פרופיל רשת האהבה 💬 פורומים 💕 הכרויות 💬 יעוץ ריגשי 📬 דואר |
אהבה - אתר האהבה הישראלי

...3>...הקטע באהבה..3>...

✍️ chen-daskal 📅 01/01/2007 22:20 👁️ 55,987 צפיות 💬 2,013 הודעות
← חזרה לפורום עמוד 90 מתוך 135
המממשששששך
איי מזל טוב 90 עמודים חחח

אוהבת->מירב
QUOTE (TooTi_13 @ 26/03/2007) המממשששששך
אני בשלבים=]
QUOTE (סוופרמאמי @ 26/03/2007) איי מזל טוב 90 עמודים חחח

אוהבת->מירב
חח תודה מאמי=]
וואו 90 הרבה
QUOTE (chen-daskal @ 26/03/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 26/03/2007) איי מזל  טוב 90 עמודים חחח

אוהבת->מירב
חח תודה מאמי=]
וואו 90 הרבה
בקרוב 100
חח...הלוואי עוד המון עמודים ופרקים חח

אוהבת->מירב
QUOTE (סוופרמאמי @ 26/03/2007) QUOTE (chen-daskal @ 26/03/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 26/03/2007) איי מזל  טוב 90 עמודים חחח

אוהבת->מירב
חח תודה מאמי=]
וואו 90 הרבה
בקרוב 100
חח...הלוואי עוד המון עמודים ופרקים חח

אוהבת->מירב
אמן ואמן=]
QUOTE (chen-daskal @ 26/03/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 26/03/2007) QUOTE (chen-daskal @ 26/03/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 26/03/2007) איי מזל  טוב 90 עמודים חחח

אוהבת->מירב
חח תודה מאמי=]
וואו 90 הרבה
בקרוב 100
חח...הלוואי עוד המון עמודים ופרקים חח

אוהבת->מירב
אמן ואמן=]
בעזרת ה' 😉

אוהבת->מירב
השם מהמילה ה' ^
לא אשם מהמילה "הוא אשם בגניבה" למשל

ווגם אני בעד ההמשך גדול וארוך ככזה.. :]
QUOTE (סוופרמאמי @ 26/03/2007) QUOTE (chen-daskal @ 26/03/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 26/03/2007) QUOTE (chen-daskal @ 26/03/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 26/03/2007) איי מזל  טוב 90 עמודים חחח

אוהבת->מירב
חח תודה מאמי=]
וואו 90 הרבה
בקרוב 100
חח...הלוואי עוד המון עמודים ופרקים חח

אוהבת->מירב
אמן ואמן=]
בעזרת ה' 😉

אוהבת->מירב
😁
QUOTE (shani_310 @ 26/03/2007) השם מהמילה ה' ^
לא אשם מהמילה "הוא אשם בגניבה" למשל

ווגם אני בעד ההמשך גדול וארוך ככזה.. :]

חחח גדול מה שאמרת ...
ואני כותבת המשך מקווה שתאהבו אותו
פרק 51

הוא נפלXD , התחלנו לצחוק הוא פיספס את הכסא
אני:"מה יש לך עייף עדיין?"
לוטם:"יותר בענניים =]"
ליז:"מחר חופפש קולטים?"
אני:"מחר היום האחרון לא?"
ליז:"כן ,כמה חיכיתי לפסח אבל עכשיו שאנחנו עוברים/:"
אני:"לא נורא מאמי גמאני שעברתי חשבתי שזה סוף העולם אבל טוב לי פה באמת ואתם לא לבד"
יוני:"טוב שתקו ותנו להתרכז באוכל"
לוטם:"ראסמי"
אני וליז הסתכלנו אחת על השניה וצחקנו אבל פתאום שקט היה כל אחד אכל תאוכל
ליז:"טוב היום הולדת שלך נגמרה לך תעשה כלים אנחנו סידרנו"
אני:"חח מפתאום עזבו אותו אני כולה מכניסה למדיח"
ליז:"תני לו להתרגל למשך החיים"
אני:"נירלך אני יתחתן איתו? תיראו איך הוא ניראה"
לוטם:"יאו את תיתחנני להתחתן איתי את תציאי לי על גג עזריאלי ואני לא יסכים"
אני:"יא מאן" אמרתי והוצאתי לשון
אספנו את הכל ואחרי זה הלכנו לשכונה לפתוח נרגילה בצוהורים ישבנו עם לירן בר חן ואדיר
כל שניה לקחו לי בכלל לא עישנתי כולם עישנו ואני לא ,אבל אני שמחה שליז ויוני התחילו להסתדר עם כולם
אפילו אדיר התלהב נורא מיוני וגם לירן .
בערך ב3 כול אחד הלך לבית שלו ויוני וליז נסעו ברכבת הם היו צריכים להתרגל לזה
אני נכנסתי למחשב והתחברתי לאיסיקיו איך שהתחברתי שגיא שלח לי הודעה

