בובבייי שליייייי!
איייזהה יפה השלמתיי את כל הפרקיםם שלא קראתיי
עכשיו אני במתחח בגללךך!
ייאללה המשךך מממהרר מהרר
עד כמה את מזדהה עם הדמות שלך... ובמה..? 😊
QUOTE (שלומיתי144 @ 02/02/2007) איזה יפפה !
דיי איזה בן זונה ||:
והשרמוטה הזאת בבבבע........ !
שבת שלום יפה שלי 😊
תווודה
שבת שלום גמלך כפרווני😘
QUOTE (או7טלי @ 02/02/2007) בובבייי שליייייי!
איייזהה יפה השלמתיי את כל הפרקיםם שלא קראתיי
עכשיו אני במתחח בגללךך!
ייאללה המשךך מממהרר מהרר
קוווקי שלי;]
איי לאב יו סו מא'צ
QUOTE (shani_310 @ 02/02/2007) QUOTE (chen-daskal @ 02/02/2007) QUOTE (shani_310 @ 02/02/2007) חנו'שש (:
אני איזה שעה וחצי אם לא יותר קוראת ואני מרותקתת למסך
זה כ"כ יפהה
אמלהה אני חייבת המשךך אני מ כ ו ר ה לסיפור המדהים הזה
יש לך כתיבהה מעלפתתת !
ואני דורשת ! 😁 חח
המשך !!
אוהבת אותך חיים שלי !
והסיפור לא עלייך נכון ?!
יאו איזה חמודה את אלוהים;]]]]]]]]
החיוך לא נמחק לי ..
הרבה חלקים פה זה מהחיים שלי מיוחד הפרק הזה והפרק הבא
חחחחח תודה בובי (:
גם את נשמה שלי 😊
ואני שמחה שישאר לך החיוך למשך כל החיים !@ תמייייד
ושהוא לא שם ?! אז תדעי שאני כאן !#
ואני חייבת המשך !&
התאהבתתי בך;]]]]]]]]]]]]]]
QUOTE (שוקוהוליסטית @ 02/02/2007) עד כמה את מזדהה עם הדמות שלך... ובמה..? 😊
בדברים שקוראים ...
מ=ה=מ=םםםםםםםםםםם
אני מאוהבת בסיפור שלך אם אני רק יוכל אני יציעה לו להתחתן איתי
מאמי תמשיכייי וכמה שיותר מהר...
*-*אוהבת*-*
.....מירב......
מירב לוטםםםםםםםם הוא שליייייייייייי ורק שליייייייייייי
QUOTE (chen-daskal @ 02/02/2007) QUOTE (shani_310 @ 02/02/2007) QUOTE (chen-daskal @ 02/02/2007) QUOTE (shani_310 @ 02/02/2007) חנו'שש (:
אני איזה שעה וחצי אם לא יותר קוראת ואני מרותקתת למסך
זה כ"כ יפהה
אמלהה אני חייבת המשךך אני מ כ ו ר ה לסיפור המדהים הזה
יש לך כתיבהה מעלפתתת !
ואני דורשת ! 😁 חח
המשך !!
אוהבת אותך חיים שלי !
והסיפור לא עלייך נכון ?!
יאו איזה חמודה את אלוהים;]]]]]]]]
החיוך לא נמחק לי ..
הרבה חלקים פה זה מהחיים שלי מיוחד הפרק הזה והפרק הבא
חחחחח תודה בובי (:
גם את נשמה שלי 😊
ואני שמחה שישאר לך החיוך למשך כל החיים !@ תמייייד
ושהוא לא שם ?! אז תדעי שאני כאן !#
ואני חייבת המשך !&
התאהבתתי בך;]]]]]]]]]]]]]]
[B]חחחחח איזה חמודהה😁:G 😊
ניראליי יש משהו משותף לי ולך 😛
300040744
כנסי יפשליי =]
אני מחכה !@ 😊[/B]
QUOTE (סופרמאמי @ 02/02/2007) מ=ה=מ=םםםםםםםםםםם
אני מאוהבת בסיפור שלך אם אני רק יוכל אני יציעה לו להתחתן איתי
מאמי תמשיכייי וכמה שיותר מהר...
*-*אוהבת*-*
.....מירב......
חחח תתחתני איתי😘
QUOTE (oshritsa @ 02/02/2007) מירב לוטםםםםםםםם הוא שליייייייייייי ורק שליייייייייייי
;] חחח לוקחת בעלות
QUOTE (shani_310 @ 02/02/2007) QUOTE (chen-daskal @ 02/02/2007) QUOTE (shani_310 @ 02/02/2007) QUOTE (chen-daskal @ 02/02/2007) QUOTE (shani_310 @ 02/02/2007) חנו'שש (:
אני איזה שעה וחצי אם לא יותר קוראת ואני מרותקתת למסך
זה כ"כ יפהה
אמלהה אני חייבת המשךך אני מ כ ו ר ה לסיפור המדהים הזה
יש לך כתיבהה מעלפתתת !
ואני דורשת ! 😁 חח
המשך !!
אוהבת אותך חיים שלי !
והסיפור לא עלייך נכון ?!
יאו איזה חמודה את אלוהים;]]]]]]]]
החיוך לא נמחק לי ..
הרבה חלקים פה זה מהחיים שלי מיוחד הפרק הזה והפרק הבא
חחחחח תודה בובי (:
גם את נשמה שלי 😊
ואני שמחה שישאר לך החיוך למשך כל החיים !@ תמייייד
ושהוא לא שם ?! אז תדעי שאני כאן !#
ואני חייבת המשך !&
התאהבתתי בך;]]]]]]]]]]]]]]
[B]חחחחח איזה חמודהה😁:G 😊
ניראליי יש משהו משותף לי ולך 😛
300040744
כנסי יפשליי =]
אני מחכה !@ 😊[/B]
חחחח משוותף3@!?
מענייןD:
נכננסתתתי
^ כן בובה משותף
שנינו התאהבנו אחת בשניה 😁