QUOTE (שקדייי @ 31/03/2007) נשמעעע טוב (: חחחח 😛
מחכה!
=] אני שמחה
QUOTE (TooTi_13 @ 31/03/2007) מממ מי זה טל ? חח
בנדוד של טלללייי..=]
QUOTE (חנ!ש @ 31/03/2007) יאללההה ילדה
תשימי תשימיי
ואל תתפסי תחת על אלה שקטנים ממךך
=\
חחח שתתקי אני יתפוסXD
והמפרק קצר אז אני מנסה להעריך אותו
QUOTE (chen-daskal @ 31/03/2007) QUOTE (חנ!ש @ 31/03/2007) יאללההה ילדה
תשימי תשימיי
ואל תתפסי תחת על אלה שקטנים ממךך
=\
חחח שתתקי אני יתפוסXD
והמפרק קצר אז אני מנסה להעריך אותו
טוב אניטה שליי
פרק 54
שעמתי רעשים נורא חזקים מלמעטה ירדתי במדרגות לאט לאט פתאום
אני קולטת את אבא שלי יושב ומנקה את הסיר והוא פשוט נפל לו באתי והרדמתי לו את זה
אני:"מה ניסגר עושה כלים "
דוד:"לא נרדם מחשבות"
אני:"ואתה הולך ופשוט מנקה את הסירים נחמד"
דוד:"זה קצת מעביר לי תעצבים"
אני:"אווקי אתה מוזר אני עליתי לישון אם בלך יש עוד כמה דברים לנקות"
דוד:"נחמד שהילדה שלי צוחקת עליי יאאלה תעלי תעלי"
אני:"כנסי כנסי י.."
דוד:"ימה?"
אני:"אבא באמת איך אתה מדבר לא יפה אני ילדה קטנה"
דוד:"סוס גדול"אמר את זה בשקט שעליתי למעלה לחדר
אני:"שמעתי "לקחתי בובה של שיר שהייתה על המדרגות וזרקתי עליו ועליתי מהר לחדר
נכנסתי למיטה ונרדמתי מהר מאוד
-------------------------------------------
"בוקר טוב" אמא של יוני העירה אותו
יוני:"לכי ממני לפחות תני לי לישון"
יונה:"אתה צריך להתחיל לארוז אנחנו עוד יומיים עוברים"
יוני:"טוב אבל תעזבי אותי אני יקום עוד 10 דקות"
יונה:"אתה צריך להתחיל להפנים שאתה פשוט עובר ולא נשאר פה"
יוני:"טוב שמענו אוף כולה ביקשתי ממך לישון לא יותר"
אמא של יוני הלכה לסלון היא לא ידעה מה לעשות איתו כבר היא לא הבינה למה הוא הולך איתה
מלחמות היא עושה את זה רק לטובתו הוא לא יהיה צריך לחיות בלי כסף המצב הכספי שלהם יהיה
יותר טוב היא גם לא רוצה לעבור אבל רק שם יש לה עבודה מסודרת ורק שם אמא שלה הסכימה לעזור
להם עם הכסף אם היא תיהיה קרובה אלייה תגור בשכונה למרות הכל כל המאמצים שלה שיהיה לו רק טוב
הוא עושה לה דווקא ולא הולך איתה אלה נגדה וזה כאב לה...
