QUOTE (חנ!ש @ 12/03/2007) QUOTE (chen-daskal @ 12/03/2007) QUOTE (חנ!ש @ 10/03/2007) אההה
אני רואה הקשבת לי בסופ :]]
דבריתיי
המשךךךך! ;]
חחח לא זוכרת מה אמרת לי
חחחח שבמקום לרשום אני לרשום שם 😛
לא נורא
נו תמשיכי כבררררררררר
או שאני יבוא אלייך ויקראא בסתררררר חעחעחע שוב חחחחחחחחחחח 😉
חחחחחח עדייןן אין פרק אז תבואי😁
QUOTE (chen-daskal @ 12/03/2007) QUOTE (חנ!ש @ 12/03/2007) QUOTE (chen-daskal @ 12/03/2007) QUOTE (חנ!ש @ 10/03/2007) אההה
אני רואה הקשבת לי בסופ :]]
דבריתיי
המשךךךך! ;]
חחח לא זוכרת מה אמרת לי
חחחח שבמקום לרשום אני לרשום שם 😛
לא נורא
נו תמשיכי כבררררררררר
או שאני יבוא אלייך ויקראא בסתררררר חעחעחע שוב חחחחחחחחחחח 😉
חחחחחח עדייןן אין פרק אז תבואי😁
אההה חח אז לא משנה
עזבי...
חחח סתם ;]
שיאא אללהה
אז מתי את ממשיכה?
מתי מתי מתיייייי????
ד''א.. בפוקס מצאתי את זה חחחחחח קראת לזה בשם מוזרררר אה? חחח
שלא יכנסוו
QUOTE (חנ!ש @ 12/03/2007) QUOTE (chen-daskal @ 12/03/2007) QUOTE (חנ!ש @ 12/03/2007) QUOTE (chen-daskal @ 12/03/2007) QUOTE (חנ!ש @ 10/03/2007) אההה
אני רואה הקשבת לי בסופ :]]
דבריתיי
המשךךךך! ;]
חחח לא זוכרת מה אמרת לי
חחחח שבמקום לרשום אני לרשום שם 😛
לא נורא
נו תמשיכי כבררררררררר
או שאני יבוא אלייך ויקראא בסתררררר חעחעחע שוב חחחחחחחחחחח 😉
חחחחחח עדייןן אין פרק אז תבואי😁
אההה חח אז לא משנה
עזבי...
חחח סתם ;]
שיאא אללהה
אז מתי את ממשיכה?
מתי מתי מתיייייי????
ד''א.. בפוקס מצאתי את זה חחחחחח קראת לזה בשם מוזרררר אה? חחח
שלא יכנסוו
חחחח כןן משוו מוזרר שאת כבר לא תיראי אותו😛
המהממממשך בערב ככה כאילו בלילה כאילו מחר כאילו
ניראה
QUOTE (chen-daskal @ 12/03/2007) QUOTE (חנ!ש @ 12/03/2007) QUOTE (chen-daskal @ 12/03/2007) QUOTE (חנ!ש @ 12/03/2007) QUOTE (chen-daskal @ 12/03/2007) QUOTE (חנ!ש @ 10/03/2007) אההה
אני רואה הקשבת לי בסופ :]]
דבריתיי
המשךךךך! ;]
חחח לא זוכרת מה אמרת לי
חחחח שבמקום לרשום אני לרשום שם 😛
לא נורא
נו תמשיכי כבררררררררר
או שאני יבוא אלייך ויקראא בסתררררר חעחעחע שוב חחחחחחחחחחח 😉
חחחחחח עדייןן אין פרק אז תבואי😁
אההה חח אז לא משנה
עזבי...
חחח סתם ;]
שיאא אללהה
אז מתי את ממשיכה?
מתי מתי מתיייייי????
ד''א.. בפוקס מצאתי את זה חחחחחח קראת לזה בשם מוזרררר אה? חחח
שלא יכנסוו
חחחח כןן משוו מוזרר שאת כבר לא תיראי אותו😛
המהממממשך בערב ככה כאילו בלילה כאילו מחר כאילו
ניראה
חחח מניאקית
KLN
כל-כך לא נכוןןןןןןןן חחחחחחחחחח
מזה נראה?%$?$@#?
