יאאאווו אייזזה יפפה מאאמי 😊
מחחכה לעעוד !
QUOTE (smallgirl @ 01/04/2007) היא לא יכולה להבין מה זה בלי לפתוח תדלת?? נו באמתתת איכככס המשךךךך
חחחח =D
QUOTE (lidorushit @ 01/04/2007) מ-ד-ה-י-ם-😛
דורשת המשך חנוש :]
תודה לידוורי
QUOTE (sufipufi @ 01/04/2007) אוי ואבוי..
אמא ואבא?
איכס..:\
מאמי
יצא
מדהים :]
חג
שמחחחחחחחחחחחחחחחחחחח 😛
הכי מגעיל בעוולם
QUOTE (LoVe_AnGeL_ @ 01/04/2007) מדהיםם =]
תווודה...=]]]
QUOTE (shani_310 @ 01/04/2007) יאאאווו אייזזה יפפה מאאמי 😊
מחחכה לעעוד !
שניקווש תוודה..!
הממשך אני מתחילה אבל לא בטוח יהיה היוםם כי נ'י יוצאת
טוב המשך לא יהיה היום כי אמרו לי שעוד שעה אני צריכה לצאת חעחע אני הווללכת להתארגן
תההני בובי
ושמרי על עצצמךך
וחמודות שלי איכס איכס אבבל תסתכלו על עצמכן ותראו מה יצא מה- איכס ! \=
QUOTE (shani_310 @ 01/04/2007) תההני בובי
ושמרי על עצצמךך
וחמודות שלי איכס איכס אבבל תסתכלו על עצמכן ותראו מה יצא מה- איכס ! \=
מזאת אומרת איכס..?
חזרתי מוקדם אני מתחיל לכתוב עוד מעט
כי כולן אומרות..
" איככס אבא ואמא "
אז אני אומרת יעני מה"איכס איכס הזה " אז תראו מה יצא !
QUOTE (shani_310 @ 01/04/2007) כי כולן אומרות..
" איככס אבא ואמא "
אז אני אומרת יעני מה"איכס איכס הזה " אז תראו מה יצא !
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
צודקת
אוהבת->מירב
QUOTE (סוופרמאמי @ 02/04/2007) QUOTE (shani_310 @ 01/04/2007) כי כולן אומרות..
" איככס אבא ואמא "
אז אני אומרת יעני מה"איכס איכס הזה " אז תראו מה יצא !
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
צודקת
אוהבת->מירב
אייתתכן==]]]
בנות יצא לי מזה קצר אני מצטערת אבל עדיף מכלום לא?
פרק 55
ראיתי את ההורים כן יושבים על המיטה של אמא שלי ומשחקים מלחמה (משחק קלפים)
סגרתי את הדלת והתחלתי לצחוק פתאום הדלת נפתחה וראיתי את אמא שלי עומדת
ומסתכלת עלי לא מבינה ואני רק צוחקת לא הפסקתי לצחוק
שרית:"מה מצחיק כל כך?" עמדה והסתכלה מוזר
אני:"מה אתם משחקים מלחמה מה אתם ילדים?"
שרית:"ראית?"התחילה לצחוק אני אחרייה
אני:"כןן ראיתי"
נכנסתי איתה לחדר וראיתי את אבא שלי מסדר את הקלפים מהר
שרית:"היא ראתה כבר"
דוד:"יאו באמת ?"
אני:"למה אתם שיחקתם אבל?"
דוד:"סיפור ארוך"
אני:"יש לי זמן"
שרית:"תיראי את יודעת שאני ואבא שלך הכרנו מהחבר'ה אז יום אחד ישבנו כולם
והתחלנו לריב על המשחק הזה אין לי מושג למה ואז אבא שלך אמר מי שמתערב איתי
על המשחק אני נותן לו 500 שקל ואף אחד לא רצה כי ידעו שהוא טוב ורק אני אמרתי
יאאלה אני מוכנה והוא היה בשוק כי אני ביישנית כזאת וישבו וכולם מסביביינו ושיחקנו"
אני:"אתם חננות"
דוד:"מי שמשחק כלפים בכלל לא חננה"
אני:"לא הוא קולל,לאמשנה קיצר מי ניצח"
דוד:"אמא שלך"
אני:"חחחחחחחחחח ובגלל זה התאהבת בה?"
