פרופיל רשת האהבה 💬 פורומים 💕 הכרויות 💬 יעוץ ריגשי 📬 דואר |
אהבה - אתר האהבה הישראלי

...3>...הקטע באהבה..3>...

✍️ chen-daskal 📅 01/01/2007 22:20 👁️ 56,021 צפיות 💬 2,013 הודעות
← חזרה לפורום עמוד 78 מתוך 135
טוב


אני


מנסה




פעם




אחרונה




ודי
חעחעחע הצלחתיייייייייי

יאללה עפתי לישוניי
לילה טובוששששששששש
מדהיםםםם..:]

המשךךך...

מה קרהה..?!
QUOTE (חנ!ש @ 14/03/2007) וואייייייי הקדשת לי את זה :]]]]]]]

מתה עלייךךךךךך
ככה כל יום המשךךךךךךך
וכל יהיה אני ירגיש הכי טוב בעולם :]]]]]

אוהבתתתתתתתת

תמשיכי מהר!! חיחיחי 😛
רק לך=]
אוהבת לעולם אחות
QUOTE (חנ!ש @ 14/03/2007) QUOTE (chen-daskal @ 14/03/2007) QUOTE (חנ!ש @ 14/03/2007) QUOTE (chen-daskal @ 13/03/2007) QUOTE (חנ!ש @ 13/03/2007) חנושש
ממש ממש תודה על היום
חחחחח
מצטערת =\

ויאללה תמשיכיי נוו
את רואה אם היה המשך
אז הייתי יותר רגועה
לא הייתי מתנהגת ככה היום

חעחעחע
ח-ו-ל-ה  ע-ל-י-י-ך

😁
חנוש אין בעולם בן אדם שאני אוהבת יותר
יהיה טוב=]
כל עוד נ'י איתך כל השאר סתם תפאורה
חח ילדה עפה
ואולי אחרי המלכת היופי אני ישים רק בישבילך
אוחט יפה שלי
חנצ'וקקקקקקקק :]]
לא שמת בשבילי
אבל לא נורא
אני סולחת
חעחעחעחעחע
ועדיין מתה עלייך :]]]]]]]

צ'או צ'או
סווורי בייבי
אבל לא היה לי זמן אתמולI:
אממ אניבסוף לא הולכת לחפש עבודה היום מזה הגשם הזה
אבל אני יורדת לנרגילה בלך לבוא?#@!
חחחחחחחחחחחח
עלק לבוא

כל היום הזה צבעתי תביתתתתתתת חח
כן כן אנייייי

אהה והתקשרתי לטל ושיר היום :]]]]]]]]]]]]]


ואני מקווה שפתחתי עוד דף כי אם לא ניתן ככה עוד תגובה חחח
דיייי איזה כיףף לך
בטח הן הכי שמחו בעולם
QUOTE (ששררוושש @ 14/03/2007) מדהיםםםם..:]

המשךךך...

מה קרהה..?!
תוודה=]
ה מ ש ך !
אאאאאאאאאמא !

מ = ה = ר ! ! !

ורעה ! אני זוכרת עדין שלא גילת לי 😢

QUOTE (shani_310 @ 15/03/2007) ה מ ש ך !
אאאאאאאאאמא !

מ = ה = ר ! ! !

ורעה ! אני זוכרת עדין שלא גילת לי 😢


חחחחחח 😢
סלחי לי היא פשוט מההתחלה ידעה את כל העלילה


בנוות שמעו יש עלי מזה עומס אתן אפילו לא מבינות:I
אני נורא מקווה להמשיך אולי היום כי זה חופשי יחסית אבל ממחר אני חורשת למבחנין😢
וחחחחחחחחחחנ'צ אנחנו יוצאים היום לבר לחגוג למושמוש יכניסו אותנו משה אירגן הכל דבריאיתי אםבלך
QUOTE (chen-daskal @ 15/03/2007) QUOTE (חנ!ש @ 14/03/2007) QUOTE (chen-daskal @ 14/03/2007) QUOTE (חנ!ש @ 14/03/2007) QUOTE (chen-daskal @ 13/03/2007) QUOTE (חנ!ש @ 13/03/2007) חנושש
ממש ממש תודה על היום
חחחחח
מצטערת =\

