QUOTE (אנונימית @ 28/01/2007) המשךךך
המשך תלוי בכן;]
מווווווווווואה3>
המשששששששששששששששךךךךךךךךךךךךךךךך 😁
חח מה כתבת לפני שעשית עריכה?
חחחחחחחחחחח
התבלבלתי בהודעה ,ההודעה הקודמת הייתה צריכה להיות לסיפור שלך ושל אורטי והמחשב השתגע .
בקיצר המשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
חחחע😁
טוב
המשך כניראה יהיה מחר או היום בערב תלוי בהודעות;]
אני דורשת המשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך בבקשה בשבילייייי
QUOTE (smallgirl @ 28/01/2007) מדהייים תמשיכייי
תודה בובי
QUOTE (oshritsa @ 28/01/2007) אני דורשת המשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך בבקשה בשבילייייי
שתקי את קיבלתXD
ששששששששששששששששש לא לגלות 😨
זה פשוט מושללללללללללםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם
למה רק אושי מיוחדתת..?? 😢
גמני רוצה המשךךךךךךך
שווווווווווווווווקוווווווווווווווווו שוקווווווווווווווווווווו שוקווווווווווווווווו
אני לא מיוחדת אני מושלמת סתםםםם חחחחח 😛
QUOTE (שוקוהוליסטית @ 28/01/2007) למה רק אושי מיוחדתת..?? 😢
גמני רוצה המשךךךךךךך
חחח אני ישים את ההמשך היום רק אני לא מרגישה טוב כל כך..
אז יותר מאוחר כי אני הולכת לישון
אבל גם ככה אתן בביצפר אז בללאט;]
QUOTE (oshritsa @ 28/01/2007) שווווווווווווווווקוווווווווווווווווו שוקווווווווווווווווווווו שוקווווווווווווווווו
אני לא מיוחדת אני מושלמת סתםםםם חחחחח 😛
ילדת הפרוטקציותXD
אווווהבת3>
QUOTE (chen-daskal @ 29/01/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 28/01/2007) למה רק אושי מיוחדתת..?? 😢
גמני רוצה המשךךךךךךך
חחח אני ישים את ההמשך היום רק אני לא מרגישה טוב כל כך..
אז יותר מאוחר כי אני הולכת לישון
אבל גם ככה אתן בביצפר אז בללאט;]
אני לא בבצפר...
יש לי בגרות בשעה 1.. אז עד 12 וחצי אני בבית.. 😊
ואז כבר כולן באות.. 😛