נאא
לא הומוו
הוא חמודוןןן...
יואואואואואואו
את לא יודעתתתתתת
פשוט לאא
פשוט פשוט לאא!!!
חח דבריאיתי באיסיקיו אני גם ככה יוצאת אני התקשר אלייך בנתיים קחי המשך שלא תגידדי שאני רעה
-פרק 30-
כולנו התכוננו למסיבה של שנת 2006 כולם שמעו עלייה שהמסיבה הכי טובה זה המסיבה
באילת לכבוד השנה החדשה סגרו מקום ענק זה לא מועדון זה מסיבה מיוחדת
עופר ניסים ניקה מיכל ועוד הרבה יהיו שם כבר כולם כל כך רצו ללכת לשם
אני לבשתי חצאית מיני שחורה מדהימה עם כפלים וחולצה סטרפלס ירוקה
מדהימה באמת אני נורא אוהבת אותה ונעלי שפיץ השטוחות שלי השחורות
עשיתי טלטלים ורק תפוני החלקתי שמתי איפור נצנצים המון רימל סומק שחור ומתחת ומעל העין גם שחור
כל הבנות אמרו שאני ניראת מדהים ,בר לבשה שמלה שחורה ממש יפה לא ארוכה מגיעה עד איפה שהחצאית שלי נגמרה
שרון לבשה סקיני שחור וחולצה פתוחה הכל מאחורה בורוד וליז חצאית גינס וטופ וזהו
קבענו עם הבנים ואחרי שכולנו התארגנו הלכנו ללובי איפה שהבנים ואנחנו קבענו היה הופעה של המלון
אז סתם ישבנו על הבר והסתכלנו ...
הבנים ירדו והזמינו לנו גם שתיה מהבר של המלון שתינו המון אבל בראש טוב לא להקיא לא שיכורה
להיות מסטולה
הזמנו מונית והלכנו התחלקנו ל4 מוניות היינו הרבה
הוא עצר לנו ליד המועדון המקום היה גדול ממש ומלא אנשים הסתכלתי על כל הזוגות שהיו שם וכל כך רציתי את לוטם
עם מי אני התנשק ב-12 סתם מישהו שאני לא מכירה
אני:פרוק עם מי אני התנשק ב12 אני לא רוצה מישהו שאני לא מכירה
פרוק:אם אין לך אני התנשק איתך
אני:חח זה מגעיל אותך
פרוק:אני יודע שפשוט תתנשקי עם מישהו
אני:ייאיי זכור
פרוק:זוכר הכל
נכנסנו למועדון עופר ניסים עלה וכולם צעקו וקפצו היה כל כך מטורף היה ממש כיף
המון אנשים באו אלי מאחורה ואת רובם העפתי רק לא את ידידים שלי הגעיל אותי לא יודעת מה ניסגר איתי
יכול להיות בגלל כל התקופה הזאת ממה שניהיה ממני אני רוצה שזה יהיה שונה
פתאום רקדתי עם ליז אני קולטת מהצד את קסם רצתי אליו
אני:אוי מי גאד מה אתה עושה פה
קסם:טולי שלי ואי שחכתי שאת באילת
אני:בטח שתשכח מה אתה עושה פה?
קסם:סידרו נסיעות לאילת למסיבה
אני:ואחרי זה אתם חוזרים הביתה?
קסם:כן ב7 יש אוטובוס
אני:ימשגעים זה פול זמן
קסם:אבל כיף
אני:מה?
קסם:כיף כיף
אני:אה חח אני שם..הצבעתי ליכוון של ליז
קסם:אוקי.. סימן לי עם הראש
המשכנו לרקוד כמו מטורפים ראיתי מלא אנשים מהעיר שלי
מהשכונה שלי כל כך שמחתי הרגשתי שאני במסיבה בשרון או משהו שכולם הולכים ביחד
בר נעלמה לי ושרון איתה אני וליז רקדנו וליז זרמה עם הרבה דווקא
פתאום הרגשתי שמישהו מחבק אותי מאחורה יאנו בא לרקוד איתי וראיתי שמישהו גם מחבק את ליז אבל היא זורמת
העפתי לו את הידיים והוא לא הרפה חזר ושם העפתי לו שוב והוא שוב שם
אני:אאולי דיי...הסתובבתי וראיתי את ..
