QUOTE (chen-daskal @ 03/02/2007) QUOTE (שלומיתי144 @ 03/02/2007) יאאאאאא,
יפה שלי? המשך דחוף 😊
מואאה
לא ניראלי יהיה המשךך היום או מחר אני מזה בלי מצב רוח /;
יאא, מה קרה צ'וצ'י 😮 ?
חחח דפקתי לך כינוי D =
ותגידי, מה את עושה אצלי בסיפור שעות ? 😂
QUOTE (שלומיתי144 @ 03/02/2007) QUOTE (chen-daskal @ 03/02/2007) QUOTE (שלומיתי144 @ 03/02/2007) יאאאאאא,
יפה שלי? המשך דחוף 😊
מואאה
לא ניראלי יהיה המשךך היום או מחר אני מזה בלי מצב רוח /;
יאא, מה קרה צ'וצ'י 😮 ?
חחח דפקתי לך כינוי D =
ותגידי, מה את עושה אצלי בסיפור שעות ? 😂
חחחח אני לא שעווות קראתי ויצאתי😁
סתם כזה מצב רוח חרא/; הכל מוזר לי
QUOTE (chen-daskal @ 03/02/2007) QUOTE (שלומיתי144 @ 03/02/2007) QUOTE (chen-daskal @ 03/02/2007) QUOTE (שלומיתי144 @ 03/02/2007) יאאאאאא,
יפה שלי? המשך דחוף 😊
מואאה
לא ניראלי יהיה המשךך היום או מחר אני מזה בלי מצב רוח /;
יאא, מה קרה צ'וצ'י 😮 ?
חחח דפקתי לך כינוי D =
ותגידי, מה את עושה אצלי בסיפור שעות ? 😂
חחחח אני לא שעווות קראתי ויצאתי😁
סתם כזה מצב רוח חרא/; הכל מוזר לי
קראתי את מה שכתבת 😢
והגבתי לך שם, קראי צ'וץ' (:
אוהבת אותך !
וכן, היית שם שעווווווות 😛
ולא הגבת? ביצ' (:
זוכרת לך ;]
QUOTE (שלומיתי144 @ 03/02/2007) QUOTE (chen-daskal @ 03/02/2007) QUOTE (שלומיתי144 @ 03/02/2007) QUOTE (chen-daskal @ 03/02/2007) QUOTE (שלומיתי144 @ 03/02/2007) יאאאאאא,
יפה שלי? המשך דחוף 😊
מואאה
לא ניראלי יהיה המשךך היום או מחר אני מזה בלי מצב רוח /;
יאא, מה קרה צ'וצ'י 😮 ?
חחח דפקתי לך כינוי D =
ותגידי, מה את עושה אצלי בסיפור שעות ? 😂
חחחח אני לא שעווות קראתי ויצאתי😁
סתם כזה מצב רוח חרא/; הכל מוזר לי
קראתי את מה שכתבת 😢
והגבתי לך שם, קראי צ'וץ' (:
אוהבת אותך !
וכן, היית שם שעווווווות 😛
ולא הגבת? ביצ' (:
זוכרת לך ;]
קקיי הגבתי לך
QUOTE (chen-daskal @ 03/02/2007) QUOTE (שלומיתי144 @ 03/02/2007) QUOTE (chen-daskal @ 03/02/2007) QUOTE (שלומיתי144 @ 03/02/2007) QUOTE (chen-daskal @ 03/02/2007) QUOTE (שלומיתי144 @ 03/02/2007) יאאאאאא,
יפה שלי? המשך דחוף 😊
מואאה
לא ניראלי יהיה המשךך היום או מחר אני מזה בלי מצב רוח /;
יאא, מה קרה צ'וצ'י 😮 ?
חחח דפקתי לך כינוי D =
ותגידי, מה את עושה אצלי בסיפור שעות ? 😂
חחחח אני לא שעווות קראתי ויצאתי😁
סתם כזה מצב רוח חרא/; הכל מוזר לי
קראתי את מה שכתבת 😢
והגבתי לך שם, קראי צ'וץ' (:
אוהבת אותך !
