QUOTE (חנ!ש @ 16/03/2007) QUOTE (chen-daskal @ 16/03/2007) QUOTE (חנ!ש @ 16/03/2007) QUOTE (chen-daskal @ 16/03/2007) QUOTE (חנ!ש @ 16/03/2007) QUOTE (chen-daskal @ 15/03/2007) QUOTE (חנ!ש @ 14/03/2007) QUOTE (chen-daskal @ 14/03/2007) QUOTE (חנ!ש @ 14/03/2007) QUOTE (chen-daskal @ 13/03/2007) QUOTE (חנ!ש @ 13/03/2007) חנושש
ממש ממש תודה על היום
חחחחח
מצטערת =\
ויאללה תמשיכיי נוו
את רואה אם היה המשך
אז הייתי יותר רגועה
לא הייתי מתנהגת ככה היום
חעחעחע
ח-ו-ל-ה ע-ל-י-י-ך
😁
חנוש אין בעולם בן אדם שאני אוהבת יותר
יהיה טוב=]
כל עוד נ'י איתך כל השאר סתם תפאורה
חח ילדה עפה
ואולי אחרי המלכת היופי אני ישים רק בישבילך
אוחט יפה שלי
חנצ'וקקקקקקקק :]]
לא שמת בשבילי
אבל לא נורא
אני סולחת
חעחעחעחעחע
ועדיין מתה עלייך :]]]]]]]
צ'או צ'או
סווורי בייבי
אבל לא היה לי זמן אתמולI:
אממ אניבסוף לא הולכת לחפש עבודה היום מזה הגשם הזה
אבל אני יורדת לנרגילה בלך לבוא?#@!
חחחחחחחחחחחח
עלק לבוא
כל היום הזה צבעתי תביתתתתתתת חח
כן כן אנייייי
אהה והתקשרתי לטל ושיר היום :]]]]]]]]]]]]]
ואני מקווה שפתחתי עוד דף כי אם לא ניתן ככה עוד תגובה חחח
דיייי איזה כיףף לך
בטח הן הכי שמחו בעולם
ברוררר
מי לא ישמח אם אני מתקשרת אליו???
חחחחחחחח סתם
אבל כהה הם אמרו שעשיתי להם תיומולדתתת :]]
טל כזה ענתה ולא הבינה מי זאת ואז עשיתי לה טל זאת חן
והיא כזה מההההההההההה
חנוששששששששששש אני לא מאמינה שהתקשרת וזהה
איןן אני הכי מתגעגעת אליהםם :[[[
גממממממממממממאני:I
אהה ו...
לאן אתם הולכים בשביל לחגוג לו?...
לא נראלי אני יכולה ללכת =\
לאיזה שהוא בר לשתות =]
מכניסים אותנו בפרוטקציות
למה לא יכולה?
עזבי אותך שטויות קפוא וזההה
באלי בייתת חחחח :]]
מותר פעם אחתת כזה לנוח לא? עוד מעט פסח
נצא כל יום חחח
ובכלל בחופש הגדולל
וואיי :]]
מה את נדפקתתת????
מי ישב בביתתתתתתתתתתתתתתתתתתת
כל יוםםםם בחוץץץץץץץץץץץ
ים וכאלהההה
מסיבות פה שםםםםםםםםם
לפני הבגרויות
ח-ו-ב-הההההההההההה
ואחרי זה....בגרויות :[
ואז..
הרגע הגדול
החופש.. ה-ג-ד-ו-ל!!!!!!!!!
😁
QUOTE (חנ!ש @ 16/03/2007) QUOTE (חנ!ש @ 16/03/2007) QUOTE (chen-daskal @ 16/03/2007) QUOTE (חנ!ש @ 16/03/2007) QUOTE (chen-daskal @ 16/03/2007) QUOTE (חנ!ש @ 16/03/2007) QUOTE (chen-daskal @ 15/03/2007) QUOTE (חנ!ש @ 14/03/2007) QUOTE (chen-daskal @ 14/03/2007) QUOTE (חנ!ש @ 14/03/2007) QUOTE (chen-daskal @ 13/03/2007) QUOTE (חנ!ש @ 13/03/2007) חנושש
ממש ממש תודה על היום
חחחחח
מצטערת =\
ויאללה תמשיכיי נוו
את רואה אם היה המשך
אז הייתי יותר רגועה
לא הייתי מתנהגת ככה היום
חעחעחע
ח-ו-ל-ה ע-ל-י-י-ך
😁
חנוש אין בעולם בן אדם שאני אוהבת יותר
יהיה טוב=]
כל עוד נ'י איתך כל השאר סתם תפאורה
חח ילדה עפה
ואולי אחרי המלכת היופי אני ישים רק בישבילך
אוחט יפה שלי
חנצ'וקקקקקקקק :]]
לא שמת בשבילי
אבל לא נורא
אני סולחת
חעחעחעחעחע
ועדיין מתה עלייך :]]]]]]]
צ'או צ'או
סווורי בייבי
אבל לא היה לי זמן אתמולI:
אממ אניבסוף לא הולכת לחפש עבודה היום מזה הגשם הזה
אבל אני יורדת לנרגילה בלך לבוא?#@!
חחחחחחחחחחחח
עלק לבוא
כל היום הזה צבעתי תביתתתתתתת חח
כן כן אנייייי
אהה והתקשרתי לטל ושיר היום :]]]]]]]]]]]]]
ואני מקווה שפתחתי עוד דף כי אם לא ניתן ככה עוד תגובה חחח
דיייי איזה כיףף לך
בטח הן הכי שמחו בעולם
ברוררר
מי לא ישמח אם אני מתקשרת אליו???
