פרופיל רשת האהבה 💬 פורומים 💕 הכרויות 💬 יעוץ ריגשי 📬 דואר |
אהבה - אתר האהבה הישראלי

...3>...הקטע באהבה..3>...

✍️ chen-daskal 📅 01/01/2007 22:20 👁️ 55,984 צפיות 💬 2,013 הודעות
← חזרה לפורום עמוד 32 מתוך 135
QUOTE (שרוני110 @ 26/01/2007) תמשיכיייייי אני מ-ח-כ-ה
וזה לא עושה לי טוב
חחח מחכה
אוהבת
**שרון**
חחע למרות שאין לי זמן כי להורים יש יום נישואים וחוגגים ואחרי זה אני הולכת למסיבה תיראו איזה כפרה אני עשיתי;]]
שייהיה לכןן שבת שלום
-פרק 20-


-שמעתי אתמול נהנת במסיבה הא? איכס-
הסתכלתי שוב על השולח ושוב ולא קלטתי שזה קסם
התקשרתי אליו הוא לא ענה ושוב התקשרתי והוא לא ענה סינן אותי התעצבנתי על עצמי,
עליו על הכל צעקתי וזרקתי את הפלא על המיטה יצא שהבטריה יצאה מהפאלפון
לא היה לי כח אפילו להחזיר רק רציתי לדבר עם קסם להסביר לו הכל חיפשתי אותו באיסיקיו
ראיתי שהוא אל לא נמצא לפני ששלחתי לו הודעה קראתי לו תאואי

קסם חיימשלי בסטטוס לא נמצא:
איכזבת אלוהים... גועל מה שניהיה ממך..
מת בי

ואוו הבן אדם הזה עד כדי כך הייתי חשובה לו?# הוא לא מבין שהוא גם חשוב לי
ובגלל זה אני לא רוצה להיות איתו שלחתי לו הודעה פשוט הייתי חייבת לסדר הכל

