יוווווווא תמשיכיייי מאמיייי
איזה יפפפפפפפפפפפפפהההההההההה
QUOTE (סוופרמאמי @ 19/03/2007) מי זה?
חנצו'ק את לא יכולה לעשות לי את זה להשאיר אותי ככה במתח
וואיייי אבל איזה יפה
עשית לי חשק ליום הולדת...חבל לחודש הבא
אבל הפרק הוא מושלםםםםםם
לא אמרתי לך כבר את זה?
נראה לי כבר נמאס לך למוע את זה חחח....
אבל אין מה לעשות
וואי תעשי טובה תמשיכיייי
איזה חמוד לוטם איזה חמודים לוטם וטלי....זוג פשוט שלמות
חחחח....יאללה המשך
אוהבת->מירב
בחיים לא נמאסP:
אוהבתתת אותך..
עווד חודש יומוללדת?#@! גולולוללול
QUOTE (ילדהמשומשו @ 19/03/2007) יוווווווא תמשיכיייי מאמיייי
איזה יפפפפפפפפפפפפפהההההההההה
תוודה מאמי=]
QUOTE (chen-daskal @ 19/03/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 19/03/2007) מי זה?
חנצו'ק את לא יכולה לעשות לי את זה להשאיר אותי ככה במתח
וואיייי אבל איזה יפה
עשית לי חשק ליום הולדת...חבל לחודש הבא
אבל הפרק הוא מושלםםםםםם
לא אמרתי לך כבר את זה?
נראה לי כבר נמאס לך למוע את זה חחח....
אבל אין מה לעשות
וואי תעשי טובה תמשיכיייי
איזה חמוד לוטם איזה חמודים לוטם וטלי....זוג פשוט שלמות
חחחח....יאללה המשך
אוהבת->מירב
בחיים לא נמאסP:
אוהבתתת אותך..
עווד חודש יומוללדת?#@! גולולוללול
חחח....יופי כי את הולכת לשמוע עוד הרבה כמה זה יפה
כן בערך 😂
בערב יום השועה 😢
לפחות בערב
אוהבת->מירב
דיסקוששש
המשכתתתתתתתתתת
חעחעחעח
ואת צכה להמשיך בשבילי עוד סיפור אחר אבל זה כבר
מחר או בטלפון חחח
איזה המשךךךךךךך שיואאואוא :]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]
תמשיכיכי עודדדדדדדדדדדד
אוהבתתתת המוניםםם
QUOTE (סוופרמאמי @ 19/03/2007) QUOTE (chen-daskal @ 19/03/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 19/03/2007) מי זה?
חנצו'ק את לא יכולה לעשות לי את זה להשאיר אותי ככה במתח
וואיייי אבל איזה יפה
עשית לי חשק ליום הולדת...חבל לחודש הבא
אבל הפרק הוא מושלםםםםםם
לא אמרתי לך כבר את זה?
נראה לי כבר נמאס לך למוע את זה חחח....
אבל אין מה לעשות
וואי תעשי טובה תמשיכיייי
איזה חמוד לוטם איזה חמודים לוטם וטלי....זוג פשוט שלמות
חחחח....יאללה המשך
אוהבת->מירב
בחיים לא נמאסP:
אוהבתתת אותך..
עווד חודש יומוללדת?#@! גולולוללול
חחח....יופי כי את הולכת לשמוע עוד הרבה כמה זה יפה
כן בערך 😂
בערב יום השועה 😢
לפחות בערב
אוהבת->מירב
חחע מללאך את=]
אוהבת מלא3>
QUOTE (חנ!ש @ 19/03/2007) דיסקוששש
המשכתתתתתתתתתת
חעחעחעח
ואת צכה להמשיך בשבילי עוד סיפור אחר אבל זה כבר
מחר או בטלפון חחח
איזה המשךךךךךךך שיואאואוא :]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]
תמשיכיכי עודדדדדדדדדדדד
אוהבתתתת המוניםםם
אני לא מפסיקה לחשוב עליוI:
דיברתי עם מעיין על זה
QUOTE (chen-daskal @ 20/03/2007) QUOTE (חנ!ש @ 19/03/2007) דיסקוששש
המשכתתתתתתתתתת
חעחעחעח
ואת צכה להמשיך בשבילי עוד סיפור אחר אבל זה כבר
מחר או בטלפון חחח
איזה המשךךךךךךך שיואאואוא :]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]
תמשיכיכי עודדדדדדדדדדדד
אוהבתתתת המוניםםם
אני לא מפסיקה לחשוב עליוI:
דיברתי עם מעיין על זה
תשבעייייי
ו..?
מה הוא אמר לךך??
דכחלדחלגכךחלגךףדכאר0ןםכןדגכךלף,רק
ספרינה לי חמדתי
אני מבינה לפי מה שאת אומרת ש...
הוא כזה חמווווווווווווד חחחח ;]
QUOTE (חנ!ש @ 19/03/2007) QUOTE (chen-daskal @ 20/03/2007) QUOTE (חנ!ש @ 19/03/2007) דיסקוששש
המשכתתתתתתתתתת
חעחעחעח
ואת צכה להמשיך בשבילי עוד סיפור אחר אבל זה כבר
מחר או בטלפון חחח
איזה המשךךךךךךך שיואאואוא :]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]
תמשיכיכי עודדדדדדדדדדדד
אוהבתתתת המוניםםם
אני לא מפסיקה לחשוב עליוI:
דיברתי עם מעיין על זה
תשבעייייי
ו..?
מה הוא אמר לךך??
דכחלדחלגכךחלגךףדכאר0ןםכןדגכךלף,רק
ספרינה לי חמדתי
אני מבינה לפי מה שאת אומרת ש...
הוא כזה חמווווווווווווד חחחח ;]
יגאל אז מה ניייש?
חחע אני יספר לךבאיסיקיו
מ ד ה י ם ; ]
אאאמ אייזה ייפה 😊
מזל טוב ללירוני 😁 וגגם ללוטם.. 😊
ווואממ.. לך מזל טוב שעעשית ההממשך
עככשיו תתעעשי עוד 😊
צקצוקההההההההההההההההה רוסיההה מזויפת שלי 😉
זה מדהיםםםםםםםםםםםםםםםם כבר רואים באופקק מה יתרחש בעתיד .
חולהההה עלייך צקצוקההה
QUOTE (lidorushit @ 20/03/2007) מ==ק==ס==י==ם=😛
תודה לידורי
QUOTE (TooTi_13 @ 20/03/2007) מדהייםםם
המשך
[:
טננקיו=]
הממשך עוד קצת תגובות