QUOTE (סופרמאמי @ 21/01/2007) רציני קרה לך באמת?
פרק מהממממםםםםםםםםםםםםם
איזה מהממם מושלם...אני כבר ל יכולה יותר
אין אני מכורה...ושמעו מה? לא רוצה להגמל חח
תמשיכייייייי
*-*אוהבת*-*
.......מירב.......
כן מאמי הרבה מיזה קרה לי בחיים ופרק הבא זה משו שאפילו לא לפני כמה זמן קרה לי משו כמו שלוש שבועות
וואי איזה סיפור נדיר
לאתהב בו
חיחי
תמשיכי בובי
לוב יו
**שרון**
QUOTE (שרוני110 @ 22/01/2007) וואי איזה סיפור נדיר
לאתהב בו
חיחי
תמשיכי בובי
לוב יו
**שרון**
יאו איזה חמודה את באלוהים;]
QUOTE (LoVe_AnGeL_ @ 22/01/2007) ממש יפהה =] תמשיכי=]
טנקיו המשך בערב בתקווה כי יש לי להמשיך גם תסיפור השני
מוווווווווושלם!! :]
המשךךךך....
QUOTE (_ליווש_ @ 22/01/2007) מוווווווווושלם!! :]
המשךךךך....
תווודה;]
המשךךךךךךךךךךךךךךךך
ד=ח=ו=ף=!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
-יסמיני:]-
QUOTE (-יסווו- @ 22/01/2007) המשךךךךךךךךךךךךךךךך
ד=ח=ו=ף=!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
-יסמיני:]-
;] יסימייני אני ישים מחר המשך בערב כי אני לא יהיה בבית😁
המשך???
אני רוצה עוד המשך של סיפור מהמם כמו שלךךך
חחח 😁
תמשיכיי..
עם לא היו מחר..
אבל זהו עד מחר כן?! אני לא יכולה לחכות יותררר 😛
מואאאאאאאאאאאאאאאאה
אוהבת רחלוש =]]
QUOTE (loisana11 @ 22/01/2007) המשך???
אני רוצה עוד המשך של סיפור מהמם כמו שלךךך
חחח 😁
תמשיכיי..
עם לא היו מחר..
אבל זהו עד מחר כן?! אני לא יכולה לחכות יותררר 😛
מואאאאאאאאאאאאאאאאה
אוהבת רחלוש =]]
בנות יהיה בערב אני הולכת לעשות הפתעה לידיד הכי טוב שלי יש לו יומולדת
אנני ועוד חברה באות אליו עם בלונים פדיחות לוXD חחח
ואחרי זה ידיד שלי בא אלי...
יומטוב אהבות שלי3>
QUOTE (chen-daskal @ 23/01/2007) QUOTE (loisana11 @ 22/01/2007) המשך???
אני רוצה עוד המשך של סיפור מהמם כמו שלךךך
חחח 😁
תמשיכיי..
עם לא היו מחר..
אבל זהו עד מחר כן?! אני לא יכולה לחכות יותררר 😛
מואאאאאאאאאאאאאאאאה
אוהבת רחלוש =]]
בנות יהיה בערב אני הולכת לעשות הפתעה לידיד הכי טוב שלי יש לו יומולדת
אנני ועוד חברה באות אליו עם בלונים פדיחות לוXD חחח
ואחרי זה ידיד שלי בא אלי...
יומטוב אהבות שלי3>
גם לידיד שלי יש יומולדת... מחרתיים.. הוא אומר לי רק לא בלוניםםםםםםם אם את באה עם בלונים אני לא מכיר אותך.. חחחח טמבליםםם...!!! 😛
חנוווווש, חיים שלי 😊
הזנחתי פה רצצח ,
אבל הנה חזרתתתתי ; ]
איזה מדהיים !!
תעשי דחוף המשששששך (:
געגעתתי 33>
QUOTE (שלומיתי144 @ 23/01/2007) חנוווווש, חיים שלי 😊
הזנחתי פה רצצח ,
אבל הנה חזרתתתתי ; ]
איזה מדהיים !!
תעשי דחוף המשששששך (:
געגעתתי 33>
כן התגעגעתי...;]
בוובי הרגע חזרתי מיכל היום הזה מקווה שאני יעשה המשך היום