-טלטולה-:
מה הקטע שלך לא עונה לי?#!@ ומזה ההודעה הזאת?
קסם אתה לא יודע כלום ואין לך מה לשפוט אותי
ואתה דפוווק? אני עושה לך את זה בטוב מה לעשות שאני אוהבת בן אדם
אחר ששיחק בי כל הזמן הזה שהיינו ביחד ..
מרוב עצבים החלטתי שאני לא הולכת לביצפר ואחרי שעתיים שלחתי לו שוב
קסם מה הבעיה שלך לא עונה עכשיו#@?! ישבתי על המיטה לא זזתי הרגשתי רטט
חשבתי שזה קסם הסתכלתי על הצג -בר-
אני:הלו
בר:ידפוקה מה את לא בביצפר?
אני:לא באלי עד 3 היום
בר:רוצה לשמוע איך באלך?
אני:נו מה ?
בר:קסם פה
אני:ממממממממממה?#!@
נזכרתי בשיחה שקסם ואני דיברנו שהיינו במקס ברנר
--------------------------
קסם:מאמי אני רוצה להגיד לך משו
אני:כע?
קסם:ניראלי את תאהבי את זה
אני:נונונונונו
קסם:אני עובר לפה 5 דקות ממך
אני:באמת?#@!
קסם:כן ואני יהיה בביצפר שלך יש לי חברים שם אז אני לא בבאסה
אני:מי?
קסם:אדיר,אופיר,עידן,ברק,שבתאי ועוד כמה
אני:אני מכירה אותם אתה ערסים
קסם:כן
אני:יאו אני שמחה כל כך שתיהיה לידי
קסם:גמאני את לא מבינה כמה
------------------------
אני:הא נכון בר אני חחצי שעה בביצפר אני לא נכנסת אבל
בר:טוב שמנה אני מחכה לך אני גם לא יכנס לנהיגה מונעת
אני:סיידר חכי לי בשער..
לא לקחתי איתי תיק שמתי רק גינס חולצה ביצפר שיער עשיתי 2 צמות ופוני בחוץ זה יוצא יפה
איפור עדיין בכל זאת כולה ביצפר ,יצאתי 5 דקות הייתי שם עם הליכה מהירה ראיתי את בר
אני:איך קלטת אותו ?
בר:ראיתי הרבה תמונות שלו😛 וגם שאלתי את אדיר
אני:אדיר?
בר:נו אדיר, אופיר ,שתבאי ואלה..
אני:הא נכון הוא אמר לי שהם חברים,איך הוא היה ניראה לך
בר:מבואס קצת
אני:בואי איתי לענשן בנתיים נחכה שיגמר השיעור אני יתפוס אותי
בר:את בטוחה?
אני:כן בואי
הלכנו ביחד למחששה שם עישנו אחרי 10 דקות היה צילצול הלכנו לאיפה שהקפיטריה לחפש אותו
ראיתי אותו יושב עם אדיר וברק התקדמתי אליו
אדיר:אוו מיפה בר וחברה של לוטם
אני:לשעבר
ברק:טלי מה קורה
אדיר: קסם היא לא יפה?
קסם:לצערי
ברק:האא
אני:קסם אני יכולה לדבר איתך?
ברק:אתם מכירים?
קסם:לצערי
אני:הא
קסם:עזבי טלי
אני:קסם נוו
קסם:אחרי ביצפר מתי את מסיימת?
אני:אני לא בביצפר באתי רק בגלל שאני רוצה לדבר איתך
אדיר:תיראו מי פה
הסתובבתי ראיתי את לוטם מתקרב
אני:טוב תתקשר אלי אבל תתקשר כי אני חייבת לדבר איתך
קסם:טוב
אני:בואי בר
אני ובר התקדמנו אמרתי לה שלום היא הלכה לכיתה אני חזרתי הביתה לא התחשק לי להיות בביצפר
הגעתי אחרי רבע שעה הביתה .
אחרי שעה ומשהו היה לי הודעה מקסם
-רדי-
ירדתי למעטה ראיתי את האוט והוא נשען עליו משחק באיזה כדור קטן
אני:קסם
קסם:הא ,מבטו היה מושפל כלפי מעטה
אני:אני מצטערת אבל אתה צריך להבין אותי
קסם:איך את רוצה שאני יבין מישהי שמשחקת בי ברגשות שלי
אני:ההפך אכפת לי ממך ואני לא רוצה שתיפגע
קסם:נפגעתי
אני:אני בכלל מצטערת שהתחלתי בכלל מיזה
קסם:יש לך רגשות אלי?
אני:קסם זה לא מתאים
קסם:אני שואל את עונה
אני:כן
קסם:אז אני לא מבין מה הבעיה את שמה לב שאת פוגעת גם בעצמך?
אני:אתה לא מבין אבל שאני לא יכולה לא רוצה להיפגע שוב
קסם:בגלל הבן זונה הזה לוטם@?!
אני:כן
קסם:אווי את כל כך ילדה קטנה אלוהים
אני:כוס אמ'ק קסם מה קשור ילדה קטנה לא רוצה להיפגע אתה כל כך רוצה שאני יסבול
קסם:את ילדה קטנה כי את לא מבינה שלא כולם אותו הדבר..
אני:כולם רוצים רק לזיין
קסם:אני חושב שעברתי את הגיל הזה
אני:זה לא משנה איזה גיל
קסם:יודעת מה את רוצה שאני יהיה ככה סבבה אני יהיה מעכשיו בי
אני:נו קסם
קסם:טלי בחייאת עזבי אותי
מדהים ((:

איזו סתומה היא!

שבת שלום בובי 😛
יפה שלי זה מהמםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם חולה על הסיפור הזההההההההההההה
ופעם הבאה את אומרת לי ששמת ההמשך כי אם לא אני רוצחת אותך,סתםםםם.
בסוף יצאתי היום,ומחר אני לא יהיה כל היום מחוברת אז נדבר בלילה
ומשו "קטן" לשיגעון הלילי שלי :


____@@@@@@@@@@@@@_________@@@@@@@@@@@@@____
__@@@@@@@@@@@@@@@______@@@@@@@@@@@@@@@_
_@@@@@@@@@@@@@@@@___@@@@@@@@@@@@@@@@@
@@@@@@@@@@@@@@@@@__@@@@@@@@@@@@@@@@@
@@@@@@@@@@@@@@@@@_@@@@@@@@@@@@@@@@@
_@@@@@@@@@@@@@@@@__@@@@@@@@@@@@@@@@_
___@@@@@@@@@@@@@@______@@@@@@@@@@@@@@__
______@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@_______
_____@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@______
____@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@_____
___@@@@@@@@@..........@@@@@@@@@@..........@@@@@@___
__@@@@@@@@...................@@@@@@@@...................@@@@@__
__@@@@@@@..........................@@@@@@.........................@@@@@_
__@@@@@@..........@@...............@@@@.......@@.................@@@@__
__@@@@@@.......@@@@..............@@.......@@@@..............@@@@__
___@@@@@@....@@@@.............................@@@@..............@@@____
____@@@@@@..@@@@.............................@@@@............@@@_____
___@@@@@@@...@@.....................................@@...............@@@@____
__@@..............................................@.@@.......................... .................@@__
_@@...........................................@@@@@@............................ ...........@@_
@@..........===...........................@@@@@@.............................=== ....@@_
@................/...................................@@@@....................... ...........\.........@__
_@................./............................................................ ....................\.........@__
__@................./______________________________________\.........@___
___@................./$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$\............@____
_____@.............../$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$\...........@______
________@........../$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$\............@_______
__________@........./$$$$$$$$$***......***$$$$$$$$$$\...........@_________
____________@........./$$$$$$$$*******$$$$$$$$\..........@____________
______________@........./$$$$$$$$$$$$$$$$$$$\........@______________
_________________@........./$$$$$$$$$$$$\.........@__________________
_____________________@................................@____________________
_______________________@@@@@@@@_______________________
____________________________________________________________
כולם עושים טעויות בחיים... 😢😢😢
אבל פרק יפה.. למרות שאם הייתי חברה שלה.. הייתי מתערבת לה בחיים ומדברת עם קסם בשבילה.. 😛
QUOTE (lidorushit @ 26/01/2007) מדהים ((:

