QUOTE (_ליווש_ @ 05/03/2007) מווושלם יפה שלי (:
תוודה נושה יפה שלי
QUOTE (חנ!ש @ 05/03/2007) יאאא אללההה
חנצ'וק דבריתי מה קרה =\\?
ביוששש
תמשיכיכיכיכיכיכיכיכיכיכיכיכיכיכיכייי
?~]
המשך בעזרת השם יום חמישי בערב אין זמן:S
QUOTE (ילדהמשומשו @ 05/03/2007) תמשיכייייייייייי 😊
ובא לך להזיכר לי מי זה אלן? חחחח שכחתי 😊
הזכירו לך😊
QUOTE (smallgirl @ 06/03/2007) מדהייים תמשיכייי
יאוו תוודה=]
חנצוק ילדה יפה תקשיבי שנייה
אני לא מוכנה ליבוש הזה זאת פשוט חוצפה לשמה...
חחח...סתם ברצינות מה אם המשךךךךך?
*-*אוהבת*-*
......מירב......
QUOTE (chen-daskal @ 06/03/2007) QUOTE (ילדהמשומשו @ 05/03/2007) תמשיכייייייייייי 😊
ובא לך להזיכר לי מי זה אלן? חחחח שכחתי 😊
הזכירו לך😊
חחחח כן זוכרת =]
יש לי פשוט קצת בעיות זיכרון...בעקבות כל הסיפורים שאני קוראת חחח
תמשיכייי 😊
QUOTE (סוופרמאמי @ 07/03/2007) חנצוק ילדה יפה תקשיבי שנייה
אני לא מוכנה ליבוש הזה זאת פשוט חוצפה לשמה...
חחח...סתם ברצינות מה אם המשךךךךך?
*-*אוהבת*-*
......מירב......
חחח סווורי.!
פשוט אין לי זמן כלכך..!
היום כניראה בערב
QUOTE (ילדהמשומשו @ 08/03/2007) QUOTE (chen-daskal @ 06/03/2007) QUOTE (ילדהמשומשו @ 05/03/2007) תמשיכייייייייייי 😊
ובא לך להזיכר לי מי זה אלן? חחחח שכחתי 😊
הזכירו לך😊
חחחח כן זוכרת =]
יש לי פשוט קצת בעיות זיכרון...בעקבות כל הסיפורים שאני קוראת חחח
תמשיכייי 😊
כולם ככה😊
ההחתוונה הייתההה מדדדההימה 😊
חחזרתי חחוולה 😢
ווותקקקשיבי שנייה ששמנה
אאני רוצה ה מ ש ך !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !
פרקיםם יפיםם המשך כפרונההה
QUOTE (shani_310 @ 08/03/2007) ההחתוונה הייתההה מדדדההימה 😊
חחזרתי חחוולה 😢
ווותקקקשיבי שנייה ששמנה
אאני רוצה ה מ ש ך !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !
שמחה;]
ובקשר להמשך היום;]
QUOTE (או7טלי @ 08/03/2007) פרקיםם יפיםם המשך כפרונההה
טנקיו=]
לא נו שניני אני שמה עוד רבע שעה אני רוצה לראות שניה משהו איך הולך עם הסיפור ואני שמה המשך
מאמי סורי שנטשתי אבל קראתי 😛
אין זה פשוט סיפור מושלםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם
הסיפור הכייי יפה באתר(סליחה בננות)
חולה על לוטםםם
יאללהה צקצוקה תשימי המשךךךךךךךךךךךךךךךך ארוךךך ארוךךךךךךךך
המשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך