QUOTE (shani_310 @ 20/03/2007) מ ד ה י ם ; ]
אאאמ אייזה ייפה 😊
מזל טוב ללירוני 😁 וגגם ללוטם.. 😊
ווואממ.. לך מזל טוב שעעשית ההממשך
עככשיו תתעעשי עוד 😊
חע מזל טוב=]
QUOTE (oshritsa @ 20/03/2007) צקצוקההההההההההההההההה רוסיההה מזויפת שלי 😉
זה מדהיםםםםםםםםםםםםםםםם כבר רואים באופקק מה יתרחש בעתיד .
חולהההה עלייך צקצוקההה
גממאני עלייך=]
את רוצה עוד תגובות?%$^#?%
הנה עוד תגובותתתתתתתתתת
תמשכייכיכ כברררררררר
חכי חכייייי@#%#@#$
אני זוכרת את זההה
חחח ואת עדיין צכה לספר לי משו נכון?
אם אני לא טועה חחח
אוהבתתתתתת
צ'או צ'או
QUOTE (חנ!ש @ 21/03/2007) את רוצה עוד תגובות?%$^#?%
הנה עוד תגובותתתתתתתתתת
תמשכייכיכ כברררררררר
חכי חכייייי@#%#@#$
אני זוכרת את זההה
חחח ואת עדיין צכה לספר לי משו נכון?
אם אני לא טועה חחח
אוהבתתתתתת
צ'או צ'או
באמת?@
מממממממה#@?
ואמאמא אני לומדת להסטווווווריה בללא'ט
אז יהיה מאוחר יותר
QUOTE (chen-daskal @ 21/03/2007) QUOTE (חנ!ש @ 21/03/2007) את רוצה עוד תגובות?%$^#?%
הנה עוד תגובותתתתתתתתתת
תמשכייכיכ כברררררררר
חכי חכייייי@#%#@#$
אני זוכרת את זההה
חחח ואת עדיין צכה לספר לי משו נכון?
אם אני לא טועה חחח
אוהבתתתתתת
צ'או צ'או
באמת?@
מממממממה#@?
ואמאמא אני לומדת להסטווווווריה בללא'ט
אז יהיה מאוחר יותר
לאדעת חחח
אני כאילו זוכרת שאת עדיין צכה לספר לי משו
אולי אני סתם מדמיינת
חחחחחחחח
=\
QUOTE (ילדהמשומשו @ 21/03/2007) מה עם איזה המשך חמוד ?
גם אני חושבת כמוה..
QUOTE (shani_310 @ 22/03/2007) QUOTE (ילדהמשומשו @ 21/03/2007) מה עם איזה המשך חמוד ?
גם אני חושבת כמוה..
😁
QUOTE (ילדהמשומשו @ 22/03/2007) QUOTE (shani_310 @ 22/03/2007) QUOTE (ילדהמשומשו @ 21/03/2007) מה עם איזה המשך חמוד ?
גם אני חושבת כמוה..
😁
חחח יפפפות אתן=]
אני הולכת עכשיו לעשות מבחן ואני חוזרת ואני ישים בעצם אולי בערב כי יש מצב אני לא חוזרת הביתה
יומטוב
פרק 48
...:"מזל טוב"אמרה בחשש
לוטם:"נטלי?"כל כך רצה לדעת שהוא טועה
...:"כ..ן"גימגמה
לוטם:"תודה אבל לא תודה"הוא ניתק לה למרות שזה מגעיל אבל הוא לא יכל יותר לסבול אותה.
אחרי 2 דקות נשלחה הודעה אסמס...
