פרופיל רשת האהבה 💬 פורומים 💕 הכרויות 💬 יעוץ ריגשי 📬 דואר |
אהבה - אתר האהבה הישראלי

...3>...הקטע באהבה..3>...

✍️ chen-daskal 📅 01/01/2007 22:20 👁️ 56,013 צפיות 💬 2,013 הודעות
← חזרה לפורום עמוד 77 מתוך 135
חנושש
ממש ממש תודה על היום
חחחחח
מצטערת =\

ויאללה תמשיכיי נוו
את רואה אם היה המשך
אז הייתי יותר רגועה
לא הייתי מתנהגת ככה היום

חעחעחע
ח-ו-ל-ה ע-ל-י-י-ך

😁
QUOTE (shani_310 @ 13/03/2007) אוושריתתתה 😛

ססתמי ! 😁
😂

ווחנוו'ש..
אאתת רררעעעה !

אני לא רעה דיי😢
QUOTE (חנ!ש @ 13/03/2007) חנושש
ממש ממש תודה על היום
חחחחח
מצטערת =\

ויאללה תמשיכיי נוו
את רואה אם היה המשך
אז הייתי יותר רגועה
לא הייתי מתנהגת ככה היום

חעחעחע
ח-ו-ל-ה ע-ל-י-י-ך

😁
חנוש אין בעולם בן אדם שאני אוהבת יותר
יהיה טוב=]
כל עוד נ'י איתך כל השאר סתם תפאורה
חח ילדה עפה
ואולי אחרי המלכת היופי אני ישים רק בישבילך
אוחט יפה שלי
QUOTE (chen-daskal @ 13/03/2007) QUOTE (חנ!ש @ 13/03/2007) חנושש
ממש ממש תודה על היום
חחחחח
מצטערת =\

ויאללה תמשיכיי נוו
את רואה אם היה המשך
אז הייתי יותר רגועה
לא הייתי מתנהגת ככה היום

חעחעחע
ח-ו-ל-ה  ע-ל-י-י-ך

😁
חנוש אין בעולם בן אדם שאני אוהבת יותר
יהיה טוב=]
כל עוד נ'י איתך כל השאר סתם תפאורה
חח ילדה עפה
ואולי אחרי המלכת היופי אני ישים רק בישבילך
אוחט יפה שלי
חנצ'וקקקקקקקק :]]
לא שמת בשבילי
אבל לא נורא
אני סולחת
חעחעחעחעחע
ועדיין מתה עלייך :]]]]]]]

צ'או צ'או
QUOTE (חנ!ש @ 14/03/2007) QUOTE (chen-daskal @ 13/03/2007) QUOTE (חנ!ש @ 13/03/2007) חנושש
ממש ממש תודה על היום
חחחחח
מצטערת =\

ויאללה תמשיכיי נוו
את רואה אם היה המשך
אז הייתי יותר רגועה
לא הייתי מתנהגת ככה היום

חעחעחע
ח-ו-ל-ה  ע-ל-י-י-ך

😁
חנוש אין בעולם בן אדם שאני אוהבת יותר
יהיה טוב=]
כל עוד נ'י איתך כל השאר סתם תפאורה
חח ילדה עפה
ואולי אחרי המלכת היופי אני ישים רק בישבילך
אוחט יפה שלי
חנצ'וקקקקקקקק :]]
לא שמת בשבילי
אבל לא נורא
אני סולחת
חעחעחעחעחע
ועדיין מתה עלייך :]]]]]]]

צ'או צ'או
סווורי בייבי
אבל לא היה לי זמן אתמולI:
אממ אניבסוף לא הולכת לחפש עבודה היום מזה הגשם הזה
אבל אני יורדת לנרגילה בלך לבוא?#@!
ההמשך בישביל חנוש שלי שתרגיש הכי טוב שאפשר=]

