פרופיל רשת האהבה 💬 פורומים 💕 הכרויות 💬 יעוץ ריגשי 📬 דואר |
אהבה - אתר האהבה הישראלי

...3>...הקטע באהבה..3>...

✍️ chen-daskal 📅 01/01/2007 22:20 👁️ 56,004 צפיות 💬 2,013 הודעות
← חזרה לפורום עמוד 41 מתוך 135
חנצוקה
המשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
QUOTE (שוקוהוליסטית @ 03/02/2007) חנושששששששששששש
זה כל כך יפההההה
המשך המשך המשךךך =]
תודה בווובי3>
אני ממשיכה עוד רבע שעה תהמשך כיי אין לי מוכן אז יהיה היום במקרא הכי גרוע מחר
QUOTE (oshritsa @ 04/02/2007) חנצוקה
המשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך

;] כמו אמרתי יותר מאוחר
בוובי דבריאיתי מה רצית
-פרק 25-

קמתי עם מצב רוח שישי;]
יש לי רק שעתיים אנגלית והביתה יום הכי קצר XD
שמתי מכנס שחור שלושתריבע חולצה ביצפר חומה ופומה שחורות
לא היה לי כח להתאפר רק שמתי רימל וזהו
"תענה תענה לה לשרמוטה תענה לכוסלאמאמא שלה"
כן הפלא שלי😊 בר הקונפה שינתה לי לזה..הסתלכתי על הצד -חנ'צ-
אני:בייביי שלי
חן:מה אושר?
אני:סתאם שישי
חן:יורדת עוד 2 דקות?
אני:כע גם קבעתי עם בר בתחנה עוד חמש דקות
חן:טוב אחי,נספיק
אני:סיידר מואה ביוש
חן:ביי אהובתי
סגרתי את הפלא שמתי עלי עוד קצת בושם קופסא סיגריות נשארו לי רק 2 /;
וירדתי למעטה
אני:ביוש אמא עפתי
אמא:מתי חוזרת?
אני:יותר מאוחחר קקיXD
אמא:מזה?
אני:חחח לך לא את לא רואה שאני מדברת בטאלפון
אמא:לא אני לא רואה
אני:ביווש
ירדתי למעטה והתחלתי לצחוק יצא לי לקרוא לה קקי אני רגילה בטעותD:
ראיתי את חן והלכנו לתחנה ופגשנו את בוורי והלכנו לכייון הביצפר כל אחד נכנס לכיתה שלו
עידן סימן לי לבוא לשבת ליידו ובאתי😛
שעתיים של צחוקים המורה לאנגלית סטלנית כזאת בחיים לא כועסת אנחנו שמים אצלה מוזיקה מדברים
אוכלים יוצאים לפעמים כלום לא אומרת טובה מידיXD
אחרי שעתיים יצאנו אני בר וזיו מהכיתה חן יש לה עוד שלוש שעות פיזיקלית באסה לה/;
זיו:מה אתן עושות היום?.
אני:אנלא יודעת ניראה.
זיו:בואו לסילבר.
בר:יש מצב אבל אני שוותה למוות.
אני:דווקא לא באלי מסיבה באלי לשתות בשכונה.
זיו:איך שבאלכן דברו איתי שאני ירשום אותכן עלי;].
אני:טוב אחי.
אחרי חמש דקות כל אחת הלכה לכייון הבית שלה זיו ובר לאוטובוס ואני ברגל כי אני לא גרה רחוק מהבית
חשבתי מה אני יעשה בדרך אני לא אוהבת ללכת לבד😢
התקשר לאבא לא דיברתי איתו יומיים...
"טו טו טו טו טו"
אבא:ילדה שלי
אני:אבא לא שלי😁
אבא:למה?
אני:כי אתה לא מתקשר לדעת אם אני מתה או לא רע
אבא:אני כן את לא ענית
אני:טוב טוב;] ,מקורה?
אבא:מעולה מה איתך?#
אני:גווד
אבא:טולי אני בדיוק רציתי לדבר איתך מחר אני בא לקחת אותך לאירוע
אני:שו אירוע?
אבא:של נורית מהמשפחה
אני:חחייב?/;
אבא:בטח את חלק מהמשפחה
אני:טוב נו.. יהיה אוכל טעים?
אבא:מקווה .
אני:טוב אבווש ,יאאלה הגעתי הביתה נדבר
אבא:יאו איזה סינגור ככה לא היית מתקשרת רק שמשעמם לך בדרך הביתה
אני:יאו איך אתה מכיר אותי טוב XD, חח סתם הייתי מתקשרת אבל אמרתי אם כבר
אבא:כן על הדרך הא? יאאלה טליק שבת שלום תהני היום שאת יוצאת
אני:טוב אביק ד'ש לכולם ונשיקות לשירוש
אבא:יגיע יגיע.
נכנסתי הביתה וראיתי שאמא כתבה מכתב
-----------------------------
טלי טל דיבר איתי הוא יגיע ב2 ואני ב12 יהיה בבית
יוני חיפש אותך דחוף
וגם ליז
דברי איתי מתוקה שאת בבית
-----------------------------
שחכתי מטלXD פדיחות אני ילך לסדר את בחדר בנתיים
דיברתי עם טל הוא אמר שהוא יוצא ב12 וחצי מהבית
יוני סתם דיברתי איתו הוא ושירן אחת שהוא רצה ביחד;]
ליז לקחה ממני את הכרטיס ישרכארט של אמא שלי ושל בר
להעביר כסף ולקבוע ..כל כך היה באלי אילת
ביום ראשון הבא אני עפה ועלה לי כזה חיוך ענקי
סיימתי לסדר את החדר עם כל השיחות הוא היה ניראה טיפ טופ בישביל טל;]
נכנסתי להתקלח שמתי חצאית גינס וחולצה חומה :S יש לי אובססיה מטורפת לחום
עד 2 העברתי את היום עזרתי לאמא ואבי בהכנה האוכל דיברתי עם בר וחן
וקבענו כולם בשכונה ניהיה לא סילבר כי טל בא ...
בערך ב2 היה דפיקה בדלת וראיתי את טל עם מדים חייכתי חיוך הוא באמת ניראה טוב
הוא הלך להתקלח אני עליתי למחשב רשמתי אוואי אני מכורה
-------------------
טל פה..
היום שגעתתת..;]]
בוורי וחנ'צי לאב אותכן וארי מא'צ
שבת שלום אחים שלי3>
--------------------
דיברתי עם חן ובר וסיפרתי להם שטל פה ,הן ראו תמונה שלו ממזמן וחן תמיד הייתה חמה עליו
חשבתי הלילה הולך להיות סוהר;]
טל יצא החוצה עם בוקסר כזה ובלי חולצה
אני:דיי אתה לא נורמלי לך מיפה
טל:למה? חחח
אני:זה אסור אתה בן דוד שלי
טל:שתקי XD, מה את עושה על המחשב?
אני:מדברת עם חברות שלי;]
טל ישב עלי ואני צעקתי לו שזה כואב ולא היה לו אכפת והוא כתב בדיוק לחן
-זה טל המושלם על המחשב -
-פחחח חן זה טל הקוף על המחשב-כתבתי לה דחפתי את טל והוא סגר לי את המחשב
אני:אתה ממש ילד
טל:הצבא לא ביגר😊
אני:מכווער וסנווובה
טל:מכוער לא וסנובה למי שבאלי😛, אני מת מעייפות
אני:גמאני
טל:בואי לישון שיהיה בערב כוח
אני:טווווווווב בוא
שתיינו נשכבנו על המיטה וחצי שלי סגרתי כל אור אפשרי שיהיה והלכתי לישון שתיינו שמנו על שקט את הפאלפון לחופרים
בערב?זה כבר פרק הבא;]




בובות תיראו אני ואושרת פתחנו פורום גם באותו סיגנון נחחחמד;] כיף;] כננסו
http://hydepark.hevre.co.il/forum.asp?forum_id=18656
לאב אותכן
חנצו'קקקקקק
נושי שלייייייייייייי
כן כן זה השם שלך חחחחחחחח
איזה מדהיםםםםם
קראתי לפחות איזה 1000 פרקים וזה מושלםםםםםםםם
המשךךךךךךךךךך
אני דורשתתתתתתתתת
ואני רואה שפירסמת ת'אתר כמו שאמרתי לך 😛
איזו חכמה אני ;]

יאאלהההה המשך..
לאבב יוו..
QUOTE (_ליווש_ @ 04/02/2007) חנצו'קקקקקק
נושי שלייייייייייייי
כן כן זה השם שלך חחחחחחחח
איזה מדהיםםםםם
קראתי לפחות איזה 1000 פרקים וזה מושלםםםםםםםם
המשךךךךךךךךךך
אני דורשתתתתתתתתת
ואני רואה שפירסמת ת'אתר כמו שאמרתי לך 😛
איזו חכמה אני ;]

