ליווש-תודה מאמיייייי שלי אני פשוט מתה עליייךךך חיים שלי
לילהלו-סורי בובה לא יהיה היום המשך
*-*אוהבת*-*
.....מירב.....
אוי מי גאדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדד
כדי לדור הבנזונה הזה לא להתקבל😢
QUOTE (chen-daskal @ 15/01/2007) אוי מי גאדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדד
כדי לדור הבנזונה הזה לא להתקבל😢
חחחח....
נראה לי את מזה שונאת אותו חח
*-*אוהבת*-*
.....מירב.....
הלוואי ששי ולירון ייתקבלו 😊
מאמי קראתי הכל מהתחללה וזה פשוט מהמם 😊
מוכשרתת אתתת...
QUOTE (sufipufi @ 16/01/2007) הלוואי ששי ולירון ייתקבלו 😊
מאמי קראתי הכל מהתחללה וזה פשוט מהמם 😊
מוכשרתת אתתת...
יאאא תודה מאמי
הצלחת לעלות לי חיוך כזה ענק
*-*אוהבת*-*
.....מירב......
עכשיו ממשיכה
😉
*-*אוהבת*-*
.....מירב.....
קוראת חדשה(:
תמשיכייייייייייייייייייייי
מ=ה=ר=!!!!!!!!!!!!!
-יסמיני:]-
QUOTE (-יסווו- @ 16/01/2007) קוראת חדשה(:
תמשיכייייייייייייייייייייי
מ=ה=ר=!!!!!!!!!!!!!
-יסמיני:]-
בדיוק עכשיו ממשיכה
*-*אוהבת*-*
......מירב.....
"טוב אז אני יקרא בשמות של כל מי שעבר מי שאני קורה בשמו שיעלה על הבמה" אמר איתן.
החזקתי הצבעות. הוא הציע פתק מכיסו. "אז הינה…"
פרק 6
"נתחיל אם הבנים" אמר איתן.
"למה לא שישאיר אותנו עוד יותר במתח" אמרתי לאיילה.
"גיא אזרי" התחיל איתן לקרוא. גיא הוא בחור ללא ספק יפה יש לו שער חום ועיניים שחורות אם מן מבט שובב כזה.
"עומר בן עוז…דור איתן" המשיך לקרוא עומר נראה לי אחד שמתאמן הרבה בחדר כושר. אבל פחות עניין אותי עומר הסתכלתי על דור לא היה פלא שזכה. אבל ידעתי שהוא מסוגל לעשות הכל כדי להכשיל אותי אין לא אולוהים ובטח שלא מאצורים אם הוא רוצה לזכות הוא יעשה הכל בשביל זה.
"אמיר וירמן…ארז וירמן" שניהם בוודאי היו אחים תאומים לא היה אפשר לפספס הם היו העתק מדיוק של אחד השני רק שלאחד היו עיניים ירוקות ולשני עינייים כחולות.
"נשאר עוד חמש בנים" אמרה לי איילה. חיפשתי בעיניי את שי קיוויתי שגם הוא יעבור לשלב הבא…והייתה לי מין הרגשה שהוא באמת יעבור. היה לו קול שאי אפשר לתאר קול עמוק ומחוספס לא יודעת איך להסביר במדיוק.
"אור אביבים" הוא עלה בצעדיים קופצנים שערו היה מחומצן לבלונד ועיניו חומות היה לי חיוך ענק כזה. "יונתן אל עזר…בן עמר…ושי מירון" שיים לקרוא את כולם הסתכלתי על שי עולה לבמה אם חיוך חמוד כזה הוא הסתכל עלי וקרצתי לו.
"עכשיו נעבור לבנות" אמר איתן. אני ואיילה החזקנו הצבעות.
"דקלה לוי…יערה אורביץ…" שניהן הלכו בצעדיים מהירים הן נראו לי קטנות ממני בשנה.
"זוהר אשר….ענת צוקרמן... איילה כהן" קראו.
"יש…" צעקה איילה וכולם הסתכלו עליה. היא עלת לבמה בצעדיים קופצניים. מטורפת =]
"יעל צוקרל…שני סגל…רונית ברקת…" הוא חיכה שיעלו. "ספיר אלפרמן" ראיתי את ספיר עולה לבמה שנאתי אותה היא הסתכלה עלי במבט מלגלג.
"ואחרונה…לירון כהן" אמר איתן.
עליתי מהר על הבמה וחיבקתי את איילה "איזה כיף שנינו התקבלנו" אמרה איילה.
"כי אנחנו כאלה מוכשרות" אמרה איילה.
"אתן מוכשרות אבל אני חמוד" שמעתי את אור אומר צחקנו שלושתנו.
"מזה חמוד? גם צנוע" אמרתי.
"אני מבקש מכל מי שלא קראתי בשמו לצאת מהאלום" אמר איתן. לאט לאט הלכו כולם הבייתה. חלק מקבליים את זה יפה וחלק משפיילים ראש או בוכים.
"שבוע הבא תיהיה התחרות הראשונה מול קהל…בה הקהל בוכר בשביל לבכור במישהו כל מה שצריך לעשות זה להקשר למספר שינתן וללחוץ על מספר של כל מתמודד" אמר איתן הוא המשיך להסביר והכל ואמר מי החמישה שיתחרו שבוע הבא. איילה, דור, יעל, ארז וענת.
חזרתי הבייתה. בר חיכתה לי בחדר. עשיתי פרצוף עצוב.
"מה קרה מאמי?" שאלה בר.