המשך 43

היה לי טאלפון היה כתוב לוט-לוט
בר:אל תעני
אני:אבל אמרתי לו שאני בסידורים
בר:טוב תעשי מה שאת רוצה
אני:טוב אני לא יענה שלא יצא טעות
שמתי את הפלא על שקט אני ובר הלכנו לקחנו אטובוס לעיר
בר:יאו את קולטת ביום חמישי יש ללירן יומולדת
אני:כן😊
בר:טוב מה אני קונה לו?
אני:בואי ניראה
בר:אני רוצה משהו מיוחד
אני:אוקי מה אבל אני גם רוצה לקנות ללוטם משהו רציני
בר:יאו עוד מעט יש לכם 7 חודש
אני:כן עוד שבוע ויום שני הבא
בר:ואיי כאילו אתמול באתם אלי וללירן ואמרתם שאתם ביחד
אני:חיחיח כן זה היה היום המאושר בחיים שלי
בר:אין אתם הזוג הכי חמוד שיש
אני:מי שמדברת כמה זמן אתם ביחד?
בר:שנה ושלוש ביומולדת שלו חח טפו טפו טפו
אני:יאו נדיר,שמעי יש לי רעיון למתנה בישבילך
בר:נו?
אני:יש לך הרבה כסף?
בר:כן מהעבודה
אני:או'קי מה את אומרת על סוף שבוע אתם ביחד?
בר:אוקי נשמע טוב
אני:נכון=]יש לו מכונית זה לא בעיה
בר:אה תגידי מתי יש לך טסט?
אני:חודש ככה
בר:יאאלה שיהיה לך רשיון כבר
אני:בעזרת השם ...נו מה איתך רוצה ככה?
בר:כן יאאלה מתאים לי גם סוףשבוע
אני:כן ושבוע הבא פסח יש חופש 3 שבועות
בר:יאו הכל בא ביחד זה יצא ממש יפה
אני:ומה אני יקנה לו סופשבוע לא מתאים:I
בר:למה?
אני:לא עזבי חחע אין לי כסף
בר:אוקי אולי תעשי לו כזה אוף לא יודעת
אני:אני יחשוב כבר על משהו אבל בואי נילך לסגור לך סופשבוע
בר:בואי
הלכנו סגרנו בצפון בצימר שזה בצורה של מנהרה הכל מאבן משהו ממש מיוחד עלה לילה לזוג 500
אבל היא השקיע טוב מגיע לו גם לצאת קצת מכל הטיפולים
אחרי זה ישבנו בקניון שתינו איסקפה וראינו את מאי ושני קראנו להן והן באו לשבת איתנו
מאי:סתכלו את זה
אני:מי?
מאי:נו זה שמסתכל לפה כל הזמן
אני:חמוד
מאי:הוא יפה ידפוקה
אני:נדלק עלייך
מאי:אני קוראת לו
בר:לא
מאי:כןן .. היא קראה לו תוך דקה הוא ועוד חבר באו וישבו איתנו
...:מה בנות יפות כמוכן עושות פה לבד?
מאי:חיחיחי מסתובבות איך קוראים לך?
...:אופיר וזה אלעד אתן?
מאי:אני מאי זאת שני בר וטלי
אופיר:בר שם יפה יש לך
בר:תודה..אמרה ביובש
אופיר:אחח הכאבת לי עם הדיבור הזה
בר:יופי טלי את באה?
אני:כן בואי..
קמנו מישם הוא עיצבן את שתיינו האלעד היה סבבה שקט אופיר הזה חשב איכס
ויש לי גם את לוטם שלי אני לא צריכה עוד אחד כזה היה לי טאלפון ראיתי שזה קסם
אני:מאמי
קסם:טולי בואי לשכונה אנחנו יושבים על נרגילה
אני:לוטם שם?
קסם:לא הוא באימון עדיין הוא יבוא עוד שעה ככה
אני:ולירן?
קסם:הוא יבוא איתו
אני:אוקי אני ובא באות אלייכם
קסם:אוקי אנחנו איפה שהבית ספר במקום הרגיל
אני:טובי ביוש
התחלנו ללכת וכשהגענו אמרנו שלום לכולם סיפרנו להם שסגרנו כל אחד אמר
שהוא יעזור לנו שהוא ישים 100-200 שקל והם היו איזה 10 ויצא שאני ובר משלמות כל אחת
400 ככה בערך גם עם התוספת של השתייה
--------------------------------------
