QUOTE (סופרמאמי @ 30/01/2007) השלמתי עכשיו פרקים ולהגיד לך את האמתת
כל פרק גורם לי להתאהב מחדש
תמשיכיייי מאמי אני דורשת
*-*אוהבת*-*
.......מירב......
התגעגעתי;]
איפה היית#@!?
בעצם אושי כבר קראה את זה😊 המשך עכשיו
-פרק 22-
התארגנתי מהר היה באלי לשים משהו מפציץ כזה
שמתי גינס סקיני כהה חולצה סירה נעלי שפיץ עם עקב דק
איפור רגיל בכל זאת רק שכונה אמצע שבוע לא מתאים XD
באתי לצאת החוצה פתאום אמא שלי חייבת להגיד את זה
אמא:מזה מזה מזה?אחורה
אני:מה?
אמא:איך את הולכת ככה?
אני:סתם באלי להתלבש יפה מה הבעיה?
אמא:כי ככה לא הולכים לשכונה
אני:נו באלי אמא אל תהרסי לי
אמא:טוב לכי ב10 את בבית
אני:אמממממא נו עכשיו 7
אמא:נו 4 שעות זה יותר מידי
אני:אווווח ניראה ביי
סגרתי את הדלת לפני שהיא הייתה אומרת משו צילצלתי לבר
אני:איפה את?
בר:דקה ליד הבית שלך
אני:למה חן לא באה?
בר:שומעת על אחותה הקטנה
אני:הא מעפן ,סידרת שאדיר יהיה?
בר:בטח לא סומכת על אחותךXD
אני:מממ
בר:שתתקי:X
אני:חחח נו בואי כבר
בר:מתחת לבית ביי
היא ניתקה לי אחרי שניה ראיתי אותה לפני שמתי לב מה קרה לשתינו היה סיגריה בפה
התחלנו להתקדם לכיוון השכונה ראיתי כמה ילדים שאין לי מושג מי הם
ישבנו איפה שהספסל אחרי 5 דקות חברות הגיעו באו אמרו שלום והלכו לבנים האלה
ראיתי את לוטם מתקרב עם קסם מה נהיו לי עכשיו חברים?טוב
לקחתי עוד סיגריה ועישנתי לוטם הסתכל עלי מוזר קסם הכיר אותי כמעשנת למרות
שזה דיי משהו חדש הם לא באו להגיד לי שלום רק לוטם הסתכל עלי וחייך
אחרי זה חברים של קסם באו וגם של לוטם וכולם ישבו ביחד אני ובר ישבנו בצד
לירן לא היה מישומה ,בר הלכה להגיד להם שלום ואני עשיתי שיחה ללירן
לירן:הלו
אני:אחייייי מקורה?
לירן:חיימשלי כמה זמן לא דיברתי איתך איתי כל טוב מה איתך שמנע?
אני:ואאלה ברוך השם למה לא באת עם כולם לשכונה?
לירן:אני עסוק קצת לומד וכאלה,בר לידך?
אני:לא
לירן:טוב יאאלה אני ידבר איתך
אני:טוב מאמי ביוש
היה מוזר לי השיחה הזאת
ראיתי את כולם מתקרבים אמרו לי שלום חלק וישבו לידי
לוטם ישב לידי וקסם מולי
אני:איפה אדיר?,אמרתי לבר בשקט
בר:עוד מעט יגיע ויהיה טוב
אני:לפי התוכניות
בר:לפי התוכניות
ולא טעיתי אדיר הגיע אחרי שתי דקות ונתן לי נשיקה בפה ואמר לכולם שלום
לוטם וקסם הסתכלו עליי והעניים שלהם עוד מעט יצאו הרגשתי מאושרת
לוטם:בר בואי לסיבוב שניה
בר:יאאלה בוא באלי סוכריה
אני:תקני גמלי
בר:טוב
לוטם ובר הלכו ואדיר בא לכיוון שלי וישב לידי וחיבק אותי אדיר ידע על כל הקטע
והוא הסכים לשתף פעולה בלי להגיד לקסם בניםXD
אדיר סובב לי את הראש ודפק לי צרפות תאמת הוא מנשק סבבה קסם יותר וגם לוטם
אבל הכי לוטם הוא מנשק בכזאת רכות ועדינות ,שמעתי את קסם פולט איכס מגעילה
אני:דיברת אלי?
קסם:לא
אני:איזה לא חחח😁
קסם קם על הרגליים ואני ואדיר המשכנו להתנשק אחרי חצי שעה שמישומה בר ולוטם לא חזרו
קסם התחיל לצעוק
קסם:טוב די חלאס בכוונה?
אדיר:דיברת אלי אחי?
קסם:כן אלייך ימסריח אלל'ק חבר
אדיר:מה יש לך
קסם:כוס אמא שלך מה אתה משחק אותה מה יש לי אל תיגע בה
אדיר:אני יגע בה כמה שאני רוצה ,בא לתת לי נשיקה קסם דחף אותו אדיר התחיל לקבל
פיוז ודחף אותו חזרה קסם הביא לו בוקס לעין ואדיר החזיר לו הבנים הפרידו בנייהם
ואני הלכתי מישם הלכתי רחוק והתחלתי לבכות מה אני רעה? אני לא מאמינה שעשיתי את זה
הגעתי עד ליד הפנפן(גן שאנחנו נתנו לו תשם פנפן ומאז כולם קוראים לו ככה)
שמעתי קולות הלכתי לפי הקולות
אני:פפפפפפפפפפפפאק..
