פרק 28
באלי לישון קצת מה לקום ב5 וחצי בבוקר זה לא כזה אטרקציה ראיתי את בר מחייכת הלכה
אני:לאן?
בר:ליד ההוא שם
אני:שתהיי בריאה
בר:אל תתאגי לי
אני:אני צריכה לדבר איתך
בר:יחכה?
אני:כן לכי לכי
סובבתי את הראש וניסיתי לישון בין כל הרעש הזה פתאום הרגשתי מישהו מזיז אותי
אני:בר דיי אני מנסה לישון
...:חח זאת לא בר
אני:אני לא מאמינה
...:כן כן
אני:פרויקה אוי מי גאד איך התגעגעתי אלייך
------------------------------------------------------
אז ככה פרויקה היה ידיד שלי מאוד טוב
הוא הומו יצא מהארון לפני שלוש שנים אנחנו מכירים
מהחוג דרמה שפעם הייתי בו שנתיים היינו בו הייתי איתו בתקופה
שהוא יצא מהארון אבל בזמן האחרון בשנה האחרונה נורא התרחקנו
--------------------------------------------------------
פרויקה:אוי מי גאד טלי אני לא מאמין איפה נפגשנו
אני:בואי שב
פרויקה:אם לא הייתי אוהב לקבל בתחת הייתי פאקינג כבר אונס אותך ישווה גרר
אני:חח יסייללברון שב פה כבר ושתוק
פרויקה:מה חדש חתוולי
אני:עדיין עם הקטע של החתולי?(ככה הם היו קוראים לי בחוג אני לא יודעת למה)
פרויקה:כן
אני:אני נפרדתי מחבר שלי בילבל אותי אבל יהיה טוב;],אתה?
פרויקה:גאד חבר הכי סקסי שיש בעוולם
אני:שמחה בישבילך איזה יפיוף נהיית
פרויקה:היית עושה אותי?
אני:בטח;]
פרויקה:גמאני אותך חייב להודות
אני:שמןןP:
פרויקה:יאאלה ספרי לפיגלע הקטן מה הבעיות בלב
אני:סתם חבר בגד התערב
פרויקה:אוווי מי גאד אי קנט ביליב דיס
אני:כן I:,זה לא הכל הוא בא לבקש ממני סליחה
פרויקה:ומה קרה?
אני:אני אמרתי לו שאני יחשוב על זה אבל זה יותר מסובך מיזה
פרויקה:אין דבר מסובך ספרי לי;]
....סיפרתי לו את כל הסיפור על קסם לוטם לירן בר....
פרויקה:אתם חיים אשכרה בטלנובלה מסריחה
אני:משהו כזה מה אתה אומר לי לעשות פרויקה?
פרוקיה:אני אומר שוואלה הבן אדם עד כדי כך מצטער הוא לא אלוהים הוא בן אדם תני לו צאנ'ס
אני:בטוח?
פרויקה:בטח;]
אני:יאו נתת לי מזה תמיכה עוזרת
פרויקה:לא עשיתי כלום
אני:אתה לא מבין כמה עשית,איפה בר
פרויקה:זאת זאתי הצביע עלייה
אני:כן מיזה לידה?
פרויקה:חבר כזה סטרייט
אני:שמתי לב הם מחובקים שם
פרויקה:בטח נרדמו ,בואי שכבי עלי גמאנחנו נלך לישון
אני:יאאלה;]
ניראלי אחרי שעתיים הגענו השינה עברה מזה טוב
פרויקה הלך לשבת עם חברים שלו ובר חזרה היא אמרה שהיא
נדלקה על אותו אחד והם התחבק התנשקנו והיא לא חשבה על לירן בכלל
אני נורא שמתי בישבילה אולי זה טוב ככה שתיהיה מאושרת ולא עם לירן
פתאום בא אליינו איזה אחד
...:מה יפות כמוכן לא ראיתי הרבה זמן
אני:חרטטן כמוך לא ראית הרבה זמן
...:תום
אני:טלי וזאת בר
בר:נעים מאוד
תום:בר כן העבירו פה שמועות באוטובוס שכבר מצאת לך איזה אחד
בר:אז העבירו,לא הכל נכון
דחפתי אותה קצת והיא חייכה
תום:אוו אם זה לא נכון לאיזה מלון אתן?
אני:נסיכה
תום:נסיכה לנסיכה
אני:אתה?
תום:קלאב הוטל
אני:נחמד אוהבת את המלון
בר:כן שנה שעברה בחופש הגדול שהיינו שבוע היה ים צחוקים
תום:ואאלה גמאני הייתי שנה שעברה שם
אני:וו?
תום:סתם;]
ככה עברו לו ה5 שעות נסיכה כל כמה זמן באו להכיר הכרנו מלא אנשים באוטובוס אבל לא עם הרבה החלפנו
טאלפונים רק עם פריקה תום ואדיר אחד שהתחיל איתי
בר כל שניה זרמה עם בנים שם וכל שניה שאמרתי לה בר מה קורה היא חייכה אלי ואמרה לי
חבר אין לי אז מה אכפת לי..
הגענו למלון לקחנו את המפתח וליז ושרון לא היו עדיין אירגנו את הדברים שלנו
והלכנו לשבת בלובי הזמנו מילשייק וישבנו פתאום ראיתי את ליז ושרון ורצנו אלייהן
הכרתי בין בר לשרון כי הן לא הכירו וניראה שהן חיבבו אחת תשניה
פתאום ראיתי את ליז רצה לכיוון...אוי מי גאדדד
מ^^ה^^מ^^ם^^😛
מחכה להמשך בובי :]
מי אוהב אותך יותר ממנייי?מיייייייייי? חחחחח
אויייייייייייייייי פרק מהממםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם
אווחחח גם לי בא עכשיו ככה חופשה באילת שקט מהבלאגן
חולה על הכתיבה שלך...
סיפור מספררר 1 ותמיד ישאר מספר 1
QUOTE (lidorushit @ 12/02/2007) מ^^ה^^מ^^ם^^😛
מחכה להמשך בובי :]
תוודה מאמי;]
QUOTE (oshritsa @ 12/02/2007) מי אוהב אותך יותר ממנייי?מיייייייייי? חחחחח
אויייייייייייייייי פרק מהממםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם
אווחחח גם לי בא עכשיו ככה חופשה באילת שקט מהבלאגן
חולה על הכתיבה שלך...
סיפור מספררר 1 ותמיד ישאר מספר 1
חחח אני מתה על המחמאות שלך;]
מוושלם!!!
חולה עליך נווושי
המשך...
QUOTE (_ליווש_ @ 12/02/2007) מוושלם!!!
חולה עליך נווושי
המשך...
גממאני נושה;]
ייאאא יש לך בסיפור הומו
חולה על הומאים היצור הגברי היחיד שאין לו הרבה סיכוים להיות מניאק חחח...
חולה על הסיפור שלך פשוט הורס מפיל מהרגלים בגלל שהוא יפה
חולה עלייך ורוצה המשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
אהה ורק שתדעי שגם שאני לא מגיבה אני קוראת
*-*אוהבת*-*
......מירב.....
QUOTE (סופרמאמי @ 12/02/2007) ייאאא יש לך בסיפור הומו
חולה על הומאים היצור הגברי היחיד שאין לו הרבה סיכוים להיות מניאק חחח...
חולה על הסיפור שלך פשוט הורס מפיל מהרגלים בגלל שהוא יפה
חולה עלייך ורוצה המשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
אהה ורק שתדעי שגם שאני לא מגיבה אני קוראת
*-*אוהבת*-*
......מירב.....
הכי חשוב
QUOTE (chen-daskal @ 12/02/2007) QUOTE (סופרמאמי @ 12/02/2007) ייאאא יש לך בסיפור הומו
חולה על הומאים היצור הגברי היחיד שאין לו הרבה סיכוים להיות מניאק חחח...
חולה על הסיפור שלך פשוט הורס מפיל מהרגלים בגלל שהוא יפה
חולה עלייך ורוצה המשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
אהה ורק שתדעי שגם שאני לא מגיבה אני קוראת
*-*אוהבת*-*
......מירב.....
הכי חשוב
חחח..צודקת באמת הכי חשוב 😉
שמת לב כמה אני חולה?
שלא יהיה לי שפעת או יותר נורא דלקת ראות
*-*אוהבת*-*
.......מירב......
אייי אייי אייי נולדת עם זה ?!
או שזה בא לך עם השנים .. ? 😊
אאאאאאאאאאאמאאאאאאאאאאא כככמה שזזזה מדדהיםם
ככמו-ך
כל דבר דומה לבעליו 😁
איייזה מווושלממי..
אאוהבת אותך כ"כ חיים שליי. 3>
רוווצה עודד [=
😊
סיפורררר מהמםםם..:]
המשךךךך...
QUOTE (סופרמאמי @ 12/02/2007) QUOTE (chen-daskal @ 12/02/2007) QUOTE (סופרמאמי @ 12/02/2007) ייאאא יש לך בסיפור הומו
חולה על הומאים היצור הגברי היחיד שאין לו הרבה סיכוים להיות מניאק חחח...
חולה על הסיפור שלך פשוט הורס מפיל מהרגלים בגלל שהוא יפה
חולה עלייך ורוצה המשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
אהה ורק שתדעי שגם שאני לא מגיבה אני קוראת
*-*אוהבת*-*
......מירב.....
הכי חשוב
חחח..צודקת באמת הכי חשוב 😉
שמת לב כמה אני חולה?
שלא יהיה לי שפעת או יותר נורא דלקת ראות
*-*אוהבת*-*
.......מירב......
חחחע😁
סוומכתת עלייך שלא תחלי לי עד כדי כךך..
זה ממדבק?@
QUOTE (shani_310 @ 12/02/2007) אייי אייי אייי נולדת עם זה ?!
או שזה בא לך עם השנים .. ? 😊
אאאאאאאאאאאמאאאאאאאאאאא כככמה שזזזה מדדהיםם
ככמו-ך
כל דבר דומה לבעליו 😁
איייזה מווושלממי..
אאוהבת אותך כ"כ חיים שליי. 3>
רוווצה עודד [=
😊
אלוהים כמה אני מסמיקה;]
אוווווווווווהבת אותך