דוד:"משו כזה"
אני:"אבל למה שיחקתם עכשיו?"
שרית:"כי התערבנו"
אני:"על?"
דוד:מי מספר לכם"
אני:"ששש?"
דוד:"שרית"
שרית:"אני ואבא שלך התחלנו קשר"
אני:"ממממממממממממממממממממה?" חייכתי זה אשכרה חלום
------------------------------------
לוטם:"נו אחי אין לי כח לצאת בקטנה קבעת איתם צא אני פה"
ניר:"נו ידפוק אמרתי שאתה בא איתי מה הבעיה שלך היא שם ואתה פה"
לוטם:"נו ניר אין לי זין מספיק היה לנו חרא בקשר הזה אתה מכיר תסיפור"
ניר:"אתה לא בנדוד שלי אתה הומו"
לוטם:"שתוק אני אוהב אותה אתה לא מבין מזה הא?"
ניר:ללא ,ולא יהיה כלום נשתה נישב מה אכפת לך משעמם לי"
לוטם:"לך לישון 4 בלילה באמא שלך עזוב אותי"
ניר:"נו זה כל הקטע לצאת ב4 בערב חג לא ב10 יחמור"
לוטם:"צא נו כוס ראבק אני רוצה לישון"
ניר:אתה אשכרה אוהב אותה כל כך?"
לוטם:"יותר מאשר את החיים שלי" חייך וניר התיישב לידו
ניר:"תאמת אני מקנא בך אחי זה נדיר למצוא אהבה כולם סתם כאלה"
לוטם:"כי אתה חושב ככה אם תחשוב על משו רציני עם מישהי אתה תראה הכל יהיה לך שונה"
ניר:"איזה שונה כולם שרמוטות אצלנו פתוחות מגיל 12 ניראלי"
לוטם:"אז אל תלך לאלה חפש את התמימות השקטות"
ניר:"שכבתם בכלל?"
לוטם:"היא פוחדת ואני מחכה לה זה יגיע"
ניר:"ואם עוד חודשיים לא יגיע?"
לוטם:"אז לא יגיע"
לוטם:"אחי סופי עכשיו אתה הומו" ניר אמר ויצא מהחדר
לוטם שכב על המיטה וחשב על טלי ועלה לו חיוך הוא אמר לעצמו
"כמה שאני אוהבת אותך ילדה" ונשכה לישון וחולם עלייה
--------------------------------
שרית:"אני לא מאמינה שאמרנו לה ילדה לי אבן מהלב"
דוד:"כן גמלי אבל עכשיו איך אני יגיד לשיר שיש מצב שאמא שלה בכלל לא תחזור ואני ואת
ביחד היא תשמח ניראלך?"
שרית:"היא אוהבת את טלי יש סיבה שלא והתחברה איתי נורא"
דוד:"כן אני יודע שהיא אמרה לי שכיף איתכם עכשיו לפני השינה אבל היא מזכירה את אמא שלה"
שרית:"היא ילדה היא תתרגל אתה יודע"
דוד:"אבל גם המעבר דירה עכשיו וכל זה הכל יפול עלייה אני לא מרחם עלייה"
שרית:"מה אתה עכשיו מתחרט?"
דוד:" מה פתאום אני פוחד"
שרית:"דוד בטוח שאתה לא מתחרט וסתם אומר לי?"
דוד:"לא ניראלך אני מרגיש בטוח עם עצמי"
שרית:"אוקי זה הכי חשוב"
דוד:"שרית אני אוהב אותך" אמר בפחד אבל הרגיש הקלה
שרית:"גמאני" חייכה אליו ..
דוד התקרב וחיבק אותה חזק להרגיש שהיא שלו שוב פתאום היה לו טלפון מח'ול
דוד:"איזה טיימינד יש לה זאתי"
שרית:"מי זאת נורית?"
דוד:"כן אני חושב"
שרית:"תענה"
דוד:"הלו"
חעעעעעעעעעע
עשית את זהה =]]]]]]]]]]]
גדוללל
אהבתייייייייייייי תפרקקקקקקקקקקקקקקקק!!!!
תמשיכייי