QUOTE (שלומיתי144 @ 09/03/2007) יאוו מעלללללללף,,,,,,,,,,, !
אני רוצה המשךךךךך צ'וצ'יייייי 😢
שבת שלוום דובה 😊
יאו איזה צוצ'ה אץ=]
QUOTE (ילדהמשומשו @ 09/03/2007) ייייייפפפפה
אהבתתתי את הפרק הבאא תרעיון כאילו
יאללה המששששששששששששך =]
גנבתי לאבריל תרעיוןI:
מקווה שלא תכעס חח
QUOTE (lidorushit @ 09/03/2007) מ=ה=מ=ם=]
שבת שלום מאמי 😊
תודה בוובה
שבת שלום גמלך3>
הההבנתתי את כלל ההפרק הבבא 😛
הקטע הראשון באמת זה הריב של לוטם ושל טלי..
החלק של זה שהיא הורידה חולצה זה נייראלי היה עם הבררמן שהם שכבו..
היה ת'חלק שכהיא כנראה אמרה לברמן יש אצלך מישהו ואז הוא אמר לה מחכה רק לך .. כאילו ה_ שלו ... חחח נירראלח 😯
והיה עוד חלק שהיא רבה עם אחת החברות שלה או חן או בר או לא יודעת \=
זה נכככון ???!
איןןן מממממלככככה 😊
וווהפרקק מדדדהים אבל לא אהבתי את הרייב שלהם יררעה :{
אל תעשי להם לנו ובמיוחד לי את זה 😢 😢 😢
אווהבת אותתך שמנה שלי P:
ששבת שלום לך (:
האאאאאאאאאא ווואל תששכחי שאני רוצה ההמשך הכככי מהההר פלייזיזזייזייזיי 😁
QUOTE (shani_310 @ 10/03/2007) הההבנתתי את כלל ההפרק הבבא 😛
הקטע הראשון באמת זה הריב של לוטם ושל טלי..
החלק של זה שהיא הורידה חולצה זה נייראלי היה עם הבררמן שהם שכבו..
היה ת'חלק שכהיא כנראה אמרה לברמן יש אצלך מישהו ואז הוא אמר לה מחכה רק לך .. כאילו ה_ שלו ... חחח נירראלח 😯
והיה עוד חלק שהיא רבה עם אחת החברות שלה או חן או בר או לא יודעת \=
זה נכככון ???!
איןןן מממממלככככה 😊
וווהפרקק מדדדהים אבל לא אהבתי את הרייב שלהם יררעה :{
אל תעשי להם לנו ובמיוחד לי את זה 😢 😢 😢
אווהבת אותתך שמנה שלי P:
ששבת שלום לך (:
האאאאאאאאאא ווואל תששכחי שאני רוצה ההמשך הכככי מהההר פלייזיזזייזייזיי 😁
חחח אין לדעתת😊
ואם יהיה עוד קצת תגובות אני יעשה המשך
מווווווווווואה יפה שלי
שלחי הודעה3>
יאאא
אהבתי אהבתי אהבתי אהבתי
איזה פרק מדהיםםםםםםםםםםםםםםםםםם
אהבתי ת הקטע זה של מה יהיה בפרק הבא
פרק בא נשמה לי מזה מעניין אם הרבה דברים כאלההה
וואי הפכתי אותי לסקרניתתתתת חחח...
עוד שנייה את תראי אותי חותכת לעצמי את הוורידים
פרקק יפהההההה פשוט להתאהב בוו
יאללה חנצ'וק תעשי לי טוב ותמשיכייייי
*-*אוהבת*-*
.......מירב.......
ב ש ב י ל ך
רק כדי
ש ת ש מ ח י