QUOTE (LoVe_AnGeL_ @ 21/01/2007) מדהיםם =]
טננקיו;]
QUOTE (שוקוהוליסטית @ 21/01/2007) חנוששששששש
מחכה להמשך.. =]
עכשיו אני שמה
QUOTE (שרוני110 @ 21/01/2007) וואי איזה מדהים
קראתי עכשיו 27 עמ
17 פרקים
מעלפיםםםםםםם
לא יכולתי להפסיק כמה שזה יפה
זה מדהיםםםםםם
איזה כתביה מולשמת יש לך
דרך אגב
יש לי 2 סיפורים עם באלך
לא מושלמת וצחוק הגורל
לוב יו
**שרון**
העלת לי חיוך;]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]
QUOTE (smallgirl @ 21/01/2007) מדהיים המשךךך
ללאב יו😘
QUOTE (oshritsa @ 21/01/2007) חנצוקהההההההההההההההההההההההההההה יפה שליי
המשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
מצעמםםם לי ואין לי מה לקרואאא ואין לי למי להציק חחחחחח
;]מדברת
פרק 18
[COLOR=red]מישהו פתח את הדלת הסתכלתי ראיתי שזה כן כן לא האחר לוטם .
אני:מה אתה חושב שאתה עושה?
לוטם:בא לראות אותך אסור לי
אני:איציק,קראתי אל איציק וחיבקתי אותו
איציק:מה קורה טלי?
אני:בסדר מה איתך?
איציק:אחלה 😊
אני:טוב אם אתם כבר פה תיכנסו מה אני יגיד לכם(הכל היה מתוכנן כבר בראש)
הדר:יוני שים מוזיקה
אני:לא על חזק שיר למעלה,חחחח בעצם לא לא יפה
לוטם:טלי את מסטולה
אני:לוטם כפעלייך פתאום דואג לי
ראיתי שיוני ושגיא רוצים לעלות עליו הלכתי לכייון שלכם ואמרתי להם בשקט 'ההצגה מתחילה'
שתייהם התחילו להתפקע מצחוק שמתי מוזיקה התחלתי לעשות שטויות עליתי על השיש שהוא יחסית גבוה
ורקדתי כמו שרמוטה זה חירפן את לוטם וביחד חירפן את אלן הוא היה חרמן רצח
עשיתי לו בוא עם היד הוא בא עזרתי לו לעלות והתחלנו לרקוד
צמוד צמוד עד שהיינו יותר מידי קרובים ונתתי לו נשיקה קטנה ודחפתי אותו והוא עוד יותר התחמם
הוא המשיך להתקרב אלי ואני צעקתי כמו פרפר משכתי אותו אלי והתנשקנו שמעתי בום
הוצאתי את אלן ממני וראיתי שהדלת הייתה פתוחה
יוני:בונא אחותי עבד
אלן:מה עבד
אני:אתה תמים אח שלי;] ירדתי מהשיש
שגיא:בונא עוד שניה אני גמרתי פה
אני:חחח , אחח בנים כולם אותו הדבר חצאית קצרה התחרמנויות וזהו אתם שלנו;]
אלן:עדיין לא הבנתי מה קורה פה
אני:שתתבגר תבין חחח
הייתי כל כך מרוצה הראתי ללוטם שהחיים ממשיכים אולי יצאתי שרמוטה
אבל מה שבטוח הוא נגנב וזה מה שרציתי הרגשתי מרוצה המשכנו להשתולל
עד 5 ושיר לא קמה איזה שינה יש לה שתיהיה בריאה אחרי זה כולם הלכו כמובן
אחרי שניקינו את כל הבאלגן שעשינו אני נכנסתי להתקלח 10 דקות הייתי בחוץ
להוציא ממני את הריח של הסיגריות והשתיה לא נעים משיר שמתי את הבגדים
בתיק אני כבר יכבס בבית עם אבא שלי יריח הוא יהרוג אותי ואמא שלי לא אכפת לי
שמתי פיגמה כמו של שיר כי נורית קנתה לנו אותו הדבר ונרדמתי..
' יאו כמה היא ישנה'
אני:מה?.
...:התגעגעתי אהובה שלי.
אני:לוטם?.
לוטם:כן אני כלכך אוהב אותך.
אני:אתה רציני? למרות הכל.
לוטם:תמיד אהבתי ואני מצטער את סולחת?.
אני:כן מספיק זמן סבלתי .
לוטם:אני שמח.
בוווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווופ.
אני:אימלהה שיר מה את עושה?.
שיר:התחלת לצעוק לוטם ולא קמת השפרצתי עלייך מים סליחה/;.
אני:שום סליחה עשית לי טוב .
שיר:מה קרה?.
אני:סתם חלום שלא היה צריך לבוא.