שגיגי:
כפרה שלי3>


-טלטולי-:
שגיגווש מה המצב מאמי?=]


שגיגי:
זה לא שגיא
זה אלן ,מקורה מאמי

-טלטולי-:
אלן?#@!
דממא'ט ת'ה חוצפן אל תשלח לי הודעה
בי

שגיגי:
יאאלה לכי להזדיין...

"יאו איזה חוצפן הוא אחרי מה שהוא עשה שילך לחפש תחברים שלו"ראיתי שלוטם מחובר
ישר שלחתי לו הודעה

-טלטולי-:
לוטי אני געגעת😢

לוטלוט:
אני יותר נסיכה שלי😘

-טלטולי-:
אין דבר כזה P:
אי לאב יו מאמי כל כךךךך

לוטלוט:
בטח שיש😊
וגממאני הכי בעווולם נסיכה שלי,
שומעת אני עףף לישון קצת אני גמור
ולחלום עלייייייך מלכה שלי מסכימה לי?

-טלטולי-:
בטח נסייכי תישן טוב
גמאני ילך לחלום עלייך
מוואה מלאך שלי אוהבת אותך

יצאתי מהשיחה וקראתי לכמה אנשים תאוואי אני אוהבתXD

חנצ'ו שלי:
אלירני אתה מדהים אני אוהבת אותך...

בר:
חזרתי מלירני
אני אוהבת אותך בייבי שלי...

אחיות ואחים שלי היה נדיר איתכם אתמול=]

לירן:
מדהימה שלי תודה על הכל
את הכי מושלמת בעולם הזה 😘
עפתי לשכונה

קסם:
"איך הלב שוב נתפס "
קסם אהבה חחחח

אחים שלי אוהב אותכם נשבע

אדיר:
שובל היה טוב איתך אתמול
בשכונה
ה' אוהב אותך

לוטם:
יאו אני מאווווווהבב
טלי את הכל הכל בישבילי תודה על הכל
נסיכה שלי אוצר שלי
עפתי לחלום על הדבר הכי יפה בעולם
-טלי-

קראתי את מה שלוטם כתב וחייכתי זה כל כך כיף לקרוא את זה אני אוהבת אותו כל כך
נכנסתי לרשום אוואי וללכת קצת לישון

לוטי אני אוהבת אותך מלאך שלי😘
אתתתה ה-כ-ל בישבילי
אתה האווויר שאני נושמת בלעייך אני לא יחייה

