טוב
אני
מנסה
פעם
אחרונה
ודי
חעחעחע הצלחתיייייייייי
יאללה עפתי לישוניי
לילה טובוששששששששש
מדהיםםםם..:]
המשךךך...
מה קרהה..?!
QUOTE (חנ!ש @ 14/03/2007) וואייייייי הקדשת לי את זה :]]]]]]]
מתה עלייךךךךךך
ככה כל יום המשךךךךךךך
וכל יהיה אני ירגיש הכי טוב בעולם :]]]]]
אוהבתתתתתתתת
תמשיכי מהר!! חיחיחי 😛
רק לך=]
אוהבת לעולם אחות
QUOTE (חנ!ש @ 14/03/2007) QUOTE (chen-daskal @ 14/03/2007) QUOTE (חנ!ש @ 14/03/2007) QUOTE (chen-daskal @ 13/03/2007) QUOTE (חנ!ש @ 13/03/2007) חנושש
ממש ממש תודה על היום
חחחחח
מצטערת =\
ויאללה תמשיכיי נוו
את רואה אם היה המשך
אז הייתי יותר רגועה
לא הייתי מתנהגת ככה היום
חעחעחע
ח-ו-ל-ה ע-ל-י-י-ך
😁
חנוש אין בעולם בן אדם שאני אוהבת יותר
יהיה טוב=]
כל עוד נ'י איתך כל השאר סתם תפאורה
חח ילדה עפה
ואולי אחרי המלכת היופי אני ישים רק בישבילך
אוחט יפה שלי
חנצ'וקקקקקקקק :]]
לא שמת בשבילי
אבל לא נורא
אני סולחת
חעחעחעחעחע
ועדיין מתה עלייך :]]]]]]]
צ'או צ'או
סווורי בייבי
אבל לא היה לי זמן אתמולI:
אממ אניבסוף לא הולכת לחפש עבודה היום מזה הגשם הזה
אבל אני יורדת לנרגילה בלך לבוא?#@!
חחחחחחחחחחחח
עלק לבוא
כל היום הזה צבעתי תביתתתתתתת חח
כן כן אנייייי
אהה והתקשרתי לטל ושיר היום :]]]]]]]]]]]]]
ואני מקווה שפתחתי עוד דף כי אם לא ניתן ככה עוד תגובה חחח
דיייי איזה כיףף לך
בטח הן הכי שמחו בעולם
QUOTE (ששררוושש @ 14/03/2007) מדהיםםםם..:]
המשךךך...
מה קרהה..?!
תוודה=]
ה מ ש ך !
אאאאאאאאאמא !
מ = ה = ר ! ! !
ורעה ! אני זוכרת עדין שלא גילת לי 😢
QUOTE (shani_310 @ 15/03/2007) ה מ ש ך !
אאאאאאאאאמא !
מ = ה = ר ! ! !
ורעה ! אני זוכרת עדין שלא גילת לי 😢
חחחחחח 😢
סלחי לי היא פשוט מההתחלה ידעה את כל העלילה
בנוות שמעו יש עלי מזה עומס אתן אפילו לא מבינות:I
אני נורא מקווה להמשיך אולי היום כי זה חופשי יחסית אבל ממחר אני חורשת למבחנין😢
וחחחחחחחחחחנ'צ אנחנו יוצאים היום לבר לחגוג למושמוש יכניסו אותנו משה אירגן הכל דבריאיתי אםבלך
QUOTE (chen-daskal @ 15/03/2007) QUOTE (חנ!ש @ 14/03/2007) QUOTE (chen-daskal @ 14/03/2007) QUOTE (חנ!ש @ 14/03/2007) QUOTE (chen-daskal @ 13/03/2007) QUOTE (חנ!ש @ 13/03/2007) חנושש
ממש ממש תודה על היום
חחחחח
מצטערת =\
ויאללה תמשיכיי נוו
את רואה אם היה המשך
אז הייתי יותר רגועה
לא הייתי מתנהגת ככה היום
חעחעחע
ח-ו-ל-ה ע-ל-י-י-ך
😁
חנוש אין בעולם בן אדם שאני אוהבת יותר
יהיה טוב=]
כל עוד נ'י איתך כל השאר סתם תפאורה
חח ילדה עפה
ואולי אחרי המלכת היופי אני ישים רק בישבילך
אוחט יפה שלי
חנצ'וקקקקקקקק :]]
לא שמת בשבילי
אבל לא נורא
אני סולחת
חעחעחעחעחע
ועדיין מתה עלייך :]]]]]]]
צ'או צ'או
סווורי בייבי
אבל לא היה לי זמן אתמולI:
אממ אניבסוף לא הולכת לחפש עבודה היום מזה הגשם הזה
אבל אני יורדת לנרגילה בלך לבוא?#@!
חחחחחחחחחחחח
עלק לבוא
כל היום הזה צבעתי תביתתתתתתת חח
כן כן אנייייי
אהה והתקשרתי לטל ושיר היום :]]]]]]]]]]]]]
ואני מקווה שפתחתי עוד דף כי אם לא ניתן ככה עוד תגובה חחח
דיייי איזה כיףף לך
בטח הן הכי שמחו בעולם
ברוררר
מי לא ישמח אם אני מתקשרת אליו???
חחחחחחחח סתם
אבל כהה הם אמרו שעשיתי להם תיומולדתתת :]]
טל כזה ענתה ולא הבינה מי זאת ואז עשיתי לה טל זאת חן
והיא כזה מההההההההההה
חנוששששששששששש אני לא מאמינה שהתקשרת וזהה
איןן אני הכי מתגעגעת אליהםם :[[[
QUOTE (חנ!ש @ 16/03/2007) QUOTE (chen-daskal @ 15/03/2007) QUOTE (חנ!ש @ 14/03/2007) QUOTE (chen-daskal @ 14/03/2007) QUOTE (חנ!ש @ 14/03/2007) QUOTE (chen-daskal @ 13/03/2007) QUOTE (חנ!ש @ 13/03/2007) חנושש
ממש ממש תודה על היום
חחחחח
מצטערת =\
ויאללה תמשיכיי נוו
את רואה אם היה המשך
אז הייתי יותר רגועה
לא הייתי מתנהגת ככה היום
חעחעחע
ח-ו-ל-ה ע-ל-י-י-ך
😁
חנוש אין בעולם בן אדם שאני אוהבת יותר
יהיה טוב=]
כל עוד נ'י איתך כל השאר סתם תפאורה
חח ילדה עפה
ואולי אחרי המלכת היופי אני ישים רק בישבילך
אוחט יפה שלי
חנצ'וקקקקקקקק :]]
לא שמת בשבילי
אבל לא נורא
אני סולחת
חעחעחעחעחע
ועדיין מתה עלייך :]]]]]]]
צ'או צ'או
סווורי בייבי
אבל לא היה לי זמן אתמולI:
אממ אניבסוף לא הולכת לחפש עבודה היום מזה הגשם הזה
אבל אני יורדת לנרגילה בלך לבוא?#@!
חחחחחחחחחחחח
עלק לבוא
כל היום הזה צבעתי תביתתתתתתת חח
כן כן אנייייי
אהה והתקשרתי לטל ושיר היום :]]]]]]]]]]]]]
ואני מקווה שפתחתי עוד דף כי אם לא ניתן ככה עוד תגובה חחח
דיייי איזה כיףף לך
בטח הן הכי שמחו בעולם
ברוררר
מי לא ישמח אם אני מתקשרת אליו???
