חנוששש הפרק יצא מדהיממממיייששןן 😊חח
מחכה להמשךךךךך (:
אהבתי מאודדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדד מאודדדדדדדדדדדדדדד
זה רמז למה שיבוא בהמשך בטוחחח
הסיפור הזה מספרררררר 1 את כותבת מדהים ,צורת כתיבה שונה משל כולם
מזלללללללללללללללללל טובבבבבבבבבבבבבבבבב הגעת לעמוד 80
חולההה עליייךךךך
המשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
המשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
ה
מ
ש
ך
המשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
המשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
פרק יפפפה
המשךךךךךךךךךךךךךך
קראתי עכשיו את כ-ל הסיפור
את כותבת מדהיים ((:
ה-מ-ש-ך
להלהלה
בהבהבהבה
טרהה טרההה טרהההה
טרלילילי טרללהההה
אנייייייייייייייייייי רוצהההההההההההההההההה המשךךךךךךךךךךךךךךךךךך
המשךךךךךךךךךךךךךךך
המשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
המשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
המשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
QUOTE (סוופרמאמי @ 17/03/2007) ווואי וואייי איזה מדהייםםם
זה כזה....מושלםםםם
עכשיו דוד ושרית יהיו ביחד הכי שווההההה שניהם ביחדדד
😂
איזה מניאקית נורית היא בוגדת בו אחר כך מאשימה אותו ועוזבת אותו כאילו כלום....
אני אומרת שרית ודוד שלשלטון....חחחחח....
יאלללה אני מחכה כבר שתמשיכייייי...
והפעם לא ליבש שנה....קפיש?
תמשיכי יותר מהרררררר....
אמרתי כבר שזה הסיפור הכי שווה בארץץץ? ובכלל בעולם?
אם לא אני אומרת לך עכשיו זה הסיפור הכי יפה בארץ ובכלל בעולם
חחח...המשךךך
*-*אוהבת*-*
......מירב.......
יאוו את מדהיייייייייייייימה אמרתי כבר?#@=]
מואה
QUOTE (חנ!ש @ 17/03/2007) חעחעחעחע המשכתתתתתתתתתתת :]]]
את יודעת איך זה נראה עכשיו?
כאילו נורית ואבי
הלכו ביחד יענו הם ביחד כזה
יאללה יאללה המשך המשךך
אחרי כל המבחנים חחח =\
חחע חחחחחחחחנצ'ה =]אילאביו
QUOTE (lidorushit @ 17/03/2007) חנוששש הפרק יצא מדהיממממיייששןן 😊חח
מחכה להמשךךךךך (:
תודה ליידוורי
QUOTE (oshritsa @ 17/03/2007) אהבתי מאודדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדד מאודדדדדדדדדדדדדדד
זה רמז למה שיבוא בהמשך בטוחחח
הסיפור הזה מספרררררר 1 את כותבת מדהים ,צורת כתיבה שונה משל כולם
מזלללללללללללללללללל טובבבבבבבבבבבבבבבבב הגעת לעמוד 80
חולההה עליייךךךך
גמממממממממאני המווווווווווווווווןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןן=]
QUOTE (ילדהמשומשו @ 17/03/2007) פרק יפפפה
המשךךךךךךךךךךךךךך
תודה מאמי=]
QUOTE (TooTi_13 @ 17/03/2007) קראתי עכשיו את כ-ל הסיפור
את כותבת מדהיים ((:
ה-מ-ש-ך
את לא מבינה איזה חיוך ייש לי=]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]
אני שמחה
QUOTE (oshritsa @ 17/03/2007) להלהלה
בהבהבהבה
טרהה טרההה טרהההה
טרלילילי טרללהההה
אנייייייייייייייייייי רוצהההההההההההההההההה המשךךךךךךךךךךךךךךךךךך
המשךךךךךךךךךךךךךךך
המשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
המשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
המשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
חח אני לא יגיב לכל ההודעות אז ככה חמודית
אי לאב יו וואררי ממא'צ
ווהמשך יהיה לא יודעת כניראה מחר גם לא😁
זה כ"כ יפה מדהימה שלללי!!
המשך...