ויאללה תמשיכיי נוו
את רואה אם היה המשך
אז הייתי יותר רגועה
לא הייתי מתנהגת ככה היום

חעחעחע
ח-ו-ל-ה  ע-ל-י-י-ך

😁
חנוש אין בעולם בן אדם שאני אוהבת יותר
יהיה טוב=]
כל עוד נ'י איתך כל השאר סתם תפאורה
חח ילדה עפה
ואולי אחרי המלכת היופי אני ישים רק בישבילך
אוחט יפה שלי
חנצ'וקקקקקקקק :]]
לא שמת בשבילי
אבל לא נורא
אני סולחת
חעחעחעחעחע
ועדיין מתה עלייך :]]]]]]]

צ'או צ'או
סווורי בייבי
אבל לא היה לי זמן אתמולI:
אממ אניבסוף לא הולכת לחפש עבודה היום מזה הגשם הזה
אבל אני יורדת לנרגילה בלך לבוא?#@!
חחחחחחחחחחחח
עלק לבוא

כל היום הזה צבעתי תביתתתתתתת חח
כן כן אנייייי

אהה והתקשרתי לטל ושיר היום :]]]]]]]]]]]]]


ואני מקווה שפתחתי עוד דף כי אם לא ניתן ככה עוד תגובה חחח
דיייי איזה כיףף לך
בטח הן הכי שמחו בעולם
ברוררר
מי לא ישמח אם אני מתקשרת אליו???
חחחחחחחח סתם
אבל כהה הם אמרו שעשיתי להם תיומולדתתת :]]

טל כזה ענתה ולא הבינה מי זאת ואז עשיתי לה טל זאת חן
והיא כזה מההההההההההה
חנוששששששששששש אני לא מאמינה שהתקשרת וזהה

איןן אני הכי מתגעגעת אליהםם :[[[
QUOTE (חנ!ש @ 16/03/2007) QUOTE (chen-daskal @ 15/03/2007) QUOTE (חנ!ש @ 14/03/2007) QUOTE (chen-daskal @ 14/03/2007) QUOTE (חנ!ש @ 14/03/2007) QUOTE (chen-daskal @ 13/03/2007) QUOTE (חנ!ש @ 13/03/2007) חנושש
ממש ממש תודה על היום
חחחחח
מצטערת =\

ויאללה תמשיכיי נוו
את רואה אם היה המשך
אז הייתי יותר רגועה
לא הייתי מתנהגת ככה היום

חעחעחע
ח-ו-ל-ה  ע-ל-י-י-ך

😁
חנוש אין בעולם בן אדם שאני אוהבת יותר
יהיה טוב=]
כל עוד נ'י איתך כל השאר סתם תפאורה
חח ילדה עפה
ואולי אחרי המלכת היופי אני ישים רק בישבילך
אוחט יפה שלי
חנצ'וקקקקקקקק :]]
לא שמת בשבילי
אבל לא נורא
אני סולחת
חעחעחעחעחע
ועדיין מתה עלייך :]]]]]]]

צ'או צ'או
סווורי בייבי
אבל לא היה לי זמן אתמולI:
אממ אניבסוף לא הולכת לחפש עבודה היום מזה הגשם הזה
אבל אני יורדת לנרגילה בלך לבוא?#@!
חחחחחחחחחחחח
עלק לבוא

כל היום הזה צבעתי תביתתתתתתת חח
כן כן אנייייי

אהה והתקשרתי לטל ושיר היום :]]]]]]]]]]]]]


