פרופיל רשת האהבה 💬 פורומים 💕 הכרויות 💬 יעוץ ריגשי 📬 דואר |
אהבה - אתר האהבה הישראלי

...3>...הקטע באהבה..3>...

✍️ chen-daskal 📅 01/01/2007 22:20 👁️ 55,990 צפיות 💬 2,013 הודעות
← חזרה לפורום עמוד 92 מתוך 135
QUOTE (chen-daskal @ 28/03/2007) QUOTE (חנ!ש @ 28/03/2007) QUOTE (chen-daskal @ 28/03/2007) QUOTE (חנ!ש @ 28/03/2007) QUOTE (chen-daskal @ 28/03/2007) QUOTE (חנ!ש @ 27/03/2007) וווואייייייייייייייי
כןןןןןןןןן
תמשיכי היוםםםם פליזזז =]]]
אני לא הולכת לציפורניים אבל חברה באה אלי..
ואחרי זה אני הולכת לחברה אחרת😊
ננסה לעשות המשך
אופ
מזה ננסה :[[
???
אופההההה

מה איך היה אתמוללל?
נדייייייייייייייייייייייר=]]] כמה שתיתי חחע
כמה כמה כמהה??

ספרי ספריי מה היהה חחחח


😛

חעחעחעחע
אני יספר לך באיסיקיו
טוב
שלחתי הודעהה
אז

אניטהההההההה
תעניייייייי
זאת אניייייייי

חחחחחחחחחחחחחח
גדול
גדוללללללללל


יאללה יאללההל
ונראה מה יהיה בערבב
ה' גדוללללללל עד אזזזזז ונראה אם אני ידחף אלייך
אור נוט
QUOTE (חנ!ש @ 28/03/2007) QUOTE (chen-daskal @ 28/03/2007) QUOTE (חנ!ש @ 28/03/2007) QUOTE (chen-daskal @ 28/03/2007) QUOTE (חנ!ש @ 28/03/2007) QUOTE (chen-daskal @ 28/03/2007) QUOTE (חנ!ש @ 27/03/2007) וווואייייייייייייייי
כןןןןןןןןן
תמשיכי היוםםםם פליזזז =]]]
אני לא הולכת לציפורניים אבל חברה באה אלי..
ואחרי זה אני הולכת לחברה אחרת😊
ננסה לעשות המשך
אופ
מזה ננסה :[[
???
אופההההה

מה איך היה אתמוללל?
נדייייייייייייייייייייייר=]]] כמה שתיתי חחע
כמה כמה כמהה??

ספרי ספריי מה היהה חחחח


😛

חעחעחעחע
אני יספר לך באיסיקיו
טוב
שלחתי הודעהה
אז

אניטהההההההה
תעניייייייי
זאת אניייייייי

חחחחחחחחחחחחחח
גדול
גדוללללללללל


יאללה יאללההל
ונראה מה יהיה בערבב
ה' גדוללללללל עד אזזזזז ונראה אם אני ידחף אלייך
אור נוט
חחע ענננננננננננק=]
וואת לא נדחחפת את באה יהיה טוב היום
פרק 52

זהו זה סופי לירן במצב לא כזה טוב/=
כל הלילה העברנו בבית חולים מתרוצצים בסדרון סיגריה אחרי סיגריה שותקים שתיקה ארוכה
אף אחד לא מדבר כולם מפחדים לדבר על זה ועל מה שיהיה ניסינו להדחיק את זה כבר יותר מ10 שעות
שאנחנו נימצאים בבית החולים והוא לא קם הרופאה אמרה שאין יותר מידי מה לעשות לחכות ואם הוא יקום
הוא ישר השתחרר הביתה כי אין לו מה לעשות בבית חולים זה תגובה למחלה.
כולם פחדו מהאולי שהרופאה אמרה ואולי לא ניראה אותו יותר ההורים שלו שבורים עוד מעט חג
במקום לסדר את הבית לקראת החג מחכים לראות תגובה של בנם כולנו יושבים מתפללים ומקווים שלירן יגיב
אחד אחרי השני נכנסים לחדר מנסים לדבר לגעת אך הוא לא זז.
-------------------------------------------
"בבקשה תלכו לנוח קצת אתם הרבה שעות פה" אמא של לירן אמרה
לאחר שיכנועים כולם יצאו מהבית החולים בשתיקה כואבת רק בר נשארה
חן רצתה לספר לטלי על אלירן אבל ידעה שזה לא היה הזמן והמקום לספר לה
לכן שלוטם הסיע את טלי וחן הביתה חן ירדה אצל טלי וביקשה ממנה לעלות
כי היא צריכה לספר לה משהו שהיא חייבת להוציא החוצה טלי למרות האי חשק
לשיחות הבינה שחן צריכה את זה ואמרה לה לעלות הן הכינו להן שוקו חם ועלו לחדר
חן:"אני ואלירן לא ביחד כבר"
טלי:"באמת? למה כולה שבוע הייתם ביחד"
חן:"הוא בכלל לא אהב אותי הוא אמר שהוא ילד חרא והוא לא רוצה לפגוע בי"
טלי:"לפחות הוא היה כנה איתך לא?"
חן:"כואב לי טלי מה אני אמורה לעשות עכשיו?"
טלי:"כלום תאמת תעברי הלאה לא נורא מאמי יהיה מישהו אחר אני בטוחה"
חן:"אוף חשבתי שהוא האחד שלי"
טלי:"את ידעת שהוא לא נכון ?"
חן:"קיוויתי"
טלי:"סבבה הייתם ביחד היה כיף כניראה שזה לא אמור להיות ככה אולי הוא לא האחד"
חן:"יכול להיות טלי תודה"
טלי:"אין בעד מה מאמי סליחה שאין לי מצב רוח את מבינה למה"
חן:"כןן אני מבינה .. מה תעשי היום יש לך וללוטם 7 חודשים"
טלי:"אנחנו לא יוצאים לא נורא זה רק 7 חודשים "
חן:"אני מפחדת"
טלי:"גמאני תאמיני לי גמאני מאווד "
חן התקרבה לטלי וחיבקה אותה וככה הם נשארו מספר דקות הן היו צריכות את זה שתייהן
היו במצב רוח ממש לא טוב ולשמוח ביום כזה כניראה זה הדבר האחרון שהן חשבו עליו
לאחר שעה חן הלכה לבית שלה כדי לנוח גם כי בערב הם שוב הלכו לבית החולים
להיות עם בר עם המשפחה ולחכות לסימן לתגובה מלירן ...
-------------------------------------
-יום רביעי בערב-
תאמת שעד יום רביעי לא קרה יותר מידי העבירו החבורה את הימים
בבית החולים או בשכונה מנסים לעביר את הזמן הלילות לא היו לילות
כימעט ולא הצליחו לעצום עין טלי כל הזמן הייתה עם בר לא השאירה אותה לבד שניה
שלא תפגעה בעצמה כי היא אמרה שהיא רוצה להתאבד כולם פחדו
יום רביעי טלי עזרה לאמא שלה מחר ערב חג וצריך להכין אוכל כי המשפחה
של שרית ודוד שיר וטל יהיו אצלהם בבית ולמרות הכל היא הייתה צריכה להמשיך הלאה
ולעזור לאמא שלה כי היא לא תוכל לבד להכין הכל בערך ב12 הם עדיין ישבו והכינו אוכל
וטלי קיבלה טאלפון היא ראתה על הצג -ברבורית - היא ענתה לה
טלי:"בר?"
בר:"טלי הוא קםםםםםם"
טלי:"אני לא מאמיננננננננה באמת באמת?"
בר:"כן כל התפילות הכל עזר טלי זה עזר ואמרו שהגוף שלו מרגיש יותר טוב ויש מצב הוא יצא מיזה"
טלי:"יאו פאק אני באה לבית החולים"
בר:"לא לא אסור להיכנס אליו עד מחר בבוקר כי הוא צריך לנוח ומחר משחררים אותו אחרי הצוהורים לחג=]"
טלי:"דיי איזה אושר מאמי אני לא מפסיקה לחייך"
בר:"גגם אני והדבר הראשון שהוא אמר הוא שאל אותי אם אנחנו יוצאים לחופשה ואמרתי לו ברווור"
טלי:"יאו זה מזה יעשה לו טוב"
בר:"כן אני נורא מקווה יאאלה מאמי אני גם נוסעת הביתה מחר רוצה אני יאסוף אותך בבוקר בערך ב9?"
טלי:"בטחחחח טוב אני הולכת להתקשר ללוטם"
בר:"לא צריך הוא פה והוא אמר כבר לחן ולקסם והם יגידו לאנשים "
טלי:"אוקי אוו פאק לישון לילה אחד בסדר "
בר:"כן הא? טוב מאמי אני ידבר איתך אני אוהבת אותך"
טלי עזרה לשרית במהירות וככה הם סיימו להכין את רוב האוכל ב3 היא נכנסה למיטה וישנה שינה טובה
בבוקר היא קמה ב8 שרית העירה אותה היא התארגנה ובר אספה אותה עם לוטם הם הגיעו לבית חולים
ובגלל שלוטם ובר כבר היו אצל לירן נתנו לה להיכנס לראות אותו היא נכנסה והוא חייך אלייה ירד לה דמעות
של אושר לראות את העניים שלו אחרי הרבה ימים זה הדבר הכי טוב שאפשר לבקש היא חיבקה אותו והתישבה על הכסא
הכחול שליד המיטה שלו.
טלי:"לירן בבקשה אל תעשה לנו את זה שוב"
לירן:"אני לא אשם/="
טלי:"חח אני יודעת אבל נגיד לך ככה כל החברוה הייתה הרוסה ממך"
לירן:"באמת? למה כמה זמן אני כבר ישן?"
טלי:"היום ערב חג"
לירן:"ממה? אני לא מאמין בחיים לא ישנתי כל כך הרבה"
טלי:"לירן אתה לא באמת ישנת דפוק"
לירן:"צודקת"
טלי:"אבל הכי חשוב עכשיו שאתה בסדר כל כך פחדתי תבטיח שלא תוותר"
לירן:"טלי את לא מבינה כמה זה קשה לי כל זה אני לא יכול להתמודד עם זה יותר"
טלי:"נ'י יודעת אבל בכל זאת בבקשה יש יותר מידי אנשים שאוהבים אותך"
לירן:"אני מבטיח"
טלי:"תודה "
טלי לוטם בר וחן חיכו שיביאו לו ד שיחרור וכולם הלכו לבית היה כבר 2
טלי באה להיכנס הביתה היא פתחה את הדלת פתאום קלטה את....