חחחחחחח יאאאאאאא אללללללללללה
ועדיין לא מצאתי מאיפה לקחת תסרט סיפור אהבה בלתי נשכחח :[ אופה
QUOTE (חנ!ש @ 12/03/2007) QUOTE (chen-daskal @ 12/03/2007) QUOTE (חנ!ש @ 12/03/2007) QUOTE (chen-daskal @ 12/03/2007) QUOTE (חנ!ש @ 12/03/2007) QUOTE (chen-daskal @ 12/03/2007) QUOTE (חנ!ש @ 10/03/2007) אההה
אני רואה הקשבת לי בסופ :]]
דבריתיי
המשךךךך! ;]
חחח לא זוכרת מה אמרת לי
חחחח שבמקום לרשום אני לרשום שם 😛
לא נורא
נו תמשיכי כבררררררררר
או שאני יבוא אלייך ויקראא בסתררררר חעחעחע שוב חחחחחחחחחחח 😉
חחחחחח עדייןן אין פרק אז תבואי😁
אההה חח אז לא משנה
עזבי...
חחח סתם ;]
שיאא אללהה
אז מתי את ממשיכה?
מתי מתי מתיייייי????
ד''א.. בפוקס מצאתי את זה חחחחחח קראת לזה בשם מוזרררר אה? חחח
שלא יכנסוו
חחחח כןן משוו מוזרר שאת כבר לא תיראי אותו😛
המהממממשך בערב ככה כאילו בלילה כאילו מחר כאילו
ניראה
חחח מניאקית
KLN
כל-כך לא נכוןןןןןןןן חחחחחחחחחח
מזה נראה?%$?$@#?
חחחחחחח יאאאאאאא אללללללללללה
ועדיין לא מצאתי מאיפה לקחת תסרט סיפור אהבה בלתי נשכחח :[ אופה
אמאמאמא תזכירי אותו
QUOTE (chen-daskal @ 12/03/2007) QUOTE (חנ!ש @ 12/03/2007) QUOTE (chen-daskal @ 12/03/2007) QUOTE (חנ!ש @ 12/03/2007) QUOTE (chen-daskal @ 12/03/2007) QUOTE (חנ!ש @ 12/03/2007) QUOTE (chen-daskal @ 12/03/2007) QUOTE (חנ!ש @ 10/03/2007) אההה
אני רואה הקשבת לי בסופ :]]
דבריתיי
המשךךךך! ;]
חחח לא זוכרת מה אמרת לי
חחחח שבמקום לרשום אני לרשום שם 😛
לא נורא
נו תמשיכי כבררררררררר
או שאני יבוא אלייך ויקראא בסתררררר חעחעחע שוב חחחחחחחחחחח 😉
חחחחחח עדייןן אין פרק אז תבואי😁
אההה חח אז לא משנה
עזבי...
חחח סתם ;]
שיאא אללהה
אז מתי את ממשיכה?
מתי מתי מתיייייי????
ד''א.. בפוקס מצאתי את זה חחחחחח קראת לזה בשם מוזרררר אה? חחח
שלא יכנסוו
חחחח כןן משוו מוזרר שאת כבר לא תיראי אותו😛
המהממממשך בערב ככה כאילו בלילה כאילו מחר כאילו
ניראה
חחח מניאקית
KLN
כל-כך לא נכוןןןןןןןן חחחחחחחחחח
מזה נראה?%$?$@#?
חחחחחחח יאאאאאאא אללללללללללה
ועדיין לא מצאתי מאיפה לקחת תסרט סיפור אהבה בלתי נשכחח :[ אופה
אמאמאמא תזכירי אותו
חחחחחח כה כי ישלי גם מנוי
לא משנה
קלטי איזה אורךך פאקק חחחח
QUOTE (חנ!ש @ 12/03/2007) QUOTE (chen-daskal @ 12/03/2007) QUOTE (חנ!ש @ 12/03/2007) QUOTE (chen-daskal @ 12/03/2007) QUOTE (חנ!ש @ 12/03/2007) QUOTE (chen-daskal @ 12/03/2007) QUOTE (חנ!ש @ 12/03/2007) QUOTE (chen-daskal @ 12/03/2007) QUOTE (חנ!ש @ 10/03/2007) אההה
אני רואה הקשבת לי בסופ :]]
דבריתיי
המשךךךך! ;]
חחח לא זוכרת מה אמרת לי
חחחח שבמקום לרשום אני לרשום שם 😛
לא נורא
נו תמשיכי כבררררררררר
או שאני יבוא אלייך ויקראא בסתררררר חעחעחע שוב חחחחחחחחחחח 😉
חחחחחח עדייןן אין פרק אז תבואי😁
אההה חח אז לא משנה
עזבי...