ואני מקווה שפתחתי עוד דף כי אם לא ניתן ככה עוד תגובה חחח
דיייי איזה כיףף לך
בטח הן הכי שמחו בעולם
ברוררר
מי לא ישמח אם אני מתקשרת אליו???
חחחחחחחח סתם
אבל כהה הם אמרו שעשיתי להם תיומולדתתת :]]

טל כזה ענתה ולא הבינה מי זאת ואז עשיתי לה טל זאת חן
והיא כזה מההההההההההה
חנוששששששששששש אני לא מאמינה שהתקשרת וזהה

איןן אני הכי מתגעגעת אליהםם :[[[
גממממממממממממאני:I
אתן יודעות למה אני מתגעגעת ?? 😢

ל ה מ ש ך ! @ #
QUOTE (chen-daskal @ 16/03/2007) QUOTE (חנ!ש @ 16/03/2007) QUOTE (chen-daskal @ 15/03/2007) QUOTE (חנ!ש @ 14/03/2007) QUOTE (chen-daskal @ 14/03/2007) QUOTE (חנ!ש @ 14/03/2007) QUOTE (chen-daskal @ 13/03/2007) QUOTE (חנ!ש @ 13/03/2007) חנושש
ממש ממש תודה על היום
חחחחח
מצטערת =\

ויאללה תמשיכיי נוו
את רואה אם היה המשך
אז הייתי יותר רגועה
לא הייתי מתנהגת ככה היום

חעחעחע
ח-ו-ל-ה  ע-ל-י-י-ך

😁
חנוש אין בעולם בן אדם שאני אוהבת יותר
יהיה טוב=]
כל עוד נ'י איתך כל השאר סתם תפאורה
חח ילדה עפה
ואולי אחרי המלכת היופי אני ישים רק בישבילך
אוחט יפה שלי
חנצ'וקקקקקקקק :]]
לא שמת בשבילי
אבל לא נורא
אני סולחת
חעחעחעחעחע
ועדיין מתה עלייך :]]]]]]]

צ'או צ'או
סווורי בייבי
אבל לא היה לי זמן אתמולI:
אממ אניבסוף לא הולכת לחפש עבודה היום מזה הגשם הזה
אבל אני יורדת לנרגילה בלך לבוא?#@!
חחחחחחחחחחחח
עלק לבוא

כל היום הזה צבעתי תביתתתתתתת חח
כן כן אנייייי

אהה והתקשרתי לטל ושיר היום :]]]]]]]]]]]]]


ואני מקווה שפתחתי עוד דף כי אם לא ניתן ככה עוד תגובה חחח
דיייי איזה כיףף לך
בטח הן הכי שמחו בעולם
ברוררר
מי לא ישמח אם אני מתקשרת אליו???
חחחחחחחח סתם
אבל כהה הם אמרו שעשיתי להם תיומולדתתת :]]

טל כזה ענתה ולא הבינה מי זאת ואז עשיתי לה טל זאת חן
והיא כזה מההההההההההה
חנוששששששששששש אני לא מאמינה שהתקשרת וזהה

איןן אני הכי מתגעגעת אליהםם :[[[
גממממממממממממאני:I
אהה ו...
לאן אתם הולכים בשביל לחגוג לו?...

לא נראלי אני יכולה ללכת =\
QUOTE (חנ!ש @ 16/03/2007) QUOTE (chen-daskal @ 16/03/2007) QUOTE (חנ!ש @ 16/03/2007) QUOTE (chen-daskal @ 15/03/2007) QUOTE (חנ!ש @ 14/03/2007) QUOTE (chen-daskal @ 14/03/2007) QUOTE (חנ!ש @ 14/03/2007) QUOTE (chen-daskal @ 13/03/2007) QUOTE (חנ!ש @ 13/03/2007) חנושש
ממש ממש תודה על היום
חחחחח
מצטערת =\

ויאללה תמשיכיי נוו
את רואה אם היה המשך
אז הייתי יותר רגועה
לא הייתי מתנהגת ככה היום