יאו בנות לא שמתי לב שזה יצא קצצר כל כך סורי
יאו איזה יופי שהוא קם =] =] =]
המשךךךךךךך!!
קלטה את...?
חחח נראלי שכחת להמשיךך
אבל לא נוראא

תמשיכי עכשיו!!!!!!!!!!!!
QUOTE (_ליווש_ @ 28/03/2007) יאו איזה יופי שהוא קם =] =] =]
המשךךךךךךך!!
תתודה נושה שלי
אוהבת אותך מללא
QUOTE (חנ!ש @ 28/03/2007) קלטה את...?
חחח נראלי שכחת להמשיךך
אבל לא נוראא

תמשיכי עכשיו!!!!!!!!!!!!
חח סורי שזה קצרI:
אמאמ אני יעשה מחר את יודעת שאין לי זמן..!
תני לי ללחווש
אניטע
את דוד שורית מתנשקים חחח...סתם לא יודעת
תמשיכי לפני שאני לא יודעת מ אני יעשה חח
ממש מדהים...טוב נמאס לי להגיד מדהים אני יגיד לך יפה הכי יפה שביקום חח
אני בגמילה ממדהים וממושלם..
וואני אבל זה דורש שאני יגיד את זה מושלםםםםםםםםםםםםם
תמשיכ וכמה שיותר מהר

אוהבת->מירב
מדהיייים המשךךךך
Nהמםםםם.!!
המשךךך..
WOW

אין לי מילים לתאר כמה שהפרק הזה..

מדהים

הורס

קורס [חח זה התחבר]

מעלף

מטריף

יפה [איזה?]

יפיפפפה

ומה לא?!


אלוהים השלמתי עכשיו איזה 3 פרקים ואני חייבת לומר שכל פרק שעובר אני מתאהבת בסיפווווווור יותר!!! 😘

הסיפור שלך וצורת הכתיבה שלך באלוהים היא ש-ל-מ-ו-ת
וזו ההוכחה ששלמות באמת קיימת מאמי שליי..

אז בשם השלימות המדהימה הזאת תשמיכייייייייייייייי
בא לי עוד פרק 😛 קשה לי לחכות.. 😢 אני חסרת סבלנווות!!!

מחכה להמשך יפה שליי!!
ואני?! תפנימי את זה טוב טוב בחיים אבל בחיים לא ינטוש אותך, רק זה חסר לי!!
אם אני אנטוש אני אמות!!, ולא בא לי כרגע למות, ולא בלי לוותר על הסיפור שלך אז.. אני לא אמות בזמן הקרוב
חחחח

אוהבת המווווווווווווווווווווווווון
מואאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאה 😘
רחלו'ש =]]
אאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאה אהההההההההההההההההההההההההההההה

אייייזה הההמששך..