בר&חן&יוני&ליז&לירן מטורפת עלייכם
משלימה שעות שינה

הלכתי לישון וקמתי בערך ב8 וסתם ישבתי עם אמא שלי התחלנו לחשוב מה נעשה בחג
עם אבא ושיר ראו שהיא נורא מצפה לזה מין הסטוריה תקופה יפה כזאת נעים להיזכר בזה לפעמים
אחרי זה מרוב שהייתי עייפה ב11 חזרתי לישון
------------------------------------------
שרית חיכתה שטלי תירדם שהיא לא תדע שהיא יוצאת עם דוד היא תתרגש יותר מידי
שרית נכנסה להתקלח ושה את השימלה האדומה היפה שלה בערך ב11 וחצי יצאה מהבית
הם קבעו במסעדה על רמה מה שהם אוהבים היא נכנסה למסעדה וראתה אותו יושב שם
התקדמה לשולחן והוא הסתכל עלייה כל הזמן
דוד:"את.. את.. נירא..ת מאוד טוטוטוב"התחיל לגמגם
שרית:"תודה אתה מאוד מחמיא לי:S" הסמיקה
הם התיישבו הדבר הראשון שהזמינו יין אדום משובך היין ששרית הכי אוהבת כמובן
שדוד ידע את זה ולכן הזמין את זה במשך שעתיים הם ישבו מדברים על הכל
על התקופה שהם היו ביחד מעבירים זיכרונות ועל חלקם צוחקים ולא מאמינים שעשו את השטויות
האלה דיברו על הפעם הראשונה על הלידה של טלי על הכל אפילו על הריבים שהיה להם לפני
הפרידה אומנם אלו לא היו ריבים משמעותיים אבל הרומן שהיה לו עם נורית קטע את כל הקשר בנייהם
דוד הצטער כמה פעמים על זה בארוחה וכל פעם שרית נדהמה עד כמה אכפת לו
לשנייהם עבר הרגש בלב לשנייהם עבר המחשבה שאם הם יחזרו איך יהיה עכשיו
דוד חשב הרבה זמן על החג עניין אותו מה יקרה ולכן שאל אותה וקיווה לתשובה שרצה
דוד:"תגידי שרית איך ניכנס כולנו בבית יש מקום?"
שרית:"הבית שלי לא כזה קטן =] יש תחדר אורחים ויש גם את המיטה שלי"
דוד:"המיטה שלך?"כל כך קיווה שתגיד לו שישן איתה
שרית:"כן מה לא בעיה נסתדר"היא רצתה לחזור לישון איתו אבל פחדה להגיד לו
דוד:"אוקי" נשמע מאוכזב
בסוף הארוחה שתייהם יצאו הודו אחד לשני ושנייהם אמרו שהם נורא נהנו אבל צריך לחזור
השעה הייתה אחרי 1 ומחר שנייהם עוברים ודוד צריך לשחרר את הבייביסיטר על שיר
כל אחד נכנס למכונית שלו ונסע לדרכו
------------------------------------------
בבוקר קמתי עם מצב רוח יום אחרון ואז חופש ועוד מחר יש לי וללוטם 7 חודשים
למרות שאמרנו שלא נקנה אחד לשני כלום לא כל חודש אבל נצא לאנשהו רק אני והוא
ואז הוא יבוא לישון אצלי =]
התארגנתי והלכתי לביצפר ליז ביקשה ממני לברר לה על הציונים לאיזה מגמה היא יכולה להיכנס
היא ויוני אותו ממוצע אז זה גם נכלל עליו יצא שהיא יכולה להתקבל לתקשורות וזה טוב לה
כי זה מה שהיא עכשיו בראשון ויוני גם אבל הוא לומד פסיכולוגיה ואצלנו אין יהיה לו קשה
אבל הוא יהיה צריך להשקיע והיה טוב.. אחרי הביצפר חזרתי הביתה וראיתי שאמא שלי
במצב רוח טוב מבשלת מנקה כבר המתחילה XD
באתי אלייה מאחורה וחיבקתי אותה והיא קפצה
אני:"אולי תגידי לטלי החמודה איפה היית אתמול בלילה?"
שרית:"אתמול אה מה?"
אני:"את באמת חושבת שלוקח לי 10 דקות להירדם ראיתי אותך מתארגנת ועוד שמה את השמלה האדומה
שרית:"סתם יצאתי ישבתי עם חברות"
אני:"כן ובגלל זה הלכת כל כך מאורגנת?"
שרית:"טוב נו יצאתי עם אבא שלך"
אני:"מממממממממההההההה@!?#@?#@!#?@!"
שרית:"כן אבל אל תקחי מיזה שאני ביחד"
אני:"בעזרת השם" אמרתי ועליתי למעטה בריצה
שרית:"טלי תרגעי את עם השטויות שלך ורדי לאכול"
אני:"אני לא רעבה"צעקתי לה מלעלה
שרית:"לא אכפת לי "
--------------------------------------
חן כל כך חיכתה לחופש הזה "אל'ק חופש" אמרה שזרקה את התיק
כל המורים הביאו לכיתה שלה רק עבודות ושיעורים היא נכנסה למחשב רצתה
כל כך לדבר עם אלירן היא ידעה שהוא מחובר ב4 ככה הוא לא בעבודה והוא כבר לא ישן
היא ראתה שהוא מחובר והיא התחברה גם על אונליין והוא לא שלח הודעה ולא כלום
למרות שהיא לא אוהבת להיות היוזמת היא שלחה לו הודעה כניראה באמת היא מתחילה
להרגיש אליו דברים למרות שזה מוזר לה היא לא יודעת מזה אהבה באמת אבל היא יודעת
שאליו היא מרגישה משהו וזה בטוח