יוני:אני לא רוצה אבל לעבור כוס ראב'ק יונה
יונה:אתה יכול לקרוא לי אמא טוב?
יוני:לא באלי את לא אמא אני רוצה להישאר פה עם כולם
יונה:אבל אני אומרת לך שגם ליז עוברת איתנו
יוני:מה אכפת לי מליז אני לא רוצה לעבור
יונה:אתה בכלל לא יודע לאן לעבור
יוני:לא אכפת לי לאן לעבור
יונה:אבל תקשיב לי נו
יוני:לא רוווווווווווווווווווווצה
יונה:אולי תפסיק לצעוק אנחנו עוברים להרצליה
יוני:מממממממממממה?
-------------------------------------
דוד:שלום אפשר לקבל את שרית
..:רק רגע,שרית דוד רוצה אותך בטאלפון
שרית:דוד בטוח?
...:כן בעלך לשעבר
שרית:טוב תעבירי לי תשיחה
דוד:כן זה אני בעלך לשעבר חחחח
שרית:היי דוד מה קורה?
דוד:את לא נורמלית כבר 8 את עדיין בעבודה?
שרית:אני בדיוק באתי לצאת אין לי מה לעשות בבית אז לוקחת שעות נוספות
דוד:למה איפה טלי ?
שרית:עם חברים שלה
דוד:אה יפה ואבי?
שרית:בצפון בעבודה דוד הכל בסדר?
דוד:כן בטח רציתי לשמוע מה נשמע איתך?
שרית:סביר אתה יודע חיים איתך?
דוד:בערך גם ככה טוב אני צריך לנתק אני ידבר איתך
שרית:אוווקי ביי...אמרה מופתעת
"יאו אני לא מאמין שהתקשרתי סגרתי את הטאלפון ובנתיים פתחתי את השער של הכניסה הביתה
מאז שהיינו כולם ביחד במסעדה היא לא יוצאת לי מהראש כל הרגעים שלנו חזרו
ותאמת שזה גם מאז שאני ונורית לא מפסיקים לריב היא ממש בלתי נסבלת כבר
נכנסתי הביתה אמרתי לנורית שלום עליתי לתת נשיקה לשיר והלכתי לישון בסלון בלי נורית"
-----------------------------------------
אני:ביי לכולם
קסם:ביי מאמיות ...אמר לי ולבר וולוטם ולירן
המשכנו ללכת אחרי חמש דקות בר ולירן נעצרו ליד התחנה שבר אמורה לעלות
אני ולוטם המשכנו
לוטם:אז איך היה היום בסידורים שלך
אני:אחלה=]
לוטם:נו ספרי לי
אני:לא רוצה אני מתביישת
לוטם:מה קנית חזיה?
אני:חח לא קשור לזה וותר אני לא יגיד לך הכל אני יגיד לו מעכשיו
לוטם:תחתונים
אני:לא
לוטם:אממ טמפונים
אני:לא
לוטם:אני יודע
אני:נו
לוטם:הלכת לקנות קונדומים
אני:לווטטם...דחפתי אותו קצת וצחקתי
לוטם:בואי נשיר שיר
אני:שיר
לוטם:"מאמי מה נהיה ממני צוחק ובוכה תמיד אהיה אחר בישבילך"
אני:"מאמי מה נהיה ממני נשכחת מליבך אך מבטך לנצח יישאר איתי אז בוא ותגלה אותי"
לוטם:בואי 😊
אני:חח שתוק בחיים לא
לוטם:אוקיי אני בטוח את חרמנית עליי
אני:לללללללא אני חרמנית על דוד שלך
לוטם:סבבה
אני:חח תביא נשיקה
לוטם משך אותי אליו והתנשקנו ככה הלכנו וכל שניה התנשקנו אחרי 10 דקות ככה הגעתי הביתה
והוא המשיך לבית שלו נכנסתי צעקתי שלום אבל אמא שלי כבר ישנה
נכנסתי למחשב מזמן לא הייתי כתבתי אוואי ישר
-----------
"מאמי
מה נהיה ממני
צוחקת ובוכה
תמיד אהיה אחרת בשבילך
מאמי
מה נהיה ממני
נשכחת מליבך
אך מבטך לנצח יישאר איתי
אז בוא ותגלה אותי"
מאמי שלי אוהבת אותך 😘
-----------
קראתי כמה אוואים של אנשים

