QUOTE (ששררוושש @ 12/02/2007) סיפורררר מהמםםם..:]
המשךךךך...
ואאי תודה בווובי
במוואה3>
חחחחח איזהה פרקק .. אהההבבתתייי דובהה שליי
יאללה הההממששךך בווווביי
ההההההההההההההההההההההממממממממממממממממממממממממממממממממששששששששששששששששששךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
ואיי כמה זמן לא הגבתי.. =]]
כרגיל יש לך סיפור מדהיםםםםםםםםםםםםם
אבל למי היא רצה?!?!
המשךךךךךךךךךךךךךךךךך
אוהבת המון רחלוש =]]
QUOTE (או7טלי @ 13/02/2007) חחחחח איזהה פרקק .. אהההבבתתייי דובהה שליי
יאללה הההממששךך בווווביי
תודה שממנע;]
QUOTE (loisana11 @ 13/02/2007) ההההההההההההההההההההההממממממממממממממממממממממממממממממממששששששששששששששששששךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
ואיי כמה זמן לא הגבתי.. =]]
כרגיל יש לך סיפור מדהיםםםםםםםםםםםםם
אבל למי היא רצה?!?!
המשךךךךךךךךךךךךךךךךך
אוהבת המון רחלוש =]]
חחח כן הזנחת קצת😢
QUOTE (chen-daskal @ 13/02/2007) QUOTE (shani_310 @ 12/02/2007) אייי אייי אייי נולדת עם זה ?!
או שזה בא לך עם השנים .. ? 😊
אאאאאאאאאאאמאאאאאאאאאאא כככמה שזזזה מדדהיםם
ככמו-ך
כל דבר דומה לבעליו 😁
איייזה מווושלממי..
אאוהבת אותך כ"כ חיים שליי. 3>
רוווצה עודד [=
😊
אלוהים כמה אני מסמיקה;]
אוווווווווווהבת אותך
חחח כפרררעליייך..
מגייע לך ויוותר ..:]
אז מה מתי את שמממה המששך שכווולו מוקקדש לייי ??? 😊 😂
חנוששששש עשיתי עכשיו השלמה.. 😊
זהו חזרתי לעצמי.. אני מקווה לפחות... 🙄
חחחח אמממ בקיצוררררר 😊
פרקים מהממיםםםםםםםםםםםם 😂
כמו תמיד אין מה להגיד.. 😛
זהו... 😁
מחכה להמשך... 😉
QUOTE (shani_310 @ 13/02/2007) QUOTE (chen-daskal @ 13/02/2007) QUOTE (shani_310 @ 12/02/2007) אייי אייי אייי נולדת עם זה ?!
או שזה בא לך עם השנים .. ? 😊
אאאאאאאאאאאמאאאאאאאאאאא כככמה שזזזה מדדהיםם
ככמו-ך
כל דבר דומה לבעליו 😁
איייזה מווושלממי..
אאוהבת אותך כ"כ חיים שליי. 3>
רוווצה עודד [=
😊
אלוהים כמה אני מסמיקה;]
אוווווווווווהבת אותך
חחח כפרררעליייך..
מגייע לך ויוותר ..:]
אז מה מתי את שמממה המששך שכווולו מוקקדש לייי ??? 😊 😂
רק לך;]
אבל מחר יש לי מבחן ואחרי זה אני הולכת לחברה שלי
ואז בלילה יום אהבה😊
אולי נצא לאנשהו אז ניראה אם מחר יהיה לי זמן
סורי על כל הייבוש הזה
-פרק 29-
ראיתי את ליז קופצת על פרויקה הסתכלתי עלייהם במבט מוזר הלכתי לכיוון שלהם
אני:הא פרוק(כינוי שהיינו מקצרים לו)מאיפה אתה וליזה מכירים?
ליז:יסטלנית פול זמן
פרויקה:אול דה לייף
אני:באמת איך אפעם לא ידעתי
פרויקה:מה כאילו את והיא כזה?
אני:חברות
פרויקה:אה ואאלה מוזר בחיים לא הזכירה אותך
אני:כי היא לא אוהבת אותי
ליז:שתקי שתקי ,ומשכה אותי...רגע אם לא הזכרת אותי גמאותי את לא אוהבת
אני:שתקי שתקי והוצאתי לה לשון😛
פרויקה:אוקי גירז אני עף לי מיפה לקחת את המפתח ולחדר להתארגן
אני:מה אתה במלון הזה?