חחחחחחחח סתם
אבל כהה הם אמרו שעשיתי להם תיומולדתתת :]]
טל כזה ענתה ולא הבינה מי זאת ואז עשיתי לה טל זאת חן
והיא כזה מההההההההההה
חנוששששששששששש אני לא מאמינה שהתקשרת וזהה
איןן אני הכי מתגעגעת אליהםם :[[[
גממממממממממממאני:I
אהה ו...
לאן אתם הולכים בשביל לחגוג לו?...
לא נראלי אני יכולה ללכת =\
לאיזה שהוא בר לשתות =]
מכניסים אותנו בפרוטקציות
למה לא יכולה?
עזבי אותך שטויות קפוא וזההה
באלי בייתת חחחח :]]
מותר פעם אחתת כזה לנוח לא? עוד מעט פסח
נצא כל יום חחח
ובכלל בחופש הגדולל
וואיי :]]
מה את נדפקתתת????
מי ישב בביתתתתתתתתתתתתתתתתתתת
כל יוםםםם בחוץץץץץץץץץץץ
ים וכאלהההה
מסיבות פה שםםםםםםםםם
לפני הבגרויות
ח-ו-ב-הההההההההההה
ואחרי זה....בגרויות :[
ואז..
הרגע הגדול
החופש.. ה-ג-ד-ו-ל!!!!!!!!!
😁
החופש הגדול
אחאחאחאחאח שיגיע זה מצלצל כל כך יפה
QUOTE (chen-daskal @ 16/03/2007) QUOTE (חנ!ש @ 16/03/2007) QUOTE (חנ!ש @ 16/03/2007) QUOTE (chen-daskal @ 16/03/2007) QUOTE (חנ!ש @ 16/03/2007) QUOTE (chen-daskal @ 16/03/2007) QUOTE (חנ!ש @ 16/03/2007) QUOTE (chen-daskal @ 15/03/2007) QUOTE (חנ!ש @ 14/03/2007) QUOTE (chen-daskal @ 14/03/2007) QUOTE (חנ!ש @ 14/03/2007) QUOTE (chen-daskal @ 13/03/2007) QUOTE (חנ!ש @ 13/03/2007) חנושש
ממש ממש תודה על היום
חחחחח
מצטערת =\
ויאללה תמשיכיי נוו
את רואה אם היה המשך
אז הייתי יותר רגועה
לא הייתי מתנהגת ככה היום
חעחעחע
ח-ו-ל-ה ע-ל-י-י-ך
😁
חנוש אין בעולם בן אדם שאני אוהבת יותר
יהיה טוב=]
כל עוד נ'י איתך כל השאר סתם תפאורה
חח ילדה עפה
ואולי אחרי המלכת היופי אני ישים רק בישבילך
אוחט יפה שלי
חנצ'וקקקקקקקק :]]
לא שמת בשבילי
אבל לא נורא
אני סולחת
חעחעחעחעחע
ועדיין מתה עלייך :]]]]]]]
צ'או צ'או
סווורי בייבי
אבל לא היה לי זמן אתמולI:
אממ אניבסוף לא הולכת לחפש עבודה היום מזה הגשם הזה
אבל אני יורדת לנרגילה בלך לבוא?#@!
חחחחחחחחחחחח
עלק לבוא
כל היום הזה צבעתי תביתתתתתתת חח
כן כן אנייייי
אהה והתקשרתי לטל ושיר היום :]]]]]]]]]]]]]
ואני מקווה שפתחתי עוד דף כי אם לא ניתן ככה עוד תגובה חחח
דיייי איזה כיףף לך
בטח הן הכי שמחו בעולם
ברוררר
מי לא ישמח אם אני מתקשרת אליו???
חחחחחחחח סתם
אבל כהה הם אמרו שעשיתי להם תיומולדתתת :]]
טל כזה ענתה ולא הבינה מי זאת ואז עשיתי לה טל זאת חן
והיא כזה מההההההההההה
חנוששששששששששש אני לא מאמינה שהתקשרת וזהה
איןן אני הכי מתגעגעת אליהםם :[[[
גממממממממממממאני:I
אהה ו...
לאן אתם הולכים בשביל לחגוג לו?...
לא נראלי אני יכולה ללכת =\
לאיזה שהוא בר לשתות =]
מכניסים אותנו בפרוטקציות
למה לא יכולה?
עזבי אותך שטויות קפוא וזההה
באלי בייתת חחחח :]]
מותר פעם אחתת כזה לנוח לא? עוד מעט פסח
נצא כל יום חחח
ובכלל בחופש הגדולל
וואיי :]]
מה את נדפקתתת????
מי ישב בביתתתתתתתתתתתתתתתתתתת
כל יוםםםם בחוץץץץץץץץץץץ
ים וכאלהההה
מסיבות פה שםםםםםםםםם
לפני הבגרויות
ח-ו-ב-הההההההההההה
ואחרי זה....בגרויות :[
ואז..
הרגע הגדול
החופש.. ה-ג-ד-ו-ל!!!!!!!!!