------------------------------------------
קמתי בבוקר כבר לא ראיתי את שיר במיטה אבל טל עדיין ישן לא רציתי להעיר אותו
הלכתי לשירותים ציחצחתי שיניים הסתכלתי עם השעון השעה הייתה כבר 12
"אני שונאת לקום ב12 זה לא לפה ולא לפה" חשבתי שהסתכלתי על השעון
ירדתי למעטה ראיתי את אמא יושבת המטבח ואבא קורא עיתון ושיר אוכלת מצא עם שוקולד
אני:"יאו תני לי ביס"
שרית:"עזבי אותה תכיני לעצמך"
אני:"אבל זה מלא קלריות רק ביס קטן"
שיר:"לא באלי P: זה גם ככה לא מסביע "
אני:"רעה " הלכתי לכיוון אבא וגם הוא לא שם עלי ואמא שתתה נס וגם לא התיחסה
אז החלטתי שאני ילך להעיר את טל אבל שנכנסתי לחדר לא ראיתי אותו הסתכלתי לצדדים
פתאום שמעתי את הדלת נסדרת הסתובבתי ואמרתי "טל נו ימפגר" באתי לפתוח
את הדלת והוא קפץ וצעק בוווו ואני צעקתי
אני:"טיפפפש נבהלתי"
טל:"מה ניבהלת ידעת שאני פה חח"לא הפסיק לצחוק
אני:"מה אתה צוחק אני ברוגז"עשיתי לו פרצוף עצוב ובאתי ללכת אבל הוא תפס אותי בבטן וחיבק אותי
טל:"אתת לא אני אוהב אותך"
אני:"ואני לא"
טל:"יאוו"שיחרר אותי
אני:"סתם נו אני אוהבת אותך הכי בעולם"
טל:"מבטיחה?"
אני:"כן נשבעת"
אחרי שעה ככה התארגנו והלכנו למשפחה של יסמין לצוהורים זה אשכרה חג של המשפחה כל היום מבית לבית
-----------------------------------------
לירן:"יאו זה מדהים" אמר שנכנס לצימר
בר:"נכון אני גם התלהבתי משו מיוחד כזה"
לירן:"יאו בטח עלה לך מלא את לא נורמלית זה לא סתם צימר" זה היה צימר שניראה כמו מערה
בר:"מאמי הכל בישבילך החיוך שלך גורם לי לאושר"
לירן:"את יודעת מה באלי עכשיו"
בר:"ממה? " ציחקקה לעצמה היא ידעה מה באלו
הוא הוריד את המזוודות שהיו לו עוד ביד והתקרב לבר ונתן לה נשיקות בקטנות בשפתיים הוא התרחק טיפה והיא עצמה עניים
נתן לה להרגיש שהיא רוצה את זה והתקרב שוב ככה כמה פעמים עד שהיא כבר לא יכלה ונישקה אותו
שתייהם מתנשקים ובנתיים הולכים לכיוון המיטה בר שכבה ולירן עליה מנשק אותה בצוואר והיא צוחקת
אחרי שהיא התרגלה הוא עשה לה איקי היא סיבבה אותו ועשה את אותו הדבר היא הורידה לו תחולצה
והתחילה לנשק אותו בבטן והוא נשכב אחורה וחייך זה דיגדג לו אבל גם עשה לו טוב הוא לא הפסיק לחייך
אחרי דקה הוא הפך אותה והוא הפעם שכב עלייה הוריד לה תחולצה והתחיל לנשק אותה בבטן הוא הוריד לה
את החזיה ונישק אותה בפיטמות היא התענגה היה לה כיף המכנסים שלו הורדו וגם החצאית שלה הם המשיכו לנשק
אחד תשני בטירוף חושים שתייהם היו חמים אחד על השני בר הרידה ללירן את התחתון הוא הסתכל עלייה והיא חייכה
והתחילה ללקק למצוץ והוא גונח אחרי שהוא גמר הוא היה עליה והוא הרגיש שהיא חמה שהיא רטובה הוא הוריד לה
את התחתון הוא ידע שזה מגעיל אותה שיורדים לה אבל הוא התחיל לנשק אותה מהבטן על למעטה
