מדהיםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם
הפרק הקודם בילבל אותי אבל זה סידר אבל לדעתי את צריכה להוריד תחלק מה יהיה בפרק הבא .חולה עלייך !
ומחכההההההה להמשךךךךךךך ארוךךךךך
QUOTE (shani_310 @ 10/03/2007) ננסיככה שלייייייי 😁
יייאי איייזה הממשך מוושלם !
בכלל לא כמוו שחששבתי חחחחחחחחח 😁
ווועווד מהה ???! זזה ליי !%
אאיזה ככיף
קקיצר ייפתי אניי מתהה עלייך ועלל הסיפורר המוושלם ההזהה !@
ווואני רוצה עווד המשך מוושלם כמו תממיד יש מוובן ?
רק לך שנייני😊
ומקווה שיהיה טוב חעחע
אווהבת3>
QUOTE (smallgirl @ 10/03/2007) מדהייים המשךךךך
תודה😊
QUOTE (חנ!ש @ 10/03/2007) אההה
אני רואה הקשבת לי בסופ :]]
דבריתיי
המשךךךך! ;]
חחח לא זוכרת מה אמרת לי
QUOTE (loisana11 @ 10/03/2007) יפייפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפה !!! 😊
פרק יפה.. מאוווווווווווד
מחכה להמשךךךךךךךך 😛
אוהבת רחלוש =]]
ואיי תודה רחלווש😘
אווהבת יותר3>
QUOTE (ילדהמשומשו @ 10/03/2007) יפה אהבתיי
תמשיכיייי =]
תוודה😊
המשך עם עוד קצת תגובות
QUOTE (_ליווש_ @ 11/03/2007) וואוווווו 😮
מדהייםם!!
המשך נושההה!!
תוודה נושה😊
QUOTE (ששררוושש @ 11/03/2007) יפפההה...
המשךך מאמיי..:]
תווודה😊
QUOTE (שוקוהוליסטית @ 11/03/2007) יאאאאאא חנוצ'''''' זה יפההה =]
תוודה קארייייייייייייייייני😘
QUOTE (oshritsa @ 11/03/2007) מדהיםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם
הפרק הקודם בילבל אותי אבל זה סידר אבל לדעתי את צריכה להוריד תחלק מה יהיה בפרק הבא .חולה עלייך !
ומחכההההההה להמשךךךךךךך ארוךךךךך
חח כפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפעלייייייייייייייייייך😘
QUOTE (oshritsa @ 12/03/2007) ה
מ
ש
ך
חח נ'י יעבוד על זה..
יאו איזה יפה יא' צ'וצ'ה [ : !!!
דורשת ממך המששך (:
QUOTE (שלומיתי144 @ 12/03/2007) יאו איזה יפה יא' צ'וצ'ה [ : !!!
דורשת ממך המששך (:
חיחיח תודה צוצ'י
QUOTE (chen-daskal @ 12/03/2007) QUOTE (חנ!ש @ 10/03/2007) אההה
אני רואה הקשבת לי בסופ :]]
דבריתיי
המשךךךך! ;]
חחח לא זוכרת מה אמרת לי
חחחח שבמקום לרשום אני לרשום שם 😛
לא נורא
נו תמשיכי כבררררררררר
או שאני יבוא אלייך ויקראא בסתררררר חעחעחע שוב חחחחחחחחחחח 😉