פרופיל רשת האהבה 💬 פורומים 💕 הכרויות 💬 יעוץ ריגשי 📬 דואר |
אהבה - אתר האהבה הישראלי

...3>...הקטע באהבה..3>...

✍️ chen-daskal 📅 01/01/2007 22:20 👁️ 56,025 צפיות 💬 2,013 הודעות
← חזרה לפורום עמוד 72 מתוך 135
אז לא פספסתי כלום...
באמת פרק יפה...
העיקר את נטשת אותי... 😢
QUOTE (סוופרמאמי @ 10/03/2007) יאאא
אהבתי אהבתי אהבתי אהבתי
איזה פרק מדהיםםםםםםםםםםםםםםםםםם
אהבתי ת הקטע זה של מה יהיה בפרק הבא
פרק בא נשמה לי מזה מעניין אם הרבה דברים כאלההה
וואי הפכתי אותי לסקרניתתתתת חחח...
עוד שנייה את תראי אותי חותכת לעצמי את הוורידים
פרקק יפהההההה פשוט להתאהב בוו
יאללה חנצ'וק תעשי לי טוב ותמשיכייייי

*-*אוהבת*-*
.......מירב.......
=] שמחה שאהבת יפה שלי
הממשך אני שמה עכשיו
חחחחחחחח שני אי לאב יו
QUOTE (שוקוהוליסטית @ 10/03/2007) אז לא פספסתי כלום...
באמת פרק יפה...
העיקר את נטשת אותי... 😢
אני לא אני פשוט משלימה כמה פרקים אני לא קוראת פרק פרק אין לי כל כך זמןI:
פרק 41
מוקדש לשני שלי😊 אי לאב יו



ענה לי בן כל כך התעצבנתי וניתקתי
-------------------------
אני:יוני מיזה היה?
יוני:לא יודע ניתקו
אני:אווקי מאמי בטח טעות בווא לישון אני גמורה
יוני:בוואי קטנה
נשכבתי על המיטה והוא בא לידי ודיברנו קצת ונרדמנו
---------------------------
עופר:את מושלמת מידי חן
חן:אני תראה אותך אתה מדהים
עופר:אני כלום לידך בואי איתי אלי
חן:אממ אוקי...אמרתי באי חשק משהו בו לא נותן לי להגיד לו לא
עופר:יאאלה
חן:רק תן לי להגיד להם שאני הולכת
עופר:אוקי מותק אני מחכה לך באוטו
חן:שתי דקות אני באה
בר:נו איפה את אני מחכה לך
חן:אני הולכת עם עופר
בר:לאן?
חן:אליו
בר:מההההההה אבל את דופקת אותי חן
חן:נו אני רוצה ללכת איתו מה הבעיה שלך
בר:כי את דופקת אותי מגעילה
לירן:נו תבוא לישון אצלי
בר:נו זה לא הקטע חן הוא גם בן 20 כאילו מה ניראלך הוא רוצה ממך
חן:טוב עזבי אותי ביי
הלכתי מישם אני לא מאמינה שרבתי עם חברה הכי טובה שלי עכשיו בגלל עופר
חן:בוא מאמי ניסע
נסענו כשהגענו לבית שלו ירדנו דירה של רוקים רגילה כמו של כל הבנים באלגן
מכשירי כושר שתייה והרבה הוא מזג לי כמה כוסיות והלכנו לחדר שלו
הוא שם מוזיקה שקטה מרגיעה והתקרב אליי עמדנו ממש ליד המיטה
עופר:אני אוהב אותך
חן:אתה לא באמת אוהב אותי
עופר:אני אוהב אותך
"הוא התקרב אליי הוריד לי תחולצה נישק אותי בכל הגוף
פחדתי להגיד לו לא נסחפתי איתו
נשכבנו על המיטה לאט לאט הבגדים של שתיינו ירדו פחדתי
זאת הפעם הראשונה שלי כל כך רציתי לעצור את זה אבל לא רציתי
אולי הייתי מתה להיפתר כבר מהצורה שנהייתה לי ה"בתולה הנצחית ",
ככה כולם היו קוראים לי בביצפר כי אמרו שלי לא יהיה אפעם מישהו רציני
הרגשתי שהוא נכנס אלי ויוצא נכנס ויוצא כאב לי אבל לא במיוחד כמו שכולם אומרים לי
אחרי ששכבנו והוא גמר הוא אמר את הדבר הכי מגעיל שיכול להיות"
עופר:אני מקווה בישבילך שאין דם על הסדין
חן:מהההההההה?
עופר:זה מגעיל אותי
חן:אוקי
טוב דם לא היה לי אבל למה להיות מגעיל כל כך?
----------------------------------
לוטם הסתכל על השעון למרות שכל החדר שלו היה חשוך
הוא סגר את החלון שהשמש לא תעיר אותו על הבוקר
לוטם:טוב לישון אני לא יצליח נתקשר לטלי או למי שיענה לי
טו טו טו טו טו
טלי:לוטי
לוטם:טלי מי זה ענה לי בלילה?
טלי:אה זה היית אתה למה ניתקת?
לוטם:כי את לא ענית בפאלפון ש-ל-ך ...הדגיש כל אות ואות
טלי:נו יוני ענה לי כולה החלפתי בגדים
לוטם:לידו?
טלי:ניראלך
לוטם:טוב לא אוהב את זה
טלי:אולי תפסיק להיות ילד קטן דיי
לוטם:ילד קטן תגידי לי אני מגן עלייך מחברים שלי מידידים שלך שמלכלכים עלייך
טלי:תודה באמת אבל לא היית צריך
לוטם:תפסיקי לחשוב שאת הבת היחידה שבתולה או שבעצם זה נכון
טלי:סאמ'ק אז מה אתה עושה איתי לא רוצה להיות איתי לא צריך יאאלה ביי
לוטם:כוס אממממממממממממממממ'ק...אמרתי וניתקתי את הפלא וזרקתי אותו בעצבים
היא לא מבינה שאני אוהב אותה
נכנסתי ישר לאיסיקיו לראות מה האווואי שלה כמה היא נהנתה אתמול...אמר בזילזול