חחחחחחחח סתם
אבל כהה הם אמרו שעשיתי להם תיומולדתתת :]]
טל כזה ענתה ולא הבינה מי זאת ואז עשיתי לה טל זאת חן
והיא כזה מההההההההההה
חנוששששששששששש אני לא מאמינה שהתקשרת וזהה
איןן אני הכי מתגעגעת אליהםם :[[[
גממממממממממממאני:I
אתן יודעות למה אני מתגעגעת ?? 😢
ל ה מ ש ך ! @ #
QUOTE (chen-daskal @ 16/03/2007) QUOTE (חנ!ש @ 16/03/2007) QUOTE (chen-daskal @ 15/03/2007) QUOTE (חנ!ש @ 14/03/2007) QUOTE (chen-daskal @ 14/03/2007) QUOTE (חנ!ש @ 14/03/2007) QUOTE (chen-daskal @ 13/03/2007) QUOTE (חנ!ש @ 13/03/2007) חנושש
ממש ממש תודה על היום
חחחחח
מצטערת =\
ויאללה תמשיכיי נוו
את רואה אם היה המשך
אז הייתי יותר רגועה
לא הייתי מתנהגת ככה היום
חעחעחע
ח-ו-ל-ה ע-ל-י-י-ך
😁
חנוש אין בעולם בן אדם שאני אוהבת יותר
יהיה טוב=]
כל עוד נ'י איתך כל השאר סתם תפאורה
חח ילדה עפה
ואולי אחרי המלכת היופי אני ישים רק בישבילך
אוחט יפה שלי
חנצ'וקקקקקקקק :]]
לא שמת בשבילי
אבל לא נורא
אני סולחת
חעחעחעחעחע
ועדיין מתה עלייך :]]]]]]]
צ'או צ'או
סווורי בייבי
אבל לא היה לי זמן אתמולI:
אממ אניבסוף לא הולכת לחפש עבודה היום מזה הגשם הזה
אבל אני יורדת לנרגילה בלך לבוא?#@!
חחחחחחחחחחחח
עלק לבוא
כל היום הזה צבעתי תביתתתתתתת חח
כן כן אנייייי
אהה והתקשרתי לטל ושיר היום :]]]]]]]]]]]]]
ואני מקווה שפתחתי עוד דף כי אם לא ניתן ככה עוד תגובה חחח
דיייי איזה כיףף לך
בטח הן הכי שמחו בעולם
ברוררר
מי לא ישמח אם אני מתקשרת אליו???
חחחחחחחח סתם
אבל כהה הם אמרו שעשיתי להם תיומולדתתת :]]
טל כזה ענתה ולא הבינה מי זאת ואז עשיתי לה טל זאת חן
והיא כזה מההההההההההה
חנוששששששששששש אני לא מאמינה שהתקשרת וזהה
איןן אני הכי מתגעגעת אליהםם :[[[
גממממממממממממאני:I
אהה ו...
לאן אתם הולכים בשביל לחגוג לו?...
לא נראלי אני יכולה ללכת =\
QUOTE (חנ!ש @ 16/03/2007) QUOTE (chen-daskal @ 16/03/2007) QUOTE (חנ!ש @ 16/03/2007) QUOTE (chen-daskal @ 15/03/2007) QUOTE (חנ!ש @ 14/03/2007) QUOTE (chen-daskal @ 14/03/2007) QUOTE (חנ!ש @ 14/03/2007) QUOTE (chen-daskal @ 13/03/2007) QUOTE (חנ!ש @ 13/03/2007) חנושש
ממש ממש תודה על היום
חחחחח
מצטערת =\
ויאללה תמשיכיי נוו
את רואה אם היה המשך
אז הייתי יותר רגועה
לא הייתי מתנהגת ככה היום
חעחעחע
ח-ו-ל-ה ע-ל-י-י-ך
😁
חנוש אין בעולם בן אדם שאני אוהבת יותר
יהיה טוב=]
כל עוד נ'י איתך כל השאר סתם תפאורה
חח ילדה עפה
ואולי אחרי המלכת היופי אני ישים רק בישבילך
אוחט יפה שלי
חנצ'וקקקקקקקק :]]
לא שמת בשבילי
אבל לא נורא
אני סולחת
חעחעחעחעחע
ועדיין מתה עלייך :]]]]]]]
צ'או צ'או
סווורי בייבי
אבל לא היה לי זמן אתמולI:
אממ אניבסוף לא הולכת לחפש עבודה היום מזה הגשם הזה
אבל אני יורדת לנרגילה בלך לבוא?#@!
