פרופיל רשת האהבה 💬 פורומים 💕 הכרויות 💬 יעוץ ריגשי 📬 דואר |
אהבה - אתר האהבה הישראלי

...3>...הקטע באהבה..3>...

✍️ chen-daskal 📅 01/01/2007 22:20 👁️ 56,008 צפיות 💬 2,013 הודעות
← חזרה לפורום עמוד 43 מתוך 135
מוושלםםםםםםםםםםםםםם!!!!!
יאאלה המשךךךך 😛
QUOTE (_ליווש_ @ 07/02/2007) מוושלםםםםםםםםםםםםםם!!!!!
יאאלה המשךךךך 😛
תודה בוובי מחר יהיה המשך ארוך;]
מדהייים המשךךךך
QUOTE (smallgirl @ 08/02/2007) מדהייים המשךךךך
תודה בובי... עוד קצת תגובו אנשים פה לא מפרגנים
😢
טוב בננות אתן מתחילות להרגיז אותי(סתםםם) אני יושבת פה שעות להמשך ואף אחד לא מגיב לחנצוקההההההההה שלייי ,התחת שלי שטוחחחחחחחחחחחחחח שטוחחחחחחחחחחחחח ...
אז תגיבו לחנצוקה .....
חנצוקה חולה עליךךךךךךךךךךךךך ולוטם הוא שליייייייייייייייייייייי
המשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
המשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
שושה שלךךך רוצה המשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
חחח כפפעללייך;]
קוווקיי אהבת חיי

מה..?!
באלך מכות היום אי רואההה

אוולי תמשיכי כברר ינ'גססס

אניי ר ו צ ה המשךך!:}

אוההבת אותך..😊
מממממ;]
כדי?!
שני אני יעזור לך להרביץ לה חחחחחחחחחחחחח
יאללההה חנצוקההה תמשיכיייייייייייייייייייייייייי
אני אוהבת אותך ,חולה עלייך,מטורפת עלייך,משוגעת עלייך ....
חחחחחח נראה לי שזה מספיק ....
אה ושכחתי יש לך צורת כתיבה יפה יותר מ**************** (חסוי,המבין יבין)


ה-מ-ש-ך
חיים שליי דיי לחוששב שעזבבו אותך..

אני יבייא לך כאאאפה :]]

אניי דווורששמת הממשך :]

המשך

המשך

המשך

המשך

המשך

המשך

המשך

המשך

המשך

המשך

המשך

המשך

המשך

המשך

המשך

המשך

המשך

המשך

המשך

המשך

המשך

המשך

המשך

המשך

המשך

המשך

המשך

המשך

המשך

המשך

המשך

המשך

המשך

המשך

המשך

המשך

המשך

המשך

המשך

המשך

המשך

המשך

המשך

המשך

המשך

המשך

המשך

המשך

המשך

המשך

המשך




מובן ?!

אהה ושכחחתי..
כאילו כדרך אגב !@#$%^&*)(_+=_~;

אני רוצה ה = מ = ש = ך ועכשיו :@
QUOTE (oshritsa @ 10/02/2007) שני אני יעזור לך להרביץ לה חחחחחחחחחחחחח
יאללההה חנצוקההה תמשיכיייייייייייייייייייייייייי
אני אוהבת אותך ,חולה עלייך,מטורפת עלייך,משוגעת עלייך ....
חחחחחח נראה לי שזה מספיק ....
אה ושכחתי יש לך צורת כתיבה יפה יותר מ**************** (חסוי,המבין יבין)


ה-מ-ש-ך
חחח הרגת אותי
QUOTE (shani_310 @ 10/02/2007) חיים שליי דיי לחוששב שעזבבו אותך..