חחח סתם ;]
שיאא אללהה
אז מתי את ממשיכה?
מתי מתי מתיייייי????
ד''א.. בפוקס מצאתי את זה חחחחחח קראת לזה בשם מוזרררר אה? חחח
שלא יכנסוו
חחחח כןן משוו מוזרר שאת כבר לא תיראי אותו😛
המהממממשך בערב ככה כאילו בלילה כאילו מחר כאילו
ניראה
חחח מניאקית
KLN
כל-כך לא נכוןןןןןןןן חחחחחחחחחח
מזה נראה?%$?$@#?
חחחחחחח יאאאאאאא אללללללללללה
ועדיין לא מצאתי מאיפה לקחת תסרט סיפור אהבה בלתי נשכחח :[ אופה
אמאמאמא תזכירי אותו
חחחחחח כה כי ישלי גם מנוי
לא משנה
קלטי איזה אורךך פאקק חחחח
נוי?
איזו לוי?
QUOTE (chen-daskal @ 12/03/2007) QUOTE (חנ!ש @ 12/03/2007) QUOTE (chen-daskal @ 12/03/2007) QUOTE (חנ!ש @ 12/03/2007) QUOTE (chen-daskal @ 12/03/2007) QUOTE (חנ!ש @ 12/03/2007) QUOTE (chen-daskal @ 12/03/2007) QUOTE (חנ!ש @ 12/03/2007) QUOTE (chen-daskal @ 12/03/2007) QUOTE (חנ!ש @ 10/03/2007) אההה
אני רואה הקשבת לי בסופ :]]
דבריתיי
המשךךךך! ;]
חחח לא זוכרת מה אמרת לי
חחחח שבמקום לרשום אני לרשום שם 😛
לא נורא
נו תמשיכי כבררררררררר
או שאני יבוא אלייך ויקראא בסתררררר חעחעחע שוב חחחחחחחחחחח 😉
חחחחחח עדייןן אין פרק אז תבואי😁
אההה חח אז לא משנה
עזבי...
חחח סתם ;]
שיאא אללהה
אז מתי את ממשיכה?
מתי מתי מתיייייי????
ד''א.. בפוקס מצאתי את זה חחחחחח קראת לזה בשם מוזרררר אה? חחח
שלא יכנסוו
חחחח כןן משוו מוזרר שאת כבר לא תיראי אותו😛
המהממממשך בערב ככה כאילו בלילה כאילו מחר כאילו
ניראה
חחח מניאקית
KLN
כל-כך לא נכוןןןןןןןן חחחחחחחחחח
מזה נראה?%$?$@#?
חחחחחחח יאאאאאאא אללללללללללה
ועדיין לא מצאתי מאיפה לקחת תסרט סיפור אהבה בלתי נשכחח :[ אופה
אמאמאמא תזכירי אותו
חחחחחח כה כי ישלי גם מנוי
לא משנה
קלטי איזה אורךך פאקק חחחח
נוי?
איזו לוי?
מ-נ-ו-י חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
מצחיקהה
מנוי לבלוקבסטר חחחחח
לא נוי שם של ילדה חחח
QUOTE (חנ!ש @ 12/03/2007) QUOTE (chen-daskal @ 12/03/2007) QUOTE (חנ!ש @ 12/03/2007) QUOTE (chen-daskal @ 12/03/2007) QUOTE (חנ!ש @ 12/03/2007) QUOTE (chen-daskal @ 12/03/2007) QUOTE (חנ!ש @ 12/03/2007) QUOTE (chen-daskal @ 12/03/2007) QUOTE (חנ!ש @ 12/03/2007) QUOTE (chen-daskal @ 12/03/2007) QUOTE (חנ!ש @ 10/03/2007) אההה
אני רואה הקשבת לי בסופ :]]
דבריתיי
המשךךךך! ;]
חחח לא זוכרת מה אמרת לי
חחחח שבמקום לרשום אני לרשום שם 😛
לא נורא
נו תמשיכי כבררררררררר
או שאני יבוא אלייך ויקראא בסתררררר חעחעחע שוב חחחחחחחחחחח 😉
חחחחחח עדייןן אין פרק אז תבואי😁
אההה חח אז לא משנה
עזבי...
חחח סתם ;]
שיאא אללהה
אז מתי את ממשיכה?
מתי מתי מתיייייי????
ד''א.. בפוקס מצאתי את זה חחחחחח קראת לזה בשם מוזרררר אה? חחח
שלא יכנסוו
חחחח כןן משוו מוזרר שאת כבר לא תיראי אותו😛
המהממממשך בערב ככה כאילו בלילה כאילו מחר כאילו
ניראה
חחח מניאקית
KLN
כל-כך לא נכוןןןןןןןן חחחחחחחחחח
מזה נראה?%$?$@#?
חחחחחחח יאאאאאאא אללללללללללה
ועדיין לא מצאתי מאיפה לקחת תסרט סיפור אהבה בלתי נשכחח :[ אופה
אמאמאמא תזכירי אותו
חחחחחח כה כי ישלי גם מנוי
לא משנה
קלטי איזה אורךך פאקק חחחח
נוי?
איזו לוי?
מ-נ-ו-י חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
מצחיקהה
מנוי לבלוקבסטר חחחחח
לא נוי שם של ילדה חחח
אה חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
גדול גדול גדול גדול
יודעת שיש היום מסיבה במטרוק ליחצנים אבל אני לא הולכת
ויום שישי כניראה אני בסילבר תבואי?
QUOTE (chen-daskal @ 12/03/2007) QUOTE (חנ!ש @ 12/03/2007) QUOTE (chen-daskal @ 12/03/2007) QUOTE (חנ!ש @ 12/03/2007) QUOTE (chen-daskal @ 12/03/2007) QUOTE (חנ!ש @ 12/03/2007) QUOTE (chen-daskal @ 12/03/2007) QUOTE (חנ!ש @ 12/03/2007) QUOTE (chen-daskal @ 12/03/2007) QUOTE (חנ!ש @ 12/03/2007) QUOTE (chen-daskal @ 12/03/2007) QUOTE (חנ!ש @ 10/03/2007) אההה
אני רואה הקשבת לי בסופ :]]
דבריתיי
המשךךךך! ;]
חחח לא זוכרת מה אמרת לי
חחחח שבמקום לרשום אני לרשום שם 😛
לא נורא
נו תמשיכי כבררררררררר
או שאני יבוא אלייך ויקראא בסתררררר חעחעחע שוב חחחחחחחחחחח 😉
חחחחחח עדייןן אין פרק אז תבואי😁
אההה חח אז לא משנה
עזבי...
חחח סתם ;]
שיאא אללהה
אז מתי את ממשיכה?
מתי מתי מתיייייי????
ד''א.. בפוקס מצאתי את זה חחחחחח קראת לזה בשם מוזרררר אה? חחח
שלא יכנסוו
חחחח כןן משוו מוזרר שאת כבר לא תיראי אותו😛
המהממממשך בערב ככה כאילו בלילה כאילו מחר כאילו
ניראה
חחח מניאקית
KLN
כל-כך לא נכוןןןןןןןן חחחחחחחחחח
מזה נראה?%$?$@#?
חחחחחחח יאאאאאאא אללללללללללה
ועדיין לא מצאתי מאיפה לקחת תסרט סיפור אהבה בלתי נשכחח :[ אופה
אמאמאמא תזכירי אותו
חחחחחח כה כי ישלי גם מנוי
לא משנה
קלטי איזה אורךך פאקק חחחח
נוי?
איזו לוי?
מ-נ-ו-י חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
מצחיקהה
מנוי לבלוקבסטר חחחחח
לא נוי שם של ילדה חחח
אה חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
גדול גדול גדול גדול
יודעת שיש היום מסיבה במטרוק ליחצנים אבל אני לא הולכת
ויום שישי כניראה אני בסילבר תבואי?