חחחחחחחחחחחח
עלק לבוא
כל היום הזה צבעתי תביתתתתתתת חח
כן כן אנייייי
אהה והתקשרתי לטל ושיר היום :]]]]]]]]]]]]]
ואני מקווה שפתחתי עוד דף כי אם לא ניתן ככה עוד תגובה חחח
דיייי איזה כיףף לך
בטח הן הכי שמחו בעולם
ברוררר
מי לא ישמח אם אני מתקשרת אליו???
חחחחחחחח סתם
אבל כהה הם אמרו שעשיתי להם תיומולדתתת :]]
טל כזה ענתה ולא הבינה מי זאת ואז עשיתי לה טל זאת חן
והיא כזה מההההההההההה
חנוששששששששששש אני לא מאמינה שהתקשרת וזהה
איןן אני הכי מתגעגעת אליהםם :[[[
גממממממממממממאני:I
אהה ו...
לאן אתם הולכים בשביל לחגוג לו?...
לא נראלי אני יכולה ללכת =\
לאיזה שהוא בר לשתות =]
מכניסים אותנו בפרוטקציות
למה לא יכולה?
QUOTE (chen-daskal @ 16/03/2007) QUOTE (חנ!ש @ 16/03/2007) QUOTE (chen-daskal @ 16/03/2007) QUOTE (חנ!ש @ 16/03/2007) QUOTE (chen-daskal @ 15/03/2007) QUOTE (חנ!ש @ 14/03/2007) QUOTE (chen-daskal @ 14/03/2007) QUOTE (חנ!ש @ 14/03/2007) QUOTE (chen-daskal @ 13/03/2007) QUOTE (חנ!ש @ 13/03/2007) חנושש
ממש ממש תודה על היום
חחחחח
מצטערת =\
ויאללה תמשיכיי נוו
את רואה אם היה המשך
אז הייתי יותר רגועה
לא הייתי מתנהגת ככה היום
חעחעחע
ח-ו-ל-ה ע-ל-י-י-ך
😁
חנוש אין בעולם בן אדם שאני אוהבת יותר
יהיה טוב=]
כל עוד נ'י איתך כל השאר סתם תפאורה
חח ילדה עפה
ואולי אחרי המלכת היופי אני ישים רק בישבילך
אוחט יפה שלי
חנצ'וקקקקקקקק :]]
לא שמת בשבילי
אבל לא נורא
אני סולחת
חעחעחעחעחע
ועדיין מתה עלייך :]]]]]]]
צ'או צ'או
סווורי בייבי
אבל לא היה לי זמן אתמולI:
אממ אניבסוף לא הולכת לחפש עבודה היום מזה הגשם הזה
אבל אני יורדת לנרגילה בלך לבוא?#@!
חחחחחחחחחחחח
עלק לבוא
כל היום הזה צבעתי תביתתתתתתת חח
כן כן אנייייי
אהה והתקשרתי לטל ושיר היום :]]]]]]]]]]]]]
ואני מקווה שפתחתי עוד דף כי אם לא ניתן ככה עוד תגובה חחח
דיייי איזה כיףף לך
בטח הן הכי שמחו בעולם
ברוררר
מי לא ישמח אם אני מתקשרת אליו???
חחחחחחחח סתם
אבל כהה הם אמרו שעשיתי להם תיומולדתתת :]]
טל כזה ענתה ולא הבינה מי זאת ואז עשיתי לה טל זאת חן
והיא כזה מההההההההההה
חנוששששששששששש אני לא מאמינה שהתקשרת וזהה
איןן אני הכי מתגעגעת אליהםם :[[[
גממממממממממממאני:I
אהה ו...
