-פרק 23-
אני:הא?
בר:מה יש לך איפה את?
אני:הלכתי הביתה
בר:למה מה את דפוקה?
אני:עזבי תשאלי את קסם הדפוק הזה
בר:ראיתי תמכות ושברחת קראתי לך לא ענית לי
אני:יופי
בר:מה את עצבנית עלי?
אני:לא עלייך עזבי בר אני ידבר איתך מחר
בר:טוב;/
אני:ביוש
בר:בייבייי
נכנסתי הביתה השעה הייתה 9 וחצי ככה אמא הסתכלה עלי מופתע
אמא:מה את עושה בבית?
אני:סתם לא היה לי כח להישאר
אמא:טוב,בואי רגע שבי לידי
אני:אין לי כח מה? (היה לי ריח של סיגריות)
אמא:טוב מישהי עצבנית פה
אני:נו אמא אני רוצה להיכנס למיטה
אמא:סבתא חוזרת ביום ראשון
אני:באמת?
אמא:כן לחודשיים וחוזרת
אני:יא ;],עשית אותי מאושרת
-------------------------------
סבתא שלי היא ממש כמו חברה שלי היא לפני שנתיים
עברה מיפה לניו יורק לדודים שלי כי הם היו צריכים עזרה
וכמו שהבנתם היא חוזרת לבקר;] היא הייתה אמורה לחזור
לתמיד אבל טוב לה שם .
-------------------------------
עליתי לחדר שכבתי על המיטה כל כך נגעלתי ממה שראיתי פאק
לירן ונטלי השרמוטה מ"י ביחד ? ילד מסריח מה אני יעשה עכשיו להגיד לבר?
היא חברה הכי טובה שלי אבל קשה לי להגיד לה את זה היא תיפגע כל כך
שמעתי את אמא מלמעטה
אמא:יש לך אורחים
אני:שמי שזה יהיה שיעלו
חשבתי אולי בר או קסם אבל לא ציפיתי ללירן כמה ילד מושפל
אני:תעוף מיפה
לירן:טלי אנחנו חייבים לדבר
אני:ממש אבל מממש לא
לירן:זה לא מה שאת חושבת נו באמת
אני:תן לי לנחש היא שיכרה אותך
לירן:לא אבל
אני:כוס אמא של כולכם אתם לא יכולים להישאר נאמנים תגיד לי?#2
לירן:נו זה לא הקשר את אפילו לא מבינה
אני:אני מבינה טוב מאוד שהזין שלכם לא יכול להישאר שקט בתוך התחתונים הוא חייב לצאת
לירן:חחח
אני:מה אתה צוחק יבן זונה אתה חושב שאני לא יגיד את זה לבר אני יגיד
לירן:את לא
אני:בטח שכן אתה שומע את עצמך אתה כל כך מסריח אתה מגעיל אותי איכס איכס עוף מיפה
לירן:טלי את לא מכירה את הסיפור
אני:אני מכירה
לירן:נו
אני:הזין המזדיין שלך רצה כל כך לצאת חיפשת אצל בנות אחרות ואני כמו מפגרת באמת חשבתי שאתה לומד
לירן:גאני צריך להסתפק
אני:תגיד לי עכשיו נטלי הזאת גם לוטם היה איתה נכון?
לירן:כן/;
אני:היא מ-ת-ה,צא לי מהבית לירן צאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא
לירן:לא עד שאת אומרת לי שאת לא אומרת כלום לבר
אני:תחלום עוף..
אחרי 10 דקות של צעקות אבי בא ושאל מה קרה אמרתי שאני רוצה שהוא יעוף מיפה אבי לקח אותו
נעלתי את הדלת והלכתי לישון לא הייתי מסוגלת יותר נגעלתי מיכולם מה כל כך קשה להיות נאממן למישהו אחד?
למה כולם אותו ח-ר-א .
-בבוקר-
היה לי טאלפון ראיתי על הצג -חן-
אני:חנצ' בוקר טוב
חן:בוקר טוב בובי מתי מתחילה?
אני:9 את?
