אז זאת לא בררררר
יאויאויאוואואואואווווווו אני רוצה לדעת מי הבת זונה.. חחחחחח
דיייי חן לא אוהבת אותך יותר את מותחת אותי יותר מדי.. ואני לא מסטיק.. אני אקרע בסוף.. 😢
QUOTE (oshritsa @ 31/01/2007) סליחה חנצוק התנתקתי אתמול מהמחשב ב-11 דברי איתי היום
וחולהההההההההההה על הסיפור הזהההההההה תחזירי את לוטם שליייי
חחחחח ;]
דבריאיתי
QUOTE (שוקוהוליסטית @ 31/01/2007) אז זאת לא בררררר
יאויאויאוואואואואווווווו אני רוצה לדעת מי הבת זונה.. חחחחחח
דיייי חן לא אוהבת אותך יותר את מותחת אותי יותר מדי.. ואני לא מסטיק.. אני אקרע בסוף.. 😢
חחחחחחח לא את אוהבת אותי תמיד;]
המשך שיהיה מלא תגובות חחח
כאילו עוד כמה תגובות
QUOTE (chen-daskal @ 31/01/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 31/01/2007) אז זאת לא בררררר
יאויאויאוואואואואווווווו אני רוצה לדעת מי הבת זונה.. חחחחחח
דיייי חן לא אוהבת אותך יותר את מותחת אותי יותר מדי.. ואני לא מסטיק.. אני אקרע בסוף.. 😢
חחחחחחח לא את אוהבת אותי תמיד;]
המשך שיהיה מלא תגובות חחח
כאילו עוד כמה תגובות
לא כפת לי תגובות...
אני מספיקה.. אני רוצה המשךךךך 😢
תמשיכיייייייייייייייייי 😢
איפההה אתתתתת??
אני מחכה שתתחברי
QUOTE (שלומיתי144 @ 31/01/2007) אימההההההה
המששך !!! 😮
חחע😁
QUOTE (שוקוהוליסטית @ 31/01/2007) QUOTE (chen-daskal @ 31/01/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 31/01/2007) אז זאת לא בררררר
יאויאויאוואואואואווווווו אני רוצה לדעת מי הבת זונה.. חחחחחח
דיייי חן לא אוהבת אותך יותר את מותחת אותי יותר מדי.. ואני לא מסטיק.. אני אקרע בסוף.. 😢
חחחחחחח לא את אוהבת אותי תמיד;]
המשך שיהיה מלא תגובות חחח
כאילו עוד כמה תגובות
לא כפת לי תגובות...
אני מספיקה.. אני רוצה המשךךךך 😢
מאמי המשך יהיה כניראה מחר כי אני גמורה מכל היום הזה
QUOTE (oshritsa @ 31/01/2007) איפההה אתתתתת??
אני מחכה שתתחברי
;] התחברתי
QUOTE (צינצילה @ 31/01/2007) תמשיכיייייייייייייייייי 😢
;] המשך מחר
מדהיימה3>
חיחיחיח בווובוות אני עוזרת לאמאא לנקות קצת תבית ושמה תהמשך;]
מה אומרות#@?!
אתן לא מבינות איזה נזק אני😢
QUOTE (אנונימית @ 01/02/2007) מהמם המשךך
תודה המשך עוד כמה דקות;]