איזו סתומה היא!

שבת שלום בובי 😛
טננקיו בווובה
QUOTE (oshritsa @ 27/01/2007) יפה שלי זה מהמםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם חולה על הסיפור הזההההההההההההה
ופעם הבאה את אומרת לי ששמת ההמשך כי אם לא אני רוצחת אותך,סתםםםם.
בסוף יצאתי היום,ומחר אני לא יהיה כל היום מחוברת אז נדבר בלילה
ומשו "קטן" לשיגעון הלילי שלי :


____@@@@@@@@@@@@@_________@@@@@@@@@@@@@____
__@@@@@@@@@@@@@@@______@@@@@@@@@@@@@@@_
_@@@@@@@@@@@@@@@@___@@@@@@@@@@@@@@@@@
@@@@@@@@@@@@@@@@@__@@@@@@@@@@@@@@@@@
@@@@@@@@@@@@@@@@@_@@@@@@@@@@@@@@@@@
_@@@@@@@@@@@@@@@@__@@@@@@@@@@@@@@@@_
___@@@@@@@@@@@@@@______@@@@@@@@@@@@@@__
______@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@_______
_____@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@______
____@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@_____
___@@@@@@@@@..........@@@@@@@@@@..........@@@@@@___
__@@@@@@@@...................@@@@@@@@...................@@@@@__
__@@@@@@@..........................@@@@@@.........................@@@@@_
__@@@@@@..........@@...............@@@@.......@@.................@@@@__
__@@@@@@.......@@@@..............@@.......@@@@..............@@@@__
___@@@@@@....@@@@.............................@@@@..............@@@____
____@@@@@@..@@@@.............................@@@@............@@@_____
___@@@@@@@...@@.....................................@@...............@@@@____
__@@..............................................@.@@.......................... .................@@__
_@@...........................................@@@@@@............................ ...........@@_
@@..........===...........................@@@@@@.............................=== ....@@_
@................/...................................@@@@....................... ...........\.........@__
_@................./............................................................ ....................\.........@__
__@................./______________________________________\.........@___
___@................./$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$\............@____
_____@.............../$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$\...........@______
________@........../$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$\............@_______
__________@........./$$$$$$$$$***......***$$$$$$$$$$\...........@_________
____________@........./$$$$$$$$*******$$$$$$$$\..........@____________
______________@........./$$$$$$$$$$$$$$$$$$$\........@______________
_________________@........./$$$$$$$$$$$$\.........@__________________
_____________________@................................@____________________
_______________________@@@@@@@@_______________________
____________________________________________________________
יאו איזה חמד המקימאוס
מה עם הסיפור שלך#@?!
QUOTE (שוקוהוליסטית @ 27/01/2007) כולם עושים טעויות בחיים... 😢😢😢
אבל פרק יפה.. למרות שאם הייתי חברה שלה.. הייתי מתערבת לה בחיים ומדברת עם קסם בשבילה.. 😛
לא כולם כמוך;]
הסיפור שלי?אנערף,אין לי רעיון איך להמשיך אותו אני צריכה עוד זמן כדי שיהיה לי רעיון .
וחולה על הסיפור הזההההההההההההההההההההההה
מדהיםםםםםםםםםםםםםםםם
המשךךךךךךךךךךך

-יסמיני:]-
QUOTE (oshritsa @ 27/01/2007) הסיפור שלי?אנערף,אין לי רעיון איך להמשיך אותו אני צריכה עוד זמן כדי שיהיה לי רעיון .
וחולה על הסיפור הזההההההההההההההההההההההה