"אני יודעת שאתה כועס סליחה😢
רק רציתי להגיד מזל טוב"
לוטם לא ענה לה בחזרה רק נשכב על המיטה ונירדם סוף סוף
-------------------------------------------
"טוטוטוטוטוטו"
"נו ללללללללללללללללאאאאאא"צעקתי שהפאלפון צילצל
קמתי מהמיטה נכנסתי למקלחת התקלחתי מהיר שמתי קרם גוף גינס שלושתריבע חולצה
חומה וג'קט חום כבר ל כזה קר בחוץ עשיתי טלטלים ופן בפוני התאפרתי ולקחתי
את המתנות הסתכלתי על השעון היה 7 ורבע אני עוד צריכה ללכת לקחת לעוגה שהזמנתי
הערתי את אמא היא ציחצחה שיניים בנתיים עליתי לכתוב הודעה אוואי
------------
יומולדת לנסיך שלי=]
מאמי שתיהיה בריא ומאושר כל החיים
אוהבת אותך הכי שאפשר כמו שלא אהבתי בחיים
תודה על זה שאתה קיים3>
-----------
אמא סיימה והסיע אותי
"אני הזמנתי אתמול עוגה שוקולד שכתוב עלייך אהוב שלי מזל טוב"אמרתי למוכר שנכנסתי
"כן שניה אני יביא לך שם?"
"טלי נדר"
"אוקי 150 עולה"
"קח"הבאתי לו תכסף והלכתי מישם
אמא הסיעה אותי ללוטם בערך ברבע ל8 הגענו עליתי מהר לבית שלו אמא שלו פתחה לי וסימנה לי שהוא ישן
נכנסתי לחדר שלו והוא ישן כמו מלאך קטן
"מאמי שלי מזל טוב"אמרתי ונשקתי לו בראש
לוטם הסתובב וראה אותי יושבת ליד המיטה שלו עם עוגה ומחייכת
לוטם:"אימלה איזה חלום"
אני:"מזל טוב נסיך שלי"
לוטם:"תודה מלאך=]"
הבאתי לו תעוגה ואת המתנות הוא התלהב מאוד ונתן לי נשיקה ענקית אחרי 10 דקות אמרתי לו
שאני הולכת לבית הספר יש לי מבחן הוא אמר לי בסדר הוא גם ככה מתחיל עוד שעתיים והלכתי
הגעתי לביצפר באיחור ישבתי במקום ועשיתי תמבחן הייתי בעננים חייכי כמו מפגרת רק=]
בהפסקה לירן בא עם הבלונים עם קסם ואדיר הם הלכו לקנות בלונים כמובן שאני חן ובר השתתפנו גם
יצא זר עננק פשוט הוא נכנס לביצפר והיה שלט "לוטם החתיך שלנו מזל טוב אחי"
והשומר שהיה כמו חבר החזיק תבלונים הוא לוטם חייך ורץ אליי וחיבק אותי ונישק אותי
אמר לכולם תודה וכל אחד נכנס לשיעור שלו..באמצע בשיעור קיבלתי הודעה מלוטם
-מאמי תודה על זה שאת קיימת בחיים האלה-
-נשמה שלי הכל בישבילך ורק בישבילך-
-אם לא היית קיימת היינו צריכים לדבר עם אלוהים לסדר משהו-
-חחח אוהבת אותך-
-אני יותר נסיכה שלי-
המורה:"טלי החוצצצצצצצצצצה"
אני"טוב" מה אכפת לי כולה התעסקתי עם הפלא מה יש לו הוא מתקיף
יצאתי וראיתי את קסם בחוץ ישבתי איתו ועישנו סיגריה
אחרי שעתיים חזרתי הביתה ולוטם הלך עם המשפחה שלו למסעדה ואז לסבתא שלו
הוא אמר שהוא יחזור רק בערב וזה משאיר לי זמן לתיחנונים
עלתי לחדר נכנסתי לאיסיקיו רשמתי לכל מי שצריך לבוא שיהיו שם ב10 וחצי ככה קסם
יעמוד בכניסה ויכניס אני ובר תיכננו אנחנו נגיד שיוצאים אני לוטם בר ולירן למסעדה
בר כזה לחגוג את היומולדת ואז חן תתקשר ותבכה לי היא תגיד שהיא שיכורה והיא לבד
ואנחנו נלך אלייה כדי לקחת אותה איתנו ואז שם כולם יחכו =]
הסתכלתי באוואי של כמה אנשים
לוטם-יומולדת 18=]אני חווקי
טלי אושר שלי אני אוהב אותך את לא
מבינה תאהבה שיש לי אלייך
קשה לחיות בלעדדייייךך
יוני-פסח עובר/:
אוףףף
שירן אני מצטער
ליז-טלי דברי איתי דחוף
יוני תאום שלי יהיה טוב לא?
בר-יומולדת לתאום הכי יפה בעולם
לוטם אוהבת אותך מזל טוב
לירני נסיך שלי אתה הכל בישבילי=]
חן-
לאפה היום רואה תיפה שלי
לוטם מזל טוב אחי😘
לירן-לוטם מזל טוב אחי מת עלייך
בר את העולם שלי נסיכה😘
ועוד כמה שלא כאלה מעניינים ראיתי שליז צריכה אותי התקשרתי אלייה
אני:"ליזי"
ליז:"יאו מאמי אני חייבת אותך "
אני:"מה קרה?"
ליז:"אני עוברת בפסח עם יוני להרצליה"
אני:"נ'י יודעת "
ליז:"אמא שלי לא רוצה לרשום אותנו לביצפר שלך"
אני:"תשבעי לי מה תעשי?"
ליז:"אני מנסה לשכנע אותה וגם יוני מנסה הוא בערך אצליח שלי לא"
אני:"יאו אני מקווה שיסתדר =] לאן אתם עוברים?"
ליז:"בערך לידך בוילות החדשות"
אני:"יייייייייייייייא====] ומתי?"
ליז:"בשבוע השני של החופש"
אני:"יאא עוד שבועעים יאנו?#"
ליז:"כן אנחנו זה וילה אחת שהיא דו אז אנחנו והמשפחה של יוני נגור שם"
אני:"מגניבב לכם"
דיברתי עוד קצת עם ליז הלכתי לעיר לקנות בגדים וחזרתי לישון
קבעתי עם לוטם לירן ובר שניהיה אצל לוטם ב10 ככה הכל הלך לפי התיכנונים
-בערב-
מקקקקקקקקקססססססססססים =]]
המשךךך 😛
יאוואואואוו
קראתי עכשיו את זההה
נטליי הזאאת ת ךלעחחךגכלרןםפואןדקפםרלךףגכעדך,כל
בעעע
יאללה בערב...
נראלי שכחת להמשיך את זה או משו
חחחחחחח 😛
איזה כיף להיות הראשונה לשמוע את זה חחחח
=]]
אוהבתותךך
תמשיכי
וכמה
שיותר
מהר :]]]
בייצ'וק
צקצוקההההההההההההההה ירוסייהההה
זה מדהיםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם
נראה לי שאת יודעת שאני חולה על הסיפור הזה אז אין טעם להציףףףףף
QUOTE (lidorushit @ 22/03/2007) מקקקקקקקקקססססססססססים =]]
המשךךך 😛
תודה ליידוורי=]
המשך יש מצב אני ישים עוד היום אבל זה תלוי בכם
QUOTE (חנ!ש @ 22/03/2007) יאוואואואוו
קראתי עכשיו את זההה
נטליי הזאאת ת ךלעחחךגכלרןםפואןדקפםרלךףגכעדך,כל
בעעע
יאללה בערב...
נראלי שכחת להמשיך את זה או משו
חחחחחחח 😛
איזה כיף להיות הראשונה לשמוע את זה חחחח
=]]
אוהבתותךך
תמשיכי
וכמה
שיותר
מהר :]]]
בייצ'וק
חחח כתבתי ללידורי מתי אמאמא אולי תעשו לי עמוד?@!