שששששמנננה 😛
באאלי המשך !
ההמממשך שפיירססמת עכשיו ממדהים !
ובאלי עוד ועוד ועעוווד ! (:
זה פשוט יפה.. יפה...
ו... אממממ
ממממ
יפה..!!
חחחחח אין לי הרבה לחדש לך.. 😛
מחכה להמשך... 😊
QUOTE (_ליווש_ @ 18/03/2007) זה כ"כ יפה מדהימה שלללי!!
המשך...
תודה נושה שלי=]
QUOTE (shani_310 @ 18/03/2007) שששששמנננה 😛
באאלי המשך !
ההמממשך שפיירססמת עכשיו ממדהים !
ובאלי עוד ועוד ועעוווד ! (:
באמת?@=] יאו תודה
אני יגלה רק לך מתי יהיה הממשך טוב?!חחחח
QUOTE (שוקוהוליסטית @ 18/03/2007) זה פשוט יפה.. יפה...
ו... אממממ
ממממ
יפה..!!
חחחחח אין לי הרבה לחדש לך.. 😛
מחכה להמשך... 😊
חחח כניראה
..
3>
QUOTE (chen-daskal @ 18/03/2007) QUOTE (shani_310 @ 18/03/2007) שששששמנננה 😛
באאלי המשך !
ההמממשך שפיירססמת עכשיו ממדהים !
ובאלי עוד ועוד ועעוווד ! (:
באמת?@=] יאו תודה
אני יגלה רק לך מתי יהיה הממשך טוב?!חחחח
יאיאיאיאיאיאיאיאאיאיאיאיאיאיאיאיאיאיא 😊 😊
כן כן כן כן כן כן כן כן !
😊
QUOTE (shani_310 @ 18/03/2007) QUOTE (chen-daskal @ 18/03/2007) QUOTE (shani_310 @ 18/03/2007) שששששמנננה 😛
באאלי המשך !
ההמממשך שפיירססמת עכשיו ממדהים !
ובאלי עוד ועוד ועעוווד ! (:
באמת?@=] יאו תודה
אני יגלה רק לך מתי יהיה הממשך טוב?!חחחח
יאיאיאיאיאיאיאיאאיאיאיאיאיאיאיאיאיאיא 😊 😊
כן כן כן כן כן כן כן כן !
😊
חח שלחי כתבתי לך באיסיקיו
אווווווף למממה רק מחחר :[[
ררציתי ההום !
יאאלה יאאלה ההמשך היייום וומהר 😊
חחע אני לא בביצפר לא באליP:
אז המשך אני ישים עוד שעה
חנצוק העם דורש המשלךך
ומיד...
ברגע זה...
אוהבת->מירב
טוב תראי
אני לא יודעת למה את מחכה
אבל אני
מחכה
ל
ההההההההההה
מממממממממממ
ששששששששש
ךךךךךךךךךךךךך
QUOTE (סוופרמאמי @ 19/03/2007) חנצוק העם דורש המשלךך
ומיד...
ברגע זה...
אוהבת->מירב
והעם יקבל=]
QUOTE (חנ!ש @ 19/03/2007) טוב תראי
אני לא יודעת למה את מחכה
אבל אני
מחכה
ל
ההההההההההה
מממממממממממ
ששששששששש
ךךךךךךךךךךךךך
אחאחאח=] המשך עכשיו
פרק 45
בבוקר קמתי הסתכלתי על השעון היה 8 ישנתי מלא😊
התקשרתי ישר ללירן
לירן:"הלו" נשמע רדום ביותר
אני:"היום יום הולדת היום יום הולדת היום יום הולדת ללירני שלי"
לירן:"כפעלייך מת מת עלייך"
אני:"מה אתה ישן חעח קום ביצפר"
לירן:"כל הלילה טלאפונים"
אני:"מישו מבווקש הא?"
לירן:"כן כן=] טוב יאאלה נשמתי אני יקום להתארגן"
אני:"טוב אחי נ'י ידבר איתך בביצפר"
קמתי עשיתי מקלחת קצרה שמתי מכנס ספורט צמוד מאוד שיש עליו דרקון וחולצת ביצפר שחורה
עשיתי פן איפור ואולסטר שחורות קבעתי ברבע ל9 במכולת יש שם בלונים אז אני לוטם ובר הולכים
לקנות קצת בלונים להביא עם העוגה...
הגעתי ראשונה למכולת ליד הביצפר וראיתי את לוטם בא עם האוטו ובר איתו אמא שלי הקפיצה אותי
לוטם יצא מהאוטו וחייך אלי בא ונישק אותי
אני:"התגעגעתי😊"חיבקתי אותו
לוטם:"גממאני "
בר:"היי גמאני פפה חע"
אני:"הייי בורייי"
נכנסנו למכולת קנינו בלונים ירוק לבן אוהד מכבי חיפה ,יצא יחסית הרבה בלונים
סיימנו עלינו על האוטו ונסענו לביצפר היה 9 ורבע והשיעור התחיל ב9 אבל נכנסנו
לכיתה שלו עם עוגה ובלונים והתחלנו לשיר לו וכל הכיתה שלו זרמה שרה איתנו
המורה למזלי שהייתה אצלהם היא המחנכת שלהם אז היא ויתרה קצת ונתנה לנו להיכנס עם זה
הוא יצא החוצה והוא ובר הלכו לשים תבלונים אצל המזכירה של השיכבה כדי שלא יגעו לו בזה
לוטם היה צריך ללכת לשיעור אז הוא הלך ואני חיכיתי לבר הייתי בשירותים פתאום ראיתי את עידן
במראה
אני:"אימלה אתה דפוק זה השירותים של הבנות"
עידן:"אני מזה מתגעגע אלייך"
אני:"עידן יש לי חבר ולך יש חברה"
עידן:"אז?"
