יפיופה שלי מתי את ממשיכה מאמי?!?!?!
אני רוצה המשךךך 😛
רחלוש =]]
אני כותבת אבל יש לי בצפה באיסיקיו בקשר להיום וכאלה /:
אז אני כותבת לאט
QUOTE (shani_310 @ 30/03/2007) נגגיד \=
מחחכה ! 😊
חחע שמחה=]
פרק 53
טל יושב עם מדים על הספא עם שרית היא הורידה את התיק הקטן שהיה לה ביד
ורצה אליו וחיבקה אותו היא לא ראתה אותו יותר מחודש והיא התגעגע אלייו
טלי:"יאו איך התגעגעתי אלייך "
טל:"את אני כמו החיים התגעגעתי"
טלי:"ימסריח לך להתקלח "
טל:"שתקומי לי מהרגל"
טלי:"חחח סורי אני מתרגשת זה הולך להיות החג הכי כיף בעולם"
טל:"אני בטוח"
אני וטל עלינו למעלה הוא שם את הדברים שלי בחדר והלך להתקלח
אני בנתיים הייתי קצת על המחשב ואמא הכינה את כל הדברים למעטה
אחרי שטל יצא הוא התיישב לידי וחייך אלי
אני:"מה קרה למה החיוך?"
טל:"לא נירלך מוזר שאבא שלך עושה פה את החג?"
אני:"אני יודעת יאו אני מאושרת אלווהי שיהיה משהו בנייהם אבל זה לא אמיתי יותר מידי טוב"
טל:"לפעמים החיים הם כמו סיפור אגדה"
אני:"שלי יותר כמו טלנובלה:/"
טל:"תכתבי על החיים שלך בטלנובלה נקרא לזה אהבה שבחיים?"
אני:"לא לא ..הקטע באהבה.."
טל:"מה הקשר בין זה לחיים שלך?"
אני:"שהכל מסתבך רק בגלל אהבה שלבסוף אהבה פותרת הכל=]"
טל:"חזק שם יפה אהבתי אז תתחילי לכתוב"
אני:"פסדרר ניראלך?"
טל:"ניראלי מאוד נשמה שלי עם החיים שלך זה סרט אז תחברי את החיים של חן בר כולם ותקבלי סידרה"
אני:"בונא אתה סטלן😊" נתתי לו מכה ברגל חזקה ורצתי למעטה והוא אחרי וחיבקתי את אמא שלי
שרית:"כן טלי מה קרה"
אני:"הוא רוצה להרביץ לי "הצבעתי על טל
שרית:"למה הוא לא סתם ירביץ לך"
טל:"בונא היא נתנה לי מכה אחושרמוטה "
שרית:"אחושרמוטה"
אני:"טל היא זקנה היא לא מכירה את המילים האלה"
טל:"הא סליחה" שתיינו התחלנו לצחוק
שרית:"תמשיכו לצחוק שאני הייתי בגילכם.."
אני:"אוי הינה זה מתחיל" חייכתי אליה והיה לי טאלפון בדיוק אז רצתי לענות כי זה היה בחדר
הסתכלתי על הצג זה היה -לוטלוט-
אני:"אהוובי=]"
לוטם:"נשמה שלי מה קורה?"
אני:"טוב מה איתך שלמות שלי?"
לוטם:"כל אחלה אני בדרך לדודים שלי"
אני:"כבר?"
לוטם:"כן שלוש שעות נסיעה"
אני:"למה מה השעה כבר?"
לוטם:"3 וחצי מאמי"
אני:"דיי עבר מהר היום,מה מאמי אני לא יראה אותך 4 ימים עכשיו?"
לוטם:"כן מאמי יהיה קשה לי מאווד"
אני:"גמלי מאוד מאוד אבל יהיה טוב"
לוטם:"אני יחשוב עלייך כל הזמן שיקראו בהגדה את תהיי התם"
אני:"ואתה הטיפש "
לוטם:"רעהה😢"
אני:"סתם צריך אגדה שלמה לכתוב עלייך "
לוטם:"ואני יהיה החתיך?"
אני:"לא אתה תיהיה המלך שלי"
לוטם:"מתאים"
אחרי שסגרתי את השיחה עם לוטם הלכתי לעזור לאמא עוד קצת ואז נכנסתי להתקלח
------------------------------------------
"חן אולי תעזבי את המחשב ותבואי לעזור מעצבנת" אח של חן יקיר צעק לה
חן:"שתוק יננס אני חמש דקות יורדת לעזור"אמרה וחזרה להתכתב המחשב
היא התכתבה עם טל מהאיסיקיו של טלי
טליקוש:
אוף אל תללכי😢
חנצו'ק:
נ'י חייבת לעזור לאמא שלי..
טליקוש:
אופי אבל ..
מתי אני יראה אותך?
חנצו'ק:
כמה זמן אתה אצל טלי
טליקוש:
בישבילך כמה שתירצי
חנצו'ק:
אתתה חמוד
או סתם חרמן?@#
טליקוש:
גם וגם=]
חנצו'ק:
חחח יותר חרמן=]
יאאלה מאמי אני באמת צריכה לזוז
טליקוש:
טוב מאמי תדברי איתי
גמאני הלכתי לעזור לדודה שלי
ממת עלייך ומתגעגע...
חנצו'ק:
חמודד
ביוש גממאני
חן הלכה לעזור לאמא שלה והיה לי טאלפון זה היה בר
חן:"מאמי שלי"
בר:"יפה רציתי להגיד לך חג שמח"
חן:"גמלך נשמה שלי"
בר:"איפה את בחג"
חן:"אצלי עושים"
בר:"אה אשכרה כולם עושים אצלהם אצלנו בחבורה"
חן:"איפה את?"