שיר:האא לא נורא הסיוט עבר, אז אני הולכת לשחק בחוץ עם חברות טוב?.
אני:כן כן לכי .
קמתי בליל ברירה הסתכלתי על השעון היה כבר 12 ראיתי 2 שיחות שלא נענו אחת מחן ואחת מהדר.
התקדמתי לכייון המקלחת ציחצחתי שיניים שתפתי פניים נשארתי עם הפיגמה רק חידשתי את הקוקו
ועשיתי טאלפון לחן
חן:דוובי
אני:מקורה אחי?
חן:ברוך השם מה איתך?
אני:ואאלה הכל טוב סרטים קצת אבל פסיידר
חן:מה קרה?
אני:סתם אתמול לוטם בא לפה ועשיתי פוזות והתנשקתי עם אלן
חן:את דפוקה /;
אני:למה?
חן:כי למה לעשות פוזות לידו את מראה לו שאת עוד יותר רוצה אותו
אני:גם ככה הוא יודע
חן:באסה שמעי מתי את חוזרת
אני:מממ בערך ב6
חן:רוצה לשבת בשכונה הכרנו אתמול מישהו מזה חמוד קוראים לו עידן
אני:נו וו?
חן:סתם נישב איתו בשכונה על נרגילה
אני:טוב סבבה שאני יגיע הביתה אני ידבר איתך מקסימום אבא ישים אותי ישר שם איפה אתם יושבים?
חן:בביצפר
אני:סבבה אני יבוא מותק אני ידבר איתך הראש שלי מתפוצץ
חן:אנגובר?
אני:יש מצב ,ביוש
ועשיתי עוד שיחה להדר
הדר:מתי קמת?
אני:בוקר טוב גמלך עכשיו את?
הדר:9 האח המציק לא נתן לי לישון עוד שעה אני יחזור לישון שמעי שניה
אני:כה?
הדר:יש לי מכנס של פוקס מזה יפה אני לא הולכת איתו כל כך רוצה?
אני:איזה?
הדר:האפור ובצד יש פרחים
אני:סבבה;] אין לי
הדר:טוב תבואי לקחת יותר מאוחר כי אם זה הולך לפח
אני:סבבה אני יבוא לקחת בדרך הביתה
הדר:טובי
בערך ב-1 הלכתי להכין אוכל כאילו לחמם😛 תאוכל שנשאר אתמול שסבתא הביאה לנו
עוף אני חיממתי לי שניצל תירס כי אנלא אוהבת וגם לשיר צימחוניות בזה אנחנו דומות
וספגטי מטובל משהו טעים קראתי לה ואכלנו אחרי זה חזרתי לישון והיא חזרה לשחק
בערך ב4 קמתי הלכתי להתקלח הדר הביאה לי את המכנס לבשתי אותו וחולצה שחורה רגילה
ונעלי אולסטר שהיה לי אצל אבא שלי שחורות והם הגיעו ונסעתי להרצליה
אני:אבא תעצור לי פה
אבא:לא בבית
אני:נו אני יורדת לחברים שלי
אבא:בדוק?
אני:כן כן נו תעצור
אבא:טוב תביא לי נשיקה
אני:מואה יאאלה ביי היה כיף;]
אבא:אני בטוח שהיה😛
אני:חחח,ביוש
ירדתי וראיתי את בר לירן חן החדש הזה ולוטם/;
אמרתי לכולם שלום ואמרו לי להתחדש על המכנס לוטם לא הפסיק להסתכל עלי
ולא שמתי עליו קצוץ אין לי ברירה הוא בחבר'ה שלי אני יהיה חייבת לראות אותו
והרבה😢.
אני:אתה עידן נכון?(ילד עם עיניים ירוקות שיער שחור קוצים ארוכים ניראה שעשה פן קצת זקן כזה מצד אחד לשני זיפים ניראה ממש טוב נגיד ככה)
עידן:כע איך ידעת
אני:אני יודעת הכל
חן:מישהי פה עפה מעצמה
אני:לללה אני באמת יודעת הכל
חן:הא?
אני:אני לא מספרת זה בסדר חן
חן:מה?
אני:אני לא יספר שאת רוצה את..
עידן:את?
חן:מה את דפוקה
אני:אותי;]
חן:חחחחחח,עשתה לי פרצוף שהולכת להרוג אותי
אני:מחר ביצפר בלא'ט
בר:כן ועידן איתנו בכיתה
אני:ואאלה שט
עידן:למה?
אני:כי לא באלי כזה
עידן:תאמת שחושבים על זה הכי לא באלי לראות אותך כל בוקר
אני:ננע😁
עידן:ואחד מושלם כמוני בטח שיבוא לך
אני:מתתתלהב
חן:אתם מתאימים
לוטם:טוב אני הולך הביתה
לירן:למה שהתחמם פה?