חחחחחחחחחימשלי;]
QUOTE (-יסווו- @ 27/01/2007) מדהיםםםםםםםםםםםםםםםם
המשךךךךךךךךךךך

-יסמיני:]-
טננקיו בייבי
QUOTE (chen-daskal @ 27/01/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 27/01/2007) כולם עושים טעויות בחיים... 😢😢😢
אבל פרק יפה.. למרות שאם הייתי חברה שלה.. הייתי מתערבת לה בחיים ומדברת עם קסם בשבילה.. 😛
לא כולם כמוך;]
לצערי..
המשךךך
QUOTE (שוקוהוליסטית @ 28/01/2007) QUOTE (chen-daskal @ 27/01/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 27/01/2007) כולם עושים טעויות בחיים... 😢😢😢
אבל פרק יפה.. למרות שאם הייתי חברה שלה.. הייתי מתערבת לה בחיים ומדברת עם קסם בשבילה.. 😛
לא כולם כמוך;]
לצערי..
וירבו כמווך;]

ברוכים השבים!

התחבר לחשבון שלך באהבה

שאלת אבטחה למניעת ספאם
או התחבר באמצעות

הצטרף לאהבה

יצירת חשבון חדש

3-25 תווים, ללא רווחים
גיל מינימום להרשמה: 13
שאלת אבטחה למניעת ספאם
לפחות 6 תווים
או הרשם באמצעות

שכחת סיסמא?

נשלח לך קישור לאיפוס

🔍 חיפוש באתר
הקלידו לפחות 2 תווים לחיפוש

📋 תוכן האתר

תוכן אהבה

🏛️פילוסופיה באהבה 💒מנהגי חתונה מהעולם 🏛️אהבה במיתולוגיות ❣️חגי אהבה מהעולם 🌏מנהגי חתונה מהעולם 🌍אהבה חוצת ציוויליזציות 🛕אהבה במיתולוגיות 💫משפטי מוטיבציה 🎤מילים של אהבה 😻ביולוגיה באהבה 🌸פסיכולוגיית האהבה 🏆הפסיכולוגיה של ההתחלה 💐הפסיכולוגיה של ההמשך 💔הפסיכולוגיה של התיקון 🧠אהבה ופסיכולוגיה 🔴רמזורים אדומים באהבה 🟢רמזורים ירוקים באהבה 🎓קורס אהבה 🧭טיפים לשיחה בדייט 🎬תרחישי דייטים 💡טיפים באהבה 💞חוקי המשיכה 🤔שיחת יחסינו לאן 🎭סוגי טיפוסים בזוגיות 💝אהבה חדשה איך למצוא חתן 🎉המדריך המלא לכלה 💖אהבה רומנטית 😍אהבה ממבט ראשון 🥰פרפרים בבטן ☀️אינטימיות בקשר 👩‍❤️‍👨מבחן תאימות זוגית 🔮מבחני אהבה 🎮משחקי אהבה 🤝שייכות בזוגיות 💢סוגי יחסים 🔑מדע האהבה 📖אהבת תם 📜עשרת הדיברות 😂אהבה והומור 📚מדריכי אהבה 🎨אהבה בתפזורת 💑בתוך מערכת יחסים 🎉חיי הרווקות ⚖️חוק ואהבה 🤝ואהבת לרעך כמוך 🛕ואהבת - בכל הדתות בעולם 🧠על תבונה באהבה 💑מדריך לפגישות 🌟התאמה אסטרלוגית מלאה התאמה בין מזלות 🔢אהבה ונומרולוגיה 🎯המטרה אהבה למה את עדיין לבד סימנים שמישהו מעוניין בך 🤝איך להתחיל עם בחורה 😔למה היא אמרה לא 🌻מידידות לאהבה 📋כללים להכרות 📖ספרי אהבה 🎬סרטים רומנטיים 👩מילון נשים לגברים 👨מילון גברים לנשים 🔵תסביכים בזוגיות 🙋‍♀️פרידה והתגברות 😒קנאה וחוסר ביטחון 😔תקשורת וריבים 👭אמון ובגידה 🥵קשר רעיל 💁חזרה לאקס 🥶פחד ממחויבות 🌈ניהול קונפליקטים גבולות בזוגיות 🥵גזלייטינג בזוגיות 👤חדר כושר רגשי 👥גישור לזוגות 🤢מניפולציות רגשיות בזוגיות 🤒עזרה ראשונה באהבה 🙋פרידה בכבוד 💢מבחן אישיות אהבה 💕מבחן אהבה 💜מבחן אינטלגנציה ריגשית 📝36 השאלות שגורמות להתאהב 🧮מחשבון אהבה 🥂קיר האהבה ❤️דף האהבה הפרטי שלך