חנצו'ק3>:
אלייררני שלי?!=]


אלירן הברמן:
חן אני צריך להגיד לך משו
את תהיי צריכה למחוק אותי המחיים שלך
אני סתם בנאדם מסריח ולא רוצה שתפגעי
בבקשה תמחקי אותי מהפלא מהאיסיקיו
אני מצטער...

חן הסתכלה על המחשב והייתה בשוק לקח לה יותר מ10 דקות להבין כל מה שהוא כתב
היא קראה כמה פעמים את אותו משפט "תהיי צריכה למחוק אולי מהחיים שלך"
היא אפילו לא ידעה איך להגיב לזה אחרי חצי שעה שהיא יושבת מול על המחשב וכותבת
ומוחקת וכותבת ומוחקת מכל הדברים שעברו לה בראש יצא לה להגיד לו דבר אחד

חנצו'ק3>:
אני שונאת אותך!!!

אלירן הברמן:
אני מצטער😢

"מצטער מצטער עכשיו אתה אומר לי את זה יחתיחת דפוקק " היא אמרה לעצמה
היא לא כתבה לו כלום רק עשתה מה שהוא אמר לה ובעצבים מחקה אותו מהפלא
מהאיסיקיו מ-ה-ח-י-י-ם והיא פשוט נשכבה על המיטה ונשברה...
------------------------------------------
אני:"נו אמא אני לא רוצה לאכול מה את מביאה לי את זה לחדר"
שרית:"את תאכלי אני עולה עוד רבע שעה אני לא רוצה לראות כלום"
אני:"טוב " אמרתי בעצבים ישבתי מול המחשב שמה מוזיקה קוראת באיזה בלוג
על מישהי שאני מכירה למרות שאני לא אוהבת בלוגים זה נורא סיקרן אותי ואוכלת
הרגשתי רטט על השולחן שהיה חזק דיי נבהלתי אפילו קפצתי קצת ראיתי שיחה מבר
אני:"ברבוריית שלי"
בר:"טלי לירן התמוטט"
אני:"מההההההההה?$....




אני נוראה מקוה שאהבתם ואני לא יודעת אם זה ארוך יצא או לאI:
אבל אני מקוה שאהבתם
וואיייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייי
מושלםםם..השארת אותי בלי מילים...זה לא רגיל אצלי חח
😕
הכי כיף זה דוד ושריתתתתת
הכי שווהההההההההההההההההההההההההההההההההההההההה
ולוטם הכי חמודדד
ליז:"תני לו להתרגל למשך החיים"
אני:"נירלך אני יתחתן איתו? תיראו איך הוא ניראה"
לוטם:"יאו את תיתחנני להתחתן איתי את תציאי לי על גג עזריאלי ואני לא יסכים"
אני:"יא מאן" אמרתי והוצאתי לשון

הרגת אותי מצחוק בקטע הזה חחחחחחחחחחחחחחח
פשוט נקרעתי
סיפור הורססס
שימי גם המשך הורססס ומהר

אוהבת->מירב
QUOTE (סוופרמאמי @ 26/03/2007) וואיייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייי
מושלםםם..השארת אותי בלי מילים...זה לא רגיל אצלי חח
😕
הכי כיף זה דוד ושריתתתתת
הכי שווהההההההההההההההההההההההההההההההההההההההה
ולוטם הכי חמודדד
ליז:"תני לו להתרגל למשך החיים"
אני:"נירלך אני יתחתן איתו? תיראו איך הוא ניראה"
לוטם:"יאו את תיתחנני להתחתן איתי את תציאי לי על גג עזריאלי ואני לא יסכים"
אני:"יא מאן" אמרתי והוצאתי לשון

הרגת אותי מצחוק בקטע הזה חחחחחחחחחחחחחחח
פשוט נקרעתי
סיפור הורססס
שימי גם המשך הורססס ומהר

אוהבת->מירב
חחח איזה פירגון איזה חמודה=]
אני נורא שמחה שאהבת...
אמאמ אם מחר יהיה לי זמןן לא ניראלי כלכך אני ישים מקווה
המששששששששששששךךךך
וואי תמשיכייי

ברוכים השבים!