אני:"לא"באלי לצאת החוצה והוא משך אותי
אני:"עזוב אותי אתה מכאיב לי"השתחררתי ממנו והלכתי לכיתה ובר הצטרפה אלי באמצע
כמובן שלשיעור לא נתנו לנו להיכנס בגלל האיחור אז ישבנו במחששה ועישנו.
-------------------------------------
אלירן:"בוקר טוב נסיכה"
חן:"בווקר טוב ,יאו איזה מושלם לקום לידך"
אלירן:"לך מושלם לי זה חלום חחע =]"
חן:"מה השעה מאמי?"
אלירן:"12 למה?"
חן:"ואיי תביא לי את הפלא רגע"
אלירן:"מה את בלחץ שלא הלכת לביצפר חחח?"
חן:שתווק אל תצחק עליי נו תביא לי רגע"
אלירן:"קחי"
חן ישר התקשרה ללירן נכון היא לא מדברת עם בר אבל ולירן בקשר מעולה כמו אחים כאלה
לירן:"חנ'צ "
חן:"ליירנניי מזלל טוב יפה שלי"
לירן:"תודדה בוובי איפה היית כל היום ?"
חן:"סתם לא התחשק לי ביצפר אבל לא שחכתי אותך"
לירן:"כפעלייך"
חן:"אוהבת אותך המונים"
לירן:"גמאני מאמי=]"
חן:"אתה עם בר?"
לירן:"כן אנחנו אצלי בבית "
חן:"אה אני לא יפריע אני ידבר איתך כבר "
לירן:"את אפעם לא מפריע אבל טוב דברי אבל ביוש"
אלירן:"מזה אוהבת אותך הא?"
חן:"אתה מקנא?"
אלירן"מפתאום פשוט ניראלי זה יותר מידידים"
חן:"נכון הוא אח שלי"
אלירן:"אחח הגיל הזה אין דבר כזה תביני"
חן:"לך אולי לי כן"
אלירן:"טוב בואי אלי קטנטנה"
----------------------------------
היה 9 וחצי כבר שמתי תפיגמה שלוטם קנה לי ממזמן
ותיכננתי הכל למחר כתבתי אוואי
לירני שלי מזל טוב אחי😊
מחר יומולדת לנסיך הכי יפה בעולם
לוטי אוהבת אותך..
במיטה לילה
נכנסתי למיטה וכיוונתי את השעון ל11:57
כדי להגיד ללוטם מזל טוב ראשונה ..
טוטוטוטוטוטוטוטו הפאלפון שלי התחיל לצפצף
קמתי מהר הכנתי את הקול שלי שלא יהיה ישנוני כזה חחע
והתקשרתי בדיוק ב12
לוטם:"מאמי שלי"
אני:"היום יום הולדת היום יום הולדת היום יום הולדת לנסיך שלי חג לו שמח וזר לו פורח היום יום הולדת לנסיך שלי"
לוטם:"יאו את מדהימה תודה יפה שלי עשית לי תיומולדת"
אני:"אני אוהבת אותך אהובי שלי"
לוטם:"גמאני אותך הכי בעולם אין דברים כאלה"
אני:"טוב יפה שלי אני יראה אותך מחר תישן טוב"
לוטם:"טוב עולם שלי אוהב אותך לילה קסום לך"
אני:"גמלך מאמי שלי ואני אוהבת אותך יותר"
המשכנו להתווכח מי אוהב יותר עד שהיה לו ממתינות ומלא כל שניה שמעתי ציפצוף אבל הוא סינן
אחרי זה שמתי שוב תשעון 6 וחצי להתארגן וללכת ללוטם על הבוקר ...
---------------------------------
"יאו אימלה כמה שיחות אבל דיברתי עם טלי הכי חשוב"
היה לי עוד שיחה השעה 1 וחצי ולא נגמר השיחות הסתכלתי -חסוי-
טוב מי יכול להתקשר רק חברים נענה
לוטם:"הלו"עניתי...
מי זה?
חנצו'ק את לא יכולה לעשות לי את זה להשאיר אותי ככה במתח
וואיייי אבל איזה יפה
עשית לי חשק ליום הולדת...חבל לחודש הבא
אבל הפרק הוא מושלםםםםםם
לא אמרתי לך כבר את זה?
נראה לי כבר נמאס לך למוע את זה חחח....
אבל אין מה לעשות
וואי תעשי טובה תמשיכיייי
איזה חמוד לוטם איזה חמודים לוטם וטלי....זוג פשוט שלמות
חחחח....יאללה המשך
אוהבת->מירב