סליחה ילדה אני הרשמתי לך לקרוא את זה....
ומזה השם הזה חנוש מה את מנסה לחכות אותי3@?
חוצפנית
בי
חחחחחחחחחחחחחחח אוהבת אותך3>
וואי תרגעי
מה כבר אמרתיי
שאת כותבת יפהה?...
אז גם לי קוראים חן אז מה...
סליחהה באמתת...
יאאאאאא אללהההההה
חחחחחחחחחחחחחחחחחחח
חולה עלייךךךךךךך
אחותייי בנשמההההההההההההה 3>
חעחעחע עדיין עומדדד לך?
גמממממממממאני הכי בעולם
תאומה שלי😘
עוווווווווווווווווומד לי הזין כבר שעה😁
עיווווווווווווווווווווווווווווווני
חחחחחחחחחחחחחחחח
אז מה אוחטטט? או אוחטי? אווו אוחטיק?? חח מי הייתה מי?..
נוור מיינד
אז מהה אני טיפה דומה לחן שלך שם אהה?
אבל רק בשתיה בבנים וכאלה
בפיזיקלית לאא חחחח
כן את משתרפצת😁
חחחע:S
אני הייתי אוווווווווווחטי את אוחט
אהה שאני הייתי אהובתיי
ואת בוביי חחח
ממש זוג
יאא חנצ'ההההה
תמשיכי כברר
להמשיך
להמשיך
להמשיך
להמשיך
להמשיך
להמשיך
להמשיך
להמשיך
להמשיך
להמשיך
להמשיך
להמשיך
להמשיך
להמשיך
להמשיך
להמשיך
להמשיך
להמשיך
להמשיך
להמשיך
להמשיך
להמשיך
להמשיך
להמשיך
להמשיך
להמשיך
להמשיך
להמשיך
:]]
כןןןןןןןן באלוהים אני חוזרת לאוחט;]
געגעתי..
לא באלי המשך מה תעשי?D:
חחח
כלום
איך שבאלך
יענו אני לא מכריחה
אני נותנת עצה..
יענו בין אוחט לאוחטי כזה..
מבינה?
מבינה אבל אני צריכה לחשוב😁
חחח מה יושבת היום בבית הא?
כהה וואי בנדוד שלי בא לפה למטה יענו
להביא לי משו והלכנו אני הוא וחבר שלו להביא את זה לאח שלי
אני מתהה
מהמדרגות האלהה
אלוהים ישמורר!!!
כהה
חחחח
מסכן חבר שלוו התחלתי לדבר עם טלל והוא מזה התבייש.....
הוא פתאום נעלםם
ואנחנו כזה
מה איפה הוא ואז חזרנו הוא חשב שהוא צריך לחכות לנו שםם אז אמרנו
לו לבוא
והתחלתי לדבר גם איתו חחח איזה ביישן