אני:ל..ו...ט...ם
כן זה היה לוטם אני לא מאמינה הפה שלי לא נסגר מרוב שוק וחיוך מטומטם עלה לי בפנים
הסתובבתי ראיתי את ליז מתנשקת עם אותו אחד והם התנתקו שקראתי לה
הוא חייך ללוטם ואמר לו שהוא יהיה איתה לא הבנתי מה קורה ולוטם לקח לי את היד ויצאנו מהמועדון
אני:אבל ליז
לוטם:זה חבר שלי פסדר זה היה מתוכננן חשבתי בר תיהיה איתך אבל ליז גם אחלה ;]
אני:בר מסתובבת
לוטם:כן ראיתי אותה
אני:מה איך ? כאילו איך ידעת שאני פה
לוטם:פרויקה
אני:בגלל זה הוא אמר לי ללכת להביא לו מים הוא לקח את המספר שלך
לוטם:יכול להיות ,טלי אני מתגעגע אלייך אני לא יכול יותר בבקשה תסלחי לי
אני:לוטם אני אוהבת אותך😊
לוטם:את רצינית?
אני:כן למרות כל הדברים הרעים שעשית לי:I פרוק גרם לי להבין שאני טועה ואהבה כזאת לא באה כל יום
לוטם:אני הייתי כל כך טיפש ,ביחד?
אני:ביחד😊
כל כך הרגשתי מאושרת שהוא אמר את הביחד סוף סוף אני אוהבת את הבן אדם הזה כל כך למרות כל החרא
אני מקווה שהוא למד לקח והוא הבטיח לי שהוא לא יעשה את זה שוב הסתכלתי על השעון היה חמישה ל-12
לוטם התקרב אלי כדי לנשק אותי והזזתי אותו אחורה ואמרתי לו לא לא לא רק ב12 הוא חייך אלי ונכנסנו
הלכנו לכיוון של ליז וראיתי את פרוק לידה וגם חבר של לוטם הבאתי קפיצה על פרוק אמרתי לו תודה הכרתי ביינו לבין לוטם
ופרוק אמר לי בסוד 'הייתי עושה אותו בלי מחשבה' חייכתי כניראה זה מחמאה
שמענו את המוזיקה נעצרת הדיגי אמר
"2007 בדרך מוכנים לקבל אותה?"
"כן"כולם צעקו"
"עוד "
10
9
8
7
6
5
4
3
2
1
ירד מהתיקרה מלא ניצנוצים והיה זיקוקים כי זה במקום פתוח זה היה כל כך מושלם כולם התנשקנו
מיוחד אני ולוטם בכזאת אהבה בכזאת תשוקה כמה התגעגעתי לנשק אותו שאי אפשר לתאר
כל כך אוהבת את הבן אדם יותר מאשר את עצמי אני לא יגיד שלא פחדתי לחזור על הטעות
להיפגע שוב אבל ידעתי שזה שווה את הסיכון מה שאני מרגישה אליו וכל זה פרוק נתן לי לחשוב
בגלל זה אמרתי לכם בהתחלה שהוא שינה לי תחיים גרם לי להתגבר על הפחדים כולם המישיכו לרקוד בקצב מטורף
אני ולוטם לא הפסקנו להיות ביחד כל שניה רוקדים מתנשקים היה לי כ כך כיף במסיבה הזאת
גם ליז הייתה דבוקה לתחת של חבר של לוטם שאין לי מושג מיזה בחיים לא ראיתי אותו בשכונה
בערך ב6 נגמר המסיבה עד שכולם יצא 6 וחצי והבנים היו צריכים לנסוע בחזרה רציתי שלוטם ישאר
אבל לא יכלו להכניס עוד אחד לחדר היו תופסים אותנו היו הורגים אותנו ליווינו אותם לתחנה
ונפרדתי מלוטם בצורה הטובה ביותר;] ואז לקחנו מונית למלון בדרך באו כל השאלות
בר:ואי מה באמת חזרתם?
אני:כן
בר:אני שמחה שתי השמנים שלי חזרו
אני:חח
שרון:הוא ניראה אש
אני:כן כפעלייו
שרון:את לא מפחדת שזה יחזור?
אני:אני יותר מפחדת לאבד אותו
בר:תשובה יפה
אני:תודה דובי,מה ליז נהנת?
ליז:מאוד
אני:עם כמה התנשקת?
ליז:4
בר:ועם מי הכי נהנת
ליז:עם חבר של לוטם שהייתי איתו כל הערב מאז שהוא בא איתו התנשקתי ב12
אני:כולכן התנשקתן ב12?
בר:אני כן
שרון:גמאני עם אחד מזה חמוד
בר:לא ראיתי אותך באלוהים
שרון:הייתי בערב בתחילה של המועדון ליד הדיג'יי
אני:גמאאני לא ראיתי אותך
שרון:כי היית עסוקה עם לוטם
ליז:אני דווקא ראיתי היא הייתה עם מישהו מזה חמוד
בר:ואאלה נחמד לך;] אמרו לי שלירן היה במסיבה אבל לא ראיתי
אני:גמלי אבל אמרו לי שהוא נסע לבני דודים שלי באילת לישון
בר:הא לא מעניין אותי נכון?
אני:מפתאום
הגענו למלון כל אחת תפסה את המיטה שלה והלכה לישון בכל הכוח
אחח אחחחחחחחחחחחחחחח
איזה מושלםםםםםםםםםםםםם
יאללה תמשיכי כבר מחררר
בייצ'וקק :]]
אבל ת-מ-ש-י-כ-י!!
מהמם 😛
חנוש מזל טוב על ה-50 עמודיםם 😊
שבת שלום יפתי :]
חנצוקההההההההההההההההההה שלי
אני כל כך חולה עליייךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
המשך מהמםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם
את כותבת יותר יפה מ***********(חסוי)
אבל חנצוקה לא לכתוב הרבה כי אז תיהיה סופרת חחחח סתםםם כתבי מלאאאאאאאאאאאאאאאאאאא מלאאאאאאאאאא
וואי איזה מדהיםםםםםם 😊
איזה כיף שהם חזרווווווווווווווווו :]
המשך יפה שלי...
כככככככככפרררוני עלל הילללדה הזאאאת
החייםםם שליי 😊
מווושלמתת שליייי
אנייי רוווצהה לווומר לך שזזה המשך מממדהיםםם 1@#
#$$%^&$%&^$^#$%@#%@%$^*^Y)*)^&)#$^
ואאאאני רוווצה השממך בישששיא הדחיפוות ..
והההי היא באיללת ולא באה לבקקרר אוותי :[[
רררעה 😢
אוההבת אותך נשמהה שלי
שבוע-טוב !~@ 😁 😁
QUOTE (חנ!ש @ 16/02/2007) אחח אחחחחחחחחחחחחחחח
איזה מושלםםםםםםםםםםםםם
יאללה תמשיכי כבר מחררר
בייצ'וקק :]]
אבל ת-מ-ש-י-כ-י!!
אני ממשיכה תמיד שתקיXD
אווהבת3>
חנצוק את יודעת כבר מה אני הולכת להגיד נכון?
מווווושלםםםםםםםםםם
מאמי כרגיל הצלחת לגרום לי להבין למה אני כל אוהבת את הסיפור שלך
אבל את יודעת מה הכי הכי כיף?
שלוטם וטלי חזרו יאאאאא רוצה המשך
*-*אוהבת*-*
.......מירב.......
QUOTE (lidorushit @ 17/02/2007) מהמם 😛
חנוש מזל טוב על ה-50 עמודיםם 😊
שבת שלום יפתי :]
תודה נצ'מה שלי
שבוע טוב
QUOTE (oshritsa @ 17/02/2007) חנצוקההההההההההההההההההה שלי
אני כל כך חולה עליייךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
המשך מהמםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם
את כותבת יותר יפה מ***********(חסוי)
אבל חנצוקה לא לכתוב הרבה כי אז תיהיה סופרת חחחח סתםםם כתבי מלאאאאאאאאאאאאאאאאאאא מלאאאאאאאאאא
חח כפעללייך אין אין עלייך..
חיוך ענקי יש לי על הפנים עכשיו
מווווווווווואה
QUOTE (_ליווש_ @ 17/02/2007) וואי איזה מדהיםםםםםם 😊
איזה כיף שהם חזרווווווווווווווווו :]
המשך יפה שלי...
תודה
אני שמחה שאהבת;]]
המשך יהיה שאני יוכל
QUOTE (shani_310 @ 17/02/2007) כככככככככפרררוני עלל הילללדה הזאאאת
החייםםם שליי 😊
מווושלמתת שליייי
אנייי רוווצהה לווומר לך שזזה המשך מממדהיםםם 1@#
#$$%^&$%&^$^#$%@#%@%$^*^Y)*)^&)#$^
ואאאאני רוווצה השממך בישששיא הדחיפוות ..
והההי היא באיללת ולא באה לבקקרר אוותי :[[
רררעה 😢
אוההבת אותך נשמהה שלי
שבוע-טוב !~@ 😁 😁
פעם הבאה אני יזכיר לה..
חחחח
אוהבת אותך מממליןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןן