QUOTE (chen-daskal @ 12/03/2007) QUOTE (חנ!ש @ 12/03/2007) QUOTE (chen-daskal @ 12/03/2007) QUOTE (חנ!ש @ 12/03/2007) לא יכולה
מה אני יעשה =\
בקטנה
מי ישמע חח
כי גם היו נותנים ליי
😛 כן הא?
חחח כה עצוב עצוב
לא נורא תהני במקומייי
=[[[[[[[
אופה
עשית לי חשקק
לא נורא בווובי😊
העייקר תתמדי טוב
חחע:S
גממאני צריכה אבל זין אני רוצה סיללבר
יאאלה שוושי חפפרנו פפה
חחח ראסמי
יאללה צ'או צ'או
אמל'ה אמל'ה אמל'ה כמה שזה יפההההה
זה יפה מהשמיים ובחזרה...
יאללה כמה יופי יכול להיות בסיפור אחד? אם זה תלוי בסיפור שלך אז המון יופי
יאללה סיפור הכי יפה בארץ...אם לא בעולם
את צריכה לרשום לפני כל פרק זהירות סכנת התאהבות!!!
רציני כמה שזה מדהיםםם
יאללה תמשיכיייייייי....למה לא בא לי לבוא מחר לבית הספר ולראות כמו מסטיק
*-*אוהבת*-*
......מירב.....
QUOTE (סוופרמאמי @ 12/03/2007) אמל'ה אמל'ה אמל'ה כמה שזה יפההההה
זה יפה מהשמיים ובחזרה...
יאללה כמה יופי יכול להיות בסיפור אחד? אם זה תלוי בסיפור שלך אז המון יופי
יאללה סיפור הכי יפה בארץ...אם לא בעולם
את צריכה לרשום לפני כל פרק זהירות סכנת התאהבות!!!
רציני כמה שזה מדהיםםם
יאללה תמשיכיייייייי....למה לא בא לי לבוא מחר לבית הספר ולראות כמו מסטיק
*-*אוהבת*-*
......מירב.....
חחח איזה מאמי את יאוו😊
אני אוהבת אותך מלא
ולא לדאוג כמו מסטיק את לא תהיי כי אני כותבת המשך עכשיו
..!
אבל לא יהיה בפרק הבא כי אמרו לי שזה הורס את המתחI:
אבל גמטוב לא? יותר מתח יותר טוווווווווב
פרק 42
נטלי רציתי כל כך לקחת את האבן הכי קרובה אלי ולזרוק עלייה
ראיתי אותה יושבת בוכה הרגשתי מין הרגשה מוזרה שאני צריכה ללכת אליה
בר:נטלי?
נטלי:עזבי אותי
בר:אני לא רוצה לעשות לך כלום
נטלי:באמת? אני יודעת שאת שונאת אותי
בר:אני כבר לא יודעת אם אני שונאת אותך או מרחמת עלייך
נטלי:החיים שלי נהרסו
בר:זה לא אשמתי
נטלי:הכל חרא בחיים
בר:זה לא אשמתי
נטלי:טוב תפסיקי להגיד את זה כבר דיי
בר:סליחה
נטלי:לא אשמתך
בר:חחח
נטלי:תודה
בר:על?
נטלי:לא יודעת
בר:ממ אני הולכת
נטלי:אוקי תודה
בר:אווקי ביי
--------------------------------------
נשכבתי על המיטה בבאסה ומהר מאוד נרדמתי
הרגשתי שמישהו מלטף אותי קמתי בבלה הסתכלתי ראיתי את לוטם
אני:לוטם לך מיפה
לוטם:לא
הסתובבתי לכייון הקיר עם הגוף ככה שלא הסתכלתי עליו
לוטם:טלי תסתובבי
אני:לא רוצה
לוטם:נו מה את ילדה קטנה
אני:אני כמוך
לוטם סיבב אותי וכאילו ישב עליי לקח את הידיים שלי שם על המיטה
כל יד בצד אחר ושם את שלו עליו שאני לא יסתובב
אני:אתה מכאיב לי
לוטם:לא אכפת לי
אני:מההה?
לוטם:פעם אחת תקשיבי לי
אני:אני לא צריכה להקשיב לך ..סיבבתי את הפנים שלי
לוטם:נו טלי
אני:אבל אתה מכאיב לי
לוטם:טלי נווווווווו
אני:תוריד תידיים שלך ממני קודם
הוא הוריד ממני תידיים ואני דחפתי אותו והוא נפל על הריצפה
לוטם:זה פשוט היה נורא בוגר לעשות את זה
אני:אתה משוגע
לוטם:אני אוהב אותך אני לא משוגע
אני:אתה סתם דפוק
לוטם:ככה את חושבת עליי:I
אני:סליחה אתה פסיכופט
לוטם:היי דברי יפה
אני:לא רוצה
לוטם:טלי תרגעי
אני:לא באלי
לוטם קם מהריצפה ובא אלי נשכב לידיי ולקח את הסמיכה ושם על שתיינו
אני:אני לא נושמת
לוטם:זה מה שקורה לי שאת לא בסביבה שלי
אני:מה?
לוטם:קשה לי לנשום
אני:חחח
לוטם:סליחה
אני:אני אוהבת אותך
לוטם:גמאני אותך מאמי שלי
אני:באמת?
לוטם:הכי באמת שיכול להיות
אני:מה השעה?
לוטם:פאק 5 אני עף יש לי עוד רבע שעה אימון
אני:טוב מאמי שלי ביי ביי
הסתובבתי כאילו אני לא נותנת לו נשיקה
לוטם:מזה מזה?
הוא קפץ על המיטה שוב ישב עליי אבל באוויר שוב תפס לי תידיים
לוטם:עכשיו לא אכפתי לי אם כואב לך
ונתן לי נשיקה שנמשכה כמה וכמה דקות אבל הטאלפון הפריע
אני:לוטם הטאלפון
לוטם:אכ'פת לי
אני:אבל יש לך גם אימון
לוטם:פאק פאק פאק טוב אני הולך הוא נתן לי נשיקה קטנה ועניתי לטאלפון זאת הייתה חן
חן:מאמי?
אני:כן דובי
חן:פתחי לי אני למעטה
אני:אצלי?
חן:כן
אני:אוקי שניה אני פותחת לך
חן:אוקי.
סידרתי את החולצה שקצת עלתה ופתחתי לה והיא הייתה ניראת על הפנים
אני:מאמי..חיבקתי אותה חזק והיא התחילה לבכות
אני:מה יש לך?
חן:בואי למעלה אני יספר לך
אני:בואי
עלינו למעלה לחדר והיא סיפרה לי הכל כל מה שהלך ביום שיש מהרגע הראשון
מהשיחה מהכל על הריב שלה ושל בר (אני שונאת שחברות רבות ואני באמצע)
כל כך כאב לי עלייה שהיא סובלת
אני:תנסי לדבר איתו שוב
חן:אבל הוא לא עונה לי
אני:תקשרי שוב
חן:אוקי.
חן:הוא לא עוווונה לי נוווווווווו
אני:מה תעשי?
חן:ילך אליו
אני:בטוחה?
חן:כן,אולי תתקשרי את
אני:"אוקי
טו טו טו טו טו טו
אני:הלו אלירן?
--------------------------------------
בר:מאמי אני רוצה לספר לך משהו אבל תפתיח לי שאתה לא תכעס
לירן:את מפחידה אותי בר מה קרה?
בר:ראיתי היום את נטלי מתחת לבית שלי בוכה
לירן:מה? מה היא עשתה מתחת לבית שלך?
בר:אני לא יודעת היא לא יודעת איפה אני גרה אבל היא מזה בכיתה
לירן:זה אמור להיות אכפת לי?
בר:לא
לירן:אוקי נו?
בר:לא יודעת למה אבל ניגשתי אליה דיברתי איתה
לירן:למהההה?
בר:ריחמתי עלייה לירן
לירן:לא מגיע לה פשוט לא מגיע לה שירחמו עלייה
בר:אבל שמע היא גם מסכנה
לירן:בר את שמה לב מה את מדברת זה כמו להרוג אותי היא פשוט הרגה אותי
בר:אבלל אבלל
לירן:דיי בר אל תדברי איתה יותר
בר:טוב מאמיI:
לירן:היא אמרה משהו מיוחד?
בר:לא ,שומע אני עוד רבע שעה צריכה ללכת
לירן:למה?
בר:סתם לסידורים
לירן:איזה סידורים בדיוק?
בר:סתם נו אישי
לירן:אישי?
בר:כן נו עם אמא שלי
לירן:טוב בואי אלי בנתיים
התחבקנו והתנשקנו עד שהלכתי הביתה להתארגן ואז למועדון לסגור עם טלי
---------------------------------
אלירן:כן?
אני:מה קורה מאמי זאת חן
אמרתי שזאת חן למרות שאני דיברתי אבל להפיג את הלחץ ושמתי על רמקול
אלירן:הא חן מקורה מאמי
אני:טוב למה לא ענית לי כל היום?
אלירן:התקשרת?
אני:כן
אלירן:זאת לא חן אני מזהה את הקול
אני:חח סתם אני צרודה קצת
אלירן:אוקי,לא ראיתי שהתקשרת כאילו הפאלפון לא היה עליי והייתי בעבודה
אני:אתה ברמן
אלירן:לא רק אני גם בסלקום בתוך המעבדה
אני:האא אוקי בדוק הכל בסדר אלירן?
אלירן:אפילו יותר מיזה מתי אני רואה אותך שוב?
אני:לא יודעת לפי איך שאתה נשמע אתה לא רוצה בכלל לראות אותי שוב.
אמרתי את זה וחן נתנה לי מכה ברגל ואמרתי אייה
אלירן:הכל טוב שם?