לא עניתי. "אל תגידי ש.."
"התקבלתי" אמרתי.
היא חיבקה אותי "ידעתי שתתקבלי" אמרה בר.
"למה כי אני כזאת מוכשרת?" שאלתי
"כן..ואני תמיד חברה של המוכשרים ביותר" אמרה בר.
הדלת נפתחה. ראיתי את עופר ואת גילי "נו?" שאלו.
"התקבלתי" אמרתי.
"עכשיו כולם יכירו את החברה המוכשרת שלי" אמר עופר.
"הלווו להרגע זה רק במתנס" אמרתי.
"וואי צריך לחגוג את זה" אמרה גילי.
~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*
אני לא מאמינה שהיא התקבלה?" אמרתי לשירן חברתי הטובה.
"מה את לא מאמינה?" שאלה שירן "היא רק התקבלה אבל כולם יודעים מי תיהיה הזוכה"
"נו זה ברור שאני..כאילו הלו..אני ספיר אני תמיד זוכה" אמרתי.
"אז מה את נגנבת מזה שהיא זכת?" שאלה שירן
"מילה אחת דור"
"דור? מה הוא קשור אליה?" שאלה שירן.
"הוא אוהב אותה אני רואה אותו כל הזמן מסתכל עליה אני בטוחה שהוא שם עלייה עין" אמרתי.
"אוייש את מדברת שטויות זה ברור שאת היחידה שהוא אוהב" אמרה שירן.
הייתי רגילה לקבל ממנה מחמאות. היא תמיד הייתה מחמיאה לי…ולי לא הייתה שום בעיה אם זה כל עוד לא אמרה עלי שום דבר רע.
"כן את צודקת" אמרתי
"והעיקר עברת" אמרה שירן
"תגידי מה את סתומה זה לא העיקר זה היה ברור" אמרתי
"טוב סליחה" אמרה שירן.
חייכתי אף לא יכול לנצח אותי וגם לא המה שמה הכנופה הזאת.
הדלת נפתחה. "מה קורה יפה שלי?" שאל דור שנכנס.
"בסדר נשמה שלי איזה כיף ששנינו ברנו" אמרתי. העברתי את מבטי לעבר שירן שהסתכלה עלינו כמו איזה מפגרת.
ניסתי להראות לה שהיא לא רצויה כאן עכשיו. לא עזר.
"אולי נצא לחגוג?" שאל דור.
"אולי באמת על מה חשבת?" שאלתי וחיבקתי אותו.
"מה דעתך על הדום?" שאל דור.
"רעיון טוב" אמרתי וחייכתי.
"אני גם יכולה לבוא?" שאלה שירן.
"סורי מאמי אבל אני רוצה להיות אם דורי לבד" אמרתי.
"אין בעיה" אמרה מאוכזבת.
*~*~*~*~*~*~*~**~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*
הכלנו אני בר עופר וגילי סתם להסתובב. ואז ראתי אותו מנגן וסביבו הרבה ילדים קטנים יותר. התקרבתי לשמה ביחד איתם.
הם מחאו לו כפיים
"שיי אתה שר מהמם" אמרה בחורה אחת ונישקה אותו.
"אם כבר מדברים על שריים יפה אינה בחורה אחת שאני חייב לשמוע איך היא שרה" אמר שי שהבחיין בי "לירון בא לך לשיר לנו?"
"מה אני?" שאלתי מופעת.
"כן יאללה מה יש?" שאלה הבחוה בחיוך "אני נטלי חברה שלי שי..את בטח אחת מהבנות מהתחרות נכון?"
"כן" אמרתי.
"אז יאללה תשירי לנו" אמרה נטלי.
"בסדר..שי אתה יכול להביא לי את הגיטרה?" שאלתי. הילדים הסתכלו עלי מחכים שאני יתחיל לשיר.
רגע לפני שקיעה
אני מחבק אותך
וכדור של אש כמו ליבי
צולל ונופל איתך
אחר כך בא החושך
הקסם נעלם
רק עומק מבטייך
וצער העולם
את מוכרת לי מפעם
אולי מגלגול אחר..
חלום שהשאיר בי טעם
של זיכרון בוער
ולפני שאני נוגע
בטרם זריחה
תבואי ותגידי
אני כולי שלך
אני כל כולי שלך...
יש אחת בדמיוני
טובה ומתוקה
ואני מכוון אליה
מתוך ענן שתיקה
אולי משם הגעת לי
ואם את אמיתית
קחי אותי אלייך
זו השגחה פרטית
את מוכרת לי מפעם
גמרתי לשיר והם מחאו לי כפיים "תודה" אמרתי
"את באמת שרה יפה" אמרה נטלי חייכתי אליה והייתה לי הרגשה ששנינו נסתדר.
מוכשרת שלי הסיפור מדהים ((:
המשך 😛
עוד המשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
בבקשה!!!!!!!!!!!!!!
-יסמיני:]-
חח מדהים מירבי
אהבתי נורא
לאב יו
*שרון*
יאאא תודה לכולםםםם
*-*אוהבת*-*
......מירב......
ואייייייייי
מהמםםםםםםםםםםםםם
איזה כיף שהיא התקבלהההההההההההה
אני שונאת שתמיד מקריאים אותך אחרון.. זה כזה ביאוססססס 😢 חחח 😊
הקיצר
השלמתי כמה פרקים טובים..חחח טובים זה לא מילה לעומתםם
פרקים מדהימים!!!
מחכה להמשך מאמייי
מואאאאאאאאאאאאאאאאאאאה
רחלוש =]]