😁
החופש הגדול
אחאחאחאחאח שיגיע זה מצלצל כל כך יפה
וואי כל כךךךךךךךךךךךך
זה נראה כמו חלוםםםםםםםםםםםםםםם
זה רחוק אבלל חחחח =\
רק אם היה לי כבר רישיוןןן
איייייי
אז זה היה מושלםםם
אבלל
אין לי
אז
זה
לא
יהיה
כל
כך
מושלם
:[[
QUOTE (חנ!ש @ 16/03/2007) QUOTE (chen-daskal @ 16/03/2007) QUOTE (חנ!ש @ 16/03/2007) QUOTE (חנ!ש @ 16/03/2007) QUOTE (chen-daskal @ 16/03/2007) QUOTE (חנ!ש @ 16/03/2007) QUOTE (chen-daskal @ 16/03/2007) QUOTE (חנ!ש @ 16/03/2007) QUOTE (chen-daskal @ 15/03/2007) QUOTE (חנ!ש @ 14/03/2007) QUOTE (chen-daskal @ 14/03/2007) QUOTE (חנ!ש @ 14/03/2007) QUOTE (chen-daskal @ 13/03/2007) QUOTE (חנ!ש @ 13/03/2007) חנושש
ממש ממש תודה על היום
חחחחח
מצטערת =\
ויאללה תמשיכיי נוו
את רואה אם היה המשך
אז הייתי יותר רגועה
לא הייתי מתנהגת ככה היום
חעחעחע
ח-ו-ל-ה ע-ל-י-י-ך
😁
חנוש אין בעולם בן אדם שאני אוהבת יותר
יהיה טוב=]
כל עוד נ'י איתך כל השאר סתם תפאורה
חח ילדה עפה
ואולי אחרי המלכת היופי אני ישים רק בישבילך
אוחט יפה שלי
חנצ'וקקקקקקקק :]]
לא שמת בשבילי
אבל לא נורא
אני סולחת
חעחעחעחעחע
ועדיין מתה עלייך :]]]]]]]
צ'או צ'או
סווורי בייבי
אבל לא היה לי זמן אתמולI:
אממ אניבסוף לא הולכת לחפש עבודה היום מזה הגשם הזה
אבל אני יורדת לנרגילה בלך לבוא?#@!
חחחחחחחחחחחח
עלק לבוא
כל היום הזה צבעתי תביתתתתתתת חח
כן כן אנייייי
אהה והתקשרתי לטל ושיר היום :]]]]]]]]]]]]]
ואני מקווה שפתחתי עוד דף כי אם לא ניתן ככה עוד תגובה חחח
דיייי איזה כיףף לך
בטח הן הכי שמחו בעולם
ברוררר
מי לא ישמח אם אני מתקשרת אליו???
חחחחחחחח סתם
אבל כהה הם אמרו שעשיתי להם תיומולדתתת :]]
טל כזה ענתה ולא הבינה מי זאת ואז עשיתי לה טל זאת חן
והיא כזה מההההההההההה
חנוששששששששששש אני לא מאמינה שהתקשרת וזהה
איןן אני הכי מתגעגעת אליהםם :[[[
גממממממממממממאני:I
אהה ו...
לאן אתם הולכים בשביל לחגוג לו?...
לא נראלי אני יכולה ללכת =\
לאיזה שהוא בר לשתות =]
מכניסים אותנו בפרוטקציות
למה לא יכולה?
עזבי אותך שטויות קפוא וזההה
באלי בייתת חחחח :]]
מותר פעם אחתת כזה לנוח לא? עוד מעט פסח
נצא כל יום חחח
ובכלל בחופש הגדולל
וואיי :]]
מה את נדפקתתת????
מי ישב בביתתתתתתתתתתתתתתתתתתת
כל יוםםםם בחוץץץץץץץץץץץ
ים וכאלהההה
מסיבות פה שםםםםםםםםם
לפני הבגרויות
ח-ו-ב-הההההההההההה
ואחרי זה....בגרויות :[
ואז..
הרגע הגדול
החופש.. ה-ג-ד-ו-ל!!!!!!!!!
😁
החופש הגדול
אחאחאחאחאח שיגיע זה מצלצל כל כך יפה
וואי כל כךךךךךךךךךךךך
זה נראה כמו חלוםםםםםםםםםםםםםםם
זה רחוק אבלל חחחח =\
רק אם היה לי כבר רישיוןןן
איייייי
אז זה היה מושלםםם
אבלל
אין לי
אז
זה
לא
יהיה
כל
כך
מושלם
:[[
בנתיים יש את טל=]
וגם לדור יהיה עד אז
QUOTE (chen-daskal @ 16/03/2007) QUOTE (חנ!ש @ 16/03/2007) QUOTE (chen-daskal @ 16/03/2007) QUOTE (חנ!ש @ 16/03/2007) QUOTE (חנ!ש @ 16/03/2007) QUOTE (chen-daskal @ 16/03/2007) QUOTE (חנ!ש @ 16/03/2007) QUOTE (chen-daskal @ 16/03/2007) QUOTE (חנ!ש @ 16/03/2007) QUOTE (chen-daskal @ 15/03/2007) QUOTE (חנ!ש @ 14/03/2007) QUOTE (chen-daskal @ 14/03/2007) QUOTE (חנ!ש @ 14/03/2007) QUOTE (chen-daskal @ 13/03/2007) QUOTE (חנ!ש @ 13/03/2007) חנושש
ממש ממש תודה על היום
חחחחח
מצטערת =\
ויאללה תמשיכיי נוו
את רואה אם היה המשך
אז הייתי יותר רגועה
לא הייתי מתנהגת ככה היום
חעחעחע
ח-ו-ל-ה ע-ל-י-י-ך
😁
חנוש אין בעולם בן אדם שאני אוהבת יותר
יהיה טוב=]
כל עוד נ'י איתך כל השאר סתם תפאורה
חח ילדה עפה
ואולי אחרי המלכת היופי אני ישים רק בישבילך
אוחט יפה שלי
חנצ'וקקקקקקקק :]]
לא שמת בשבילי
אבל לא נורא
אני סולחת
חעחעחעחעחע
ועדיין מתה עלייך :]]]]]]]
צ'או צ'או
סווורי בייבי
אבל לא היה לי זמן אתמולI:
אממ אניבסוף לא הולכת לחפש עבודה היום מזה הגשם הזה
אבל אני יורדת לנרגילה בלך לבוא?#@!
