QUOTE (חנ!ש @ 02/04/2007) חעעעעעעעעעע
עשית את זהה =]]]]]]]]]]]
גדוללל
אהבתייייייייייייי תפרקקקקקקקקקקקקקקקק!!!!
תמשיכייי
חחח כן=]
אוהבת אותך מלא אוחט שלי 😛
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
הרגת אותי הרגע.
כזה כולם היו בטוחים שהם כזה שכבו וכל זה
פתאום אנחנו מגלים שזה בעצם מלחמה חחחח
וואי נשפכתי פה
וואי איזה פרק יפה
איזה חמוד לוטם שהוא ככה אוהב אותך.
יאאא מקנאה
פרק הורס
המשךך
אוהבת->מירב
QUOTE (סוופרמאמי @ 02/04/2007) חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
הרגת אותי הרגע.
כזה כולם היו בטוחים שהם כזה שכבו וכל זה
פתאום אנחנו מגלים שזה בעצם מלחמה חחחח
וואי נשפכתי פה
וואי איזה פרק יפה
איזה חמוד לוטם שהוא ככה אוהב אותך.
יאאא מקנאה
פרק הורס
המשךך
אוהבת->מירב
נכון?#@!
חחח הכל ביגלל אוחחטיי שלי......
גממאני מקנא אין הרבה כאלה לצערי
מקסים ((:
מה רוצה הנורית הזו עכשיו? 😠
חג שמחח, מחכה להמשך יפתי 😊
QUOTE (lidorushit @ 02/04/2007) מקסים ((:
מה רוצה הנורית הזו עכשיו? 😠
חג שמחח, מחכה להמשך יפתי 😊
אוהבת אותך !
חג שמחח חיי 😊
QUOTE (lidorushit @ 02/04/2007) מקסים ((:
מה רוצה הנורית הזו עכשיו? 😠
חג שמחח, מחכה להמשך יפתי 😊
חחע כן
תודה
QUOTE (shani_310 @ 02/04/2007) QUOTE (lidorushit @ 02/04/2007) מקסים ((:
מה רוצה הנורית הזו עכשיו? 😠
חג שמחח, מחכה להמשך יפתי 😊
אוהבת אותך !
חג שמחח חיי 😊
חחג שמחחחחחחחחחחח
אוהבת המון3>
חג שמחח וכשר מאמי..:]
מהמםםם..!@#
מחכהה להמשךךך...!
QUOTE (ששררוושש @ 03/04/2007) חג שמחח וכשר מאמי..:]
מהמםםם..!@#
מחכהה להמשךךך...!
תודה בוובי המשך יהיה לכםם יותר מאוחר=]
השלמתי עכשיו 2 פרקים מדהימים...
חחחחח והפרק הקודם הזכיר לי את הסופרים האלה...
שכותבים ספרים אירוטיים חחחחחח כמה כמה כשרון.. 😊
קיצר... מה שאני באה להגיד..
זה שתמשיכי דחוףףףף =]
השלמתתתתי הככל [:
איזה יפפפה 😊
המשךךךך ;]
חג שמח צ'וצ'ית שלי [;;
מממממממממממממדהיייייייים :]
מאמי יצצא יפפה רצחח..
הממשך
דחוףף
וחג שמחח 😛
השלמתי 2 פרקים זה מהמממםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם
בכלללל מאיפה יש לך כזה דימיון אהבתי תפרק לפני האחרון חחחחחח. 😛
אויי רוסיה שלי אופסי אשכנזיה שלי בבקשה תמשיכייייייייייייייייייייייייי
היום אין לי כוח להציף חח...
אוהבת אותך שושה
QUOTE (שוקוהוליסטית @ 03/04/2007) השלמתי עכשיו 2 פרקים מדהימים...
חחחחח והפרק הקודם הזכיר לי את הסופרים האלה...
שכותבים ספרים אירוטיים חחחחחח כמה כמה כשרון.. 😊
קיצר... מה שאני באה להגיד..
זה שתמשיכי דחוףףףף =]
חח תודה=]
אני נורא שמחה שאהבת את הפרקים האלה..!
חחג שמח יפה אחת
QUOTE (שלומיתי144 @ 03/04/2007) השלמתתתתי הככל [:
איזה יפפפה 😊
המשךךךך ;]
חג שמח צ'וצ'ית שלי [;;
חחע תוודה==]
גממלך חיימשלי