צקצוקה לא להיות עצובי שושה אוהפת את צקצוקי
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחח 'מה עובר עליי ' חחחחחחחחחחחחחחחחחחח
מה עם המשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
המשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
המשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
המשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
ה
מ
ש
ך
המשךךךךך כאילו דההההה?
ה
מ
ש
ך
המשךךךךךךך ארוךךךךךךךךךךךךךךךךךךך ארוךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
אבל מאודדדד ארוךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
אצקלונהה נתגלש במגלשה אצקלונהה
מה קורה חוה ?חיים מה יהיה אתה כבר 3 חודשים לא עובד
המשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
המשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
אמאאא איזה הצפה עשיתי לך פה אבל הכל מאהבה
רוסיה חולהה עלייך אתה פשוט כישרונית,מדהימה,יפה,מכוערת חחחח סתם
בקיצר המשךךך
סיפור מספר 1
שכחתי עוד דבר
המשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
QUOTE (LoVe_AnGeL_ @ 25/03/2007) מדהיםםם =]
תמשיכייי
טנננקיו3>
QUOTE (oshritsa @ 25/03/2007) צקצוקה לא להיות עצובי שושה אוהפת את צקצוקי
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחח 'מה עובר עליי ' חחחחחחחחחחחחחחחחחחח
מה עם המשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
המשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
המשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
המשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
ה
מ
ש
ך
המשךךךךך כאילו דההההה?
ה
מ
ש
ך
המשךךךךךךך ארוךךךךךךךךךךךךךךךךךךך ארוךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
אבל מאודדדד ארוךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
אצקלונהה נתגלש במגלשה אצקלונהה
מה קורה חוה ?חיים מה יהיה אתה כבר 3 חודשים לא עובד
המשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
המשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
אמאאא איזה הצפה עשיתי לך פה אבל הכל מאהבה
רוסיה חולהה עלייך אתה פשוט כישרונית,מדהימה,יפה,מכוערת חחחח סתם
בקיצר המשךךך
סיפור מספר 1
מאושרת בגלל העבודה הא? חח כיף לך
אני לא רוווווווווווסיייייייייייייייה
QUOTE (chen-daskal @ 25/03/2007) QUOTE (oshritsa @ 25/03/2007) צקצוקה לא להיות עצובי שושה אוהפת את צקצוקי
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחח 'מה עובר עליי ' חחחחחחחחחחחחחחחחחחח
מה עם המשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
המשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
המשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
המשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
ה
מ
ש
ך
המשךךךךך כאילו דההההה?
ה
מ
ש
ך
המשךךךךךךך ארוךךךךךךךךךךךךךךךךךךך ארוךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
אבל מאודדדד ארוךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
אצקלונהה נתגלש במגלשה אצקלונהה
מה קורה חוה ?חיים מה יהיה אתה כבר 3 חודשים לא עובד
המשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
המשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
אמאאא איזה הצפה עשיתי לך פה אבל הכל מאהבה
רוסיה חולהה עלייך אתה פשוט כישרונית,מדהימה,יפה,מכוערת חחחח סתם
בקיצר המשךךך
סיפור מספר 1
מאושרת בגלל העבודה הא? חח כיף לך
אני לא רוווווווווווסיייייייייייייייה
גם וגם כי בא לי להציף אותך
אין זה סיפור מהמםםם
צקצוקה רוסיה מה עם המשךך?
נו מה עם המשךך חמוד ונחמד כזההההה?
בראש שלך להמשיך?
אה?
כי בראש שלי לקרוא עוד המשך בסיפור ההורס הזה
אוהבת->מירב
חחח אני יכתוב אחרי השיר שלנו הגעתי הרגע הביתה ואני לא יוצאת היום
יום אחד מנוחה אפשר לא? חחח
QUOTE (chen-daskal @ 26/03/2007) חחח אני יכתוב אחרי השיר שלנו הגעתי הרגע הביתה ואני לא יוצאת היום
יום אחד מנוחה אפשר לא? חחח
לא...
סתם..טוב אחרי השיר שלנו שומעת..וגם הזכרת לי שיש היום השיר שלנו אני כל הזמן חושבת שהיום יום שבת
אוהבת->מירב
QUOTE (סוופרמאמי @ 26/03/2007) QUOTE (chen-daskal @ 26/03/2007) חחח אני יכתוב אחרי השיר שלנו הגעתי הרגע הביתה ואני לא יוצאת היום
יום אחד מנוחה אפשר לא? חחח
לא...
סתם..טוב אחרי השיר שלנו שומעת..וגם הזכרת לי שיש היום השיר שלנו אני כל הזמן חושבת שהיום יום שבת
אוהבת->מירב
כככה זה בחופשים😊
QUOTE (chen-daskal @ 26/03/2007) חחח אני יכתוב אחרי השיר שלנו הגעתי הרגע הביתה ואני לא יוצאת היום
יום אחד מנוחה אפשר לא? חחח
טוב ליסנט האנייי וליסנט גווווווווד
זה לא מתאים לי שגםםםםם
אין
המשך
עדיין
וגםםםםםםםםםםםםםם
את
לא
באה
איתנו
היוםם
זה ממש לא יפה מצדךך
אבל אל תדאגייי
אני זוכרת את זההה
ויש לי עוד כמה דברים להגיד לך..
המשךךךךךךךךךךךךךךך
ה
מ
ש
ך
ך
ך
ך
ך
ך
ך
ך
ך
ך
ך
ך
ך
ך
ך
ך
ך
ך
ך
ך
ך
ך
ך
ך
חחח עד שאני יפתח עמוד חדש 😛
בעעעעעעעעעעעעעעעעע
זה לא פתח עוד עמוד חחחחחחח
קיצררר
ת
מ
ש
י
כ
י
כבר
ואם את משנה את דעתךךךך
על היציאה 😛 חעחעחע
אני פהה לשמוע את זהה
למרות שהגשםם טיפה הורסס
ובאלי גם לישונייי =\\
אופההה
אהה ויש לי כמה דברים לספר לךך
אבל זה כבר לאייסיי חחח