חחחחחחחחחחחח
עלק לבוא
כל היום הזה צבעתי תביתתתתתתת חח
כן כן אנייייי
אהה והתקשרתי לטל ושיר היום :]]]]]]]]]]]]]
ואני מקווה שפתחתי עוד דף כי אם לא ניתן ככה עוד תגובה חחח
דיייי איזה כיףף לך
בטח הן הכי שמחו בעולם
ברוררר
מי לא ישמח אם אני מתקשרת אליו???
חחחחחחחח סתם
אבל כהה הם אמרו שעשיתי להם תיומולדתתת :]]
טל כזה ענתה ולא הבינה מי זאת ואז עשיתי לה טל זאת חן
והיא כזה מההההההההההה
חנוששששששששששש אני לא מאמינה שהתקשרת וזהה
איןן אני הכי מתגעגעת אליהםם :[[[
גממממממממממממאני:I
אהה ו...
לאן אתם הולכים בשביל לחגוג לו?...
לא נראלי אני יכולה ללכת =\
לאיזה שהוא בר לשתות =]
מכניסים אותנו בפרוטקציות
למה לא יכולה?
עזבי אותך שטויות קפוא וזההה
באלי בייתת חחחח :]]
מותר פעם אחתת כזה לנוח לא? עוד מעט פסח
נצא כל יום חחח
ובכלל בחופש הגדולל
וואיי :]]
מה את נדפקתתת????
מי ישב בביתתתתתתתתתתתתתתתתתתת
כל יוםםםם בחוץץץץץץץץץץץ
ים וכאלהההה
מסיבות פה שםםםםםםםםם
לפני הבגרויות
ח-ו-ב-הההההההההההה
ואחרי זה....בגרויות :[
ואז..
הרגע הגדול
החופש.. ה-ג-ד-ו-ל!!!!!!!!!
😁
החופש הגדול
אחאחאחאחאח שיגיע זה מצלצל כל כך יפה
וואי כל כךךךךךךךךךךךך
זה נראה כמו חלוםםםםםםםםםםםםםםם
זה רחוק אבלל חחחח =\
רק אם היה לי כבר רישיוןןן
איייייי
אז זה היה מושלםםם
אבלל
אין לי
אז
זה
לא
יהיה
כל
כך
מושלם
:[[
בנתיים יש את טל=]
וגם לדור יהיה עד אז
נצלנית קטנההההההההה
מקסימום משלמים על מוניתת חח
זה לא הורס לי כלום :]]]
אבל כל כך באליבאליבאליבאלי
עשיתי לעצמי עכשיו ממשממש חשק חחח
QUOTE (חנ!ש @ 16/03/2007) QUOTE (chen-daskal @ 16/03/2007) QUOTE (חנ!ש @ 16/03/2007) QUOTE (chen-daskal @ 16/03/2007) QUOTE (חנ!ש @ 16/03/2007) QUOTE (חנ!ש @ 16/03/2007) QUOTE (chen-daskal @ 16/03/2007) QUOTE (חנ!ש @ 16/03/2007) QUOTE (chen-daskal @ 16/03/2007) QUOTE (חנ!ש @ 16/03/2007) QUOTE (chen-daskal @ 15/03/2007) QUOTE (חנ!ש @ 14/03/2007) QUOTE (chen-daskal @ 14/03/2007) QUOTE (חנ!ש @ 14/03/2007) QUOTE (chen-daskal @ 13/03/2007) QUOTE (חנ!ש @ 13/03/2007) חנושש
ממש ממש תודה על היום
חחחחח
מצטערת =\
ויאללה תמשיכיי נוו
את רואה אם היה המשך
אז הייתי יותר רגועה
לא הייתי מתנהגת ככה היום
חעחעחע
ח-ו-ל-ה ע-ל-י-י-ך
😁
חנוש אין בעולם בן אדם שאני אוהבת יותר
יהיה טוב=]
כל עוד נ'י איתך כל השאר סתם תפאורה
חח ילדה עפה
ואולי אחרי המלכת היופי אני ישים רק בישבילך
אוחט יפה שלי
חנצ'וקקקקקקקק :]]
לא שמת בשבילי
אבל לא נורא
אני סולחת
חעחעחעחעחע
ועדיין מתה עלייך :]]]]]]]
צ'או צ'או
סווורי בייבי
אבל לא היה לי זמן אתמולI:
אממ אניבסוף לא הולכת לחפש עבודה היום מזה הגשם הזה
אבל אני יורדת לנרגילה בלך לבוא?#@!
חחחחחחחחחחחח
עלק לבוא
כל היום הזה צבעתי תביתתתתתתת חח
כן כן אנייייי
אהה והתקשרתי לטל ושיר היום :]]]]]]]]]]]]]
ואני מקווה שפתחתי עוד דף כי אם לא ניתן ככה עוד תגובה חחח
דיייי איזה כיףף לך
בטח הן הכי שמחו בעולם
ברוררר
מי לא ישמח אם אני מתקשרת אליו???
חחחחחחחח סתם
אבל כהה הם אמרו שעשיתי להם תיומולדתתת :]]
טל כזה ענתה ולא הבינה מי זאת ואז עשיתי לה טל זאת חן
והיא כזה מההההההההההה
חנוששששששששששש אני לא מאמינה שהתקשרת וזהה
איןן אני הכי מתגעגעת אליהםם :[[[
גממממממממממממאני:I
אהה ו...
לאן אתם הולכים בשביל לחגוג לו?...
לא נראלי אני יכולה ללכת =\
לאיזה שהוא בר לשתות =]
מכניסים אותנו בפרוטקציות
למה לא יכולה?
עזבי אותך שטויות קפוא וזההה
באלי בייתת חחחח :]]
מותר פעם אחתת כזה לנוח לא? עוד מעט פסח
נצא כל יום חחח
ובכלל בחופש הגדולל
וואיי :]]
מה את נדפקתתת????