אני יבייא לך כאאאפה :]]

אניי דווורששמת הממשך :]

המשך

המשך

המשך

המשך

המשך

המשך

המשך

המשך

המשך

המשך

המשך

המשך

המשך

המשך

המשך

המשך

המשך

המשך

המשך

המשך

המשך

המשך

המשך

המשך

המשך

המשך

המשך

המשך

המשך

המשך

המשך

המשך

המשך

המשך

המשך

המשך

המשך

המשך

המשך

המשך

המשך

המשך

המשך

המשך

המשך

המשך

המשך

המשך

המשך

המשך

המשך




מובן ?!

אהה ושכחחתי..
כאילו כדרך אגב !@#$%^&*)(_+=_~;

אני רוצה ה = מ = ש = ך ועכשיו :@

טווב שמה עכשיו]
-פרק 27-


הסתכלנו אחורה ראינו שיירה של מכוניות שנתקעו זה בזו
אני התחלתי לצחוק וטל הביא גז והגענו לבית של חן
טל יצא עם חן ללוות אותה ואני נשארתי באוטו לא כל כך שמתי לב מה קורה נרדמתי
בבוקר קמתי ראיתי את טל לידי חייכתי פתאום נזכרתי שאתמול נישקתי את לוטם
שמתי את היד שלי על הפה ודפקתי חיוך.
טל:מזה החיוך הזה?
אני:אימלה אתה לא נורמלי תודיע שאתה קם
טל:קמתי
אני:חח ,סתם חיוך של בוקר אסור?
טל:מממ מוזר
אני:אתמול אני נשקתי את לוטם
טל:רציני?
אני:כן
טל:בגלל זה החיוך הזה
אני:חח ;] ,טלוש תגיד מה נסגר איתך עם חן?
טל:ילדה חמודה אבל שמעי דיברנו על זה אנחנו לא ביחד כי ואאלה אין לי זמן עם הצבא אבל נשאר ידידים
אני:אתה מתכוון יזיזים
טל:כן משהו כזה תתכוננתי שאני מתנחל אצלך
אני:שט, סתם הכי כיף לי איתך באמת
טל:טוולי שבוע הבא את באילת נכון?
אני:כן אתה לא מבין איך אני מחכה
טל:תהני שם אבל אל תעשי שטויות.
אני:מפתאום;].
בעצם ככה עבר לו היום בערב טל הלך ממני ובר וקסם באו אלי קצת היו אצלי עד 10 והלכו
וגם יום ראשון ככה ...ביצפר
יום שני בערב ..ערב יום כיפור האוכל מוגש על השולחן מדליקים נרות נשמה אבי מברך
ואכלנו השארנו כמה אורות בבית שיהיה כי אנחנו שומרים..
השעה הייתי 9 וקבענו כולם ב10 וחצי בשכונה בר וחן באו אלי וישבנו בחדר שלי
אני:משעמם בלי מחשב
חן:נכון כאילו איך הם חיו פעם
אני:היו ילדי רחוב
בר:כאילו את לא😁
אני:סתם יוצאת שיש נרגילה יודעת ברגיל אבל אני לא הרבה בחוץ אני אוהבת בית;]
בר:טוב אחי יאאלה מה את לובשת
אני:יהיה קריר תמיד קר באיזה 3 בחוץ
חן:אז שימי עלייך גק'ט
אני:יאו אבל זה למעלה בבגדי החורף
בר:שימי סתם משהו אל תקחי רציני
אני:כן צודקת אני סתם יסחב..
שמתי גינס חולצה קצרה סתם הכי פשוטה נעלי פומה שחור ואפור אני צריכה שיהיה לי נוח
כי תמיד בכיפור מסתובבים בכל העולם...
ובאמת ככה עבר הלילה כל הלילה הסתובבנו מיפה לשם לוטם כל הזמן הסתכל עלי אבל בערך ב-2 הוא הלך
כי לא הרגיש טוב אני הלכתי ב5 כי היה באמת יותר מידי קר ...
ככה עבר לו עד יום רביעי בערב;] מחר אילת אני כל כך מחכה
המזוודה שלי מסודרת ממזמן לקחתי את הבגדים הכי יפים שיש ;] בגד ים לבן ...
רשמתי אוואי וירדתי למעטה
-----------------------------------------
מחר אילת עם האהובות שלי;]
קצת פה ואז עפה לישון
מחר ב6 באוטובוס בלא'ט
----------------------------------------
למרות שליז ושירן באות מראשון ואני ובר מהרצליה
אמרנו שניפגש שם במלון...
ירדתי למעטה הייתי עם אמא ואבי ראינו סרט פתאום היה לי רטט
על הצג היה כתוב-לוט לוט שלי-..כן לא שיניתי היה לי קשה מידי
לא ידעתי מה לעשות אבל עניתי.
אני:הלו
לוטם:טלי מה נשמע זה לוטם
אני:אני יודעת עדיין לא שחכתי את הקול שלך
לוטם:חח שמח,שומעת יש מצב את יורדת למעטה עוד 5 דקות
אני:אני עם פיגמה
לוטם:אזמה זה לא פעם ראשונה שאני רואה אותך עם פיגמה
אני:טוב אני יחליף ואני יבוא.
אמא:מזה מזה לאן את הולכת?
אני:לוטם בא אלי החוצה הוא רוצה לדבר איתי להביא לי משהו אני לא יודעת