פרויקה:כן ביווטי אמא שלי עובדת עם אמא של ליז אז גמלי יש תחופשה
אני:מגניב;]
ליז:כן כן,יאאלה בואי גמאני רוצה להתארגן על הדברים שלי
פרויקה:ניראה אותכן בבירכה אתן יורדות?
ליז:טלי את יורדת?
אני:תלוי למי😁
פרויקה:את תאמיני לי
ליז:עוווווווומד לה
אני:למי?
ליז:לפרויקה
אני:זיןןןןןןן
פרויקה:גדווווווווווווווווווווול
אני+ליז:חח כן כן תחייה בחלום סיווו
הלכנו מישם בדילוגים לקחנו את המזודות של שרון וליז והלכנו לחדר הן ישר אירגנו תדברים שלהן
כל אחת שמה את הגד ים שלה ויאאלה להשתזף;]
היו יחסית הרבה אנשים בבריכה בגיל שלנו והתחברנו עם כמה
היה אחד שקראו לו אורן ממש יפה הטעם שלי אבל משהו נורא חסם בי להתחבר אליו
בר חגגה היא הייתה באותו מלון עם זה שהייתה באוטובוס אין לי מושג איך קוראים לו בכלל
אחרי שהכרנו כמה הלכנו כל אחת תפסה מיטת שיזוף משקפיים והיינו מוכנות
אחרי חצי שעה שמעתי איזה פוזה 4 דוגמניות כולנו הורדנו את המשקפיים באותו הזמן וזה גרם לחיגוך
זה היה אורן וחבר שלו
אני:אתה מפריע לי לנוף
אורן:איזה נוף?
אני:כל דבר רק לא אתה
אורן:אחח כואב
חייכתי אליו ושמתי את המשקפיים ונשכבתי בחזרה
פתאום הרגשתי מישהו מרים אותי בידיים ותוך שניה הייתי כבר בתוך המים I: כן אורן הדפוק עשה את זה
אני:היי אתה דפוק כולי רטובה
אורן:ממ ואאלה כי את במים
אני:אם לא היה ילד דפוק כמוך פה אז לא הייתי במים
אורן:ילדה עצבנית
אני:כי אתה מעצבן אווח
יצאתי מהבריכה ושמתי עליי מגבת והלכתי כל כך התעצבנתי עליו שאי אפשר לתאר
אני שונאת תקטעים האלה חושב אני הבובה שלו מזה לא אין לי סבלנות בגרוש אל אף אחד
ישבתי בלובי ועישנתי את הסיגריה שהייתה לי ביד! ראיתי את פרוק בא לכיון שלי
פרויקה:מאמי מה יש לך? למה את ככה בבאסה כל הזמן בגלל לוטם?
אני:לא סתם איזה אחד דפוק חושב שהוא מצחיק עצבן אותי וגם בגלל לוטם נמאס ליI:
פרויקה:ממה נמאס לך?
אני:מכל הקטע של הריב שלנו אני כל כך מתגעגעת אליך שאי אפשר לתאר
פרויקה:בובי יש מצב את מביאה לי מים אני עוד שניה נחנק
אני :בטח בוובי אני שניה פה
כשחזרתי ישבתי במקום שהייתי מיקודם והפנים שלי חזרו להיות מבואסות
פרויקה:תיראי איך את דברי איתו ותשלימו
אני:זה לא כזה פשוט
פרויקה:למה?
אני:כי עשיתי לו כל מיני קטעים מסריחים הייתי עם בנים מול העניים שלו זילזלתי בו
פרויקה:אני בטוח שהוא מבין אותך והוא יחזור אלייך על 4
אני:וינבח?
פרויקה:הב הב הב הב
אני:חחח,לא יודעת אני יחשוב על זה
פרויקה:בנתיים אל תתרידי את עצמך ובואי איתי
אני:לאן?
פרויקה:לגקוזי
אני:יאאלה בוא
הלכנו לגקוזי וזה היה לי נעים בגב לא רציתי כל כך לקום מישם פרוק ניסה להטביע אותי שם בצחוק
אני:לא ימפגר אתה יודע כמה זוגות הזדיינו פה
פרויקה:מאיפה הבאת את זה?
אני:נחש גקוזי בחדר לבד דלת סגורה ולכל זוג מוקצב חצי שעה
פרויקה:אוקי איכס
אני:למה איכס אם אני יגיד לך שהומוהים עשו פה
פרויקה:יאממP:
אני: דפווווק
פרויקה:מי שעשה אותך
אני:מי שעשה אותך
פרויקה:היד של אמא שלי?
אני:אחח לפעמים משפטים שלך הכי מפגרים בעולם
פרויקה:ולמרות הכל את מתה עלי;]
אני:מה לעשות😛
פרויקה:ואי מחר משתנה השנה ל2007
אני:כן מה אתם עושים?
פרויקה:מחפש לי חתן
אני:חח אתה בא היום למסיבה
פרויקה:נירראלי אני יזרום לטיילת היום לא למסיבה לשתות מחר מסיבה
אני:כל יום מסיבה
פרויקה:נו בואי איתנו
אני:ניראה;]
פרויקה:תחשבי על זה?
אני:יא,יאאלה בוא נצא.
יצאנו החוצה היה כבר יותר מידי חם בפנים והלכנו לבריכה להירגע במים הקרים יחסית
היה מצחיק גם הבנות נכנסו אותנו וחברים של פרויקה ואורן גם הוא ביקש סליחה ממני כמו גדול
אורן הביא כדור והתחלנו לשחק כדור עף היה ממש מצחיק אפילו כדור אחד לא הצלחתי למסור
וכל הזמן תירצתי אמרתי זה בגלל הרוח למרות שרוח לא הייתה
בערך ב7 כולנו פרשנו להתארגן ולאכול הבנות ואני ירדנו למעטה ואחרי חצי שעה שאכלנו עפנו לחדר
אני שכבתי במיטה וראיתי השיר שלנו XD
כל שניה הפריעו לי עלו עלי מה לא חברות חארות נזכרתי שפרויקה אמר שהמספר של החדר שלהם הוא 220
התקשרתי ואבירם ענה לי ידיד
אני:איברם כפרעלייך
אבירם:אה ימכוערת מה את מתקשרת להתריד התלהבת מזה שזה חינם?
אני:חחח לא כל כךD:,אכלתם?
אבירם:הסתערנו על האוכל לא רק אכלנו
אני:שממנים,לאן בסוף אתם הולכים
אבירם:לטיילת לחפש גופות
אני:ימגעיל לא אומרים גופות
אבירם:כוסיות
אני:וכוסונים
אבירם:כן פרוק עוד שניה מזיין אותי הוא חרמן אש
אני:תשאל אותו מה המצב הכי גרוע שהוא הגיע
אבירם:פרוק מה המצב הכי גרוע שהגעת?
פרויקה:הלשון שלי הייתה בתוך פה של אישה
אני ואבירם התפוצצנו מצחוק
אחרי זה הלכנו להתארגן באמת התארגנתי יפה מכנס שלושתריבע שהדר הביאה לי אז
עם חולצה שחורה סירה ונעלי שפיץ שלי השחורות איפור שיער וניראתי דוקא פצצה;]
הבנות גם התלבשו בסיגנון ושרון רק עם מכנס ממש ממש קצר נגיד ככה
אני לא זוכרת הרבה מהיום הזה רק ששתינו ממש מלא ומלא התחילו עם שרון
בבוקר קמתי עם כזה כאב ראש חצי יום העברתי במיטה I: חצי יום השני בבריכה לקבל שיזוף
עם הבנות בקניות ועם פרוק בשיחות על לוטם ...בערב אני לא ישכח את זה ;] אמרתי כבר שאני מתה על פרוק שלי..
חח יפהה
אוהבתת מלאא
המשךךך (:
QUOTE (או7טלי @ 15/02/2007) חח יפהה
אוהבתת מלאא
המשךךך (:
מלאך שלי את אוהבת אותך3>
QUOTE (lidorushit @ 15/02/2007) מ-ד-ה-י-ם-😛
תודה לידורי