף.
"איי לירון נכון?" שמעתי מישהו שואל.
"כן.." אמרתי "אור?"
ישר זהיתי אותו אם החיוך הענק שלו והשאר המחומצן לצהוב לא היה אפשר לפספס (אור זה אחד מהבנים בתחרות)
"כהה…ידעתי שזאת את לא יכולתי לפספס אותך" אמר אור הוא התיישב פה לידי.
"למה את מבואסת?" שאל אותי.
"לא מבואסת" אמרתי
"נו אני לא מפגר אני הומו אבל לא מפגר" אמר אור.
"אתה הומו?" שאלתי.
"כהה מה לא רואים?" שאל אור.
את האמת שעכשיו שחושבים על זה באמת הוא נראה ככה. את הליכה העליזה שלו ואת הדיבור שלו.
"אולי רואים קצת" אמרתי.
"טוב בא לך לספר לי למה את מבואסת ואני יספר לך למה אני עצבני ועכשיו עסוק איתך במקום להיות ביחד אם חברים שלי עכשיו" אמר וצחקתי.
"אין בעיה…תתחיל אתה" אמרתי.
"כל החברים שלי הם סטרייתים. הלכתי לקנות לעצמי ארטיק עזבי שהוא נשבר לי אז שחזרתי שמעתי את חברים שלי מריצים עלי צחוקים" אמר אור.
"וואי איזה קקות" אמרתי.
"נכון קקות?" שאל אור "גם אני אמרתי את זה…עכשיו תורך"
"זה ממש אבל ממש מסובך" אמרתי. וסיפרתי לו.
"הופההה מישהי פה מסתבכת במשולש אהבה" אמר אור.
"דיייי…אני לא מסתבכת" אמרתי לו.
"נכון את כבר מסובכת" אמר אור. 'ממש עוזר לי' חשבתי. אני לא יכנס לזה נשבעתי לעצמי. נטלי נחמדה אלי. ולגמרי בסדר אייתי אני לא יכולה להרוס לה. אני לא כזאתי ולא מסוגלת להרוס לאחרים. אני לא אחת שתיתן לאהבה שלה לגרום לאחרים לסבול. שחזרתי הבייתה נכנסתי להתקלח. ונשכבתי במיטה שלי.
לא הלכתי לישון סתם שכבתי ככה בלי לעשות כלום. חשבתי על שי. הטלפון שלי צלצל.
"את זוכרת שיש היום אצלך מסיבת פיג'מות" אמרה דנה נהקיו השני.
"ברור שאני זוכרת" אמרתי "ההורים שלי לא יהייו בבית אז יהיה ככה הכי טוב"
"יו הולך להיות כיף את עוד תראי" אמרה דנה.
ידעתי שיהיה כיףףף….אצלנו תמיד כיף במסיבת פיגמות.
אבל מי יודע מה הולך להיות בדיוק וכמה כיף יכול להיות באמת….אם יהיה כיף בכלל ושם דבר לא יהרס..
מדהיםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם 😁
איזה פרק יאפהההההה 😂
חחח
אני רוצה עוד המשךךךךך
פליזזזזזזזזזזזזז
איך בא לי עכשיו מסיבת פיז'מות 😛 להיות עם חברות שלי להעביר צחוקיםם
חחח
פליז מירבוש עוד המשכון קצרצרוןןן
עוד אחד ודיי פליזזזזזזזזזז [תחשבי שיש פה פרצוף מתחנן] 😢
מחכההההההההההההההה
חחח
ואם את לא שמה היום אז מחר!! אבל מחר בטוח!!!
כי אני מחכההה 😊
מואאאאאאאאאאאאה
מתה עלייך יפה שלייי
רחלוש =]]