חנצוקה
המשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
QUOTE (שוקוהוליסטית @ 03/02/2007) חנושששששששששששש
זה כל כך יפההההה
המשך המשך המשךךך =]
תודה בווובי3>
אני ממשיכה עוד רבע שעה תהמשך כיי אין לי מוכן אז יהיה היום במקרא הכי גרוע מחר
QUOTE (oshritsa @ 04/02/2007) חנצוקה
המשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
;] כמו אמרתי יותר מאוחר
בוובי דבריאיתי מה רצית
חנצו'קקקקקק
נושי שלייייייייייייי
כן כן זה השם שלך חחחחחחחח
איזה מדהיםםםםם
קראתי לפחות איזה 1000 פרקים וזה מושלםםםםםםםם
המשךךךךךךךךךך
אני דורשתתתתתתתתת
ואני רואה שפירסמת ת'אתר כמו שאמרתי לך 😛
איזו חכמה אני ;]
יאאלהההה המשך..
לאבב יוו..
QUOTE (_ליווש_ @ 04/02/2007) חנצו'קקקקקק
נושי שלייייייייייייי
כן כן זה השם שלך חחחחחחחח
איזה מדהיםםםםם
קראתי לפחות איזה 1000 פרקים וזה מושלםםםםםםםם
המשךךךךךךךךךך
אני דורשתתתתתתתתת
ואני רואה שפירסמת ת'אתר כמו שאמרתי לך 😛
איזו חכמה אני ;]
יאאלהההה המשך..
לאבב יוו..
חח כן נושה שלי;]
אי לאב יו3>
דבריאיתי מחר מואאאאאאאאאאה
QUOTE (chen-daskal @ 03/02/2007) QUOTE (שלומיתי144 @ 03/02/2007) QUOTE (chen-daskal @ 03/02/2007) QUOTE (שלומיתי144 @ 03/02/2007) QUOTE (chen-daskal @ 03/02/2007) QUOTE (שלומיתי144 @ 03/02/2007) QUOTE (chen-daskal @ 03/02/2007) QUOTE (שלומיתי144 @ 03/02/2007) יאאאאאא,
יפה שלי? המשך דחוף 😊
מואאה
לא ניראלי יהיה המשךך היום או מחר אני מזה בלי מצב רוח /;
יאא, מה קרה צ'וצ'י 😮 ?
חחח דפקתי לך כינוי D =
ותגידי, מה את עושה אצלי בסיפור שעות ? 😂
חחחח אני לא שעווות קראתי ויצאתי😁
סתם כזה מצב רוח חרא/; הכל מוזר לי
קראתי את מה שכתבת 😢
והגבתי לך שם, קראי צ'וץ' (:
אוהבת אותך !
וכן, היית שם שעווווווות 😛
ולא הגבת? ביצ' (:
זוכרת לך ;]
קקיי הגבתי לך
לא שמתי לב אמאאאא
😂
והגבתי לך חזרה בחיבוור,
תעני מהר אני הורגת אותך (:
עניתי אי לאב יוווו בווובי העלת לי חיוך;]
שמנונה 😊
מתה עלייך !!
והשלמתי עכשיו פפרק = מהממממם !!!
אוהבת הכי 3>
ותשארי אותי באייסי 😛
QUOTE (שלומיתי144 @ 05/02/2007) QUOTE (chen-daskal @ 03/02/2007) QUOTE (שלומיתי144 @ 03/02/2007) QUOTE (chen-daskal @ 03/02/2007) QUOTE (שלומיתי144 @ 03/02/2007) QUOTE (chen-daskal @ 03/02/2007) QUOTE (שלומיתי144 @ 03/02/2007) QUOTE (chen-daskal @ 03/02/2007) QUOTE (שלומיתי144 @ 03/02/2007) יאאאאאא,
יפה שלי? המשך דחוף 😊
מואאה
לא ניראלי יהיה המשךך היום או מחר אני מזה בלי מצב רוח /;
יאא, מה קרה צ'וצ'י 😮 ?
חחח דפקתי לך כינוי D =
ותגידי, מה את עושה אצלי בסיפור שעות ? 😂
חחחח אני לא שעווות קראתי ויצאתי😁
סתם כזה מצב רוח חרא/; הכל מוזר לי
קראתי את מה שכתבת 😢
והגבתי לך שם, קראי צ'וץ' (:
אוהבת אותך !
וכן, היית שם שעווווווות 😛
ולא הגבת? ביצ' (:
זוכרת לך ;]
קקיי הגבתי לך
לא שמתי לב אמאאאא
😂
והגבתי לך חזרה בחיבוור,
תעני מהר אני הורגת אותך (:
עניתי אי לאב יוווו בווובי העלת לי חיוך;]
שמנונה 😊
מתה עלייך !!
והשלמתי עכשיו פפרק = מהממממם !!!
אוהבת הכי 3>
ותשארי אותי באייסי 😛
איייישרתי;]]]
QUOTE (smallgirl @ 05/02/2007) מדהייים המשךךךך
טנננקיו;]
מדיםם??? מדים.?? 😯
בטח שהוא יהיה חתיךךךך לכולם יפה מדים.. 😛
חחחחחחח חנוש מהמםםםםםםםםםם =]
איזה פרק יפה יפה יפה יפה יפהה ושובבבבב נכוןן לא טעיתת יייפפפהה !
חח משעמם לי 😛
אווהבת אותךך המשךך מהררר
QUOTE (שוקוהוליסטית @ 05/02/2007) מדיםם??? מדים.?? 😯
בטח שהוא יהיה חתיךךךך לכולם יפה מדים.. 😛
חחחחחחח חנוש מהמםםםםםםםםםם =]
חחח בנדוד שלי טל הכי יפה במדים;]
QUOTE (או7טלי @ 05/02/2007) איזה פרק יפה יפה יפה יפה יפהה ושובבבבב נכוןן לא טעיתת יייפפפהה !
חח משעמם לי 😛
אווהבת אותךך המשךך מהררר
😁
קוופפה אם משעמם לךך תתעשי המשך לסיפור שלנו😛
לאב יו
מדהיייייייייייייייייייים
המשךךךךךךךךךךךךךךך
-יסמיני:]-