חעחעחע
ח-ו-ל-ה  ע-ל-י-י-ך

😁
חנוש אין בעולם בן אדם שאני אוהבת יותר
יהיה טוב=]
כל עוד נ'י איתך כל השאר סתם תפאורה
חח ילדה עפה
ואולי אחרי המלכת היופי אני ישים רק בישבילך
אוחט יפה שלי
חנצ'וקקקקקקקק :]]
לא שמת בשבילי
אבל לא נורא
אני סולחת
חעחעחעחעחע
ועדיין מתה עלייך :]]]]]]]

צ'או צ'או
סווורי בייבי
אבל לא היה לי זמן אתמולI:
אממ אניבסוף לא הולכת לחפש עבודה היום מזה הגשם הזה
אבל אני יורדת לנרגילה בלך לבוא?#@!
חחחחחחחחחחחח
עלק לבוא

כל היום הזה צבעתי תביתתתתתתת חח
כן כן אנייייי

אהה והתקשרתי לטל ושיר היום :]]]]]]]]]]]]]


ואני מקווה שפתחתי עוד דף כי אם לא ניתן ככה עוד תגובה חחח
דיייי איזה כיףף לך
בטח הן הכי שמחו בעולם
ברוררר
מי לא ישמח אם אני מתקשרת אליו???
חחחחחחחח סתם
אבל כהה הם אמרו שעשיתי להם תיומולדתתת :]]

טל כזה ענתה ולא הבינה מי זאת ואז עשיתי לה טל זאת חן
והיא כזה מההההההההההה
חנוששששששששששש אני לא מאמינה שהתקשרת וזהה

איןן אני הכי מתגעגעת אליהםם :[[[
גממממממממממממאני:I
אהה ו...
לאן אתם הולכים בשביל לחגוג לו?...

לא נראלי אני יכולה ללכת =\
לאיזה שהוא בר לשתות =]
מכניסים אותנו בפרוטקציות

למה לא יכולה?
QUOTE (chen-daskal @ 16/03/2007) QUOTE (חנ!ש @ 16/03/2007) QUOTE (chen-daskal @ 16/03/2007) QUOTE (חנ!ש @ 16/03/2007) QUOTE (chen-daskal @ 15/03/2007) QUOTE (חנ!ש @ 14/03/2007) QUOTE (chen-daskal @ 14/03/2007) QUOTE (חנ!ש @ 14/03/2007) QUOTE (chen-daskal @ 13/03/2007) QUOTE (חנ!ש @ 13/03/2007) חנושש
ממש ממש תודה על היום
חחחחח
מצטערת =\

ויאללה תמשיכיי נוו
את רואה אם היה המשך
אז הייתי יותר רגועה
לא הייתי מתנהגת ככה היום

חעחעחע
ח-ו-ל-ה  ע-ל-י-י-ך

😁
חנוש אין בעולם בן אדם שאני אוהבת יותר
יהיה טוב=]
כל עוד נ'י איתך כל השאר סתם תפאורה
חח ילדה עפה
ואולי אחרי המלכת היופי אני ישים רק בישבילך
אוחט יפה שלי
חנצ'וקקקקקקקק :]]
לא שמת בשבילי
אבל לא נורא
אני סולחת
חעחעחעחעחע
ועדיין מתה עלייך :]]]]]]]

צ'או צ'או
סווורי בייבי
אבל לא היה לי זמן אתמולI:
אממ אניבסוף לא הולכת לחפש עבודה היום מזה הגשם הזה
אבל אני יורדת לנרגילה בלך לבוא?#@!
חחחחחחחחחחחח
עלק לבוא

כל היום הזה צבעתי תביתתתתתתת חח
כן כן אנייייי

אהה והתקשרתי לטל ושיר היום :]]]]]]]]]]]]]


ואני מקווה שפתחתי עוד דף כי אם לא ניתן ככה עוד תגובה חחח
דיייי איזה כיףף לך
בטח הן הכי שמחו בעולם
ברוררר
מי לא ישמח אם אני מתקשרת אליו???
חחחחחחחח סתם
אבל כהה הם אמרו שעשיתי להם תיומולדתתת :]]

טל כזה ענתה ולא הבינה מי זאת ואז עשיתי לה טל זאת חן
והיא כזה מההההההההההה
חנוששששששששששש אני לא מאמינה שהתקשרת וזהה

איןן אני הכי מתגעגעת אליהםם :[[[
גממממממממממממאני:I
אהה ו...
לאן אתם הולכים בשביל לחגוג לו?...

לא נראלי אני יכולה ללכת =\
לאיזה שהוא בר לשתות =]
מכניסים אותנו בפרוטקציות

למה לא יכולה?
עזבי אותך שטויות קפוא וזההה

באלי בייתת חחחח :]]

מותר פעם אחתת כזה לנוח לא? עוד מעט פסח
נצא כל יום חחח
ובכלל בחופש הגדולל
וואיי :]]
QUOTE (חנ!ש @ 16/03/2007) QUOTE (chen-daskal @ 16/03/2007) QUOTE (חנ!ש @ 16/03/2007) QUOTE (chen-daskal @ 16/03/2007) QUOTE (חנ!ש @ 16/03/2007) QUOTE (chen-daskal @ 15/03/2007) QUOTE (חנ!ש @ 14/03/2007) QUOTE (chen-daskal @ 14/03/2007) QUOTE (חנ!ש @ 14/03/2007) QUOTE (chen-daskal @ 13/03/2007) QUOTE (חנ!ש @ 13/03/2007) חנושש
ממש ממש תודה על היום
חחחחח
מצטערת =\

ויאללה תמשיכיי נוו
את רואה אם היה המשך
אז הייתי יותר רגועה
לא הייתי מתנהגת ככה היום

חעחעחע
ח-ו-ל-ה  ע-ל-י-י-ך

😁
חנוש אין בעולם בן אדם שאני אוהבת יותר
יהיה טוב=]
כל עוד נ'י איתך כל השאר סתם תפאורה
חח ילדה עפה
ואולי אחרי המלכת היופי אני ישים רק בישבילך
אוחט יפה שלי
חנצ'וקקקקקקקק :]]
לא שמת בשבילי
אבל לא נורא
אני סולחת
חעחעחעחעחע
ועדיין מתה עלייך :]]]]]]]

צ'או צ'או
סווורי בייבי
אבל לא היה לי זמן אתמולI:
אממ אניבסוף לא הולכת לחפש עבודה היום מזה הגשם הזה
אבל אני יורדת לנרגילה בלך לבוא?#@!
חחחחחחחחחחחח
עלק לבוא

כל היום הזה צבעתי תביתתתתתתת חח
כן כן אנייייי

אהה והתקשרתי לטל ושיר היום :]]]]]]]]]]]]]


ואני מקווה שפתחתי עוד דף כי אם לא ניתן ככה עוד תגובה חחח
דיייי איזה כיףף לך
בטח הן הכי שמחו בעולם
ברוררר
מי לא ישמח אם אני מתקשרת אליו???
חחחחחחחח סתם
אבל כהה הם אמרו שעשיתי להם תיומולדתתת :]]

טל כזה ענתה ולא הבינה מי זאת ואז עשיתי לה טל זאת חן
והיא כזה מההההההההההה
חנוששששששששששש אני לא מאמינה שהתקשרת וזהה

איןן אני הכי מתגעגעת אליהםם :[[[
גממממממממממממאני:I
אהה ו...
לאן אתם הולכים בשביל לחגוג לו?...

לא נראלי אני יכולה ללכת =\
לאיזה שהוא בר לשתות =]
מכניסים אותנו בפרוטקציות

למה לא יכולה?
עזבי אותך שטויות קפוא וזההה

באלי בייתת חחחח :]]

מותר פעם אחתת כזה לנוח לא? עוד מעט פסח
נצא כל יום חחח
ובכלל בחופש הגדולל
וואיי :]]
חחח אני רואה אותי בפסח חולה מתה😊
שווווווווווומעת אחי בפסח יש למעיין בית ריק שלוש שבועות
עושים אצלו בומבומלה

ברוכים השבים!