בר:"אצלי גם אז אני הולכת לישון אצל לירן ומחר אנחנו נוסעים לצימרים"
חן:"תהני מאמי שלי=]"
בר:"תודה"
חן:"שומעת אני הולכת לעזור לאמא שלי אני ידבר איתך"
בר:"טוב מאמי שלי תהני בחג אוהבת אותך"
--------------------------------------
"אבאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא" צעקתי שראיתי אותו נכנס בדלת
ירדתי מהר במדרגות וחיבקתי אותו ואת שיר היא הייתה יפה עם שימלה לבנה חמודה כזאת
הוא בא עם תיק ענק ישבנו כולם בסלון ושיר ישבה עליי והיה מתח בין אמא לאבא שלי
אחרי זה ישבנו כולנו בשולחן הענק שהיה כי גם שמפחה של אמא שלי בא ושיר התחברה
איתם ישר כי הרוב בגיל שלה אני הגדולה במשפחה קראנו כולם את האגדה היה נורא כיף
ישבתי ליד אבא ושיר ועשינו צחוקים טל עשתה שטויות המשפחה של אמא שלי נורא
שמחה לראות את אבא שלי מיוחד סבתא שלי היא הייתה נורא קשורה אליו הוא היה בא אלייה
הרבה ושהם התחילו לצאת היא נורא אהבה אותו והיא אמרה לאמא שלי שהיא רוצה
שהוא יהיה אב ילידה וכך לבסוף היה אבל מאהבה לא בגלל שהיא אמרה
אחרי זה אני טל יסמין(בת דודה שלי בת 14) עלינו למעלה לפתוח נרגילה במרפסת
ישבנו ועישנו וטל גרר את יסמין לעשן והיא נחנקה קצת אבל אחרי זה לא היא קטנה
אבל היא בוגרת בטירוף וגם היא ילדה כזאת שבראש של משיהי בת 16 היא מסתובבת
עם ילדים בני 15 16 אז היא מבינה בדברים האלה למרות שהיא לא עינשה זה הפעם
הראשונה אבל היא האהבה נורא והמשיכה לעשן איתנו ישבנו דיברנו על הכל
היה נורא כיף בערך ב2 בלילה כולם הלכו ונישארנו אני טל שיר ואבא ואמא שלי וישבנו
כולם בסלון שיר עוד שניה נרדמה
שיר:"אני ישנה עם טלי"
טל:"מצחיק אני ישן עם טלי"
אני:"אני ישנה עם אמא ואבא"
דוד:"איתנו?עשה לנו שקט בגלל שיר"
אני:"אני יודעת נשים מזרון וטל ישן עליו טוב?"
טל:"טוב אין בעיה כי אני פוחד לישון לבד"
עלינו כל אחד לחדר שלו וישבנו דיברנו עשינו שטויות פתאום...
😮 😮 😮
אווי מאיי גאאד שיי חדד !!!@
אייזה מוושלםם המששך מההר מההר !!!
אייזה חחמוד הטל הזה 😁
מחחכה להמששך חיים ששלי..
ואאם את יווצאת אז תשמרי על עצממך..
אני צריכה טיפה לחשוב מה להגיד לך כי ברגע זה אני פשוט
פעורת פה ולא יודעת מה לומר
ותאמיני לי שזה לא רגיל אצלי
אין לי כבר את המילים לתאר כמה שזה מדהים
אתת הכל כבר אמרתי
אהמ...................................ואווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווו
זה הכי הכי הכי מושלםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם
וואיייייי איזה חמוד טל
חחח
טוב חנצו'ק יאללה המשכיי חמוד כזה
אוהבת->מירב
פרקקק מדהיםםםםםםם מדהיםםםםם מדהיםםםםםםם !!
מקסיםם (:
איזה מתוק טל חח 😁
מחכה להמשך חנושש :]
חחח פרק יפהההה =]
ואני אחזור על מה שכולן פה אמרו..
ואגיד שטל ממש חמוד..
ושאני מחכה להמשך מהר מהררר 😊
מ-ד-ה-י-ם !-!-!
איזה חמוד טלל 😛 חחח ==> לאכול אותו!! 😊
פרק מדהים יפה שלי..
מחכה להמשך 😛
אוהבת אותך המווווווווווווון
רחלוש =]]
יואווווווווווו =]]
המשךךךךךךךךךך
ואני מקווה שתעשי מה שאמרנוחחחח זה גדוללל
QUOTE (shani_310 @ 30/03/2007) 😮 😮 😮
אווי מאיי גאאד שיי חדד !!!@
אייזה מוושלםם המששך מההר מההר !!!
אייזה חחמוד הטל הזה 😁
מחחכה להמששך חיים ששלי..
ואאם את יווצאת אז תשמרי על עצממך..
ייש מצב היום כבר יהיה המשך😊
איי לאב יו סייסטר
QUOTE (סוופרמאמי @ 30/03/2007) אני צריכה טיפה לחשוב מה להגיד לך כי ברגע זה אני פשוט
פעורת פה ולא יודעת מה לומר
ותאמיני לי שזה לא רגיל אצלי
אין לי כבר את המילים לתאר כמה שזה מדהים
אתת הכל כבר אמרתי
אהמ...................................ואווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווו
זה הכי הכי הכי מושלםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם
וואיייייי איזה חמוד טל
חחח
טוב חנצו'ק יאללה המשכיי חמוד כזה
אוהבת->מירב
חחע מצצאת@?!#
נכון גם במציאות טל הכי חמוד בעולם יאנו בנדוד שלי=]