צקצוקהההההה רוסיה שלייייי מה אפשר עוד להגיד לך ?אמממממממממ נחשובבב
מדהיםם
מהממם
משגע
מאוהבת בסיפור הזה
מקווה שאת באה לחיפה מובן לך?
QUOTE (ילדהמשומשו @ 27/03/2007) המששששששששששששךךךך
אמאמ מקווה היום
לכל הבנות שאמרו לי המשך חע אני לא יגיב לכולם
יש מצב יהיה המשך היום
QUOTE (oshritsa @ 27/03/2007) צקצוקהההההה רוסיה שלייייי מה אפשר עוד להגיד לך ?אמממממממממ נחשובבב
מדהיםם
מהממם
משגע
מאוהבת בסיפור הזה
מקווה שאת באה לחיפה מובן לך?
נשמה שלי אין לי כבר מילים להגיד לך כמה אני אוהבת אותך
שממממנההה ששלי (:
אייזה הממשך
ל פ א נ י ם 😊
אאאמאא ממדההים
רוצצה עוד ועווד ווועודד !
וווואייייייייייייייי
כןןןןןןןןן
תמשיכי היוםםםם פליזזז =]]]
יאאאאאאאאאאאא צקצוקהההההה
חיפשתי תסיפור שלך באתר ואני לא מצאתי ,איפה אני מגלה אותו בעמוד 2 זה פשוט אסוןןןןןןןןןןן .
יפה שלי בבקשההההההההה תמשיכייי בבקשהההההההההההההה
ככה שיהיה לי מה לקרוא בלילה כשאני יחזור מעבודה.
איך היה אצל מעיין ,שמעתי שתית והלכת אה?
בקיצר רוסיה שלי תמשיכיייייייייייייייייייי בבבבקשששהההה בבבקשהההההה
מאוהבתתתת בסיפור הזההההה סיפור מספר 1
QUOTE (shani_310 @ 27/03/2007) שממממנההה ששלי (:
אייזה הממשך
ל פ א נ י ם 😊
אאאמאא ממדההים
רוצצה עוד ועווד ווועודד !
כפרה שלי=]
אני מאוהבת בך...
אני הולכת לעשות ציפורניים ואז אני יעשה המשך שאני יחחזור
אוהבת3>
QUOTE (חנ!ש @ 27/03/2007) וווואייייייייייייייי
כןןןןןןןןן
תמשיכי היוםםםם פליזזז =]]]
אני לא הולכת לציפורניים אבל חברה באה אלי..
ואחרי זה אני הולכת לחברה אחרת😊
ננסה לעשות המשך
QUOTE (oshritsa @ 28/03/2007) יאאאאאאאאאאאא צקצוקהההההה
חיפשתי תסיפור שלך באתר ואני לא מצאתי ,איפה אני מגלה אותו בעמוד 2 זה פשוט אסוןןןןןןןןןןן .
יפה שלי בבקשההההההההה תמשיכייי בבקשהההההההההההההה
ככה שיהיה לי מה לקרוא בלילה כשאני יחזור מעבודה.
איך היה אצל מעיין ,שמעתי שתית והלכת אה?
בקיצר רוסיה שלי תמשיכיייייייייייייייייייי בבבבקשששהההה בבבקשהההההה
מאוהבתתתת בסיפור הזההההה סיפור מספר 1
עמוד 2?😢 בנותת אתן רעותת ....
ווווווווושתינו מלא את לא מביייייייייינה איזה סטלה הייתה לי רק צחוקים
QUOTE (chen-daskal @ 28/03/2007) QUOTE (חנ!ש @ 27/03/2007) וווואייייייייייייייי
כןןןןןןןןן
תמשיכי היוםםםם פליזזז =]]]
אני לא הולכת לציפורניים אבל חברה באה אלי..
ואחרי זה אני הולכת לחברה אחרת😊
ננסה לעשות המשך
אופ
מזה ננסה :[[
???
אופההההה
מה איך היה אתמוללל?
QUOTE (חנ!ש @ 28/03/2007) QUOTE (chen-daskal @ 28/03/2007) QUOTE (חנ!ש @ 27/03/2007) וווואייייייייייייייי
כןןןןןןןןן
תמשיכי היוםםםם פליזזז =]]]
אני לא הולכת לציפורניים אבל חברה באה אלי..
ואחרי זה אני הולכת לחברה אחרת😊
ננסה לעשות המשך
אופ
מזה ננסה :[[
???
אופההההה
מה איך היה אתמוללל?
נדייייייייייייייייייייייר=]]] כמה שתיתי חחע
QUOTE (chen-daskal @ 28/03/2007) QUOTE (חנ!ש @ 28/03/2007) QUOTE (chen-daskal @ 28/03/2007) QUOTE (חנ!ש @ 27/03/2007) וווואייייייייייייייי
כןןןןןןןןן
תמשיכי היוםםםם פליזזז =]]]
אני לא הולכת לציפורניים אבל חברה באה אלי..
ואחרי זה אני הולכת לחברה אחרת😊
ננסה לעשות המשך
אופ
מזה ננסה :[[
???
אופההההה
מה איך היה אתמוללל?
נדייייייייייייייייייייייר=]]] כמה שתיתי חחע
כמה כמה כמהה??
ספרי ספריי מה היהה חחחח
😛
חעחעחעחע
QUOTE (חנ!ש @ 28/03/2007) QUOTE (chen-daskal @ 28/03/2007) QUOTE (חנ!ש @ 28/03/2007) QUOTE (chen-daskal @ 28/03/2007) QUOTE (חנ!ש @ 27/03/2007) וווואייייייייייייייי
כןןןןןןןןן
תמשיכי היוםםםם פליזזז =]]]
אני לא הולכת לציפורניים אבל חברה באה אלי..
ואחרי זה אני הולכת לחברה אחרת😊
ננסה לעשות המשך
אופ
מזה ננסה :[[
???
אופההההה
מה איך היה אתמוללל?
נדייייייייייייייייייייייר=]]] כמה שתיתי חחע
כמה כמה כמהה??
ספרי ספריי מה היהה חחחח
😛
חעחעחעחע
אני יספר לך באיסיקיו