QUOTE (smallgirl @ 23/01/2007) מדהייים המשךךך
תודה בובה
ווואאאאאאיי 0:
הזנחתי :|
סורי מאמי, לא היה לי זזמןןן !!
אבל אני אשלים הכככל..
התגעגעגתי לסיפור המוששלם שלך D;
QUOTE (מוררני @ 23/01/2007) ווואאאאאאיי 0:
הזנחתי :|
סורי מאמי, לא היה לי זזמןןן !!
אבל אני אשלים הכככל..
התגעגעגתי לסיפור המוששלם שלך D;
לא נורא בובי העיקר עכשיו אתפה..
מואה
המשך אני שמה עכשיו
פרק 19
היה לי טאלפון -חסוי-
אני:הלו
....:מאמי
אני:קסם?
קסם:כן את יכולה לרדת ל5 דקות אנחנו צריכים לדבר
אני:אתה למעטה?
קסם:כן מאמי
אני:טוב
לקחתי פלא ויצאתי ראיתי אותו עומד ליד המכונית חייך אלי הוא מדהים;]
אני:היי ,נתתי לו נשיקה בלחי
קסם:היי התגעגעתי
אני:😊
קסם:אפשר לדעת מה זה היה ההודעה הזאת כי לא הבנתי כלום
אני:סתם זה לא קשור אלייך זה אני
קסם:אל תגידי את זה זה נשמע כל כך עוקצני ומגעייל
אני:קסם שמע אני לא רוצה למרוח אותך בכל מיני שטויות אבל נפגעתי אני לא מוכנה לקשר עם אפחד ואני לא רוצה לפגוע בך
קסם:ואאלה מאמי החלטה שלך /;
אני:ידידים😊
קסם:ידידים/;
אני:דיי קסם
קסם התקרב אלי והתקרב עד שהיינו קרובים כל כך עד ששמעתי את הלב שלו דופק עצמתי עיניים והרגשתי את הלשונות שלנו
מתערבבים אחד בשני זה היה כל כך נעים אבל כל כך טעות אחרי כמה דקות התנתקנו
קסם:את רוצה להגיד לי שזה לא עשה לך כלום ?
אני:לא
קסם:בווווווולשייייייייייט אני מכיר בנות כמו את הכף יד שלי ואני יודע מתי נשיקה עושה לבת משהו ומתי לא
אני:ק..ס..ם אני צריכה לללכת ,גימגמתי
קסם:את מאכזת אותי טלי ואני בטוח שגם אותך חיים טובים שיהיו לך ועם הגישה שלך יהיה לך חיים מעולים
ראיתי את קסם נכנס למכונית ונוסע עמדתי במקום לא יכולתי קפאתי למה הוא אמר לי חיים טובים מה הא עכשיו לא מדבר איתי?
הוא לא יהיה איתי בקשר? אני לא רוצה אני רוצה אני מתה על הבנאדם הזה דלוקה הכל לא יודעת מה כבר הוא מושך אותי
להכיר אותו יותר עליתי הביתה בלי חשק נשכבתי על המיטה והתחלתי לבכות כל כך הרבה בכיתי בתקופה האחרונה/;
ואני כבר לא יודעת במי אני פוגעת יותר נשבר לי אוף
הרגשתי רטט בכל המיטה לקחתי את הפלא ועניתי
אני:הלו
בר:את בוכה?
אני:לא סתם ראיתי משו עצוב פה
בר:שקרנית מה קרה?
אני:נפגשתי עם קסם והוא לא רוצה לדבר איתי יותר
בר:מה למה?
אני:התנשקנו ואז הוא אמר שאם הרגשתי משהו אמרתי לו לא והוא אמר שאני מזיינת את מסכל
בר:דוגרי
אני:בר לא רוצה להיפגע יותר לא רוצה להיות עם אפחד חוץ מלוטם מספיק לי ככה
בר: טוב מאמי ,את באה היום למסיבה?
אני:כן אמא מרשה לי אבל היא אמרה לי לא לחזור יותר מאוחר מ3
בר:בטח שלא יש מחר ביצפר בכל זאת איך נוסעים
אני:מונית?
בר:כן טוב אני מתקשרת לכולם בעמית ב10
אני:טוב נשעה עכשיו 6?