טולי הנשמה שלי בסטטוס לא נמצא:
אתמול היה כיף;]
אבל מבלבלS:
הלכתי עם יוני'צ והמשפחה למסעדה

לווטם דיייייייייייייייי
בי

"עם יוני'צ והמשפחה " כל כך אמרתי את זה בזילזול
--------------------------------------
התקשרתי ללירן שלי לראות מה איתו הוא עשה איזה טיפול מסכני שלי
בר:מאמי מה איתך?
לירן:חרא
בר:למה?
לירן:כואב לי
בר:זה יעבור לבוא לטפל בך?
לירן:כןן
בר:אמאמאמ מישהו אצלך בבית?
לירן:הוא מחכה רק לך
בר:אחחח מושלם שלי אני באה אלייך עכשיו מחכה לי?
לירן:תמיד
שמתי סתם טרניינג אבל הוא יפה כזה של פומה אני ולירן כבר לא יכולים לשכב
אבל דברים אחרים כן😊
אני כל כך מקווה שזה יעבור לו אני כל לילה מבקשת רק שיהיה בריא זה יעזור לא?
יאו נזכרתי אני צריכה לדבר עם טלי על המסיבת הפתעה של לירן ולוטם
התקשרתי אלייה ישר
בר:טלי מאמי
טלי:בורי שלי מקורה?
בר:כל טוב שומעת אני צריכה לקצר מחר הולכים למועדון לסגור?
טלי:אוקי אבל בר רבתי עם לוטם
בר:ממה? למה?
טלי:כי הוא סתם מקנא
בר:אני ידבר איתו
טלי:אוקי לאב יו
בר:גממאני אחותי יאאלה עפתי ללירן ביוש
באתי לצאת כבר מהדלת החוצה לכייון לירן פתחתי את הדלת של הכניסה וראיתי את חן עומדת שם הסתכלתי עלייה
כאילו מה היא עושה פה מה היא חושבת לעצמה שהיא תבוא לפה?
היא התיישבה על הספר
חן:היה מדהים אתמול
בר:זה לא מעניין אותי
חן:סליחה
בר:כן אני לא מדברת עם חברות זונות
חן:מזהההההההה?
בר:מה ששמעת
חן קמה מהספא ודחפה את בר
בר:אאיכס אל תתקרבי אליי
חן:אל תוציאי תעצבים שלך עלי מובן?
בר:את עושה לי עצבים עווווווווווווופי מיפה עכשיו
חן:לא רוצה
בר:עופיייייייייייייייייייי שרמוטה מסכנה ילדה זין צאי לי מהחיים לא רוצה לראות אותך יותר
חן:מה אתה עפה ממך תגידי לי את כלום בלעדיי
בר:ואאאלה? פחחח
חן:לאט לאט את מאבדת את כולם מטומטמת
בר:אני את מאבדת ימסכנה עופי מיפה כבר
חן:ביי ביייבי
בר:שוווווונאת אותך
דחפתי את חן החוצה חיכיתי כמה דקות שהיא תלך מישם ויצאתי המשכתי ללכת
ראיתי פתאום ראיתי בצד את...


בפרק הבא:

"אני כבר לא יודעת אם אני שונאת אותך או מרחמת עלייך"
"החיים שלי נהרסו"
"זה לא אשמתי"
"הכל חרא בחיים "
"זה לא אשמתי"
"טוב תפסיקי להגיד את זה כבר דיי"
"סליחה"
"לא אשמתך"
"חחח"
"תודה"
"על?"
"לא יודעת"
-------------------------

"סליחה"
"אני אוהבת אותך"
"גמאני אותך מאמי שלי"
------------------------------
"הוא לא עוווונה לי נוווווווווו"
"מה תעשי?"
"ילך אליו"
"בטוחה?"
"כן"
"אולי תתקשרי את"
"אוקי"
"הלו אלירן?"
------------------------------
"1000"?
"כן"
"אוקי חצי חצי"
"לא כל אחת 1000"
"מההההההההההההה?"
"כן מה חשבתן זה לא סתם מועדון זה מועדון מועדון"
"אווקי כל אחד ישים כסף"
"שישי?"
"שישי"
"אוקי"
מ-ק-ס-י-ם-(:

שבת שלום חנושש

מחכה להמשך 😊
QUOTE (lidorushit @ 10/03/2007) מ-ק-ס-י-ם-(:

שבת שלום חנושש

מחכה להמשך 😊
תוודה לידוורי=]
שבת קסומה לך
ננסיככה שלייייייי 😁


יייאי איייזה הממשך מוושלם !