וכן, היית שם שעווווווות 😛
ולא הגבת? ביצ' (:
זוכרת לך ;]
קקיי הגבתי לך
לא שמתי לב אמאאאא
😂
והגבתי לך חזרה בחיבוור,
תעני מהר אני הורגת אותך (:
יאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא כמה שזה יפה
בובי תמשיכייייייייייייייייייייייייייי
יאני פשוט מאוהבת חח....
אני חולה חולה חולה על הסיפור שלך
ואני חייבת חייבת המשך...תמשיכייייייייי
*-*אוהבת*-*
.......מירב........
QUOTE (שלומיתי144 @ 03/02/2007) QUOTE (chen-daskal @ 03/02/2007) QUOTE (שלומיתי144 @ 03/02/2007) QUOTE (chen-daskal @ 03/02/2007) QUOTE (שלומיתי144 @ 03/02/2007) QUOTE (chen-daskal @ 03/02/2007) QUOTE (שלומיתי144 @ 03/02/2007) יאאאאאא,
יפה שלי? המשך דחוף 😊
מואאה
לא ניראלי יהיה המשךך היום או מחר אני מזה בלי מצב רוח /;
יאא, מה קרה צ'וצ'י 😮 ?
חחח דפקתי לך כינוי D =
ותגידי, מה את עושה אצלי בסיפור שעות ? 😂
חחחח אני לא שעווות קראתי ויצאתי😁
סתם כזה מצב רוח חרא/; הכל מוזר לי
קראתי את מה שכתבת 😢
והגבתי לך שם, קראי צ'וץ' (:
אוהבת אותך !
וכן, היית שם שעווווווות 😛
ולא הגבת? ביצ' (:
זוכרת לך ;]
קקיי הגבתי לך
לא שמתי לב אמאאאא
😂
והגבתי לך חזרה בחיבוור,
תעני מהר אני הורגת אותך (:
עניתי אי לאב יוווו בווובי העלת לי חיוך;]
QUOTE (סופרמאמי @ 03/02/2007) יאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא כמה שזה יפה
בובי תמשיכייייייייייייייייייייייייייי
יאני פשוט מאוהבת חח....
אני חולה חולה חולה על הסיפור שלך
ואני חייבת חייבת המשך...תמשיכייייייייי
*-*אוהבת*-*
.......מירב........
יא תודה מאמי
אני מתה על התגובות שלך
הכי אחי;]
חני איך שמת תמונה בחתימה?אני לא מצליחה 😁
QUOTE (lidorushit @ 03/02/2007) חני איך שמת תמונה בחתימה?אני לא מצליחה 😁
מה עשית?!@
הכנסת לאתר של הצפרדע?
QUOTE (chen-daskal @ 03/02/2007) QUOTE (lidorushit @ 03/02/2007) חני איך שמת תמונה בחתימה?אני לא מצליחה 😁
מה עשית?!@
הכנסת לאתר של הצפרדע?
אני כבר יסתדר תודה יפתי 😊
QUOTE (lidorushit @ 03/02/2007) QUOTE (chen-daskal @ 03/02/2007) QUOTE (lidorushit @ 03/02/2007) חני איך שמת תמונה בחתימה?אני לא מצליחה 😁
מה עשית?!@
הכנסת לאתר של הצפרדע?
אני כבר יסתדר תודה יפתי 😊
בקשה חייים;]
יייייאפה שלייי
יייאווו כמה שאניי אוהבת אותו..
הכוונה את הסיפור..
ואוותך !
אבל את זה משהו מיוחחדד :]]
אוהבת אותך נסיכה שלי G
וד"א אמרתי כבר שאני רוצה המשך ?!
בעצם לאא.. אז אניי רוצצה הממשך 😊
חנושששששששששששש
זה כל כך יפההההה
המשך המשך המשךךך =]
QUOTE (shani_310 @ 03/02/2007) יייייאפה שלייי
יייאווו כמה שאניי אוהבת אותו..
הכוונה את הסיפור..
ואוותך !
אבל את זה משהו מיוחחדד :]]
אוהבת אותך נסיכה שלי G
וד"א אמרתי כבר שאני רוצה המשך ?!
בעצם לאא.. אז אניי רוצצה הממשך 😊
נוווני קטנה שלי;]
אוהבת אותך ממלא מלא מלא מלא