מי ישב בביתתתתתתתתתתתתתתתתתתת
כל יוםםםם בחוץץץץץץץץץץץ
ים וכאלהההה
מסיבות פה שםםםםםםםםם
לפני הבגרויות
ח-ו-ב-הההההההההההה
ואחרי זה....בגרויות :[
ואז..
הרגע הגדול
החופש.. ה-ג-ד-ו-ל!!!!!!!!!
😁
החופש הגדול
אחאחאחאחאח שיגיע זה מצלצל כל כך יפה
וואי כל כךךךךךךךךךךךך
זה נראה כמו חלוםםםםםםםםםםםםםםם
זה רחוק אבלל חחחח =\
רק אם היה לי כבר רישיוןןן
איייייי
אז זה היה מושלםםם
אבלל
אין לי
אז
זה
לא
יהיה
כל
כך
מושלם
:[[
בנתיים יש את טל=]
וגם לדור יהיה עד אז
נצלנית קטנההההההההה
מקסימום משלמים על מוניתת חח
זה לא הורס לי כלום :]]]
אבל כל כך באליבאליבאליבאלי
עשיתי לעצמי עכשיו ממשממש חשק חחח
חחחחחח הכי כיף אבל אוטו
מוזיקה =]]]]]]]]]]]]]
באלגגגגגגגגגגן
QUOTE (chen-daskal @ 16/03/2007) QUOTE (חנ!ש @ 16/03/2007) QUOTE (chen-daskal @ 16/03/2007) QUOTE (חנ!ש @ 16/03/2007) QUOTE (chen-daskal @ 16/03/2007) QUOTE (חנ!ש @ 16/03/2007) QUOTE (חנ!ש @ 16/03/2007) QUOTE (chen-daskal @ 16/03/2007) QUOTE (חנ!ש @ 16/03/2007) QUOTE (chen-daskal @ 16/03/2007) QUOTE (חנ!ש @ 16/03/2007) QUOTE (chen-daskal @ 15/03/2007) QUOTE (חנ!ש @ 14/03/2007) QUOTE (chen-daskal @ 14/03/2007) QUOTE (חנ!ש @ 14/03/2007) QUOTE (chen-daskal @ 13/03/2007) QUOTE (חנ!ש @ 13/03/2007) חנושש
ממש ממש תודה על היום
חחחחח
מצטערת =\
ויאללה תמשיכיי נוו
את רואה אם היה המשך
אז הייתי יותר רגועה
לא הייתי מתנהגת ככה היום
חעחעחע
ח-ו-ל-ה ע-ל-י-י-ך
😁
חנוש אין בעולם בן אדם שאני אוהבת יותר
יהיה טוב=]
כל עוד נ'י איתך כל השאר סתם תפאורה
חח ילדה עפה
ואולי אחרי המלכת היופי אני ישים רק בישבילך
אוחט יפה שלי
חנצ'וקקקקקקקק :]]
לא שמת בשבילי
אבל לא נורא
אני סולחת
חעחעחעחעחע
ועדיין מתה עלייך :]]]]]]]
צ'או צ'או
סווורי בייבי
אבל לא היה לי זמן אתמולI:
אממ אניבסוף לא הולכת לחפש עבודה היום מזה הגשם הזה
אבל אני יורדת לנרגילה בלך לבוא?#@!
חחחחחחחחחחחח
עלק לבוא
כל היום הזה צבעתי תביתתתתתתת חח
כן כן אנייייי
אהה והתקשרתי לטל ושיר היום :]]]]]]]]]]]]]
ואני מקווה שפתחתי עוד דף כי אם לא ניתן ככה עוד תגובה חחח
דיייי איזה כיףף לך
בטח הן הכי שמחו בעולם
ברוררר
מי לא ישמח אם אני מתקשרת אליו???
חחחחחחחח סתם
אבל כהה הם אמרו שעשיתי להם תיומולדתתת :]]
טל כזה ענתה ולא הבינה מי זאת ואז עשיתי לה טל זאת חן
והיא כזה מההההההההההה
חנוששששששששששש אני לא מאמינה שהתקשרת וזהה
איןן אני הכי מתגעגעת אליהםם :[[[
גממממממממממממאני:I
אהה ו...
לאן אתם הולכים בשביל לחגוג לו?...
לא נראלי אני יכולה ללכת =\
לאיזה שהוא בר לשתות =]
מכניסים אותנו בפרוטקציות
למה לא יכולה?
עזבי אותך שטויות קפוא וזההה
באלי בייתת חחחח :]]
מותר פעם אחתת כזה לנוח לא? עוד מעט פסח
נצא כל יום חחח
ובכלל בחופש הגדולל
וואיי :]]
מה את נדפקתתת????
מי ישב בביתתתתתתתתתתתתתתתתתתת
כל יוםםםם בחוץץץץץץץץץץץ
ים וכאלהההה
מסיבות פה שםםםםםםםםם
לפני הבגרויות
ח-ו-ב-הההההההההההה
ואחרי זה....בגרויות :[
ואז..
הרגע הגדול
החופש.. ה-ג-ד-ו-ל!!!!!!!!!
😁
החופש הגדול
אחאחאחאחאח שיגיע זה מצלצל כל כך יפה
וואי כל כךךךךךךךךךךךך
זה נראה כמו חלוםםםםםםםםםםםםםםם
זה רחוק אבלל חחחח =\
רק אם היה לי כבר רישיוןןן
איייייי
אז זה היה מושלםםם
אבלל
אין לי
אז
זה
לא
יהיה
כל
כך
מושלם
:[[
בנתיים יש את טל=]
וגם לדור יהיה עד אז
נצלנית קטנההההההההה
מקסימום משלמים על מוניתת חח
זה לא הורס לי כלום :]]]
אבל כל כך באליבאליבאליבאלי
עשיתי לעצמי עכשיו ממשממש חשק חחח
חחחחחח הכי כיף אבל אוטו
מוזיקה =]]]]]]]]]]]]]
באלגגגגגגגגגגן
חחחחחחחח
אז זה יהיה במונית
חחחחחחחחחחחחחחחח
איזה הורס זה
יאללה בקטנה איכפת לי
העיקר שכבר יעבורר
יואואוווווווווו
את לא יודעתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתת
:[[[
קיצר אני כבר ידבר איתך באי סי קיו
ויספר לך וזההה
ביושש פה חח
שבת שלוםםם
אוהבתת
ה-מ-ו-נ-י-ם
QUOTE (חנ!ש @ 16/03/2007) QUOTE (chen-daskal @ 16/03/2007) QUOTE (חנ!ש @ 16/03/2007) QUOTE (chen-daskal @ 16/03/2007) QUOTE (חנ!ש @ 16/03/2007) QUOTE (chen-daskal @ 16/03/2007) QUOTE (חנ!ש @ 16/03/2007) QUOTE (חנ!ש @ 16/03/2007) QUOTE (chen-daskal @ 16/03/2007) QUOTE (חנ!ש @ 16/03/2007) QUOTE (chen-daskal @ 16/03/2007) QUOTE (חנ!ש @ 16/03/2007) QUOTE (chen-daskal @ 15/03/2007) QUOTE (חנ!ש @ 14/03/2007) QUOTE (chen-daskal @ 14/03/2007) QUOTE (חנ!ש @ 14/03/2007) QUOTE (chen-daskal @ 13/03/2007) QUOTE (חנ!ש @ 13/03/2007) חנושש
ממש ממש תודה על היום
חחחחח
מצטערת =\
ויאללה תמשיכיי נוו
את רואה אם היה המשך
אז הייתי יותר רגועה
לא הייתי מתנהגת ככה היום
חעחעחע
ח-ו-ל-ה ע-ל-י-י-ך
😁
חנוש אין בעולם בן אדם שאני אוהבת יותר
יהיה טוב=]
כל עוד נ'י איתך כל השאר סתם תפאורה
חח ילדה עפה
ואולי אחרי המלכת היופי אני ישים רק בישבילך
אוחט יפה שלי
חנצ'וקקקקקקקק :]]
לא שמת בשבילי
אבל לא נורא
אני סולחת
חעחעחעחעחע
ועדיין מתה עלייך :]]]]]]]
צ'או צ'או
סווורי בייבי
אבל לא היה לי זמן אתמולI:
אממ אניבסוף לא הולכת לחפש עבודה היום מזה הגשם הזה
אבל אני יורדת לנרגילה בלך לבוא?#@!
חחחחחחחחחחחח
עלק לבוא
כל היום הזה צבעתי תביתתתתתתת חח
כן כן אנייייי
אהה והתקשרתי לטל ושיר היום :]]]]]]]]]]]]]
ואני מקווה שפתחתי עוד דף כי אם לא ניתן ככה עוד תגובה חחח
דיייי איזה כיףף לך
בטח הן הכי שמחו בעולם
ברוררר
מי לא ישמח אם אני מתקשרת אליו???
חחחחחחחח סתם
אבל כהה הם אמרו שעשיתי להם תיומולדתתת :]]
טל כזה ענתה ולא הבינה מי זאת ואז עשיתי לה טל זאת חן
והיא כזה מההההההההההה
חנוששששששששששש אני לא מאמינה שהתקשרת וזהה
איןן אני הכי מתגעגעת אליהםם :[[[
גממממממממממממאני:I
אהה ו...
לאן אתם הולכים בשביל לחגוג לו?...
לא נראלי אני יכולה ללכת =\
לאיזה שהוא בר לשתות =]
מכניסים אותנו בפרוטקציות
למה לא יכולה?
עזבי אותך שטויות קפוא וזההה
באלי בייתת חחחח :]]
מותר פעם אחתת כזה לנוח לא? עוד מעט פסח
נצא כל יום חחח
ובכלל בחופש הגדולל
וואיי :]]
מה את נדפקתתת????
מי ישב בביתתתתתתתתתתתתתתתתתתת
כל יוםםםם בחוץץץץץץץץץץץ
ים וכאלהההה
מסיבות פה שםםםםםםםםם
לפני הבגרויות
ח-ו-ב-הההההההההההה
ואחרי זה....בגרויות :[
ואז..
הרגע הגדול
החופש.. ה-ג-ד-ו-ל!!!!!!!!!
😁
החופש הגדול
אחאחאחאחאח שיגיע זה מצלצל כל כך יפה
וואי כל כךךךךךךךךךךךך
זה נראה כמו חלוםםםםםםםםםםםםםםם
זה רחוק אבלל חחחח =\
רק אם היה לי כבר רישיוןןן
איייייי
אז זה היה מושלםםם
אבלל
אין לי
אז
זה
לא
יהיה
כל
כך
מושלם
:[[
בנתיים יש את טל=]
וגם לדור יהיה עד אז
נצלנית קטנההההההההה
מקסימום משלמים על מוניתת חח
זה לא הורס לי כלום :]]]
אבל כל כך באליבאליבאליבאלי
עשיתי לעצמי עכשיו ממשממש חשק חחח
חחחחחח הכי כיף אבל אוטו
מוזיקה =]]]]]]]]]]]]]
באלגגגגגגגגגגן
חחחחחחחח
אז זה יהיה במונית
חחחחחחחחחחחחחחחח
איזה הורס זה
יאללה בקטנה איכפת לי
העיקר שכבר יעבורר
יואואוווווווווו
את לא יודעתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתת
:[[[
קיצר אני כבר ידבר איתך באי סי קיו
ויספר לך וזההה
ביושש פה חח
שבת שלוםםם
אוהבתת
ה-מ-ו-נ-י-ם
חחח טווב כמה ציטוטים ארוכים=]
ביוש יפה אחת
^^
פתחתם פה שיחה
חנצו'ק מה ניהיה דפקת לנו יבוששש...