לאן אתם הולכים בשביל לחגוג לו?...
לא נראלי אני יכולה ללכת =\
לאיזה שהוא בר לשתות =]
מכניסים אותנו בפרוטקציות
למה לא יכולה?
עזבי אותך שטויות קפוא וזההה
באלי בייתת חחחח :]]
מותר פעם אחתת כזה לנוח לא? עוד מעט פסח
נצא כל יום חחח
ובכלל בחופש הגדולל
וואיי :]]
QUOTE (חנ!ש @ 16/03/2007) QUOTE (chen-daskal @ 16/03/2007) QUOTE (חנ!ש @ 16/03/2007) QUOTE (chen-daskal @ 16/03/2007) QUOTE (חנ!ש @ 16/03/2007) QUOTE (chen-daskal @ 15/03/2007) QUOTE (חנ!ש @ 14/03/2007) QUOTE (chen-daskal @ 14/03/2007) QUOTE (חנ!ש @ 14/03/2007) QUOTE (chen-daskal @ 13/03/2007) QUOTE (חנ!ש @ 13/03/2007) חנושש
ממש ממש תודה על היום
חחחחח
מצטערת =\
ויאללה תמשיכיי נוו
את רואה אם היה המשך
אז הייתי יותר רגועה
לא הייתי מתנהגת ככה היום
חעחעחע
ח-ו-ל-ה ע-ל-י-י-ך
😁
חנוש אין בעולם בן אדם שאני אוהבת יותר
יהיה טוב=]
כל עוד נ'י איתך כל השאר סתם תפאורה
חח ילדה עפה
ואולי אחרי המלכת היופי אני ישים רק בישבילך
אוחט יפה שלי
חנצ'וקקקקקקקק :]]
לא שמת בשבילי
אבל לא נורא
אני סולחת
חעחעחעחעחע
ועדיין מתה עלייך :]]]]]]]
צ'או צ'או
סווורי בייבי
אבל לא היה לי זמן אתמולI:
אממ אניבסוף לא הולכת לחפש עבודה היום מזה הגשם הזה
אבל אני יורדת לנרגילה בלך לבוא?#@!
חחחחחחחחחחחח
עלק לבוא
כל היום הזה צבעתי תביתתתתתתת חח
כן כן אנייייי
אהה והתקשרתי לטל ושיר היום :]]]]]]]]]]]]]
ואני מקווה שפתחתי עוד דף כי אם לא ניתן ככה עוד תגובה חחח
דיייי איזה כיףף לך
בטח הן הכי שמחו בעולם
ברוררר
מי לא ישמח אם אני מתקשרת אליו???
חחחחחחחח סתם
אבל כהה הם אמרו שעשיתי להם תיומולדתתת :]]
טל כזה ענתה ולא הבינה מי זאת ואז עשיתי לה טל זאת חן
והיא כזה מההההההההההה
חנוששששששששששש אני לא מאמינה שהתקשרת וזהה
איןן אני הכי מתגעגעת אליהםם :[[[
גממממממממממממאני:I
אהה ו...
לאן אתם הולכים בשביל לחגוג לו?...
לא נראלי אני יכולה ללכת =\
לאיזה שהוא בר לשתות =]
מכניסים אותנו בפרוטקציות
למה לא יכולה?
עזבי אותך שטויות קפוא וזההה
באלי בייתת חחחח :]]
מותר פעם אחתת כזה לנוח לא? עוד מעט פסח
נצא כל יום חחח
ובכלל בחופש הגדולל
וואיי :]]
חחח אני רואה אותי בפסח חולה מתה😊
שווווווווווומעת אחי בפסח יש למעיין בית ריק שלוש שבועות
עושים אצלו בומבומלה