לוטם:עזוב אחי דבר איתי
אני:ביי והשפלתי את הראש שלי הוא הסתכל עלי די נמאס לי להיות מגעילה אליו
חן:שמעו אחים שלי מחר יש מסיבה ;]
אני:אבל יש ביצפר בשני
חן:אז? לא יתנו לך
אני:למי מסיבה?
חן:בתדודה שלי
אני:מגנחום?
חן:יאפ
אני:סבבה אני באה
עידן:גמאני
אני:לא רוצים אותך שם אתה חדש
עידן:חדש חדש אבל יכול לסבוב פה את כולם על הזין שלי
אני:שקט אל תדבר ככה יש פה ילדים קטנים
עידן:איפה
אני:אתה
עידן:או יפה יפה הכנסת לי
אני:תמיד פה בישבילך,מאיפה הכרתם אותו?
בר:סתם ישבנו אתמול בשכונה והוא היה עם חברה שלי עדי
אני:הא נחמד ומאז הוא נדחף כזה?
עידן:אחחחח כואב
אני:😉 סתם כפרע,יאאלה גמאני זזתי לא הייתי כל היום בבית
חן:כולה היית 10 דקות
אני:לא הייתי 3 ימים בבית אם אמא שלי יודעת שבאתי לפה היא רוצחת אותי
לירן:יאאלה ימפקירה לכי לכי
אני:אני הולכת,קרצתי לו אמרתי לכולם שלום והלכתי
הגעתי הביתה ישבתי קצת עם אמא סיפרתי לה על הכל על ההריון של דודה שלי
על טל ועד כמה כולם גדלו וכל המחמאות שאמרו לי ועל שיר עדיף היה לא לספר
היא חייכה שסיפרתי לה על המשפחה של אבא שלי כי היא באמת הייתה קשורה אליהם
בערך ב11 התקפלתי לישון..
ככה עבר לו יום ראשון ושני ושני אחרי הצוהורים קיוותי שזה לא יגיע אבל הגיע😢...[COLOR=red]
מדהיםםםםםםםםםםםם...
פשוט ככה...
המשך.. המשך...
אעעעע אני מכורהההה 😊
מהמםםםםםםםםםםםםםם
איזה פרק מדהיםםםםםםםםםםםםםםםםםם
חחח
מאמיי אהבתי את הפרק הזהה..
יופי שהיא הכניסה ללוטם הזה למה מי הוא חושב שהוא?! יכול בלגוד בה ואז לבקש סליחה?!
כלבבבב לא כלב זה יותר מדי טוב הוא היפופוטםםם [סליחה לכל ההיפופוטמים כי הם לא עד כדי שכן מפגרים שדומים לו..]
חחח
פרק מווווווווווווווווווווווושלם יפה שלייי
מחכה להמשךךךך
ומהר פליזזזזזזזזזזזזזזזזז 😕 😛
מואאאאאאאאאאאאאאה
אוהבת רחלוש =]]
QUOTE (loisana11 @ 21/01/2007) מהמםםםםםםםםםםםםםם
איזה פרק מדהיםםםםםםםםםםםםםםםםםם
חחח
מאמיי אהבתי את הפרק הזהה..
יופי שהיא הכניסה ללוטם הזה למה מי הוא חושב שהוא?! יכול בלגוד בה ואז לבקש סליחה?!
כלבבבב לא כלב זה יותר מדי טוב הוא היפופוטםםם [סליחה לכל ההיפופוטמים כי הם לא עד כדי שכן מפגרים שדומים לו..]
חחח
פרק מווווווווווווווווווווווושלם יפה שלייי
מחכה להמשךךךך
ומהר פליזזזזזזזזזזזזזזזזז 😕 😛
מואאאאאאאאאאאאאאה
אוהבת רחלוש =]]
הקטע הזה קרה ליי באמת /;
תאמיני לי שזה הרגשה חרא
בנות הרבה פה זה קטעים אמיתים
מעכשיו בכלל זה מתחיל להיות עם המון קטעים אמיתיים
רחלוששש נכנסת לזה חזקקקקקקקקקקקקקקקקקק חחחחח
וחנצוקה מאוהבת בךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
המשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
מושלמתת שלייייי
איזה יפפפפפה
אווווווווווווווהבתת אותך מלאמלא י'מוכשרתתת
רציני קרה לך באמת?
פרק מהממממםםםםםםםםםםםםם
איזה מהממם מושלם...אני כבר ל יכולה יותר
אין אני מכורה...ושמעו מה? לא רוצה להגמל חח
תמשיכייייייי
*-*אוהבת*-*
.......מירב.......
QUOTE (או7טלי @ 21/01/2007) מושלמתת שלייייי
איזה יפפפפפה
אווווווווווווווהבתת אותך מלאמלא י'מוכשרתתת
תודה חיימשלי;]