QUOTE (סופרמאמי @ 03/03/2007) שמישהו יבוא ויצמיד לי רובה לרקה וירה בי
כמה שזה מדהיםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם
די זה לא אנושי הכישרון הזה שלך...
אלוהים ישמור זה כזה מדהים..
אבל קצר.....אולי תשימי המשך ארוך כזה אבל ממש ממש ארוךךךךך
יאללה יפה שלי חולה עלייךךך ודורשת המשךךך
איזה כיף שלוטם חיייי...
חיי חייי חיי עם ישראל חיי....סתם
יאללה המשכוס
*-*אוהבת*-*
......מירב......
חחח שגעעתת...
אההה שכחתי להגיד לך חג שמח
*-*אוהבת*-*
......מירב......
QUOTE (סופרמאמי @ 03/03/2007) אההה שכחתי להגיד לך חג שמח
*-*אוהבת*-*
......מירב......
גמלך מאמי שלי3>
QUOTE (LoVe_AnGeL_ @ 03/03/2007) מעלףףף!!!=]
המשךך
טנננקיו
וואי מעלףףףףףףףף :]
המשךך נושה.. :]
QUOTE (smallgirl @ 03/03/2007) תמשיכי בובית😊
היום אחרי הצוהורים או מחר או שלישי בעזרת השם
הכל תלוי בכם😊
QUOTE (_ליווש_ @ 04/03/2007) וואי מעלףףףףףףףף :]
המשךך נושה.. :]
תודה נושייי
אוהבץ3>
את מוזמנת להמשיך...
נוטשת... 😛
1000 תגובותת...
מזלל טובב..:]
חחח.. 😉
QUOTE (שוקוהוליסטית @ 04/03/2007) את מוזמנת להמשיך...
נוטשת... 😛
חחח מחר
QUOTE (ששררוושש @ 04/03/2007) 1000 תגובותת...
מזלל טובב..:]
חחח.. 😉
חחח תודה בוווובה
אוווווווהבת3>
עכשיו זה מזל טוב על 1003
חחח סתם חנצוק אולי תמשיכי עכשיוווווו ממש משעממם לי ולא בא לי ללכת לישון
*-*אוהבת*-*
......מירב.......
QUOTE (סופרמאמי @ 05/03/2007) עכשיו זה מזל טוב על 1003
חחח סתם חנצוק אולי תמשיכי עכשיוווווו ממש משעממם לי ולא בא לי ללכת לישון
*-*אוהבת*-*
......מירב.......
אין לי כח ואני לא מרגישה טוב