חן:גם אני יעבור דרכך ואני לא יוכל לבוא לאילת
אני:ניראלי בר יכולה
חן:סבבה;] יאאלה עפתי להתארגן תקומי
אני:אני קמה
חן:רבע ל9 אני אצלך ביי
שמתי מכנס עד לברך שהדר הביאה לי וחולצה ביצפר חומה ונעלי בובה חומות עשיתי טלטלים
ואספתי את זה עם קליפס חום איפור קל והייתי מוכנה שמתי סיגריות בתיק פתחתי תמחשב
שמתי תשיר שאני אוהבת לפני שאני הולכת לביצפר של רינת בר/לכל אדם יש סיפור
"
אדם בחייו סיפור יקח איתו
כאם וכאב עם בנו ועם ביתו
איש בחלומות אדם במעשיו
זה כל עולמו הילד והסב
האיש הבוכה והאיש הצוחק
דמעה הוא מוחה בחיבוק אל החייק
האיש הקטן האדם הגדול
חלש או איתן יש
סיפור על הכל
בין אושר וצער
בין רוגע וסער
זקן וגם נער
לכל אדם יש סיפור
בין מתח ונחת
בין שמחה ופחד
לבד וביחד
לכל אדם יש סיפור
איש אחד שיחק
אחר נטל משא
אחד טייל הרחק
אחר תפילה נשא
כל מי ששנא
כל מי שאהב
חולפת עוד שנה
יש סיפור בחייו
בין אושר וצער...
ולכך סיפור אהבתי
שנכתב מלב חולם
אתה כותב אותו איתי
את הסיפור השלם "
השיר הזה כל כך נכון,הסתכלתי על השעה ראיתי שרבע ל9 ירדתי למעטה אחרי דקה חן באה והתחלנו ללכת
סיפרתי לה על בר והיא אמרה שאני יגיד לה היא הייתה בשוק כולנו חשבנו שהם הזוג המושלם של הביצפר
אבל טעינו החלטתי שאני יגיד לה היום .
נכנסנו לביצפר ראיתי את בר אמרתי לה שלום ונכנסנו לשיעור שעתיים ראשונות ספרות בע..;/
תאמת שמיכל השיעור שמעתי שצריך להביא שיעור הבא את בעל זבוב כל כך הייתי עצבנית
כשהיה צילצול יצאנו החוצה 20 דקות הפסקה הלכנו לעשן והלכנו איפה שהקפיטריה את לירן לא ראיתי
מזל שלו ותאמת שגם את לוטם לא ראיתי והתבאסתי רציתי לראות אותו.
הסתובבתי ראיתי את נטלי הזאת
אני:חכי שניה פה
בר:לאן
אני:לסדר חשבונות
התחלתי ללכת לכיוון של נטלי ובר רצה אחרי ,ראיתי את נטלי בק הפלתי אותה מהשיער
נטלי:מה את חושבת שאת עושה
אני:עוזרת לך לקבל שכל ,נתתי לה 2 בטיעות שכל אחת אמרתי זה בישבילי וזה בישביל בר
נטלי לא התיאשה קמה ומשכה לי בשיער בר לא הבינה מה קורה
בר:מה למה את מרביצה לה?
אני:כי צריך ללמד שרמוטות נכון נטלי?
נטלי:מה לעשות שחברים שלכם רוצים אותי,דחפתי אותה
בר:מה?
נטלי:לא שמעת שאתמול הייתי עם חבר שלך שלשום
בר הסתכלה עלי ואני הורדתי את מבטי
בר :יבתתתתתתתת זונה מזדיינת באה אל נטלי והורדיה אותה שוב ובטעה בה ואני נתתי לה כאפה פתאום ראיתי
את לירן ולוטם באים לכייון שלנו ניסו להפריד
אני:לוטם אל תתערב מספיק התערבת עלי..
בר:לירן כדי לך לעוף לי מהפנים לפני שאני מפוצצת גם אותם
לירן:בר בואי נדבר כמו שתי אנשים נורמלים
בר:נורמלים אתה נורמלי? יבן זונה,ראיתי את לירן לוקח לה את היד ומושך אותה
ראיתי את קסם עומד ומסכל וכלום לא עושה בן זונה השפה שלי הייתה פתוחה לוטם בא אלי
החזיק לי את היד
לוטם:תיראי מה קרה לך
אני:צא ממני לוטם
התחלתי לרוץ בוכה וקסם בא אחרי ודחף את לוטם שמעתי אותו וצעק לו עדיף שלא תתקרב עכשיו
ישבתי איפה שמחששה והתחלתי לבכות כל כך כאב לי הלב הגוף הכל כאב לי לא יכולתי יותר
ראיתי את קסם מתקרב אלי ומחייך
קסם:אח אח כמה מכות בגלל ילדה אחת ביומיים
אני:קסם חלאס
קסם:למה הרבצת לה?
אני:כי איתה לוטם בגד בי וגם לירן בבר
קסם:אני לא מאמין שרמוטה
אני:כן/;
קסם:אני ינסה עלייה גם סיבוב
אני:חח דפוק
קסם:הינה אני רואה חיוך;],בואי איתי
נתתי יד לקסם והוא לקח אותי לשתוף את הפנים בדרך החוצה מהשירותים ראיתי את..