בר:6 וחצי
אני:אוקי יאאלה ביוש
הלכתי לראות ראש גדול התקלחתי שמתי גינס סקיני חולצה סטרפלס שחורה נעלים בובה שחורות
איפור עשיתי פן בפוני את שאר השיער עשיתי טלטלים אהבתי איך שניראתי ברבע ל10
חן באה לאסוף אותי והלכנו לעמית היו שם כולם בר לירן לוטם עידן עדי נטלי מאי זיו רוני רז אביב רועי כולם היו
עלינו על מונית גדולה ונסענו ביקשנו מהנהגת שתעצור לנו לפני שמועדון וקנינו שתיה ישבנו כולם ושתינו
עידן:ואי אחי על הפנים
אני:מה הזין שלך?
עידן:לא מפתאום הוא ענק גדול
אני:חחח מישהו פה חיי האשליות ,שמעתם לעידן יש זין גדול
כולם הרימו את הכוסות ששתו ועשו לכבוד הזין של עידן וכולנו עשינו לחיים 😛
עשינו כל מיני שטויות כל הזמן אני ועידן ירדנו אחד על השני בקטע של צחוק וכל שניה מישהו אמר
אי אי אי שתייהם יהיו ביחד אחד התחיל איתי ועידן אמר שאני חברה שלו שלא יציק לי כי הוא היה ניראה כמו טיפולי
מפחיד כזה חחחע😁 ,לוטם לא הפסיק להסתכל עליי שיאכל תלב אחרי חצי שעה הלכנו למועדון
אמרתי מזל טוב והתחלנו לרקוד כמה עשינו שטויות רק צחוקים קפצנו הפלנו אנשים באלגן כימעט הלכו איתנו מכות
אחרי שעה ומשהו של המסיבה הלכתי לשירותים הייתי חייבת וראיתי את עידן עומד בכניסה
אני:אימלה מה באת אחרי?
עידן:סתם
אני:חחח שתוק
עידן:אני שותקXD
אני:הא נכון
עידן:שומעת ניראלי אני ואת נסתדר
אני:מממ אנחנו מסדתרים לא?
עידן:בצורה יותר יפה
אני:חחמוד חח אני רוצה להשתין חכה רגע
נכנסתי להשתין איך שיצאתי הוא עמד בדיוק איפה שהשתנתי והבאתי צעקה כי נבהלתי
עידן תפס אותי עשה לי שקט הגיע מצב שאני נשענתי על הדלת והוא היה כזה עלי מסמן לי לשקט
והתנשקנו הייתי כל כך מסטולה שכל כך נהנהתי מהנשיקה הזאת בא לי בזמן הנכון למרות שהתנקתי גם עם קסם
אני:איך אתה מגדיר אותנו?, הייתי חייבת לשמוע
עידן:הזוג המתחבא
אני:מה כאלה שמתנשקים בשושו שכל החיים בקטע ?
עידן:יאפ קטע עם בגידות
אני:יאא באלי לא היה לי כזה בחיים
עידן:😮 באמת?
אני:כה
עידן:חשבתי את כליברית כזאת
אני:יא מאןן בוא למסיבה
עידן:נשיקה אחרונה
נתתי לו נשיקה קטנה והא אמר היי והלכנו לכולם רקדנו עשינו צחוקים מה שבטוח עכשיו לי ולעידן יש סוד
שנורא אהבתי דוקא
אחרי שעה הלכתי עם עידן שוב לשירותים ובאמת היה לי פיפי שאני שותה הרבה יש לי פיפי רצח
והתנשקנו שוב;] שמעתי צחוק בחוץ אמרתי לעידן להיות בשקט
..:אחי טלי הזאת ניראה לי אחת נותנת
...:שמע אחי לא כדי לא נעים היא ולוטם כזה ביחד
...:ואאלה?
...:רבו עכשיו אבל ברציני כן
...:אה סבבה לא נסתבך
עידן:שמעת מה אמרו עלייך?
