QUOTE (ששררוושש @ 28/03/2007) Nהמםםםם.!!
המשךךך..
טנקיו ביטיפול
QUOTE (loisana11 @ 28/03/2007) WOW
אין לי מילים לתאר כמה שהפרק הזה..
מדהים
הורס
קורס [חח זה התחבר]
מעלף
מטריף
יפה [איזה?]
יפיפפפה
ומה לא?!
אלוהים השלמתי עכשיו איזה 3 פרקים ואני חייבת לומר שכל פרק שעובר אני מתאהבת בסיפווווווור יותר!!! 😘
הסיפור שלך וצורת הכתיבה שלך באלוהים היא ש-ל-מ-ו-ת
וזו ההוכחה ששלמות באמת קיימת מאמי שליי..
אז בשם השלימות המדהימה הזאת תשמיכייייייייייייייי
בא לי עוד פרק 😛 קשה לי לחכות.. 😢 אני חסרת סבלנווות!!!
מחכה להמשך יפה שליי!!
ואני?! תפנימי את זה טוב טוב בחיים אבל בחיים לא ינטוש אותך, רק זה חסר לי!!
אם אני אנטוש אני אמות!!, ולא בא לי כרגע למות, ולא בלי לוותר על הסיפור שלך אז.. אני לא אמות בזמן הקרוב
חחחח
אוהבת המווווווווווווווווווווווווון
מואאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאה 😘
רחלו'ש =]]
אוי איזה בוובית את=]
חשבתי הזנחת הייתי עצוובהההה
אבל עכשיו שאת פה אני מאוווווווווווווווווווווווווווווווווושרת המווון=]]]]]]]]]]]]]]]
כי אניי אוהבת אותך מלא מלא 😁
QUOTE (shani_310 @ 29/03/2007) אאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאה אהההההההההההההההההההההההההההההה
אייייזה הההמששך..
😮
רוווצה עווווווד
אני מבינה שזה מחמאה=]
תוודה
QUOTE (ילדהמשומשו @ 29/03/2007) ווואיי המשךךך דחווווווווווווווווף
אני ינסה לעשות היום המשך אני מקווה/:
מאמי אני חיייבת להגיד לך שמאתמול אני קוראת את הסיפור..
93 עמודים קראתי :]
הסיפוור הזה מדהיםם פשוט :]
פשוט מושלם..
התחיל מהבגידה, ההתערבות והפך לסיפור אהבה שוואלה כמו בחיים לא תמיד מושלם :]
אתת מוכשרתת בטירוף :]
המשךך
דחוףף..
QUOTE (sufipufi @ 29/03/2007) מאמי אני חיייבת להגיד לך שמאתמול אני קוראת את הסיפור..
93 עמודים קראתי :]
הסיפוור הזה מדהיםם פשוט :]
פשוט מושלם..
התחיל מהבגידה, ההתערבות והפך לסיפור אהבה שוואלה כמו בחיים לא תמיד מושלם :]
אתת מוכשרתת בטירוף :]
המשךך
דחוףף..
יאו פאק אני סוגדת לך=]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]
אני מאושרת שאת קוראת
תודה על כל המחמאותתתתתת
אוהבת
QUOTE (chen-daskal @ 29/03/2007) QUOTE (sufipufi @ 29/03/2007) מאמי אני חיייבת להגיד לך שמאתמול אני קוראת את הסיפור..
93 עמודים קראתי :]
הסיפוור הזה מדהיםם פשוט :]
פשוט מושלם..
התחיל מהבגידה, ההתערבות והפך לסיפור אהבה שוואלה כמו בחיים לא תמיד מושלם :]
אתת מוכשרתת בטירוף :]
המשךך
דחוףף..
יאו פאק אני סוגדת לך=]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]
אני מאושרת שאת קוראת
תודה על כל המחמאותתתתתת
אוהבת
למה שאני לא יקרא?
מאמי הסיפור הזה מממכרררררררררררררררררר :]
הממשךך
דחוףףף
אוהבבבבבבבבבבבת 3>
QUOTE (sufipufi @ 29/03/2007) QUOTE (chen-daskal @ 29/03/2007) QUOTE (sufipufi @ 29/03/2007) מאמי אני חיייבת להגיד לך שמאתמול אני קוראת את הסיפור..
93 עמודים קראתי :]
הסיפוור הזה מדהיםם פשוט :]
פשוט מושלם..
התחיל מהבגידה, ההתערבות והפך לסיפור אהבה שוואלה כמו בחיים לא תמיד מושלם :]
אתת מוכשרתת בטירוף :]
המשךך
דחוףף..
יאו פאק אני סוגדת לך=]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]
אני מאושרת שאת קוראת
תודה על כל המחמאותתתתתת
אוהבת
למה שאני לא יקרא?
מאמי הסיפור הזה מממכרררררררררררררררררר :]
הממשךך
דחוףףף
אוהבבבבבבבבבבבת 3>
חחח תודה=]
המשך לא יהיה היום אני עכשיו הגעתי ואני הולכת לישון אצל אחותי אני יחזור
מחר אז מחר יהיה=]
אוהבת אותכן בנות
צקקקקקקקקקקצצצצצצצצצצווווווקההה רוסיה מעורבת אשכנזיה (מה הקשר לא יודעת חחח)
יווווווווווווווווווווו איזה פרק מהממםםםםםםםםםםם
אני (ובמיוחד אני חחח) וכל הבנות דורשות המשךךךך ארוך ומהממם כממו תמיד
דברי איתי דחוףףףף
חנוצ'''''''
טוף השלמתי מממ 2 פרקים מדהימים...
נו את מי היא כבר יכולה לראות חוץ מאבא שלה..? 😛
מחכה להמשךך =]
השלמתיי :]]
פשוט מדהים כמו תמידד 😛
מחכה להמשך יפתי, שבת שלום (:
QUOTE (oshritsa @ 29/03/2007) צקקקקקקקקקקצצצצצצצצצצווווווקההה רוסיה מעורבת אשכנזיה (מה הקשר לא יודעת חחח)
יווווווווווווווווווווו איזה פרק מהממםםםםםםםםםםם
אני (ובמיוחד אני חחח) וכל הבנות דורשות המשךךךך ארוך ומהממם כממו תמיד
דברי איתי דחוףףףף
חחע דיי כבר לקרוא לי רוסיהה אני לא אוהבתI:
אני כותבת עכשיו
QUOTE (chen-daskal @ 30/03/2007) QUOTE (oshritsa @ 29/03/2007) צקקקקקקקקקקצצצצצצצצצצווווווקההה רוסיה מעורבת אשכנזיה (מה הקשר לא יודעת חחח)
יווווווווווווווווווווו איזה פרק מהממםםםםםםםםםםם
אני (ובמיוחד אני חחח) וכל הבנות דורשות המשךךךך ארוך ומהממם כממו תמיד
דברי איתי דחוףףףף
חחע דיי כבר לקרוא לי רוסיהה אני לא אוהבתI:
אני כותבת עכשיו
אז איך אני יקרא לך? 😢
😠
QUOTE (שוקוהוליסטית @ 30/03/2007) חנוצ'''''''
טוף השלמתי מממ 2 פרקים מדהימים...
נו את מי היא כבר יכולה לראות חוץ מאבא שלה..? 😛
מחכה להמשךך =]
חחע יש מלא דברים😊
QUOTE (lidorushit @ 30/03/2007) השלמתיי :]]
פשוט מדהים כמו תמידד 😛
מחכה להמשך יפתי, שבת שלום (:
חחע תודה לידורי=]