😮

רוווצה עווווווד
ווואיי המשךךך דחווווווווווווווווף
QUOTE (סוופרמאמי @ 28/03/2007) את דוד שורית מתנשקים חחח...סתם לא יודעת
תמשיכי לפני שאני לא יודעת מ אני יעשה חח
ממש מדהים...טוב נמאס לי להגיד מדהים אני יגיד לך יפה הכי יפה שביקום חח
אני בגמילה ממדהים וממושלם..
וואני אבל זה דורש שאני יגיד את זה מושלםםםםםםםםםםםםם
תמשיכ וכמה שיותר מהר

אוהבת->מירב
חחח אם זה הגמילה שלך רק המצב שלך מעולה=]
לאב יו מלא
QUOTE (smallgirl @ 28/03/2007) מדהיייים המשךךךך
תוודה=]
המשך אני מקווה שיהיה היום/:

ברוכים השבים!

התחבר לחשבון שלך באהבה

שאלת אבטחה למניעת ספאם
או התחבר באמצעות

הצטרף לאהבה

יצירת חשבון חדש

3-25 תווים, ללא רווחים
גיל מינימום להרשמה: 13
שאלת אבטחה למניעת ספאם
לפחות 6 תווים
או הרשם באמצעות

שכחת סיסמא?

נשלח לך קישור לאיפוס

🔍 חיפוש באתר
הקלידו לפחות 2 תווים לחיפוש

📋 תוכן האתר

תוכן אהבה

🏛️פילוסופיה באהבה 💒מנהגי חתונה מהעולם 🏛️אהבה במיתולוגיות ❣️חגי אהבה מהעולם 🌏מנהגי חתונה מהעולם 🌍אהבה חוצת ציוויליזציות 🛕אהבה במיתולוגיות 💫משפטי מוטיבציה 🎤מילים של אהבה 😻ביולוגיה באהבה 🌸פסיכולוגיית האהבה 🏆הפסיכולוגיה של ההתחלה 💐הפסיכולוגיה של ההמשך 💔הפסיכולוגיה של התיקון 🧠אהבה ופסיכולוגיה 🔴רמזורים אדומים באהבה 🟢רמזורים ירוקים באהבה 🎓קורס אהבה 🧭טיפים לשיחה בדייט 🎬תרחישי דייטים 💡טיפים באהבה 💞חוקי המשיכה 🤔שיחת יחסינו לאן 🎭סוגי טיפוסים בזוגיות 💝אהבה חדשה איך למצוא חתן 🎉המדריך המלא לכלה 💖אהבה רומנטית 😍אהבה ממבט ראשון 🥰פרפרים בבטן ☀️אינטימיות בקשר 👩‍❤️‍👨מבחן תאימות זוגית 🔮מבחני אהבה 🎮משחקי אהבה 🤝שייכות בזוגיות 💢סוגי יחסים 🔑מדע האהבה 📖אהבת תם 📜עשרת הדיברות 😂אהבה והומור 📚מדריכי אהבה 🎨אהבה בתפזורת 💑בתוך מערכת יחסים 🎉חיי הרווקות ⚖️חוק ואהבה 🤝ואהבת לרעך כמוך 🛕ואהבת - בכל הדתות בעולם 🧠על תבונה באהבה 💑מדריך לפגישות 🌟התאמה אסטרלוגית מלאה התאמה בין מזלות 🔢אהבה ונומרולוגיה 🎯המטרה אהבה למה את עדיין לבד סימנים שמישהו מעוניין בך 🤝איך להתחיל עם בחורה 😔למה היא אמרה לא 🌻מידידות לאהבה 📋כללים להכרות 📖ספרי אהבה 🎬סרטים רומנטיים 👩מילון נשים לגברים 👨מילון גברים לנשים 🔵תסביכים בזוגיות 🙋‍♀️פרידה והתגברות 😒קנאה וחוסר ביטחון 😔תקשורת וריבים 👭אמון ובגידה 🥵קשר רעיל 💁חזרה לאקס 🥶פחד ממחויבות 🌈ניהול קונפליקטים גבולות בזוגיות 🥵גזלייטינג בזוגיות 👤חדר כושר רגשי 👥גישור לזוגות 🤢מניפולציות רגשיות בזוגיות 🤒עזרה ראשונה באהבה 🙋פרידה בכבוד 💢מבחן אישיות אהבה 💕מבחן אהבה 💜מבחן אינטלגנציה ריגשית 📝36 השאלות שגורמות להתאהב 🧮מחשבון אהבה 🥂קיר האהבה ❤️דף האהבה הפרטי שלך