בכלל לא כמוו שחששבתי חחחחחחחחח 😁

ווועווד מהה ???! זזה ליי !%

אאיזה ככיף

קקיצר ייפתי אניי מתהה עלייך ועלל הסיפורר המוושלם ההזהה !@

ווואני רוצה עווד המשך מוושלם כמו תממיד יש מוובן ?
מדהייים המשךךךך
אההה
אני רואה הקשבת לי בסופ :]]
דבריתיי

המשךךךך! ;]
יפייפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפה !!! 😊

פרק יפה.. מאוווווווווווד

מחכה להמשךךךךךךךך 😛

אוהבת רחלוש =]]
יפה אהבתיי
תמשיכיייי =]
וואוווווו 😮
מדהייםם!!

המשך נושההה!!
יפפההה...
המשךך מאמיי..:]
יאאאאאא חנוצ'''''' זה יפההה =]

ברוכים השבים!

התחבר לחשבון שלך באהבה

שאלת אבטחה למניעת ספאם
או התחבר באמצעות

הצטרף לאהבה

יצירת חשבון חדש

3-25 תווים, ללא רווחים
גיל מינימום להרשמה: 13
שאלת אבטחה למניעת ספאם
לפחות 6 תווים
או הרשם באמצעות

שכחת סיסמא?

נשלח לך קישור לאיפוס

🔍 חיפוש באתר
הקלידו לפחות 2 תווים לחיפוש

📋 תוכן האתר

תוכן אהבה

🏛️פילוסופיה באהבה 💒מנהגי חתונה מהעולם 🏛️אהבה במיתולוגיות ❣️חגי אהבה מהעולם 🌏מנהגי חתונה מהעולם 🌍אהבה חוצת ציוויליזציות 🛕אהבה במיתולוגיות 💫משפטי מוטיבציה 🎤מילים של אהבה 😻ביולוגיה באהבה 🌸פסיכולוגיית האהבה 🏆הפסיכולוגיה של ההתחלה 💐הפסיכולוגיה של ההמשך 💔הפסיכולוגיה של התיקון 🧠אהבה ופסיכולוגיה 🔴רמזורים אדומים באהבה 🟢רמזורים ירוקים באהבה 🎓קורס אהבה 🧭טיפים לשיחה בדייט 🎬תרחישי דייטים 💡טיפים באהבה 💞חוקי המשיכה 🤔שיחת יחסינו לאן 🎭סוגי טיפוסים בזוגיות 💝אהבה חדשה איך למצוא חתן 🎉המדריך המלא לכלה 💖אהבה רומנטית 😍אהבה ממבט ראשון 🥰פרפרים בבטן ☀️אינטימיות בקשר 👩‍❤️‍👨מבחן תאימות זוגית 🔮מבחני אהבה 🎮משחקי אהבה 🤝שייכות בזוגיות 💢סוגי יחסים 🔑מדע האהבה 📖אהבת תם 📜עשרת הדיברות 😂אהבה והומור 📚מדריכי אהבה 🎨אהבה בתפזורת 💑בתוך מערכת יחסים 🎉חיי הרווקות ⚖️חוק ואהבה 🤝ואהבת לרעך כמוך 🛕ואהבת - בכל הדתות בעולם 🧠על תבונה באהבה 💑מדריך לפגישות 🌟התאמה אסטרלוגית מלאה התאמה בין מזלות 🔢אהבה ונומרולוגיה 🎯המטרה אהבה למה את עדיין לבד סימנים שמישהו מעוניין בך 🤝איך להתחיל עם בחורה 😔למה היא אמרה לא 🌻מידידות לאהבה 📋כללים להכרות 📖ספרי אהבה 🎬סרטים רומנטיים 👩מילון נשים לגברים 👨מילון גברים לנשים 🔵תסביכים בזוגיות 🙋‍♀️פרידה והתגברות 😒קנאה וחוסר ביטחון 😔תקשורת וריבים 👭אמון ובגידה 🥵קשר רעיל 💁חזרה לאקס 🥶פחד ממחויבות 🌈ניהול קונפליקטים גבולות בזוגיות 🥵גזלייטינג בזוגיות 👤חדר כושר רגשי 👥גישור לזוגות 🤢מניפולציות רגשיות בזוגיות 🤒עזרה ראשונה באהבה 🙋פרידה בכבוד 💢מבחן אישיות אהבה 💕מבחן אהבה 💜מבחן אינטלגנציה ריגשית 📝36 השאלות שגורמות להתאהב 🧮מחשבון אהבה 🥂קיר האהבה ❤️דף האהבה הפרטי שלך