חן-
טלי אושר שלי תודה אוהבת אותך
"לא נשאר לי דבר רק כאב בחזה"

חחח צחקתי לעצמי כולם עם אותו שיר טוב זה שיר מדהים כולם נדבקו

בר-
סידוריםP:
לירן נסיך שלי אוהבת אותך

יוני-
אני לא מאמין
שירן סליחה/:


ליז:
מממממממממממממממממממממממממה?@!

"מה יש להם"חשבתי לעצמי
שלחתי ישר הודעה ליוני

טלטולי:
יונצ'יק מה יש לך מאמי?

יוני שלי:
טלי אני עובר דירה


טלטולי:
ממממממממה#? לאן

יוני שלי:
הרצליה עם ליז גם

טלטולי:
מממממממממממממה#@?!
אוי מי גאד מה אתה מבואס אתה עובר אליי

יוני שלי:
כן אבל זה השכונה שלי
אני כל החיים גרתי פה החברים הכל
לא רוצה

טלטולי:
אני מבינה אותך/:


יוני שלי:
אווףף

טלטולי:
מאמי יהיה טוב אתה תיהיה איתי


יוני שלי:
אני יודע
אבל..עזבי אני הולך לישון קצת

טלטולי:
טוב בוובי אם אתה צריך משהו
אני הפלאפון לילה טוב😘


פתאום שמעתי בכי הלכתי לכיוון הקולות ונכנסתי לחדר של אמא שלי
והיא בכתה בחיים לא שמעתי אותה בוכה כאב לי:/
אני:אמא מה יש לך?...נישכבתי על ילדה ודמעות זלגו גם לי
אמא:אני...
היא? היא מה?
כן אני מחכה שתמשיכייי
זה לא פייר שאת עוצרת ככה ומתחת אותי כמו איזה כלב מיוחם 😯
חח..סתם אולי תמשיכי תעשי לכולם שמח
וואייי פרק ממש יפה משהו ליגה...ליגת האלופות
אם הסיפור שלך היה שחקן כדורסל אז הוא היה השחקן הכי טוב בעולם
אם הוא היה דוגמנית הוא היה בר רפאלי
תמשיכי מאמי תמשיכי ומהר

*-*אוהבת*-*
......מירב......
ממממדהההייייייייים (:

מה קרה?מה קרה? 😮

חח מחכה להמשך 😊
QUOTE (סוופרמאמי @ 14/03/2007) היא? היא מה?
כן אני מחכה שתמשיכייי
זה לא פייר שאת עוצרת ככה ומתחת אותי כמו איזה כלב מיוחם 😯
חח..סתם אולי תמשיכי תעשי לכולם שמח
וואייי פרק ממש יפה משהו ליגה...ליגת האלופות
אם הסיפור שלך היה שחקן כדורסל אז הוא היה השחקן הכי טוב בעולם
אם הוא היה דוגמנית הוא היה בר רפאלי
תמשיכי מאמי תמשיכי ומהר