אמא:טוב אם זה עם לוטם אז בסדר יאאלה ילדה לכי,😉
אני:אמא תרגעי חח😁
הלכתי להחליף בגדים מעניין מה לוטם רוצה ממני?
כל זמן ההחלפה רק חשבתי על הכל מה יהיה מה הוא רוצה ואם הוא רוצה שנחזור
לסלוח? לעבור הלאה.. אני לא יודעת ישר עשיתי טאלפון ליוני קצר
יוני:הלו
אני:יוני לוטם רוצה שנדבר ואני לא יודעת מה לעשות אם הוא רוצה שנחזור
יוני:את רוצה שתחזרו?
אני:אני לא יודעת
יוני:אז אני לא יוכל לעזור לך
אני:יופי יוני נו מה אתה מציע
יוני:ממ
אני:שיט הוא פה אני ידבר איתך
יוני:טוב ביי דבריאיתי.
ירדתי בלחץ אמרתי לאמא שלי שאני יוצאת ראיתי אותו מחייך אלי
אני:היי ,הייתי כל כך מובכת...
לוטם:היי ,בואי
אני:לאן?
לוטם:בואי איתי
הלכנו וישבנו קרוב לבית שלי בגינה מזל שאני לא עם פיגמה חחע
לוטם:טלי מזמן רציתי לדבר איתך על כל זה אבל לא ידעתי מה הדעה שלך לגבי זה פחדתי אבל עכשיו אני מוכן להתמודד עם זה
אני:לוטם מה אתה מפחיד אותי,מישהי ילדה לך ילד?
לוטם:לא מתאים לך ציניות
אני:לא מנסה גם
לוטם:נו את רואה את סתם גוררת לריב
אני:סליחה נו דבר
לוטם:אני מתגעגע אלייך
אני:אזמה
לוטם:אולי תתני לי לסיים משפט ...אני מתגעגע אלייך ואני כל כך מצטער על אותו רגע את צריכה להבין טלי נטלי לא הייתה לי יותר מזיון אוקי אותך אני אוהב
אני:אני יכולה להגיד משהו
לוטם:נו
אני:אם אהבת אותי לא יכולת לחכות היית חייב ללכת לנטלי
לוטם:בוובי אני הייתי שיכור ניראלך הייתי הולך אל המגעילה הזאת אם הייתי בסדר
אני:אני לא יודעת למה להאמין לוטם ,אבל העובדה אתה בגדת
לוטם:אני מתבייש בזה טול טול באמת את לא מבינה כמה בחיים לא הרגשתי כל כך מאוכזב מעצמי כל כך מגעיל אותי כל העניין הזה
אני:ומזה הקטע של ההתערבות
לוטם:את מכירה אותי את משחקי הכבוד שלי ,אם לא היה לי כבוד כזה גבוה ממזמן הייתי כבר מדבר איתך אבל יש לי יותר מידי כבוד וזה חרא של דבר את מכירה אותי שאני לא מתפשר ובטח לא יוזם ..
אני:אני יודעת מכירה אותך יותר מידי טוב
לוטם:טלי בבקשה תסלחי לי
אני:אני לא יודעת לוטם אני מפחדת
לוטם:ממה?
אני:גבר שבוגד פעם ראשונה בוגד פעם שניה ,לא מכיר תמשפט?
לוטם:חארטה...מי שאמר את המשפט הזה כל כך שטויות את יודעת שאני לא כזה ואם כל האהבה שלי
אני:אם כל אהבה שלך הלכת ובגדת
לוטם:דיי טלי אני מצטער אני לא יודע כבר מה לעשות אני רק יודע שבלעדייך אני לא רוצה לחיות יותר
אני:אתה רציני?
לוטם:הכי רציני שאפשר..(ראיתי דמעות בענניים שלו והוא ניסה להסתיר את זה)
אני:פאק אתה בוכה
לוטם:אני לא
אני:אני רואה לוטם
לוטם:נו מה את רוצה שאני יגיד לך אני לא מסוגל יותר טלי אני לא אם הגעתי מצב שאני מדבר איתך על זה אז תביני שאני לא יכול יותר בלעדייך אני כל כך אוהב אותך
אני:אוף למה תמיד אתה עושה לי את זה
לוטם:עושה מה?
אני:גורם לי להרגיש חרא עם עצמי
לוטם:לא לא לא התכוונתי שתרגישי חרא עם עצמך באמת שאת לא צריכה את פשוט צריכה להחליט אם את אומרת לי לא עכשיו אני זהו מפסיק להציק לך נסגור בניינו את הקשר לתמיד אין איסיקיו אין הודעות אין לראות אחד תשני
אני:לא אפשרי אנחנו באותה חבורה
לוטם:אוקי צודקת לא להתייחס כאילו אנחנו בריב נצח
אני:לוטם ..
לוטם:כן?
אני:אני צריכה לחשוב על זה
לוטם:אוקי אני יתן לך את כל הזמן בעולם
אני:תודה
לוטם:תודה שהקשבת לי
אני::] נתת לי הרגשה טובה
לוטם:אוקי
אני:אז אני צריכה ללכת
לוטם:כן כן אין בעיה תהני באילת
אני:תודה
באנו ללכת כל אחד לכייוון שלו אבל לוטם לקח אותי סיבב אותי ונישק אותי נשיקה כל כך חדשה כל כך התחלה.
חזרתי עם חיוך על הפנים והלכתי לישון כי היה כבר 10 ומחר ב6 אני כבר צריכה להיות בתחנה...