התחבר לחשבון שלך באהבה

שאלת אבטחה למניעת ספאם
או התחבר באמצעות

הצטרף לאהבה

יצירת חשבון חדש

3-25 תווים, ללא רווחים
גיל מינימום להרשמה: 13
שאלת אבטחה למניעת ספאם
לפחות 6 תווים
או הרשם באמצעות

שכחת סיסמא?

נשלח לך קישור לאיפוס

🔍 חיפוש באתר
הקלידו לפחות 2 תווים לחיפוש

📋 תוכן האתר

תוכן אהבה

🏛️פילוסופיה באהבה 💒מנהגי חתונה מהעולם 🏛️אהבה במיתולוגיות ❣️חגי אהבה מהעולם 🌏מנהגי חתונה מהעולם 🌍אהבה חוצת ציוויליזציות 🛕אהבה במיתולוגיות 💫משפטי מוטיבציה 🎤מילים של אהבה 😻ביולוגיה באהבה 🌸פסיכולוגיית האהבה 🏆הפסיכולוגיה של ההתחלה 💐הפסיכולוגיה של ההמשך 💔הפסיכולוגיה של התיקון 🧠אהבה ופסיכולוגיה 🔴רמזורים אדומים באהבה 🟢רמזורים ירוקים באהבה 🎓קורס אהבה 🧭טיפים לשיחה בדייט 🎬תרחישי דייטים 💡טיפים באהבה 💞חוקי המשיכה 🤔שיחת יחסינו לאן 🎭סוגי טיפוסים בזוגיות 💝אהבה חדשה איך למצוא חתן 🎉המדריך המלא לכלה 💖אהבה רומנטית 😍אהבה ממבט ראשון 🥰פרפרים בבטן ☀️אינטימיות בקשר 👩‍❤️‍👨מבחן תאימות זוגית 🔮מבחני אהבה 🎮משחקי אהבה 🤝שייכות בזוגיות 💢סוגי יחסים 🔑מדע האהבה 📖אהבת תם 📜עשרת הדיברות 😂אהבה והומור 📚מדריכי אהבה 🎨אהבה בתפזורת 💑בתוך מערכת יחסים 🎉חיי הרווקות ⚖️חוק ואהבה 🤝ואהבת לרעך כמוך 🛕ואהבת - בכל הדתות בעולם 🧠על תבונה באהבה 💑מדריך לפגישות 🌟התאמה אסטרלוגית מלאה התאמה בין מזלות 🔢אהבה ונומרולוגיה 🎯המטרה אהבה למה את עדיין לבד סימנים שמישהו מעוניין בך 🤝איך להתחיל עם בחורה 😔למה היא אמרה לא 🌻מידידות לאהבה 📋כללים להכרות 📖ספרי אהבה 🎬סרטים רומנטיים 👩מילון נשים לגברים 👨מילון גברים לנשים 🔵תסביכים בזוגיות 🙋‍♀️פרידה והתגברות 😒קנאה וחוסר ביטחון 😔תקשורת וריבים 👭אמון ובגידה 🥵קשר רעיל 💁חזרה לאקס 🥶פחד ממחויבות 🌈ניהול קונפליקטים גבולות בזוגיות 🥵גזלייטינג בזוגיות 👤חדר כושר רגשי 👥גישור לזוגות 🤢מניפולציות רגשיות בזוגיות 🤒עזרה ראשונה באהבה 🙋פרידה בכבוד 💢מבחן אישיות אהבה 💕מבחן אהבה 💜מבחן אינטלגנציה ריגשית 📝36 השאלות שגורמות להתאהב 🧮מחשבון אהבה 🥂קיר האהבה ❤️דף האהבה הפרטי שלך