תמשיכייייייי פליז בבקשה תראי איזה חמודה אני מתחננת יפה כזה
*-*אוהבת*-*
......מירב......
QUOTE (סוופרמאמי @ 17/03/2007) ^^
פתחתם פה שיחה
חנצו'ק מה ניהיה דפקת לנו יבוששש...
תמשיכייייייי פליז בבקשה תראי איזה חמודה אני מתחננת יפה כזה
*-*אוהבת*-*
......מירב......
חחח איזה בוובית את=]
כןן שיחה שיחה מקווה שעניין אותכם...
אמאמ אני לא ייצאתי אני מרגישה חרא אז אני יתחיל לרשום עכשיו
QUOTE (chen-daskal @ 16/03/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 17/03/2007) ^^
פתחתם פה שיחה
חנצו'ק מה ניהיה דפקת לנו יבוששש...
תמשיכייייייי פליז בבקשה תראי איזה חמודה אני מתחננת יפה כזה
*-*אוהבת*-*
......מירב......
חחח איזה בוובית את=]
כןן שיחה שיחה מקווה שעניין אותכם...
אמאמ אני לא ייצאתי אני מרגישה חרא אז אני יתחיל לרשום עכשיו
קבלי יש ארוך במיוחד של ילדה מצועממת ונואשת להמשך
יששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששש
ששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששש
ששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששש
ששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששש
ששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששש
ששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששש
יששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששש
ששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששש
ששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששש
ששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששש
ששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששש
ששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששש
הייתי ממשיכה עוד אבל מיצינו
*-*אוהבת*-*
.....מירב.......
טוב אז ככה זה לא מותח אבל אין לי זמן אני גמורה אז זה מה שיהיה=/
סוורי בנות
פרק 44=]
אמא:"אני ואבי נפרדנו"
אני:"מה למה?"חיבקתי אותה
אמא:"הוא נישאר לגור שם ככה הוא אומר מהעבודה אבל אני בטוחה שזה יותר"
אני:"אבל כל הדברים שלו פה הוא יהיה חייב לעבור פה"
אמא:"לא הוא העדיף שאח שלו יבוא לקחת את הדברים מחר על הבוקר אני לא יכול לראות את זה"
אני:"אימוש שלי יהיה טוב"נשכבנו שתיינו וככה נרדמנו
אמא העירה אותי בבוקר שהיא הלכה נתנה לי נשיקה ואני הלכתי לחדר היה כבר 6 ישנתי עוד שעה
וקמתי להתארגן לבית הספר.
---------------------------------------
"את לא נורמלית מה את רבה ליד הילדה"אמר אבא לנורית אחרי שלקח את שיר לבית הספר
"עכשיו שיר לא מעניינת אותי אני ואתה יותר"נורית אמרה
"אין דבר יותר מעניין משיר ומטלי"אמר אבא
"מה אתה מכניס עכשיו את טלי לסיפור"אמרה נורית
"היא הבת שלי"אמר אבא
"לא שלי,יאו אני שונאת אותך"אמרה נורית וניתקע לו בפרצוף
"מה היא חושבת לעצמה מתנקת לי ועוד היא מנתקת מפגרת"אמרתי לעצמי
הסתכלתי על השעון היה 8 ועשרה נתקשר לטלי
טלי:"אבווק"
אבא:"מה שלומך ילדה שלי?"
טלי:"כל טוב מה איתך?"
אבא:"חיים"
טלי:"אבא הכל טוב"
אבא:"לא משהו אני יוכל להיפגש איתך היום"
טלי:"כן בטח אבל אוקי אני רק לומדת עד 1"
אבא:"אני יוציא את שיר מהבית הספר ב12 ואני יבוא לאסוף אותך"
טלי:"אוקי"נשמע מופתעת
דוד חזר ב10 הביתה הוא לקח יום חופש להתארגן על עצמו הוא חזר
ראה שכל הבית מבולגן וכל הדברים של נורית לא נמצאו שם
הוא התחיל להעיף דברים בעצבים ואז ראה פתח על המיטה שלהם שהייתה נורא מבולגנת
זה היה מכתב מנורית
"דוד אני לא רוצה לריב איתך אנחנו נסיים את זה פה
אני טסה לתקופה דיי ארוכה שאני יחזור אנחנו נדבר
תגיד לשיר שאני נסעתי בדחיפות אני ינסה לדבר איתה
אם לא תמציא לה משהו כבר "
דוד זרק תאגרטל שהיה להם על הריצפה נשכב על המיטה ופשוט קרס
הוא כל כך שנא אותה היא בגדה בו ובסוף הוא האשם
ב12 הוא הלך לקחת את שיר ואז אסף את טלי שתייהם ישבו במסעדה
שטלי ודוד היו הולכים לשם שטלי הייתה קטנה מסעדה של הרבה ציפ'ס וחומוס מה ששיר אוכלת
דוד:"בנות אני רוצה לספר לכם משהו"
טלי:"ספר" אמרה בפה מלא
דוד:"שיר אמא נסעה לתקופה"
שיר:"למה?"שאלה וטלי הסתכלה על דוד מוזר
דוד:"משו בענייני עבודה"
שיר:"ואתה לא עוזב אותי?"
דוד:"בחיים לא ילדתי"
טלי:"שירי בוובי נכון שבלך ללכת להביא לי נייר טואלט מהשירותים?"