...:יאו ישממנה כמה זמן את ישנה
אני:חח מה את עושה פה?
בר:אמא שלך לא מצליחה להעיר אותך יש לך 20 דקות להתארגן
אני:תשבעי לי ,אבי ער
בר:כן מי פתח לי את הדלת יסטלנית יאאלה לכי
קמתי בטיל מהמיטה אבל עם חיוך ;] אני באמת אוהבת את לוטם אבל אני צריכה לחשוב על זה טווב..
ציחצחתי שיניים מהר שמתי תגינס הקצר וגופית סבא משהו נוח שיהיה עוד פעם את הפומה
סידרתי את השיער איפור קל סגירה אחרונה של התיק והייתי מוכנה.
אחרי חצי שעה הגעתי לשם השעה הייתה 6 וחצי האוטובוס כבר היה צריך לצאת שמו לנו את המזוודות בתא
ונכנסנו דיברתי עם ליז היא אמרה שהם יצאו גם עכשיו...הנסיעה שלהם יותר קצרה.
עלינו באוטובוס אני לא ישכח מה שהיה שם תמיד אומרים שמכירים מלא אנשים באטובוס נכון? אבל לא חשבתי שזה
שהוא ישנה לי את החיים לטובה;]

יצא ארוך רצח

ברוכים השבים!

