QUOTE (LoVe_AnGeL_ @ 11/02/2007) מדהים..!!!!
תודה😊😊😊
QUOTE (smallgirl @ 11/02/2007) מדהייים המשךךךך
תוודה מאמי
QUOTE (בר_המלכה @ 11/02/2007) התאהבתייי בסיפוררר שלךךךך😊
סיפורר מדהיםםםםםםםםםםםםםם(:
המשךךך דחוףףף
יאו איזה בובה...
;]]
QUOTE (shani_310 @ 11/02/2007) צו'ציי קטטטנה שלייי :]]
איייזה הממשך לפפפפאניים =]
מחחכה לעווד ההמשך מושלם כמוו תממממיד !
אוהבת אותך הכי שאפששששר תבייני י'זונננע :]
🙄 😁 😊
מששוגעת עלייך 😁
שיניתי לזה טיייפה ת'מילים חחחח
" מאז שהכרנו היה לי ברור שזו התחלה מתוקה של סיפור
מרגע לרגע הבנתי יותר שכאן התחיל ולא יגממר !@
רוצה להגיד לך כדי שתדעי
אני בעננים שאת מדברת אייתי וגם ברגעים שאני לא איתך..
תדעי שלנצחחחח אוהב רק אותךך "
אהווווווווווווובה שלי😘
אני מאווהבת בתחת שלך
המווווווווווווווווווווון3>
שינית יפפה😛
QUOTE (-יסווו- @ 11/02/2007) מדהייייייייייייייייייייייייייים
-יסמיני:]-
תודה בוובי;]
QUOTE (chen-daskal @ 11/02/2007) QUOTE (shani_310 @ 11/02/2007) צו'ציי קטטטנה שלייי :]]
איייזה הממשך לפפפפאניים =]
מחחכה לעווד ההמשך מושלם כמוו תממממיד !
אוהבת אותך הכי שאפששששר תבייני י'זונננע :]
🙄 😁 😊
מששוגעת עלייך 😁
שיניתי לזה טיייפה ת'מילים חחחח
" מאז שהכרנו היה לי ברור שזו התחלה מתוקה של סיפור
מרגע לרגע הבנתי יותר שכאן התחיל ולא יגממר !@
רוצה להגיד לך כדי שתדעי
אני בעננים שאת מדברת אייתי וגם ברגעים שאני לא איתך..
תדעי שלנצחחחח אוהב רק אותךך "
אהווווווווווווובה שלי😘
אני מאווהבת בתחת שלך
המווווווווווווווווווווון3>
שינית יפפה😛
חחחחח
כפרעעלייך :]]
זה סתם עשיתי ..
והכככל בשביללך 😛
QUOTE (shani_310 @ 11/02/2007) QUOTE (chen-daskal @ 11/02/2007) QUOTE (shani_310 @ 11/02/2007) צו'ציי קטטטנה שלייי :]]
איייזה הממשך לפפפפאניים =]
מחחכה לעווד ההמשך מושלם כמוו תממממיד !
אוהבת אותך הכי שאפששששר תבייני י'זונננע :]
🙄 😁 😊
מששוגעת עלייך 😁
שיניתי לזה טיייפה ת'מילים חחחח
" מאז שהכרנו היה לי ברור שזו התחלה מתוקה של סיפור
מרגע לרגע הבנתי יותר שכאן התחיל ולא יגממר !@
רוצה להגיד לך כדי שתדעי
אני בעננים שאת מדברת אייתי וגם ברגעים שאני לא איתך..
תדעי שלנצחחחח אוהב רק אותךך "
אהווווווווווווובה שלי😘
אני מאווהבת בתחת שלך
המווווווווווווווווווווון3>
שינית יפפה😛
חחחחח
כפרעעלייך :]]
זה סתם עשיתי ..
והכככל בשביללך 😛
אבל אהבתי;]]
שני מזה איך את מדברת?חחחחחחחחחחחחחח
צ'קצוקה שלי אני רוצה המשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
המשךךךךךךךךךךךך אבל ארוךךךךךך מאודדדד מאודדדדד
QUOTE (oshritsa @ 11/02/2007) שני מזה איך את מדברת?חחחחחחחחחחחחחח
צ'קצוקה שלי אני רוצה המשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
המשךךךךךךךךךךךך אבל ארוךךךךךך מאודדדד מאודדדדד
בובי אני מקווה לשים יותר מאוחר כי מחר וויום שלישי לא יהיה לי זמן כלכך
בנות אני ישים המשך בערב . שאני יהיה באתר
יאהה כמה שניםם לא הייתי פה חח
פרקק מושלםם
סיפורר אחד היפיםם מיילה של אורטי !!
אווהבת אותך מלאא בוביי שלייי 😘
מירב המכורה מספר אחת של הסיפור מספר אחת חזרה חעחעחע
מה חשבת להפטר ממני?
חבל....
כי לא תצליח מוחעחע
סתם עכשיו בואי נגיע לקטע של המחמאות אז בואי נגיד את זה פשוט סטייל אורי גלר מהמם
חחחחחחחחח אני מאוהבת בסיפור שלך זהו סופי
יאללה בובי להמשיך מובן ל-ה-מ-ש-י-ך
*-*אוהבת*-*
.......מירב.......
QUOTE (סופרמאמי @ 12/02/2007) מירב המכורה מספר אחת של הסיפור מספר אחת חזרה חעחעחע
מה חשבת להפטר ממני?
חבל....
כי לא תצליח מוחעחע
סתם עכשיו בואי נגיע לקטע של המחמאות אז בואי נגיד את זה פשוט סטייל אורי גלר מהמם
חחחחחחחחח אני מאוהבת בסיפור שלך זהו סופי
יאללה בובי להמשיך מובן ל-ה-מ-ש-י-ך
*-*אוהבת*-*
.......מירב.......
חחח כפפעללייך.
ממספפפר אחת שלי😊
QUOTE (או7טלי @ 12/02/2007) יאהה כמה שניםם לא הייתי פה חח
פרקק מושלםם
סיפורר אחד היפיםם מיילה של אורטי !!
אווהבת אותך מלאא בוביי שלייי 😘
כפפפפעללייייייך
אוהבת אותך מלא