יאאלהההה המשך..
לאבב יוו..
חח כן נושה שלי;]
אי לאב יו3>
דבריאיתי מחר מואאאאאאאאאאה
מדהייים המשךךךך
QUOTE (chen-daskal @ 03/02/2007) QUOTE (שלומיתי144 @ 03/02/2007) QUOTE (chen-daskal @ 03/02/2007) QUOTE (שלומיתי144 @ 03/02/2007) QUOTE (chen-daskal @ 03/02/2007) QUOTE (שלומיתי144 @ 03/02/2007) QUOTE (chen-daskal @ 03/02/2007) QUOTE (שלומיתי144 @ 03/02/2007) יאאאאאא,
יפה שלי? המשך דחוף 😊
מואאה

לא ניראלי יהיה המשךך היום או מחר אני מזה בלי מצב רוח /;
יאא, מה קרה צ'וצ'י 😮 ?

חחח דפקתי לך כינוי D =
ותגידי, מה את עושה אצלי בסיפור שעות ? 😂

חחחח אני לא שעווות קראתי ויצאתי😁
סתם כזה מצב רוח חרא/; הכל מוזר לי
קראתי את מה שכתבת 😢
והגבתי לך שם, קראי צ'וץ' (:
אוהבת אותך !
וכן, היית שם שעווווווות 😛
ולא הגבת? ביצ' (:
זוכרת לך ;]

קקיי הגבתי לך
לא שמתי לב אמאאאא
😂

והגבתי לך חזרה בחיבוור,
תעני מהר אני הורגת אותך (:

עניתי אי לאב יוווו בווובי העלת לי חיוך;]
שמנונה 😊
מתה עלייך !!
והשלמתי עכשיו פפרק = מהממממם !!!
אוהבת הכי 3>
ותשארי אותי באייסי 😛
QUOTE (שלומיתי144 @ 05/02/2007) QUOTE (chen-daskal @ 03/02/2007) QUOTE (שלומיתי144 @ 03/02/2007) QUOTE (chen-daskal @ 03/02/2007) QUOTE (שלומיתי144 @ 03/02/2007) QUOTE (chen-daskal @ 03/02/2007) QUOTE (שלומיתי144 @ 03/02/2007) QUOTE (chen-daskal @ 03/02/2007) QUOTE (שלומיתי144 @ 03/02/2007) יאאאאאא,
יפה שלי? המשך דחוף 😊
מואאה

לא ניראלי יהיה המשךך היום או מחר אני מזה בלי מצב רוח /;
יאא, מה קרה צ'וצ'י 😮 ?

חחח דפקתי לך כינוי D =
ותגידי, מה את עושה אצלי בסיפור שעות ? 😂

חחחח אני לא שעווות קראתי ויצאתי😁
סתם כזה מצב רוח חרא/; הכל מוזר לי
קראתי את מה שכתבת 😢
והגבתי לך שם, קראי צ'וץ' (:
אוהבת אותך !
וכן, היית שם שעווווווות 😛
ולא הגבת? ביצ' (:
זוכרת לך ;]

קקיי הגבתי לך
לא שמתי לב אמאאאא
😂

והגבתי לך חזרה בחיבוור,
תעני מהר אני הורגת אותך (:

עניתי אי לאב יוווו בווובי העלת לי חיוך;]
שמנונה 😊
מתה עלייך !!
והשלמתי עכשיו פפרק = מהממממם !!!
אוהבת הכי 3>
ותשארי אותי באייסי 😛

איייישרתי;]]]
QUOTE (smallgirl @ 05/02/2007) מדהייים המשךךךך
טנננקיו;]
מדיםם??? מדים.?? 😯
בטח שהוא יהיה חתיךךךך לכולם יפה מדים.. 😛
חחחחחחח חנוש מהמםםםםםםםםםם =]
איזה פרק יפה יפה יפה יפה יפהה ושובבבבב נכוןן לא טעיתת יייפפפהה !
חח משעמם לי 😛
אווהבת אותךך המשךך מהררר
QUOTE (שוקוהוליסטית @ 05/02/2007) מדיםם??? מדים.?? 😯
בטח שהוא יהיה חתיךךךך לכולם יפה מדים.. 😛
חחחחחחח חנוש מהמםםםםםםםםםם =]
חחח בנדוד שלי טל הכי יפה במדים;]
QUOTE (או7טלי @ 05/02/2007) איזה פרק יפה יפה יפה יפה יפהה ושובבבבב נכוןן לא טעיתת יייפפפהה !
חח משעמם לי 😛
אווהבת אותךך המשךך מהררר
😁
קוופפה אם משעמם לךך תתעשי המשך לסיפור שלנו😛
לאב יו
מדהיייייייייייייייייייים
המשךךךךךךךךךךךךךךך