*-*אוהבת*-*
......מירב......
אחח תאמיני לי רק את יודעת מאיפה את לוקחת תיציעות האלה...=]
אוהבת 3>
QUOTE (lidorushit @ 14/03/2007) ממממדהההייייייייים (:

מה קרה?מה קרה? 😮

חח מחכה להמשך 😊
חחחח תודה ליידורי
מה קרה?סבארבה שלי מלצי'ן
סתם תדעי בפרק הבא
QUOTE (chen-daskal @ 14/03/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 14/03/2007) היא? היא מה?
כן אני מחכה שתמשיכייי
זה לא פייר שאת עוצרת ככה ומתחת אותי כמו איזה כלב מיוחם  😯
חח..סתם אולי תמשיכי תעשי לכולם שמח
וואייי פרק ממש יפה משהו ליגה...ליגת האלופות
אם הסיפור שלך היה שחקן כדורסל אז הוא היה השחקן הכי טוב בעולם
אם הוא היה דוגמנית הוא היה בר רפאלי
תמשיכי מאמי תמשיכי ומהר

*-*אוהבת*-*
......מירב......
אחח תאמיני לי רק את יודעת מאיפה את לוקחת תיציעות האלה...=]
אוהבת 3>
😁
מאמי אלו לא סתם יציעות שיוצאים מהתחת [את בטח כבר הבנת למה התכוונתי]
אלו יציאות שיוצאות מהלב
זאת האמת...חחח...סתם עזבי אני טיפה לא בסדר
חנצוק ילדה יפה שלי
תמשיכי טוב...
את לא רוצה שאני ישתגע כמו בריטני סיפרס ינסה להתאבד וירשום לי על הקרחטיני שאי יעשה 666
חחח מואהההההההההההההה חולה עלייך

*-*אוהבת*-*
.......מירב......
וואי המשששששששששששששששששך
וואייייייי הקדשת לי את זה :]]]]]]]

מתה עלייךךךךךך
ככה כל יום המשךךךךךךך
וכל יהיה אני ירגיש הכי טוב בעולם :]]]]]

אוהבתתתתתתתת

תמשיכי מהר!! חיחיחי 😛
QUOTE (chen-daskal @ 14/03/2007) QUOTE (חנ!ש @ 14/03/2007) QUOTE (chen-daskal @ 13/03/2007) QUOTE (חנ!ש @ 13/03/2007) חנושש
ממש ממש תודה על היום
חחחחח
מצטערת =\

ויאללה תמשיכיי נוו
את רואה אם היה המשך
אז הייתי יותר רגועה
לא הייתי מתנהגת ככה היום

חעחעחע
ח-ו-ל-ה  ע-ל-י-י-ך

😁
חנוש אין בעולם בן אדם שאני אוהבת יותר
יהיה טוב=]
כל עוד נ'י איתך כל השאר סתם תפאורה
חח ילדה עפה
ואולי אחרי המלכת היופי אני ישים רק בישבילך
אוחט יפה שלי
חנצ'וקקקקקקקק :]]
לא שמת בשבילי
אבל לא נורא
אני סולחת
חעחעחעחעחע
ועדיין מתה עלייך :]]]]]]]

צ'או צ'או
סווורי בייבי
אבל לא היה לי זמן אתמולI:
אממ אניבסוף לא הולכת לחפש עבודה היום מזה הגשם הזה
אבל אני יורדת לנרגילה בלך לבוא?#@!
חחחחחחחחחחחח
עלק לבוא

כל היום הזה צבעתי תביתתתתתתת חח
כן כן אנייייי

אהה והתקשרתי לטל ושיר היום :]]]]]]]]]]]]]


ואני מקווה שפתחתי עוד דף כי אם לא ניתן ככה עוד תגובה חחח
יאאאאאאאאאאאאא
אללללללללללללללללללללהההההההה

איןןןןןןןןןןן
עוד


דףףףףףףףף
מזההההההההההה

כמההההההההההה

אפשררררררררררררררר

יאואואואואווווווווווווווווווווווווו

ברוכים השבים!