התחבר לחשבון שלך באהבה

שאלת אבטחה למניעת ספאם
או התחבר באמצעות

הצטרף לאהבה

יצירת חשבון חדש

3-25 תווים, ללא רווחים
גיל מינימום להרשמה: 13
שאלת אבטחה למניעת ספאם
לפחות 6 תווים
או הרשם באמצעות

שכחת סיסמא?

נשלח לך קישור לאיפוס

🔍 חיפוש באתר
הקלידו לפחות 2 תווים לחיפוש

📋 תוכן האתר

תוכן אהבה

🏛️פילוסופיה באהבה 💒מנהגי חתונה מהעולם 🏛️אהבה במיתולוגיות ❣️חגי אהבה מהעולם 🌏מנהגי חתונה מהעולם 🌍אהבה חוצת ציוויליזציות 🛕אהבה במיתולוגיות 💫משפטי מוטיבציה 🎤מילים של אהבה 😻ביולוגיה באהבה 🌸פסיכולוגיית האהבה 🏆הפסיכולוגיה של ההתחלה 💐הפסיכולוגיה של ההמשך 💔הפסיכולוגיה של התיקון 🧠אהבה ופסיכולוגיה 🔴רמזורים אדומים באהבה 🟢רמזורים ירוקים באהבה 🎓קורס אהבה 🧭טיפים לשיחה בדייט 🎬תרחישי דייטים 💡טיפים באהבה 💞חוקי המשיכה 🤔שיחת יחסינו לאן 🎭סוגי טיפוסים בזוגיות 💝אהבה חדשה איך למצוא חתן 🎉המדריך המלא לכלה 💖אהבה רומנטית 😍אהבה ממבט ראשון 🥰פרפרים בבטן ☀️אינטימיות בקשר 👩‍❤️‍👨מבחן תאימות זוגית 🔮מבחני אהבה 🎮משחקי אהבה 🤝שייכות בזוגיות 💢סוגי יחסים 🔑מדע האהבה 📖אהבת תם 📜עשרת הדיברות 😂אהבה והומור 📚מדריכי אהבה 🎨אהבה בתפזורת 💑בתוך מערכת יחסים 🎉חיי הרווקות ⚖️חוק ואהבה 🤝ואהבת לרעך כמוך 🛕ואהבת - בכל הדתות בעולם 🧠על תבונה באהבה 💑מדריך לפגישות 🌟התאמה אסטרלוגית מלאה התאמה בין מזלות 🔢אהבה ונומרולוגיה 🎯המטרה אהבה למה את עדיין לבד סימנים שמישהו מעוניין בך 🤝איך להתחיל עם בחורה 😔למה היא אמרה לא 🌻מידידות לאהבה 📋כללים להכרות 📖ספרי אהבה 🎬סרטים רומנטיים 👩מילון נשים לגברים 👨מילון גברים לנשים 🔵תסביכים בזוגיות 🙋‍♀️פרידה והתגברות 😒קנאה וחוסר ביטחון 😔תקשורת וריבים 👭אמון ובגידה 🥵קשר רעיל 💁חזרה לאקס 🥶פחד ממחויבות 🌈ניהול קונפליקטים גבולות בזוגיות 🥵גזלייטינג בזוגיות 👤חדר כושר רגשי 👥גישור לזוגות 🤢מניפולציות רגשיות בזוגיות 🤒עזרה ראשונה באהבה 🙋פרידה בכבוד 💢מבחן אישיות אהבה 💕מבחן אהבה 💜מבחן אינטלגנציה ריגשית 📝36 השאלות שגורמות להתאהב 🧮מחשבון אהבה 🥂קיר האהבה ❤️דף האהבה הפרטי שלך