התחבר לחשבון שלך באהבה

שאלת אבטחה למניעת ספאם
או התחבר באמצעות

הצטרף לאהבה

יצירת חשבון חדש

3-25 תווים, ללא רווחים
גיל מינימום להרשמה: 13
שאלת אבטחה למניעת ספאם
לפחות 6 תווים
או הרשם באמצעות

שכחת סיסמא?

נשלח לך קישור לאיפוס

🔍 חיפוש באתר
הקלידו לפחות 2 תווים לחיפוש

📋 תוכן האתר

תוכן אהבה

🏛️פילוסופיה באהבה 💒מנהגי חתונה מהעולם 🏛️אהבה במיתולוגיות ❣️חגי אהבה מהעולם 🌏מנהגי חתונה מהעולם 🌍אהבה חוצת ציוויליזציות 🛕אהבה במיתולוגיות 💫משפטי מוטיבציה 🎤מילים של אהבה 😻ביולוגיה באהבה 🌸פסיכולוגיית האהבה 🏆הפסיכולוגיה של ההתחלה 💐הפסיכולוגיה של ההמשך 💔הפסיכולוגיה של התיקון 🧠אהבה ופסיכולוגיה 🔴רמזורים אדומים באהבה 🟢רמזורים ירוקים באהבה 🎓קורס אהבה 🧭טיפים לשיחה בדייט 🎬תרחישי דייטים 💡טיפים באהבה 💞חוקי המשיכה 🤔שיחת יחסינו לאן 🎭סוגי טיפוסים בזוגיות 💝אהבה חדשה איך למצוא חתן 🎉המדריך המלא לכלה 💖אהבה רומנטית 😍אהבה ממבט ראשון 🥰פרפרים בבטן ☀️אינטימיות בקשר 👩‍❤️‍👨מבחן תאימות זוגית 🔮מבחני אהבה 🎮משחקי אהבה 🤝שייכות בזוגיות 💢סוגי יחסים 🔑מדע האהבה 📖אהבת תם 📜עשרת הדיברות 😂אהבה והומור 📚מדריכי אהבה 🎨אהבה בתפזורת 💑בתוך מערכת יחסים 🎉חיי הרווקות ⚖️חוק ואהבה 🤝ואהבת לרעך כמוך 🛕ואהבת - בכל הדתות בעולם 🧠על תבונה באהבה 💑מדריך לפגישות 🌟התאמה אסטרלוגית מלאה התאמה בין מזלות 🔢אהבה ונומרולוגיה 🎯המטרה אהבה למה את עדיין לבד סימנים שמישהו מעוניין בך 🤝איך להתחיל עם בחורה 😔למה היא אמרה לא 🌻מידידות לאהבה 📋כללים להכרות 📖ספרי אהבה 🎬סרטים רומנטיים 👩מילון נשים לגברים 👨מילון גברים לנשים 🔵תסביכים בזוגיות 🙋‍♀️פרידה והתגברות 😒קנאה וחוסר ביטחון 😔תקשורת וריבים 👭אמון ובגידה 🥵קשר רעיל 💁חזרה לאקס 🥶פחד ממחויבות 🌈ניהול קונפליקטים גבולות בזוגיות 🥵גזלייטינג בזוגיות 👤חדר כושר רגשי 👥גישור לזוגות 🤢מניפולציות רגשיות בזוגיות 🤒עזרה ראשונה באהבה 🙋פרידה בכבוד 💢מבחן אישיות אהבה 💕מבחן אהבה 💜מבחן אינטלגנציה ריגשית 📝36 השאלות שגורמות להתאהב 🧮מחשבון אהבה 🥂קיר האהבה ❤️דף האהבה הפרטי שלך