QUOTE (chen-daskal @ 24/01/2007) בנות תודה;]
תגייייייייייידו זאת רק אני או שגם לכם ניראה חראטה ששוקו הלך ולא ווובה?#$@#%?@?%@
זאת לא רק את גם אני חושבת ככה..
גם כן וובה והנקודה בסנטר שלו...שוקו היה צריך להשאר 😠
יאללה תמשיכייי כבר 😕
*-*אוהבת*-*
......מירב.......
QUOTE (סופרמאמי @ 25/01/2007) QUOTE (chen-daskal @ 24/01/2007) בנות תודה;]
תגייייייייייידו זאת רק אני או שגם לכם ניראה חראטה ששוקו הלך ולא ווובה?#$@#%?@?%@
זאת לא רק את גם אני חושבת ככה..
גם כן וובה והנקודה בסנטר שלו...שוקו היה צריך להשאר 😠
יאללה תמשיכייי כבר 😕
*-*אוהבת*-*
......מירב.......
המשך יהיה מחר כי לא סיימתי את ההמשך
ואת לא מבינה איזה עצבים קיבלתי באלוווהים להרוג אותו וובה בכלל לא יודע לרקוד
הוא שחקן לא רקדן ושוקו😛 הוווורס ת'י
QUOTE (chen-daskal @ 25/01/2007) QUOTE (סופרמאמי @ 25/01/2007) QUOTE (chen-daskal @ 24/01/2007) בנות תודה;]
תגייייייייייידו זאת רק אני או שגם לכם ניראה חראטה ששוקו הלך ולא ווובה?#$@#%?@?%@
זאת לא רק את גם אני חושבת ככה..
גם כן וובה והנקודה בסנטר שלו...שוקו היה צריך להשאר 😠
יאללה תמשיכייי כבר 😕
*-*אוהבת*-*
......מירב.......
המשך יהיה מחר כי לא סיימתי את ההמשך
ואת לא מבינה איזה עצבים קיבלתי באלוווהים להרוג אותו וובה בכלל לא יודע לרקוד
הוא שחקן לא רקדן ושוקו😛 הוווורס ת'י
טוב נווו אם מח אז מחר העיקר המשך 😁
וגם אני כמעט וחנקתי את הוובה הזה כל הזמן עושה לו פרצופחםםם
אני חולה על שוקו הזה (חולה על שוקו בכללי)
והוא רוקד מזה יפהההה...והוא כזה משדל והכל הוא היה צריך להשאר..
*-*אוהבת*-*
......מירב......
איייזהההה יייייפפפההה יואואיואיואיאויאואאווו חח נספחתי עם עצמיי
ממממממממממממממתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתחחחחח
יאללה המשך מהרררר מהררר
QUOTE (סופרמאמי @ 25/01/2007) QUOTE (chen-daskal @ 25/01/2007) QUOTE (סופרמאמי @ 25/01/2007) QUOTE (chen-daskal @ 24/01/2007) בנות תודה;]
תגייייייייייידו זאת רק אני או שגם לכם ניראה חראטה ששוקו הלך ולא ווובה?#$@#%?@?%@
זאת לא רק את גם אני חושבת ככה..
גם כן וובה והנקודה בסנטר שלו...שוקו היה צריך להשאר 😠
יאללה תמשיכייי כבר 😕
*-*אוהבת*-*
......מירב.......
המשך יהיה מחר כי לא סיימתי את ההמשך
ואת לא מבינה איזה עצבים קיבלתי באלוווהים להרוג אותו וובה בכלל לא יודע לרקוד
הוא שחקן לא רקדן ושוקו😛 הוווורס ת'י
טוב נווו אם מח אז מחר העיקר המשך 😁
וגם אני כמעט וחנקתי את הוובה הזה כל הזמן עושה לו פרצופחםםם
אני חולה על שוקו הזה (חולה על שוקו בכללי)
והוא רוקד מזה יפהההה...והוא כזה משדל והכל הוא היה צריך להשאר..
*-*אוהבת*-*
......מירב......
חופשי חחח😁
QUOTE (או7טלי @ 25/01/2007) איייזהההה יייייפפפההה יואואיואיואיאויאואאווו חח נספחתי עם עצמיי
ממממממממממממממתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתחחחחח
יאללה המשך מהרררר מהררר
חיימשלי;]
תודה
המשך יהיה יותר מאוחר
כי קיבלתי תעודה וההורים עוד לא ראו צריך לראות אם אני נשארת חייה😢
מהממממממממממממממממממממממםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם
רוצה המשך 😂
אני אקצר הפעם ואני פשוט אומר שזה:
מ======ה=======מ=======ם..!! =]
מחכה להמשך.. 😊
QUOTE (LoVe_AnGeL_ @ 26/01/2007) מדהיםם=]
טנננקיו;]
נוו מה אם המשך?
*-*אוהבת*-*
......מירב......
QUOTE (לילהלוPX @ 26/01/2007) מהממממממממממממממממממממממםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם
רוצה המשך 😂
אבא שלי רוצה את המחשב עכשיו אני יעשה אחרי זה המשך;]
QUOTE (שוקוהוליסטית @ 26/01/2007) אני אקצר הפעם ואני פשוט אומר שזה:
מ======ה=======מ=======ם..!! =]
מחכה להמשך.. 😊
חח כפרה עליך
תמשיכיייייי אני מ-ח-כ-ה
וזה לא עושה לי טוב
חחח מחכה
אוהבת
**שרון**