לאלאלא
אני לא יוצאת יום שישי הזה =\
QUOTE (חנ!ש @ 12/03/2007) QUOTE (chen-daskal @ 12/03/2007) QUOTE (חנ!ש @ 12/03/2007) QUOTE (chen-daskal @ 12/03/2007) QUOTE (חנ!ש @ 12/03/2007) QUOTE (chen-daskal @ 12/03/2007) QUOTE (חנ!ש @ 12/03/2007) QUOTE (chen-daskal @ 12/03/2007) QUOTE (חנ!ש @ 12/03/2007) QUOTE (chen-daskal @ 12/03/2007) QUOTE (חנ!ש @ 12/03/2007) QUOTE (chen-daskal @ 12/03/2007) QUOTE (חנ!ש @ 10/03/2007) אההה
אני רואה הקשבת לי בסופ :]]
דבריתיי
המשךךךך! ;]
חחח לא זוכרת מה אמרת לי
חחחח שבמקום לרשום אני לרשום שם 😛
לא נורא
נו תמשיכי כבררררררררר
או שאני יבוא אלייך ויקראא בסתררררר חעחעחע שוב חחחחחחחחחחח 😉
חחחחחח עדייןן אין פרק אז תבואי😁
אההה חח אז לא משנה
עזבי...
חחח סתם ;]
שיאא אללהה
אז מתי את ממשיכה?
מתי מתי מתיייייי????
ד''א.. בפוקס מצאתי את זה חחחחחח קראת לזה בשם מוזרררר אה? חחח
שלא יכנסוו
חחחח כןן משוו מוזרר שאת כבר לא תיראי אותו😛
המהממממשך בערב ככה כאילו בלילה כאילו מחר כאילו
ניראה
חחח מניאקית
KLN
כל-כך לא נכוןןןןןןןן חחחחחחחחחח
מזה נראה?%$?$@#?
חחחחחחח יאאאאאאא אללללללללללה
ועדיין לא מצאתי מאיפה לקחת תסרט סיפור אהבה בלתי נשכחח :[ אופה
אמאמאמא תזכירי אותו
חחחחחח כה כי ישלי גם מנוי
לא משנה
קלטי איזה אורךך פאקק חחחח
נוי?
איזו לוי?
מ-נ-ו-י חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
מצחיקהה
מנוי לבלוקבסטר חחחחח
לא נוי שם של ילדה חחח
אה חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
גדול גדול גדול גדול
יודעת שיש היום מסיבה במטרוק ליחצנים אבל אני לא הולכת
ויום שישי כניראה אני בסילבר תבואי?
לאלאלא
אני לא יוצאת יום שישי הזה =\
למה? זה במסיבה האחרונה אחרי פסח
לא יכולה
מה אני יעשה =\
בקטנה
מי ישמע חח
כי גם היו נותנים ליי
QUOTE (חנ!ש @ 12/03/2007) לא יכולה
מה אני יעשה =\
בקטנה
מי ישמע חח
כי גם היו נותנים ליי
😛 כן הא?
QUOTE (chen-daskal @ 12/03/2007) QUOTE (חנ!ש @ 12/03/2007) לא יכולה
מה אני יעשה =\
בקטנה
מי ישמע חח
כי גם היו נותנים ליי
😛 כן הא?
חחח כה עצוב עצוב
לא נורא תהני במקומייי
=[[[[[[[
אופה
עשית לי חשקק
QUOTE (חנ!ש @ 12/03/2007) QUOTE (chen-daskal @ 12/03/2007) QUOTE (חנ!ש @ 12/03/2007) לא יכולה
מה אני יעשה =\
בקטנה
מי ישמע חח
כי גם היו נותנים ליי
😛 כן הא?
חחח כה עצוב עצוב
לא נורא תהני במקומייי
=[[[[[[[
אופה
עשית לי חשקק
לא נורא בווובי😊
העייקר תתמדי טוב
חחע:S
גממאני צריכה אבל זין אני רוצה סיללבר
יאאלה שוושי חפפרנו פפה