..:אני לא מאמין טלי טלי חכי זה לא מה שאת חושבת
אני:לאמה שאני חושבת יבן זונה ואת יחתיחת שרמוטה תזוזי ממנו
...:טלי טלי בבקשה עצרי
הלכתי מהר מזה הלילה ההזוי הזה איכס היה לי טאלפון ראיתי את הצג -בר-
עניתי לה...
מדהייייייייייייייייייייייייייייייייים...
המשךךךךךךךךךךךךךךךךךך!!!!!!!
-יסמיני:]-
QUOTE (chen-daskal @ 30/01/2007) QUOTE (סופרמאמי @ 30/01/2007) השלמתי עכשיו פרקים ולהגיד לך את האמתת
כל פרק גורם לי להתאהב מחדש
תמשיכיייי מאמי אני דורשת
*-*אוהבת*-*
.......מירב......
התגעגעתי;]
איפה היית#@!?
אין לי זמןן
פרק הורס מאמי כמו תמידדדד
יאללה כמהההה שהסיפור הזה הורס
הורס אותי כל פעם מחדששששש
יאללה חנייי תמשיכי מאמי
*-*אוהבת*-*
......מירב......
מהמם (((:
מחכה להמשך יפתי 😛
QUOTE (-יסווו- @ 30/01/2007) מדהייייייייייייייייייייייייייייייייים...
המשךךךךךךךךךךךךךךךךךך!!!!!!!
-יסמיני:]-
תודה בובי אני מקווה שמחר יהיה לי זמן כי אני לא כל היום מחר
אבל ההמשך 😁D😁😁😁D: אואאואאוא אני אהבתי אותו
QUOTE (סופרמאמי @ 30/01/2007) QUOTE (chen-daskal @ 30/01/2007) QUOTE (סופרמאמי @ 30/01/2007) השלמתי עכשיו פרקים ולהגיד לך את האמתת
כל פרק גורם לי להתאהב מחדש
תמשיכיייי מאמי אני דורשת
*-*אוהבת*-*
.......מירב......
התגעגעתי;]
איפה היית#@!?
אין לי זמןן
פרק הורס מאמי כמו תמידדדד
יאללה כמהההה שהסיפור הזה הורס
הורס אותי כל פעם מחדששששש
יאללה חנייי תמשיכי מאמי
*-*אוהבת*-*
......מירב......
את הכי אחי;]]]]]]]]]]
אוווווווווווווהבת אותך מלא מירבוווש
QUOTE (lidorushit @ 30/01/2007) מהמם (((:
מחכה להמשך יפתי 😛
תודה ליידווורי;]
QUOTE (chen-daskal @ 30/01/2007) QUOTE (סופרמאמי @ 30/01/2007) QUOTE (chen-daskal @ 30/01/2007) QUOTE (סופרמאמי @ 30/01/2007) השלמתי עכשיו פרקים ולהגיד לך את האמתת
כל פרק גורם לי להתאהב מחדש
תמשיכיייי מאמי אני דורשת
*-*אוהבת*-*
.......מירב......
התגעגעתי;]
איפה היית#@!?
אין לי זמןן
פרק הורס מאמי כמו תמידדדד
יאללה כמהההה שהסיפור הזה הורס
הורס אותי כל פעם מחדששששש
יאללה חנייי תמשיכי מאמי
*-*אוהבת*-*
......מירב......
את הכי אחי;]]]]]]]]]]
אוווווווווווווהבת אותך מלא מירבוווש
אוהבת גם יאללה תמשיכי מאמי בשבילי לא הייתי כאן הרבה
זמן
*-*אוהבת*-*
.....מירב......
QUOTE (סופרמאמי @ 30/01/2007) QUOTE (chen-daskal @ 30/01/2007) QUOTE (סופרמאמי @ 30/01/2007) QUOTE (chen-daskal @ 30/01/2007) QUOTE (סופרמאמי @ 30/01/2007) השלמתי עכשיו פרקים ולהגיד לך את האמתת
כל פרק גורם לי להתאהב מחדש
תמשיכיייי מאמי אני דורשת
*-*אוהבת*-*
.......מירב......
התגעגעתי;]
איפה היית#@!?
אין לי זמןן
פרק הורס מאמי כמו תמידדדד
יאללה כמהההה שהסיפור הזה הורס
הורס אותי כל פעם מחדששששש
יאללה חנייי תמשיכי מאמי
*-*אוהבת*-*
......מירב......
את הכי אחי;]]]]]]]]]]
אוווווווווווווהבת אותך מלא מירבוווש
אוהבת גם יאללה תמשיכי מאמי בשבילי לא הייתי כאן הרבה
זמן
*-*אוהבת*-*
.....מירב......
מאמי אין זה לא גמור עדיין מחר בערב אני ישים;]
QUOTE (smallgirl @ 30/01/2007) מדהייים המשךךך
טטננקיו
;]
אושריתי אני רואה שאת פה דבריאיתי דחוווווווווווווף
סליחה חנצוק התנתקתי אתמול מהמחשב ב-11 דברי איתי היום
וחולהההההההההההה על הסיפור הזהההההההה תחזירי את לוטם שליייי