אני:כן סתם קיבלתי מכה
אלירן:אוקי ומאיפה הבאת את זה שאני לא רוצה לראות אותך יותר?
אני:לא יודעת מהדיבור שלך קצת מזלזל לא חושב?
אלירן:אני סתם עייף
אני:האא שומע יום שישי יש לידידים שלי יומולדת במועדון סגור אולי תבוא איתי
אלירן:מה אני לאיראה אותך עד שישי
אני:זה תלוי בך
אלירן:חחח קשה להשגה את
אני:לא כל כך סתם אוהבת שמתאמצים
אלירן:אווקי אהבתי אהבתי מה עם מחר?
אני:מתי?
אלירן:8
אני:10
אלירן:דייט?
אני:מתאים
אלירן:המלאכים 8?
אני:10
אלירן:אווקי אני יהיה שם
אני:סבבה ביוש
אלירן:ביוש
...
חן:אתתתת מלכה מלכה מלכה מלכה
אני:מרגישה יותר טוב?
חן:כןןןןןןןןןן אוי פאק אהבתי היית אדישה אליו
אני:נכון כי אני לא אוהבת אותו חח
חן:מחר פתאום יש לי קול אחר הא?
אני:משנה לך?
חן:לא יאו טלי אני אוהבת אותך תודה אמרתי שאת מלכה
אני:כן כן אני מלכה
חן התחילה לצחוק וזרקה עלי תכרית והתחלנו מלחמה אחרי חמש דקות היא הלכה
אני שמתי גינס וחולצה סתם התקשרתי לבר ונסענו למועדון
זה היה מועדון שיחסית הרבה אנשים עושים יומולדת שם אבל זה היה עם סגנון
ממש מועדון יפה ברמה אני נורא התלהבתי שמאי עשתה שם תיומולדת שלה שנה שעברה
וגם בר לכן התחלטנו ללכת לשם הסתובבנו טיפה הראו לנו תבר משקאות ונכנסנו לחדר
של ההנהלה ישב שם אחד בן 24 לכל היותר ניראה ממש טוב חייכך אליינו קראו לו ברק
ברק:כן התרשמתם
אני:מאוד
בר:אם אנחנו סוגרות פה ליום שישי הזה
ברק:כן
בר:שתייה חינם
ברק:זה יהיה יותר יקר
אני:אוקי בכמה
ברק:תוספת של 200 שקל וזה יהיה פתוח רק עד 2
אני:מתאים לי
ברק:סבבה
אני :כמה אנשים נכנס?
ברק:300 400 בערך
אני:אווקי מספיק
בר:בטח😊,אז כמה זה?
אני:1000?
ברק:כן"
אני:אוקי חצי חצי
ברק:לא כל אחת 1000
אני&בר:מההההההההההההה?
ברק:כן מה חשבתן זה לא סתם מועדון זה מועדון מועדון
בר:אווקי כל אחד ישים כסף
ברק:שישי?
אני:שישי
ברק:אוקי
אני:אוקי תודה יצאנו החוצה פתאום .שטט
יאללה כמה שזה מדהיםםםםםם!!!!!!!!!!!
יווו זה מטורףףף הסיפור הזה..
זה הורס אותי....
חח...מאמי את חייבת להמשיך עוד תראי אותי חותכת ורידים בגלל שאין עוד המשךךך
יאלללההה מאמייי תעשי לי טוב על הנשמה
תבאי אותה בהמשךך מושך 😛
*-*אוהבת*-*
......מירב......
QUOTE (אורנג @ 12/03/2007) ממהממממם
סיפור שלי-
http://www.lovesite.co.il/modules.php?name...pic=61127&st=15
יאו תודה=]
אני יקרא
QUOTE (ילדהמשומשו @ 12/03/2007) יפהה המששששששששך
חחעע תוודה בובית
QUOTE (סוופרמאמי @ 12/03/2007) יאללה כמה שזה מדהיםםםםםם!!!!!!!!!!!
יווו זה מטורףףף הסיפור הזה..
זה הורס אותי....
חח...מאמי את חייבת להמשיך עוד תראי אותי חותכת ורידים בגלל שאין עוד המשךךך
יאלללההה מאמייי תעשי לי טוב על הנשמה
תבאי אותה בהמשךך מושך 😛
*-*אוהבת*-*
......מירב......
חח כפפעליייך אלוהים כמה אני מטורפת על התגובות שלך
למרות שללדעתי זה משעמם קצת הפרקI:
מבטיחה לעשות אותו יותר משעשע
אממ המשך יהיה לא בזמן הקרוב נ'י חושבת יש לי מבחחן עננננננננננקי ביום ראשון מבחן
ביום רביעי ומבחן ביום חמישי ענקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקי הבא
מבחנים מסכמים אז סוורי
QUOTE (lidorushit @ 12/03/2007) מדהיים ((((:
תוודה לידורי
QUOTE (smallgirl @ 12/03/2007) מדהייים המשךךך
תוודדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדה😊