פרק 50
לוטם עלה על במה ולקח את המיקרופון ואמר "אני רק רוצה להגיד לכם שללירן ולבר יש שבוע הבא בדיוק שנה וארבע חודשים"
ראיתי את בר ולירן מתחבקים ומחייכים וכולם הסתכלו עלייהם ואז לוטם אמר "אולי אני ואהובתי לא שנה ו.. אבל האהבה שלנו ענקית
אז כולם לדעת שעוד יומיים מלפני 7 חודשים טלי הפכה אותי לגבר הכי מאושר בכל העולם" הוא אמר את זה וכולם מחאו כפיים
ולוטם ירד אליי וחיבקתי אותו חזק שלא ילך לי והוא לחש לי באוזן "אני כל כך אוהב אותך שזה כואב"
המשכנו לרקוד כמו מטורפים ואז התחיל השיר שכל הזמן אנחנו רק צוחקים עליו של כפיר עטיה שוטרת במדים בפזמון כולם התחילו לשיר
ולקפוץ כמו משוגעים...
"תוכלי עליי לסמוך בטלי לי את הדו"ח
למרות שאת שוטרת תוכלי עליי לסמוך
כי יש לך ממדים את סקסית במדים
נדלקתי על שוטרת הרסה לי תחיים"
וככה כל הלילה עבר רק בצחוקים בשיגועים עשינו כל כך הרבה שטויות אין אחד שלא אמר שהיה אחד המסיבות
בערך ב6 כל אחד זרם לבית שלו יוני ליז ולוטם באו לישון אצלי ליז ויוני ישנו בחדר אורחים ואני ולוטם אצלי במיטה
הגענו היינו שפוכים אז נרדמנו שתיינו מהר אבל מאושרים מחובקים זה לצד זה
בערך ב10 יוני העיר אותי והלכתי לצחצח שיניים לוטם עדיין ישן ירדנו אני יוני וליז
למעטה כדי להכין לכולם ארוחת בוקר ומה שלוטם הכי אוהב חביתה עם גבינה צהובה וירקות
אני הכנתי את החביתות יוני עשה סלט וליז ארחה את השולחן וכאלה ..
אני:"רציתי להגיד לכן ממש תודה על אתמול עשיתם לי הפתעה הכי נעימה שיכולתי לבקש"
ליז:"שמעי לא בגללך באנו את יודעת צריך להכיר אנשים עוד מעט אנחנו עוברים לפה"
אני:"חח יזונות באמת?"
יוני:"מה ניראלך? שמעי שאת באה לראשון לאבא שלך אנחנו איתך כן?"
אני:"יש קצת שינוי בתוכנית אבא שלי כניראה כל החג יהיה אצלנו אז בפסח שחכו מיזה"
יוני:"מממממהההה? רציני מה קרה ההורים שלך השלימו?"
אני:"יותר מיזה הוא ונורית לא כזה מדברים והיא ברחה ואמא שלי ואבי לא ביחד זה הכל מאלוהים"
ליז:"חבל על הזמן איך שתייהם קרסו ביחד והם היו צריכים נחמה=]"
אני:"זה חלום אם הם יחזרו"
----------------------------------------------------
שרית:"הלו"
דוד:"היי שרית זה דוד מה נשמע?"
שרית:"מאיפה אתה מתקשר?אין לי את המספר"
דוד:"מהעבודה "
שרית:"אה אוקי מה קורה?"
דוד:"הכל טוב מה איתך"
שרית:"בסדר"
דוד:"אממ אממ שרית בערב חג אנחנו אצלך?"הוא גימגם
שרית:"כן כן ביום חמישי גם טל נכון? ואני רוצה שתישארו אצלי גם בחג חמישי שישי שבת"
דוד:"כן גם טל המשפחה שלו החו'ל ואני לא רוצה להיות טירחה"
שרית:"אל דבר שטויות כבוד הוא לי "
דוד:"אוקי שרית את מדהימה אני לא מבין למה נפרדנו בכלל"
שרית:"חח דוד "צחקה במבוכה
דוד:"סליחה טעות שלי אני ידבר איתך כבר יום נעים"
שרית:"יום נעים"
"יאו אני חתיחת דפוק מה אני אומר לה את זה " דוד חשק לעצמו
הייתה לו שיחה היה מספר לא שיש כזה בארץ הוא ניתק הוא הבין שזאת נורית הוא ניתק לה ואמר
"את לא תהרסי לי משהו מספיק הרסת לי משפחה"
------------------------------------------
סידרנו את הכלים במקום לכל אחד שמנו בצלחת שמנו עוד גבינות על השולחן וישבנו
לוטם ירד אחרי רבע שעה וחייך שראה אותנו
לוטם:"איזה חמודים"
לוטם בא לשבת פתאום....