אני:חחח לא אכפת לי אז אני שרמוטה לפחות אני לא בוגדת;]
עידן:שרמוטה,שרמוטה,שרמוטה
אני:חחחחחחחחחחחחחחחחח הומו הומו הומו
עידן:חחחחחחחח אני נותן מאחורה
אני:ואני מקדימה
עידן:פפפפפפח בואי בואי נחזור
חזרנו לכולם היינו עד 1 וחצי אמרנו לכולם שלום והלכנו עליתי הביתה והייתי בעניים
ראיתי את לוטם מתנשק עם עוד כמה בנות הוא המשיך הלאה גמאני
שנכנסתי הביתה הייתי חייבת ללכת למחשב פשוט חייב ראיתי שעידן שלח לי הודעה
עידנוש:
מאמי תיראי תשיחה עם לוטם
לוטם:
שמע אחי אני קולט עלייך ועל טלי שיש בנייכם משו
אני מכיר אותה יותר מאשר את עצמי
אני מבקש ממך יפה עכשיו להתרחק ממנה
עידן:
ואאלה לא יודעת על מה אתה מדבר אבל עצה שלי
תכניס לך טוב לראש שהיא לא תחזור אלייך כי עשית משו
לא נסלח
לוטם:
אני רואה גם שאתה יודע מה עשית לה
בבתור אחד חדש אין לך זכות לפתוח את הפה אז כדי שתרגע
עידן:
בתור אחד חדש?
חחח בונא אחי אל תדבר אליי ככה באתי אלייך בטוב
תרגיע את האף שלך שיותר מידי למעלה
פחח אפילו לשמור על מלאך כמו שהייתה לך לא היית מסוגל
אז למה אתה מסוגל בדיוק?
זהו לא ענה לי יותר
הייתי בשוק כל כך הייתי חייבת לשלוח לו הודעה
-טלטולה-:
לוטם אני מבקשת ממך יפה שלא תתערב ולא תאיים על ידידים שלי
אתה עשית טעות תשלם עלייה אני ואתה לא נחזור להיות ביחד
לוטם:
הכל מאהבה מאמי אני דואג לך
-טלטולה-:
אם אתה דואג לי כמו עד עכשיו עדיף שלא תתאג לי
באמת
לוטם:
בגלל טעות אחת נתקעת בזה..
אני אוהב אותך טלי וזה יותר מיזה
-טלטולה-:
טעות אחת?שקר בגידה וכל זה זה לא טעות אחת
אין לי מה לדבר איתך פשוט ביי
לוטם לא ענה לי הוא יודע שהוא עשה תטעות של החיים שלו שישלם
רשמתי אוואי
---------------------------
חזזרתי הכי נהנתי באררררררררררץ
קסם מאמי דבר איתי בבקשה/;
אחיות אני מאוווווווווהבת בכן כל כך😘
על הפלא
לילהטוב
--------------------------
סגרתי את המסך וכנסתי לישון,
בבוקר שקמתי ראיתי תהודעה שהייתי כל כך בשוק ממנה
וכל כך הרגשתי מגעיל;/.
אוףףף למה לא אמרת לי שהמשכת? 😢
חפיף לא נורא זה מהמםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם
משגעעעעעעעעעעעעעעעעעעעע
QUOTE (oshritsa @ 24/01/2007) אוףףף למה לא אמרת לי שהמשכת? 😢
חפיף לא נורא זה מהמםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם
משגעעעעעעעעעעעעעעעעעעעע
ואאלה לא שלחתי לך?
מוזר
וואי בובי מושלם
סיפור אחד הנדירים ...
איזה חמוד קסם :]
חיחי 😛
תמשיכי בדחיפות 😁
אוהבת 😁
**שרון**
QUOTE (שרוני110 @ 24/01/2007) וואי בובי מושלם
סיפור אחד הנדירים ...
איזה חמוד קסם :]
חיחי 😛
תמשיכי בדחיפות 😁
אוהבת 😁
**שרון**
;] טנקיו בווובי
מ#ה#מ#ם#😛
חני אני דורשת המשך (:
QUOTE (lidorushit @ 24/01/2007) מ#ה#מ#ם#😛
חני אני דורשת המשך (:
לידורי את הכי חמודה בעולם;]
חנוצוק תמשיכיייייייייייייי מאמי
השארת אותי במתח איזה הודאה?????????????
יאללה אני כבר מחכה להמשךךך
*-*אוהבת*-*
......מירב.......
מה איזה הודעה??
ממי??
מלוטם???
ה-מ-ש-ך !-!-!
פליזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזז
איזה פרק יאפפההההה
מחכה להמשך מאמיי
אוהבת רחלוש =]]
בנות תודה;]
תגייייייייייידו זאת רק אני או שגם לכם ניראה חראטה ששוקו הלך ולא ווובה?#$@#%?@?%@
QUOTE (smallgirl @ 24/01/2007) מדהייים המשךךךך
תודה בובה המשך יהיה מחר ;]