QUOTE (vardita @ 31/03/2007) פרקקק מדהיםםםםםםם מדהיםםםםם מדהיםםםםםםם !!
חחע תודה=]
QUOTE (lidorushit @ 31/03/2007) מקסיםם (:
איזה מתוק טל חח 😁
מחכה להמשך חנושש :]
טננקיו לידוורי
ננכון הוא הכי חמוד בעולם
QUOTE (שוקוהוליסטית @ 31/03/2007) חחח פרק יפהההה =]
ואני אחזור על מה שכולן פה אמרו..
ואגיד שטל ממש חמוד..
ושאני מחכה להמשך מהר מהררר 😊
נ'י יננסהה לעשות היום=]
תודה
QUOTE (smallgirl @ 31/03/2007) מדהייים המשךךך
תודה 😁
QUOTE (loisana11 @ 31/03/2007) מ-ד-ה-י-ם !-!-!
איזה חמוד טלל 😛 חחח ==> לאכול אותו!! 😊
פרק מדהים יפה שלי..
מחכה להמשך 😛
אוהבת אותך המווווווווווווון
רחלוש =]]
תודה מללאךךך=]
אוהבת הכי בעולם
כרגיל יענו מדהים כמו כל פרק
בבבא לי הממשך.. 😊
בא לך להמשיך ? 😁
סתם שאלה בשביל הקטע כזה
מה עם המשך?
לא פשוט בא לי כזה
אוהבת->מירב
QUOTE (oshritsa @ 31/03/2007) כרגיל יענו מדהים כמו כל פרק
חח חמודית אני געגעת
מירבוש ושני אני יתחיל עכשיו לכתוב...😊
אאההה יופי נרגעתי
אוהבת->מירב
הפרק שאני ישים עוד שעה ככה כי זה בתהליכים לא לילדים קטנים
נשמעעע טוב (: חחחח 😛
מחכה!
יאללההה ילדה
תשימי תשימיי
ואל תתפסי תחת על אלה שקטנים ממךך
=\