-יסמיני:]-

ברוכים השבים!

התחבר לחשבון שלך באהבה

שאלת אבטחה למניעת ספאם
או התחבר באמצעות

הצטרף לאהבה

יצירת חשבון חדש

3-25 תווים, ללא רווחים
גיל מינימום להרשמה: 13
שאלת אבטחה למניעת ספאם
לפחות 6 תווים
או הרשם באמצעות

שכחת סיסמא?

נשלח לך קישור לאיפוס

🔍 חיפוש באתר
הקלידו לפחות 2 תווים לחיפוש

📋 תוכן האתר

תוכן אהבה

🏛️פילוסופיה באהבה 💒מנהגי חתונה מהעולם 🏛️אהבה במיתולוגיות ❣️חגי אהבה מהעולם 🌏מנהגי חתונה מהעולם 🌍אהבה חוצת ציוויליזציות 🛕אהבה במיתולוגיות 💫משפטי מוטיבציה 🎤מילים של אהבה 😻ביולוגיה באהבה 🌸פסיכולוגיית האהבה 🏆הפסיכולוגיה של ההתחלה 💐הפסיכולוגיה של ההמשך 💔הפסיכולוגיה של התיקון 🧠אהבה ופסיכולוגיה 🔴רמזורים אדומים באהבה 🟢רמזורים ירוקים באהבה 🎓קורס אהבה 🧭טיפים לשיחה בדייט 🎬תרחישי דייטים 💡טיפים באהבה 💞חוקי המשיכה 🤔שיחת יחסינו לאן 🎭סוגי טיפוסים בזוגיות 💝אהבה חדשה איך למצוא חתן 🎉המדריך המלא לכלה 💖אהבה רומנטית 😍אהבה ממבט ראשון 🥰פרפרים בבטן ☀️אינטימיות בקשר 👩‍❤️‍👨מבחן תאימות זוגית 🔮מבחני אהבה 🎮משחקי אהבה 🤝שייכות בזוגיות 💢סוגי יחסים 🔑מדע האהבה 📖אהבת תם 📜עשרת הדיברות 😂אהבה והומור 📚מדריכי אהבה 🎨אהבה בתפזורת 💑בתוך מערכת יחסים 🎉חיי הרווקות ⚖️חוק ואהבה 🤝ואהבת לרעך כמוך 🛕ואהבת - בכל הדתות בעולם 🧠על תבונה באהבה 💑מדריך לפגישות 🌟התאמה אסטרלוגית מלאה התאמה בין מזלות 🔢אהבה ונומרולוגיה 🎯המטרה אהבה למה את עדיין לבד סימנים שמישהו מעוניין בך 🤝איך להתחיל עם בחורה 😔למה היא אמרה לא 🌻מידידות לאהבה 📋כללים להכרות 📖ספרי אהבה 🎬סרטים רומנטיים 👩מילון נשים לגברים 👨מילון גברים לנשים 🔵תסביכים בזוגיות 🙋‍♀️פרידה והתגברות 😒קנאה וחוסר ביטחון 😔תקשורת וריבים 👭אמון ובגידה 🥵קשר רעיל 💁חזרה לאקס 🥶פחד ממחויבות 🌈ניהול קונפליקטים גבולות בזוגיות 🥵גזלייטינג בזוגיות 👤חדר כושר רגשי 👥גישור לזוגות 🤢מניפולציות רגשיות בזוגיות 🤒עזרה ראשונה באהבה 🙋פרידה בכבוד 💢מבחן אישיות אהבה 💕מבחן אהבה 💜מבחן אינטלגנציה ריגשית 📝36 השאלות שגורמות להתאהב 🧮מחשבון אהבה 🥂קיר האהבה ❤️דף האהבה הפרטי שלך