הוא הבין שהיא רוצה את זה אז הוא הכניס לה אצבעות היא גונחת ואומרת לו לא להפסיק שנייהם גמרו
אבל זה לא הפסיק להם אבל הם פחדו כל כך שיקרא משהו שהיא תידבק למרות שיש קונדום למרות הכל הם פחדו
לירן:"זה לא בסדר"
בר:"לא אכפת לי מה בסדר ומה לא"
לירן הסתכל חיפש בעניים שלו את התיק הקטן שלו הוציא מישם את הקונדום האדום שהוא קנה
בר שמה עליו את זה ושכבה והוא שכב עלייה לא עבר כמה שניות והיא הרגישה שהוא נכנס זה לא כאב לה
זה לא הפעם הראשונה שהם עושים אבל אחרי תקופה ארוכה זה כמו פעם ראשונה הוא נכנס ויוצא ממנה
רואה שהיא נהנת ומגביר את הקצב אחרי ששנייהם כבר מזיעים שתייהם הרגישו שהם לא יכולים יותר
ושתייהם גמרו ביחד ונשכבו אחד על יד השני גמורים ומחוייכים את הקונדום הם זרקו ונרדמו מהר מאוד
---------------------------------------------
"אני הולכת לישון" אמרתי לכולם
שיר כבר ישנה היה 3 והייתי גמורה מכל היום ומחר יוצאים לפיקניק כולם
אז הייתי חייבת לישון טל נשאר עוד קצת וגם הלך לישון נשכבתי במיטה ונרדמתי מהר
שמעתי רעשים של מיטה זזה של צעקות קמתי והלכתי לכיוון הרעש
השעה הייתה 4 לא הבנתי למה שיהיה רעש כזה בשעה מאוחרת מי המפגר
הלכתי בעיקבות הרעש זה בא מהחדר של אמא שלי שגם אבא שלי ישן שם
פתחתי את הדלת ו...
ו.....?
כן אני מקישבה...מה קרה? מה הם עשו?
פרק נדיר ומנודר
חחחחח...תגיד לא לילדים זה מעל גיל 18 או מעל גיל 14?
יצא לך נדיר
כל התיאורים וכל זה ממש כמו כישרון של סופרת חחח
אני ממש חולה על הכתיבה שלך
ובכל פרק אפשר להתאהב בו מחדש
יאללההה אני רוצה שתשמשיכי והכי מהר שאפשר
בלי למרוח ווו...למתוח וליבש
לא מתאים לי עכשיו לחכות מליון שנה עד ההמשך....
חולה עלייך חנצו'ק
אוהבת->מירב
טוב זה ברור שהם..
נו..
חחחחחחח הזדיינו...
ההממששךך!!!
חחחחחחחחחח
פליז מה שאמרנו חחחחחחחחחחחחחחח
המשךךךךך =]]]
אוהבתתתת
QUOTE (סוופרמאמי @ 31/03/2007) ו.....?
כן אני מקישבה...מה קרה? מה הם עשו?
פרק נדיר ומנודר
חחחחח...תגיד לא לילדים זה מעל גיל 18 או מעל גיל 14?
יצא לך נדיר
כל התיאורים וכל זה ממש כמו כישרון של סופרת חחח
אני ממש חולה על הכתיבה שלך
ובכל פרק אפשר להתאהב בו מחדש
יאללההה אני רוצה שתשמשיכי והכי מהר שאפשר
בלי למרוח ווו...למתוח וליבש
לא מתאים לי עכשיו לחכות מליון שנה עד ההמשך....
חולה עלייך חנצו'ק
אוהבת->מירב
חחע לא מליון שנה נ'י ינסה כממה שיותר מהר לעשות...
ותוודה מאמי שלי
QUOTE (_ליווש_ @ 31/03/2007) טוב זה ברור שהם..
נו..
חחחחחחח הזדיינו...
ההממששךך!!!
אין לגעת אולי כן אולי לא
QUOTE (חנ!ש @ 31/03/2007) חחחחחחחחחח
פליז מה שאמרנו חחחחחחחחחחחחחחח
המשךךךךך =]]]
אוהבתתתת
😉
היא לא יכולה להבין מה זה בלי לפתוח תדלת?? נו באמתתת איכככס המשךךךך
מ-ד-ה-י-ם-😛
דורשת המשך חנוש :]
אוי ואבוי..
אמא ואבא?
איכס..:\
מאמי
יצא
מדהים :]
חג
שמחחחחחחחחחחחחחחחחחחח 😛