שיר:"אוקי" אמרה וישר קמה מהמקום שלה
טלי:"אבל מזה נסעה?"
דוד:"אנחנו בקטע של פרידה עכשיו"
טלי"ממממממממממזה?"
דוד:"כן אני לא רוצה להגיד ליד שיר אבל נורית פשוט בגדה בי ואנחנו דיי פרודים כבר היא נסעה אלוהים יודע לאן"
טלי:"אני בהלם"
דוד:"כן גם אני הייתי ככה טוב הינה שיר אל תדברי על זה לידה לפחות לא עכשיו"
שיר חזרה לשולחן והם דיברנו על בית ספר אחרי זה הם הלכו לקניון טלי קנתה גינ'ס סקיני ושיר קנתה גם זה היה חמוד קטן.
--------------------------------------------------
"אמממממממממממממממממממממא"צעקתי כשהגעתי הביתה כבר 5 ואו אני עוד צריכה לקחת תמתנה ללוטם
שרית:"מה קרה?" ירדה במדרגות מהר
אני:"בואי איתי לקחת תמתנה שהזדמנתי ואני חייבת לספר לך משהו בדרך"
שרית:"אוקי את מלחיצה אותי "
הלכנו לאוטו שמנו כל אחת חגורה והתחלנו ללכת למקום שהזמנתי ממנו תמתנה זה ספר עליו שכתוב
ה-כ-ל הווה עתיד ועבר הכל הכל הכל ועם זה מצעים שכתוב נסיך שלי אוהבת אותך -טולי-
זה הדבר היחיד שעלה לי לראש.
שרית:"נו ספרי"
אני:"אווקי שמעי נורית ואבא פרודים"
שרית:"מזאת אומרת?"
אני:"נורית בגדה בו"
שרית:"לא נכון"
אני:"כן שמעי קיצר היא מאשימה אותו בזה בערך והיא ברחה והוא לא יודע לאן והוא נשאר לבד עם שיר עכשיו"
אני:"אמא אמא את איתי?"
שרית:"אוקי שניה"
אמא חייגה תמספר של אבא שלי מצחיק שהיא יודעת את זה בעל פה והתקשרה אליו
זה היה על רמקול באוטו אז שמעתי הכל =]
דוד:"שרית זאת את?"
שרית:"כן דוד מה שלומך?"
דוד:"אני מתאר לעצמי שטלי כבר רצה לספר לך חח אז חיים"
שרית:"כן וזה יצא רק לטובה שבוע הבא את ערב החג תעשו אצלי"
דוד:"אבל טל עושה אצלנו"
אני:"שיעשה אצלנו"
דוד:"אה טלי את על השיחה ?"
אני:" חח כן אנחנו באוטו אני הולכת לקחת תמתנה של לוטם אבוקי תסכים בקשה שניהיה כולנו ביחד"
דוד:"שיר רוצה לעשות את ערב החג של פסח אצל טלי ושרית"
דוד:"אוקי אנחנו נגיע"
שרית:"מעולה נדבר?"
דוד:"כן ביי נשות שלי"
אבא ניתק ואמא הסתכלה עלי ושתיינו צחקנו וראיתי שאמא שלי מסמיקה
שרית:"נשות שלי"
אני:"כן הנשים בחייו חיחיח"
לקחתי את הדברים דווקא יצא יפה
הגעתי הביתה ונכנסתי לאיסיקיו רשמתי אוואי ישר מכורה
------------------
הגעתי מכל היום הזה=]
ממאוווושרת ?תקופה יפה למה לא
לוטי אוהבת אותך נסיכי שלי😘
בריי דבריאיתי נושי
------------------
רשמתי כמה הודעות
אני:"חחנ'צ בהצלחה היום עם הברמן שלךP:"..
אני:"בריי דבריאיתי הבאתי תמתנה ויאאלה עוד יומיים שיגוווווווווועיםP:"
בר ישר שלחה לי הודעה
בר:"אני מחכה=] מחר אני הולכת להגיד לו על החופפפפש"
אני:"מביאה לו לביצפר עוגה?"
בר:"רציתי אבל לא יודעת"
אני:"תביא תביא=]"
בר:אווקי אז יאאלה כבר מאוחר אני הולכת לארגן הכל ליפה שלי
אני:"אווקי בייבי =]"
שיניתי אוואי
מאוושרת=]
מחר יומולדת ללירני היפה הזה
לוטי אוהבת אותך נסיכי שלי דבר איתי😘
טלויזיה ולישון
על הפלא
כל כך הייתי עיפה היה 7 נכנסתי לתקלח חצי שעה לאכול טלויזיה ולישון עם חיוך ענננננננננננננננננננקיייייייי
ווואי וואייי איזה מדהייםםם
זה כזה....מושלםםםם
עכשיו דוד ושרית יהיו ביחד הכי שווההההה שניהם ביחדדד
😂
איזה מניאקית נורית היא בוגדת בו אחר כך מאשימה אותו ועוזבת אותו כאילו כלום....
אני אומרת שרית ודוד שלשלטון....חחחחח....
יאלללה אני מחכה כבר שתמשיכייייי...
והפעם לא ליבש שנה....קפיש?
תמשיכי יותר מהרררררר....
אמרתי כבר שזה הסיפור הכי שווה בארץץץ? ובכלל בעולם?
אם לא אני אומרת לך עכשיו זה הסיפור הכי יפה בארץ ובכלל בעולם
חחח...המשךךך
*-*אוהבת*-*
......מירב.......
חעחעחעחע המשכתתתתתתתתתתת :]]]
את יודעת איך זה נראה עכשיו?
כאילו נורית ואבי
הלכו ביחד יענו הם ביחד כזה
יאללה יאללה המשך המשךך
אחרי כל המבחנים חחח =\