התחבר לחשבון שלך באהבה

שאלת אבטחה למניעת ספאם
או התחבר באמצעות

הצטרף לאהבה

יצירת חשבון חדש

3-25 תווים, ללא רווחים
גיל מינימום להרשמה: 13
שאלת אבטחה למניעת ספאם
לפחות 6 תווים
או הרשם באמצעות

שכחת סיסמא?

נשלח לך קישור לאיפוס

🔍 חיפוש באתר
הקלידו לפחות 2 תווים לחיפוש

📋 תוכן האתר

תוכן אהבה

🏛️פילוסופיה באהבה 💒מנהגי חתונה מהעולם 🏛️אהבה במיתולוגיות ❣️חגי אהבה מהעולם 🌏מנהגי חתונה מהעולם 🌍אהבה חוצת ציוויליזציות 🛕אהבה במיתולוגיות 💫משפטי מוטיבציה 🎤מילים של אהבה 😻ביולוגיה באהבה 🌸פסיכולוגיית האהבה 🏆הפסיכולוגיה של ההתחלה 💐הפסיכולוגיה של ההמשך 💔הפסיכולוגיה של התיקון 🧠אהבה ופסיכולוגיה 🔴רמזורים אדומים באהבה 🟢רמזורים ירוקים באהבה 🎓קורס אהבה 🧭טיפים לשיחה בדייט 🎬תרחישי דייטים 💡טיפים באהבה 💞חוקי המשיכה 🤔שיחת יחסינו לאן 🎭סוגי טיפוסים בזוגיות 💝אהבה חדשה איך למצוא חתן 🎉המדריך המלא לכלה 💖אהבה רומנטית 😍אהבה ממבט ראשון 🥰פרפרים בבטן ☀️אינטימיות בקשר 👩‍❤️‍👨מבחן תאימות זוגית 🔮מבחני אהבה 🎮משחקי אהבה 🤝שייכות בזוגיות 💢סוגי יחסים 🔑מדע האהבה 📖אהבת תם 📜עשרת הדיברות 😂אהבה והומור 📚מדריכי אהבה 🎨אהבה בתפזורת 💑בתוך מערכת יחסים 🎉חיי הרווקות ⚖️חוק ואהבה 🤝ואהבת לרעך כמוך 🛕ואהבת - בכל הדתות בעולם 🧠על תבונה באהבה 💑מדריך לפגישות 🌟התאמה אסטרלוגית מלאה התאמה בין מזלות 🔢אהבה ונומרולוגיה 🎯המטרה אהבה למה את עדיין לבד סימנים שמישהו מעוניין בך 🤝איך להתחיל עם בחורה 😔למה היא אמרה לא 🌻מידידות לאהבה 📋כללים להכרות 📖ספרי אהבה 🎬סרטים רומנטיים 👩מילון נשים לגברים 👨מילון גברים לנשים 🔵תסביכים בזוגיות 🙋‍♀️פרידה והתגברות 😒קנאה וחוסר ביטחון 😔תקשורת וריבים 👭אמון ובגידה 🥵קשר רעיל 💁חזרה לאקס 🥶פחד ממחויבות 🌈ניהול קונפליקטים גבולות בזוגיות 🥵גזלייטינג בזוגיות 👤חדר כושר רגשי 👥גישור לזוגות 🤢מניפולציות רגשיות בזוגיות 🤒עזרה ראשונה באהבה 🙋פרידה בכבוד 💢מבחן אישיות אהבה 💕מבחן אהבה 💜מבחן אינטלגנציה ריגשית 📝36 השאלות שגורמות להתאהב 🧮מחשבון אהבה 🥂קיר האהבה ❤️דף האהבה הפרטי שלך